Ik heb op de cube trouwens echt weer het 'gamegevoel' wat ik vroeger ook altijd had, Nintendo heeft toch iets magisch.
Ik heb ook een psx en ps2 en daar mis ik toch dat gamegevoel, niet het slechte machines zijn.
quote:Fzero 64 was cool
Op zondag 21 september 2003 21:32 schreef gieling het volgende:
fzero 64 was ook veel slechter dan de nieuwe! Schijnt....
quote:Dat is de werktitel Flappie. We kunnen er wel zelf een verzinnen, maar ja, daar heb je zo weinig aan
Op zondag 21 september 2003 22:51 schreef gieling het volgende:
Waarom noemt iedereen het eigenlijk mario 128? dat is toch niet de echte titel?
quote:Jawel! Dat is Kewl. We noemen het voortaan Mario's Kinky Wereld Met Magische Paddenstoelen En Serieuze Pijpdoorsmering.
Op zondag 21 september 2003 23:08 schreef Lexie het volgende:
Dat is de werktitel Flappie. We kunnen er wel zelf een verzinnen, maar ja, daar heb je zo weinig aan.
Of niet.
Natuurlijk.
quote:Nee man
Op zondag 21 september 2003 23:25 schreef speknek het volgende:[..]
Jawel! Dat is Kewl. We noemen het voortaan Mario's Kinky Wereld Met Magische Paddenstoelen En Serieuze Pijpdoorsmering.
Of niet.
Natuurlijk.
Mario's gatonstopper met zijn lange gereedschap
quote:Ja.
Op zondag 21 september 2003 23:28 schreef ASSpirine het volgende:
Mario's gatonstopper met zijn lange gereedschap128
Zo is het af
.
quote:Ik geloof er helemaal niks van. Ze gaan die gamecube echt niet in 1 keer zoveel goedkoper maken. 150 euro wil ik nogwel geloven...
Op zondag 21 september 2003 21:19 schreef Slomy het volgende:
staat nu op insidegamer.nl:Ongeveer anderhalve week geleden meldden we dat de Players Choice titels in Amerika in prijs verlaagd worden. Nintendo Difference denkt dat de Amerikaanse verandering ook in Europa doorgevoerd wordt. Pikmin, Luigis Mansion en StarFox Adventures worden allemaal goedkoper gemaakt naar het bedrag van ongeveer twintig Euro. Super Mario Sunshine en Metroid Prime zullen beide worden toegevoegd aan de Players Choice reeks.
Naast de toevoeging van de twee games en de prijsverlaging van de andere Players Choice titels wordt de GameCube ook een stuk goedkoper. Voor een GameCube zouden wij slechts €99,- neer moeten leggen. Op 1 oktober moeten al deze prijsveranderingen ingaan. Zal het gewenste resultaat behaald worden door deze prijsverlagingen van Nintendo?
Dat van die players choice titels klopt ook niet. In Amerika hebben ze al langer meer players choice titels die wij hier niet hebben. En ook is Starfox hier in Europa nog helemaal geen players choice titel. Als je goed rond kijkt kan je trouwens nu ook al super mario sunshine en Starfox voor 30 euro scoren. Alleen Metroid Prime heb ik nog niet voor die prijs gezien..
quote:indd, en dan is de cube goedkoper dan een GBA dat kan toch niet..
Op zondag 21 september 2003 23:38 schreef koei het volgende:[..]
Ik geloof er helemaal niks van. Ze gaan die gamecube echt niet in 1 keer zoveel goedkoper maken. 150 euro wil ik nogwel geloven...
Dat van die players choice titels klopt ook niet. In Amerika hebben ze al langer meer players choice titels die wij hier niet hebben. En ook is Starfox hier in Europa nog helemaal geen players choice titel. Als je goed rond kijkt kan je trouwens nu ook al super mario sunshine en Starfox voor 30 euro scoren. Alleen Metroid Prime heb ik nog niet voor die prijs gezien..
quote:
Op zondag 21 september 2003 23:49 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
indd, en dan is de cube goedkoper dan een GBA dat kan toch niet..
dat zou een grap zijn van formaat
quote:ooh wacht als we nou toch aan het roddelen zijn de gba wordt verlaagd naar 69,99
Op zondag 21 september 2003 23:54 schreef ASSpirine het volgende:[..]
dat zou een grap zijn van formaat
lol
quote:dan koop ik zo een sp
Op zondag 21 september 2003 23:56 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
ooh wacht als we nou toch aan het roddelen zijn de gba wordt verlaagd naar 69,99
lol
Nu 3100 sterren, 'k heb nog 500 reserve in een gesealde Wind Waker liggen (heb US versie bij de cube liggen, en europese gewonnen), maar zal wel niks worden.., 'k HOOPTE op een GB player voor 3000-4000 sterren..
Naja, zo weer 1000 erbij met soul calibur en F-zero FX
Ik heb trouwens 4500 sterren
Bij mij is ook de Duitste Sterrenkatalogus nog niet online hoor
quote:Ik denk dat je een telfout maakt. Alle spellen zijn 250 sterren, ook zelda. Alleen met een speciale actie zijn ze soms meer waard. De GB player hadden ze ook voor 5000 sterren (maar dat was al bekend) Ook de zelda bonusdisk kan je krijgen voor 3000
Op maandag 22 september 2003 07:49 schreef Wunk het volgende:
duur spul..Nu 3100 sterren, 'k heb nog 500 reserve in een gesealde Wind Waker liggen (heb US versie bij de cube liggen, en europese gewonnen), maar zal wel niks worden.., 'k HOOPTE op een GB player voor 3000-4000 sterren..
Naja, zo weer 1000 erbij met soul calibur en F-zero FX
quote:
Op zondag 21 september 2003 23:38 schreef koei het volgende:[..]
Ik geloof er helemaal niks van. Ze gaan die gamecube echt niet in 1 keer zoveel goedkoper maken. 150 euro wil ik nogwel geloven...
quote:Nu ook op cubezone.nl en andere grote sites:
Op zondag 21 september 2003 23:56 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
ooh wacht als we nou toch aan het roddelen zijn de gba wordt verlaagd naar 69,99
lol
Het zat er al aan te komen deze prijsverlaging en dat wordt nu nog maar eens bevestigd.
Ondanks dat haast iedere bezoekers van deze site wel een GameCube in zijn huis/slaapkamer zal hebben staan, zullen er altijd wel mensen hebben die onverhoopt nog geen Nintendo GameCube hebben kunnen aanschaffen. Goed nieuws voor de mensen die het nog moesten doen, want Nintendo gooit er een nieuwe prijsverlaging in.
In oktober zal de GameCube haar verkoopprijs verlagen tot 99 Euro! Dit met alle waarschijnlijkheid gericht op de releases van de wat grotere titels die er aan zitten te komen.
En laat me raden, jullie geloven het nu zeker nog niet ?
ik vind dat de trouwen N fans een beetje worden benadeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |