quote:Bedoel je niet:
Op donderdag 18 september 2003 18:56 schreef Lortnoc het volgende:
Wie is naast Sting die andere bekende uitvoerder van Fields of Gold? Zo'n kerel met een heel rauwe stem. Kan er even niet meer opkomen
Lenny Kravitz - Fields of joy (1991)
Wie o wie?
quote:Maar naar mijn weten geen single met de titel " Fields of gold" ...
Op donderdag 18 september 2003 20:21 schreef dabadbass het volgende:
Rod Stewart <-- heeft ook een rauwe stem
quote:Eve tog
Op donderdag 18 september 2003 20:41 schreef swenshady het volgende:
Eva Cassidy heeft ook een nummer dat fields of gold heet.
quote:Eva volgens mij hoor
Op donderdag 18 september 2003 20:47 schreef dabadbass het volgende:[..]
Eve tog
quote:Eva Cassidy heeft idd Sting's "Fields of gold" ook opgenomen. (1996)
Op donderdag 18 september 2003 20:48 schreef swenshady het volgende:[..]
Eva volgens mij hoor
quote:Eva Cassidy heeft idd Sting's "Fields of gold" ook opgenomen. (1996)
Op donderdag 18 september 2003 20:48 schreef swenshady het volgende:[..]
Eva volgens mij hoor
Edit: Sorry, snap niet waarom het er nu 2 keer staat... er mag er 1 weg hoor, Moderators!
quote:Trancenummer?
Op donderdag 18 september 2003 20:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sorry, deze is vast al langs geweest maar toch; dat intrumentale nummer wat vaak aan het einde van een uur bij MTV wordt gedraaid, jullie weten vast wel wat ik bedoel...
Zo ja, Energy 52 - Café Del Mar (Café Del Marco V Remix)
quote:Madonna - Nothing Really Matters misschien
Op donderdag 18 september 2003 20:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
Net een nummer gehoord op de achtergrond van goeden tijden slechte tijden, die robert zat met die blonde te eten. Op de achtergrond een nummer gezongen door een vrouw, langzaam nummer en het enige wat ik eigenlijk kon horen (door het getetter van me zus heen) was 'it doesn't really matter'.Wie o wie?
Ik zoek de vertalingen (russisch <-> engels) van een aantal nummers van TaTu..
Even een lijstje (Wat ik in het engels neer zet, zoek ik dus de russische vertaling van en andersom):
- 30 Minutes
- Bylo i proshlo
- Doschitay Do Sta
- How Soon Is Now
- Ne Ver', Ne Bojsia
- Robot
- Stars
- Zima
- polchasa bez lubvi
- Prostie Dvizenija
Ik heb geloof ik alle hoeken van google gezien, maar nix gevonden waar ik echt wat aan had.. Dus als iemand het weet, of een goeie link heeft, alvast bedankt..
quote:Goh...ik heb het bij Nas ne dogonjat gehouden. Er waren op mijn werk wat mensen die me toen bij de uitspraak hebben geholpen. Nooit eigenlijk eraan gedacht dat de overige nummers van hun ook wel in het russisch zouden bestaan :-)
Op donderdag 18 september 2003 21:47 schreef Timmy2001 het volgende:
Tikkeltje offtopic misschien, maar dit leek me toch de beste om dit te posten...Ik zoek de vertalingen (russisch <-> engels) van een aantal nummers van TaTu..
Even een lijstje (Wat ik in het engels neer zet, zoek ik dus de russische vertaling van en andersom):
- Lijst....
Ik heb geloof ik alle hoeken van google gezien, maar nix gevonden waar ik echt wat aan had.. Dus als iemand het weet, of een goeie link heeft, alvast bedankt..
Maar probeer Kazaa eens i.s.m. hun sites....
quote:Voor zover ik weet zijn ze allemaal eerst in het russisch gemaakt.. En later pas vertaalt.. Ik weet alleen niet of ze allemaal vertaalt zijn.
Op donderdag 18 september 2003 21:54 schreef Muziekstad2000 het volgende:[..]
Goh...ik heb het bij Nas ne dogonjat gehouden. Er waren op mijn werk wat mensen die me toen bij de uitspraak hebben geholpen. Nooit eigenlijk eraan gedacht dat de overige nummers van hun ook wel in het russisch zouden bestaan :-)
Maar probeer Kazaa eens i.s.m. hun sites....
En wat kazaa betreft, daar wordt je qua namen ook niet veel wijzer van.. Om een voorbeeld te geven: Het themanummer van miami vice, dat toegeschreven wordt aan Vangelis en Jean-Michel Jarre, terwijl het volgens mij toch echt van Jan Hammer is..
Of de complete serie equinoxe van Jean-Michel Jarre tegenkomen en dan allemaal met de naam Vangelis erbij..
Wat dat betreft zit er volgens mij toch een flink aantal -en op kaas-A
quote:Ja...weet wat je bedoelt, daarom probeer ik in elk geval alles wat ik beschikbaar stel van goede namen te voorzien
Op donderdag 18 september 2003 22:12 schreef Timmy2001 het volgende:[..]
Voor zover ik weet zijn ze allemaal eerst in het russisch gemaakt.. En later pas vertaalt.. Ik weet alleen niet of ze allemaal vertaalt zijn.
voorbeelden foute kazaa namen
Wat dat betreft zit er volgens mij toch een flink aantal
-en op kaas-A
ben je van plan Russisch te gaan leren
Kun je beter een cursus volgen bij de LOI SPAM!!
quote:Ik heb zoals je uit de lijst misschien wel kunt opmaken, een aantal nummers in het russisch en een aantal in het engels.. Omdat ik het een beetje bij elkaar wil zoeken, lijkt het me handiger de vertalingen erbij te hebben.. Maar het is ook een beetje voor de aardigheid.. Beetje netjes catalogiseren..
Op donderdag 18 september 2003 22:16 schreef dabadbass het volgende:
Wat moet je BTW met een Russische vertaling??ben je van plan Russisch te gaan leren
Kun je beter een cursus volgen bij de LOI SPAM!!
quote:http://www.sirena.lf.lv/lyrics/013/1855.htm Er staan er meer daar
Op donderdag 18 september 2003 21:47 schreef Timmy2001 het volgende:
Tikkeltje offtopic misschien, maar dit leek me toch de beste om dit te posten...Ik zoek de vertalingen (russisch <-> engels) van een aantal nummers van TaTu..
- 30 Minutes
- Bylo i proshlo
- Doschitay Do Sta
- How Soon Is Now
- Ne Ver', Ne Bojsia
- Robot
- Stars
- Zima
- polchasa bez lubvi
- Prostie DvizenijaIk heb geloof ik alle hoeken van google gezien, maar nix gevonden waar ik echt wat aan had.. Dus als iemand het weet, of een goeie link heeft, alvast bedankt..
Iemand?
quote:Zou kunnen, kan iemand dat bevestigen?
Op donderdag 18 september 2003 21:18 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
Trancenummer?
Zo ja, Energy 52 - Café Del Mar (Café Del Marco V Remix)
'City of Comptaaaaiiiiaaaiinn... City of Compton... Where the girls shake their booty.. Shake it baby shake it mama.. Shake shake it baby, shake shake it mama... compular-pular-pular-pular etcetcetc.'
Wie kan me helpen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |