Naar een museum.
Welk museum
Iets met kunst.
Wanneer dan?
Weet ik veel, wanneer we kunnen...
Waarom dan?
Omdat we wel eens over kunst willen kletsen zonder dat iedere aanwezige in een zaal met kunst mee luistert. Meerdere luidruchtige fokkers geven Isa-mod de kans eindelijk eens hardop te praten over kunst.
Wat een onzin...
Ga je toch lekker niet mee
Ik wil mee!
Ik wil er wel even een maar aan verbinden trouwens. Mocht Semtex ook komen, dan wil ik op een fatsoenlijke manier met haar om kunnen gaan, ik hoop dat dat andersom ook zo geld. Eigenlijk hoop ik dat dat op het forum ook kan, maar daar heb ik soms mijn twijfels over. Ik wil nu niemand aanvallen, maar ik heb geen zin om een heel uitje te verpesten omdat ik sommige opmerkingen te persoonlijk vind.
[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 18-09-2003 20:48]
Veel verder dan Esscher en wat impressionisten kom ik nl. niet
quote:Iedereen is welkom, maar we willen niet met een enorm grote groep zo'n museum bestormen. Gezien de liefde voor kunst op fok zal dat ook wel niet gebeuren.
Op donderdag 18 september 2003 20:45 schreef Maerycke het volgende:
Wordt het een meeting die ook geschikt is voor mensen die daar iets meer over te weten willen komen?Veel verder dan Esscher en wat impressionisten kom ik nl. niet
en ik kreeg vandaag te horen dat het Escher is
Het KM-museum ligt in het Nationale Park de Hoge Veluwe, herbergt een 25 hectare grote beeldentuin en een collectie van werken van Vincent van Gogh, Seurat, Picasso, Leger en Mondriaan. Verdere info op www.kmm.nl.
Het KM-museum is geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur, is maandag
quote:Erg leuk dit museum...
Op donderdag 18 september 2003 20:48 schreef Schrikkie het volgende:
Kroller-Moller museum in Otterloo.Het KM-museum ligt in het Nationale Park de Hoge Veluwe, herbergt een 25 hectare grote beeldentuin en een collectie van werken van Vincent van Gogh, Seurat, Picasso, Leger en Mondriaan. Verdere info op www.kmm.nl.
Het KM-museum is geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur, is maandag
quote:Daar heb je een flinke fiets oid voor nodig: dan wordt het meer een wandelmeet. Ben er ooit geweest en herinner me vooral dat ik veel lelijke metalen en stenen kunst heb gezien en vooral veel heb gelopen
Op donderdag 18 september 2003 20:50 schreef Troel het volgende:[..]
Erg leuk dit museum...
quote:Het Louvre is ook een flinke wandeling... Maar je hebt wel gelijk, het is wel veel lopen.
Op donderdag 18 september 2003 20:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Daar heb je een flinke fiets oid voor nodig: dan wordt het meer een wandelmeet. Ben er ooit geweest en herinner me vooral dat ik veel lelijke metalen en stenen kunst heb gezien en vooral veel heb gelopen
Was er niet echt weg van...
quote:Ik ben irl een schatje
Op donderdag 18 september 2003 20:44 schreef Troel het volgende:
fipo!
Ik wil mee!Ik wil er wel even een maar aan verbinden trouwens. Mocht Semtex ook komen, dan wil ik op een fatsoenlijke manier met haar om kunnen gaan, ik hoop dat dat andersom ook zo geld. Eigenlijk hoop ik dat dat op het forum ook kan, maar daar heb ik soms mijn twijfels over. Ik wil nu niemand aanvallen, maar ik heb geen zin om een heel uitje te verpesten omdat ik sommige opmerkingen te persoonlijk vind.
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:49 schreef Troel het volgende:
Maarja, voor de ramptoeristen kan je daarna een kijkje nemen in de wijk van de vuurwerkramp.
quote:Ok, dan ga ik graag gezellig met jou mee...
Op donderdag 18 september 2003 20:56 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik ben irl een schatje
en dat meen ik
Op internet zeg ik gewoon altijd wat ik denk en dat komt soms wat cru overkomen. Mijn excuses.
Maar op zich lijkt het me wel een leuk idee, deze meet.
Ik werk echter de hele week en heb om de week de kindjes van hoe-die-nie hier, dus ik moet ff kijken of ik ook daadwerkelijk kan.
quote:Ja, maar dan zie je ook nog wat. Kroller Muller is vooral veel bos en een paar kunstwerken.
Op donderdag 18 september 2003 20:55 schreef Troel het volgende:[..]
Het Louvre is ook een flinke wandeling... Maar je hebt wel gelijk, het is wel veel lopen.
En Tijn, mocht je hier meelezen: we gaan natuurlijk niet alleen kunst kijken (toch?)
Iemand al een idee over dat museum waar ik zo vanzelfsprekend vaag over aan het typen was?
Kwil dus mee.
Ik bedacht me net dat het Haags Gemeentemuseum misschien ook een goed idee zou zijn. Die hebben namelijk heel veel verschillende dingen. Van stijlkamers tot Mondriaan, van mode tot beeldhouwwerken. En tegenwoordig ook een fotomuseum. Bovendien een schitterend gebouw.
En ik neem aan dat een weekend het handigst is?
Ik denk nog eens na over dat nieuw heropende museum (maanden terug hoor). Museum zelf was ook een kunstwerk op zich geworden, te vergelijken met het museum in Groningen.
quote:ben ik een zeur als ik zeg dat dat museum ook ongelofelijk tegenvalt? Er hangt weinig interessants, behalve 1 kandinksy
Op donderdag 18 september 2003 21:15 schreef k_man het volgende:
Wauw, goed idee is dit! Ik had er zelf op kunnen komen.![]()
Kwil dus mee.
Ik bedacht me net dat het Haags Gemeentemuseum misschien ook een goed idee zou zijn. Die hebben namelijk heel veel verschillende dingen. Van stijlkamers tot Mondriaan, van mode tot beeldhouwwerken. En tegenwoordig ook een fotomuseum. Bovendien een schitterend gebouw.
En Kandinsky
echt geweldig! Heb ooit een kunstcursus gedaan in de avonduren (oeh, was ik alweer vergeten) en was verkocht toen ik Kandinsky leerde kennen
quote:Heb ik ook geen bezwaar tegen.
Op donderdag 18 september 2003 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik 't Groninger Museum ook wel ok, ook al is dat een pleurisend treinen voor me.
Is daar momenteel nog een speciale tentoonstelling? (ja vast wel, maar ook iets interessants?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |