abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13272973
Wat gaan we doen?

Naar een museum.

Welk museum

Iets met kunst.

Wanneer dan?

Weet ik veel, wanneer we kunnen...

Waarom dan?

Omdat we wel eens over kunst willen kletsen zonder dat iedere aanwezige in een zaal met kunst mee luistert. Meerdere luidruchtige fokkers geven Isa-mod de kans eindelijk eens hardop te praten over kunst.

Wat een onzin...

Ga je toch lekker niet mee

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13272991
fipo!

Ik wil mee!

Ik wil er wel even een maar aan verbinden trouwens. Mocht Semtex ook komen, dan wil ik op een fatsoenlijke manier met haar om kunnen gaan, ik hoop dat dat andersom ook zo geld. Eigenlijk hoop ik dat dat op het forum ook kan, maar daar heb ik soms mijn twijfels over. Ik wil nu niemand aanvallen, maar ik heb geen zin om een heel uitje te verpesten omdat ik sommige opmerkingen te persoonlijk vind.

[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 18-09-2003 20:48]

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 18 september 2003 @ 20:45:01 #3
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_13273014
Wordt het een meeting die ook geschikt is voor mensen die daar iets meer over te weten willen komen?

Veel verder dan Esscher en wat impressionisten kom ik nl. niet

pi_13273052
Maar nogmaals over dat nieuw geopende museum. Het ging over een renovatie en was heel duur en ik vond het erg mooi geworden. Lekker simpel weer. Ik weet echt niet meer welk museum, ik weet alleen nog dat ik wel nieuwsgierig was. Wel met moderne kunst, ja. Onder andere. Het was bijvoorbeeld niet het Rijksmuseum of iets dergelijks.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13273094
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:45 schreef Maerycke het volgende:
Wordt het een meeting die ook geschikt is voor mensen die daar iets meer over te weten willen komen?

Veel verder dan Esscher en wat impressionisten kom ik nl. niet

Iedereen is welkom, maar we willen niet met een enorm grote groep zo'n museum bestormen. Gezien de liefde voor kunst op fok zal dat ook wel niet gebeuren.

en ik kreeg vandaag te horen dat het Escher is

pi_13273126
Kroller-Moller museum in Otterloo.

Het KM-museum ligt in het Nationale Park de Hoge Veluwe, herbergt een 25 hectare grote beeldentuin en een collectie van werken van Vincent van Gogh, Seurat, Picasso, Leger en Mondriaan. Verdere info op www.kmm.nl.
Het KM-museum is geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur, is maandag

geen gezeik
pi_13273158
Tja, ik kan wel met het museum in Enschede aankomen zetten, maar dat zal waarschijnlijk voor heel veel mensen een beetje onbereikbaar zijn, daarnaast weet ik niet wat voor een kunst ze daar hebben. Maarja, voor de ramptoeristen kan je daarna een kijkje nemen in de wijk van de vuurwerkramp.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_13273172
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:48 schreef Schrikkie het volgende:
Kroller-Moller museum in Otterloo.

Het KM-museum ligt in het Nationale Park de Hoge Veluwe, herbergt een 25 hectare grote beeldentuin en een collectie van werken van Vincent van Gogh, Seurat, Picasso, Leger en Mondriaan. Verdere info op www.kmm.nl.
Het KM-museum is geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur, is maandag

Erg leuk dit museum...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_13273231
Veluwe is wel lekker centraal En ik ben daar nog nooit geweest...
  donderdag 18 september 2003 @ 20:54:27 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13273287
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Erg leuk dit museum...

Daar heb je een flinke fiets oid voor nodig: dan wordt het meer een wandelmeet. Ben er ooit geweest en herinner me vooral dat ik veel lelijke metalen en stenen kunst heb gezien en vooral veel heb gelopen
Was er niet echt weg van...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 18 september 2003 @ 20:55:16 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_13273311
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Daar heb je een flinke fiets oid voor nodig: dan wordt het meer een wandelmeet. Ben er ooit geweest en herinner me vooral dat ik veel lelijke metalen en stenen kunst heb gezien en vooral veel heb gelopen
Was er niet echt weg van...

Het Louvre is ook een flinke wandeling... Maar je hebt wel gelijk, het is wel veel lopen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 18 september 2003 @ 20:56:02 #12
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13273328
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:44 schreef Troel het volgende:
fipo!

Ik wil mee!

Ik wil er wel even een maar aan verbinden trouwens. Mocht Semtex ook komen, dan wil ik op een fatsoenlijke manier met haar om kunnen gaan, ik hoop dat dat andersom ook zo geld. Eigenlijk hoop ik dat dat op het forum ook kan, maar daar heb ik soms mijn twijfels over. Ik wil nu niemand aanvallen, maar ik heb geen zin om een heel uitje te verpesten omdat ik sommige opmerkingen te persoonlijk vind.

Ik ben irl een schatje en dat meen ik
Op internet zeg ik gewoon altijd wat ik denk en dat komt soms wat cru overkomen. Mijn excuses.
Maar op zich lijkt het me wel een leuk idee, deze meet.
Ik werk echter de hele week en heb om de week de kindjes van hoe-die-nie hier, dus ik moet ff kijken of ik ook daadwerkelijk kan.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 18 september 2003 @ 20:57:17 #13
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13273369
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:49 schreef Troel het volgende:
Maarja, voor de ramptoeristen kan je daarna een kijkje nemen in de wijk van de vuurwerkramp.
  donderdag 18 september 2003 @ 20:57:33 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_13273376
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ben irl een schatje en dat meen ik
Op internet zeg ik gewoon altijd wat ik denk en dat komt soms wat cru overkomen. Mijn excuses.
Maar op zich lijkt het me wel een leuk idee, deze meet.
Ik werk echter de hele week en heb om de week de kindjes van hoe-die-nie hier, dus ik moet ff kijken of ik ook daadwerkelijk kan.

Ok, dan ga ik graag gezellig met jou mee...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 18 september 2003 @ 20:59:07 #15
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13273411
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Het Louvre is ook een flinke wandeling... Maar je hebt wel gelijk, het is wel veel lopen.

Ja, maar dan zie je ook nog wat. Kroller Muller is vooral veel bos en een paar kunstwerken.
pi_13273448
Ik kan persoonlijk voor semtex instaan *kuch* Die ene keer dat ik haar heb gezien was het een schatje. (of ben ik nu teveel aan je imago aan het knabbelen?) Ze kan uiteraard veranderd zijn en in het verleden opgedane ervaringen bieden niet altijd garantie voor de toekomst. Maar ik vermoed dat je haar echt aardig zal vinden, Troel.

En Tijn, mocht je hier meelezen: we gaan natuurlijk niet alleen kunst kijken (toch?)

Iemand al een idee over dat museum waar ik zo vanzelfsprekend vaag over aan het typen was?

donderdag 18 september 2003 @ 21:02:22 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13273495
Den Bosch is op zich goed bereikbaar voor me, maar wat voor musea zijn daar?
(Ik wil ms ook gaan studeren in Den Bosch in de toekomst, dus dat lijkt me best interessant )
pi_13273618
Als ik op Den Bosch en museum zoek vind ik allemaal "Noord Brabants museum" linkjes. Klinkt als het Drents museum. Ook al zo'n afrader. (alhoewel dat museum in een prachtig gebouw zit)
pi_13273861
Wauw, goed idee is dit! Ik had er zelf op kunnen komen.

Kwil dus mee.

Ik bedacht me net dat het Haags Gemeentemuseum misschien ook een goed idee zou zijn. Die hebben namelijk heel veel verschillende dingen. Van stijlkamers tot Mondriaan, van mode tot beeldhouwwerken. En tegenwoordig ook een fotomuseum. Bovendien een schitterend gebouw.

En ik neem aan dat een weekend het handigst is?

pi_13273886
Ik ga trouwens maar eens wat nuttigs doen. Douchen of zo. Maar dan wel zonder m'n haar nat te maken. Het is knal en knalrood geworden en ik wilde de kleur zo graag zo houden

Ik denk nog eens na over dat nieuw heropende museum (maanden terug hoor). Museum zelf was ook een kunstwerk op zich geworden, te vergelijken met het museum in Groningen.

donderdag 18 september 2003 @ 21:16:44 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13273904
quote:
Op donderdag 18 september 2003 21:15 schreef k_man het volgende:
Wauw, goed idee is dit! Ik had er zelf op kunnen komen.

Kwil dus mee.

Ik bedacht me net dat het Haags Gemeentemuseum misschien ook een goed idee zou zijn. Die hebben namelijk heel veel verschillende dingen. Van stijlkamers tot Mondriaan, van mode tot beeldhouwwerken. En tegenwoordig ook een fotomuseum. Bovendien een schitterend gebouw.

ben ik een zeur als ik zeg dat dat museum ook ongelofelijk tegenvalt? Er hangt weinig interessants, behalve 1 kandinksy en die Mondriaan van 80 miljoen is ook een ENORME tegenvaller.
  donderdag 18 september 2003 @ 21:17:45 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13273935
Om eerlijk te zijn vind ik 't Groninger Museum ook wel ok, ook al is dat een pleurisend treinen voor me.
pi_13273994
Eh, ik vind het Stedelijk museum in Den Haag ook niet echt geweldig. Beetje suf. Laatste museum waar ik trouwens geweest ben. Fotomuseum is wel gaaf als er een leuke expositie is. Maar dat is meer iets voor een foto-meet

En Kandinsky echt geweldig! Heb ooit een kunstcursus gedaan in de avonduren (oeh, was ik alweer vergeten) en was verkocht toen ik Kandinsky leerde kennen

pi_13274035
quote:
Op donderdag 18 september 2003 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik 't Groninger Museum ook wel ok, ook al is dat een pleurisend treinen voor me.
Heb ik ook geen bezwaar tegen.
pi_13274185
Gaan we toch naar Groningen

Is daar momenteel nog een speciale tentoonstelling? (ja vast wel, maar ook iets interessants?)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')