quote:Ik mis nog: Ja, ik heb hem al gekocht.
Op zondag 21 september 2003 14:48 schreef BMH het volgende:
Poll: Gaan we Soul Calibur 2 kopen?Ja tuurlijk! Ja, maar op een andere console Neen! ik ben triest
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Twijfel, twijfel, twijfel...
quote:Waarom stuurtje kaufen als het ook gewoon met je controller kan.
Op zondag 21 september 2003 15:13 schreef P8R het volgende:
Bart Smit heeft een stuurtje (met pedalen) voor ¤25,-. Is dat een beetje de moeite waard of kun je echt veel beter met je controller blijven spelen? Want voor ¤25,- heb je natuurlijk ook een game.Twijfel, twijfel, twijfel...
Hoe dan ook. Ik krijg mijn kopietje vrijdag in me bus, heb ik lekker wat te doen in het weekend.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 21-09-2003 16:17]
quote:niet boos worden
Op zondag 21 september 2003 16:15 schreef Kiff het volgende:
Ja, ik ben kennelijk triest. So fucking what.
quote:klopt. Met als commentaar dat de cube versie het er slechts uit ziet :S. Stomme developers. IK HAAAT multiplatform games (die speel ik altijd wel op pc)
Op zondag 21 september 2003 16:49 schreef speknek het volgende:
Freedom Fighters krijgt trouwens een 9.2 op Gamespot.
quote:hier komt ie pas volgende maand uit
Op zondag 21 september 2003 16:53 schreef speknek het volgende:
Ja gek is dat, je ziet het bij meer spellen. En dat terwijl de NGC vele maatjes beter is dan de PS2.
Freedom Fighters hoort trouwens ook al uit te zijn, maar ik heb hem nog niet gezien.
quote:ik weiz est, aber ik heb kein toegang um dat zu toen
Op zondag 21 september 2003 16:58 schreef speknek het volgende:
Dan moet dat Release Date topic eens geupdate worden.
quote:oops je hebt gelijk:
Op zondag 21 september 2003 17:06 schreef speknek het volgende:
Volgens Tothegame trouwens ookal op 26 september in de UK. Misschien ga ik die dag wel met twee spellen naar huis.
quote:notorious_roy@hotmail.com
Op zondag 21 september 2003 17:00 schreef BMH het volgende:[..]
ik weiz est, aber ik heb kein toegang um dat zu toen
quote:ook voor al uw spam
Op zondag 21 september 2003 17:21 schreef gieling het volgende:[..]
notorious_roy@hotmail.com
quote:Het filmpje wat ze lieten zien was echt zuper brak. Spel ziet er echt heel mooi uit hoor.
Op zondag 21 september 2003 18:27 schreef Lexie het volgende:
Net Fzero GX gezien bij Gammo, maar de graphics vallen me toch een klein beetje tegen. Ach ja, dan wordt de keuze voor Mario Kart alleen maar makkelijker
.
quote:BMH, tnx nog voor de fplanet usr name
Op zondag 21 september 2003 20:05 schreef BMH het volgende:[..]
Het filmpje wat ze lieten zien was echt zuper brak. Spel ziet er echt heel mooi uit hoor.
Ongeveer anderhalve week geleden meldden we dat de Players Choice titels in Amerika in prijs verlaagd worden. Nintendo Difference denkt dat de Amerikaanse verandering ook in Europa doorgevoerd wordt. Pikmin, Luigis Mansion en StarFox Adventures worden allemaal goedkoper gemaakt naar het bedrag van ongeveer twintig Euro. Super Mario Sunshine en Metroid Prime zullen beide worden toegevoegd aan de Players Choice reeks.
Naast de toevoeging van de twee games en de prijsverlaging van de andere Players Choice titels wordt de GameCube ook een stuk goedkoper. Voor een GameCube zouden wij slechts €99,- neer moeten leggen. Op 1 oktober moeten al deze prijsveranderingen ingaan. Zal het gewenste resultaat behaald worden door deze prijsverlagingen van Nintendo?
quote:Mario Kart DD is zowiezo een must have voor mij, maar over Fzero GX twijfel ik nog.... ik heb Fzero 64 gedaan maar dat vond ik dus te snel (wel maar kwartiertje ofzo gedaan) en aangezien Fzero GX dus ook supersnel is (big duh) ben ik bang dat het nix voor mij is omdat ik toch de hele tijd van de baan afvlieg enzo
Op zondag 21 september 2003 18:27 schreef Lexie het volgende:
Net Fzero GX gezien bij Gammo, maar de graphics vallen me toch een klein beetje tegen. Ach ja, dan wordt de keuze voor Mario Kart alleen maar makkelijker
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |