quote:Mick Jagger & David Bowie - Dancing In The Street
Op donderdag 18 september 2003 17:17 schreef ranja het volgende:
Momenteel in de top 40 Nena & Kim Wilde in een samenwerking die waarschijnlijk eenmalig is.Noem nog 9 duo's van 2 artiesten die eenmalig samen een hit scoorden en beide apart ook hits gescoord hebben.
quote:Phil Collins & Philip Bailey
Momenteel in de top 40 Nena & Kim Wilde in een samenwerking die waarschijnlijk eenmalig is.Noem nog 9 duo's van 2 artiesten die eenmalig samen een hit scoorden en beide apart ook hits gescoord hebben.
Maar er komen wat artiesten vaker voor...mag dat?
quote:die ken ik niet
Op donderdag 18 september 2003 17:27 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:Justin Timberlak & Nelly - Work It
Tricky & Ed Kowalsic - Evolution Love
quote:Ja dat mag. Ik ga even die van Buurvoruw checken, als daar een fout in zit heb jij het punt
Op donderdag 18 september 2003 17:34 schreef Gambolputty het volgende:
Maar er komen wat artiesten vaker voor...mag dat?
quote:Dat kan leuk worden.
Gokje:
Nas en Brainpower. (I Can en Dansplaat, bijvoorbeeld)
50 Cent en Nate Dogg
Snoop Dogg en Pharell Williams
DJ Tiësto en Kane
Nelly en Justin Timberlake.
Jay-Z en Beyoncé Knowles
Eminem en Dr. Dre
Busta Rhymes en Mariah Carey
Kane en Ilse De Lange
Nelly en Kelly Rowland
B2K en P.Diddy
Ik hoop dat dit goed is.
[Dit bericht is gewijzigd door Legolas_Greenleaf op 18-09-2003 17:38]
quote:Volgens mij wel, ik zie die van Justin en Nelly met enige regelmaat nog voor bij komen op MTV en TMF. En Tricky en Kowalsic (schrijf ik dat goed) was geloof ik een jaar gelden een bescheiden hitje.
Op donderdag 18 september 2003 17:34 schreef ranja het volgende:[..]
die ken ik niet
zijn dat wel hits geweest?
(ik wil ze wel in leveren voor: Marco & Sita en Marco & Trijntje)
Ik wacht in spanning op de volgende vraag.
quote:Die eerste wel.
Op donderdag 18 september 2003 17:34 schreef ranja het volgende:[..]
die ken ik niet
zijn dat wel hits geweest?
quote:ik wilde gaan mekkeren dat "noem 9......" enz niet mocht volgens de regels. Maar die is er uit zie ik.
Tina Turner - Bowie
Bowie - Jagger (jagger heeft wel een solo hit toch?)
Bono - die Bluesdude (BB King?)....when love comes to town
Borsato - Sita
Shaffy - List ...onder voorbehoud, samen wel meer dan 1 gedaan maar ook meer hits?
Henk & Henk Weet ff niet meer wat, maar Temmink heeft ook ergens anders gespeeld
Yellowman & Peter Metro ...."The Gisl is Mine" al weet ik niet of dat ook een hit was eigenlijk. Dacht het wel
Lou Reed & John cale ....er kwam toch een hitje van Songs for Drella?
Willy & Willeke Alberti
Maar goed, ik neem aan dat we 4 vragen verder zijn als ik op invoeren klik
quote:Wanneer is iets een Hit? En waar check je dat?
Op donderdag 18 september 2003 17:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Die eerste wel.
quote:Bijna, iig 4 pogingen verder. Ik zat de hele tijd in mijn geheugen te spitten, en kwam met wat meer.
Op donderdag 18 september 2003 17:38 schreef Riert het volgende:[..]
ik wilde gaan mekkeren dat "noem 9......" enz niet mocht volgens de regels. Maar die is er uit zie ik.
...
Maar goed, ik neem aan dat we 4 vragen verder zijn als ik op invoeren klik
quote:AMG kent die van Justin en Nelly niet. en het top 40 dossier is niet actueel van 2003 en bopvendien overbezet.
Op donderdag 18 september 2003 17:37 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Volgens mij wel, ik zie die van Justin en Nelly met enige regelmaat nog voor bij komen op MTV en TMF. En Tricky en Kowalsic (schrijf ik dat goed) was geloof ik een jaar gelden een bescheiden hitje.
(ik wil ze wel in leveren voor: Marco & Sita en Marco & Trijntje)
quote:Top 40 had ie dacht ik ingestaan, en dat is een vereiste voor deze vraag. Ik heb ook zo mijn twijfels over mijn (veelste laat) gemaakte lijstje, ik weet niet of Nate Dogg een Solo-hit heeft gehad. En had ook mijn twijfels over
Op donderdag 18 september 2003 17:40 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Wanneer is iets een Hit? En waar check je dat?
Ik heb de clip wel eens voorbij zie komen enzo..
quote:Tja, hij is van 2003, ergens deze lente, mei ofzo, dacht ik. *checkt ff in Mediaplayer* Hij is denk ik van mei, toen ik hem downde, was hij redelijk nieuw, en ik heb hem van 10 mei, ofzo.
Op donderdag 18 september 2003 17:40 schreef ranja het volgende:[..]
AMG kent die van Justin en Nelly niet. en het top 40 dossier is niet actueel van 2003 en bopvendien overbezet.
quote:Was ook al aan het zoeken waar ik het kan aantonen...Ik vind alleen maar ringtones.
Op donderdag 18 september 2003 17:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Tja, hij is van 2003, ergens deze lente, mei ofzo, dacht ik. *checkt ff in Mediaplayer* Hij is denk ik van mei, toen ik hem downde, was hij redelijk nieuw, en ik heb hem van 10 mei, ofzo.
quote:ehm, heb je hier een titel van?
Op donderdag 18 september 2003 17:34 schreef Gambolputty het volgende:Bono & Wyclef Jean
quote:Hij staat bij mij als ft. Ed Kowalzyc (de zang is wel erg aanwezig)
Op donderdag 18 september 2003 17:52 schreef ranja het volgende:
Ah, die van Tricky blijk ik zelf te hebben op Oorgasm 6, hij heet dan Evolution revolution love. Maar Ed wordt niet genoemd als artiest, wordt waarschijnlijk als achtergrondzanger beschouwd ofzo?
quote:New Day
Op donderdag 18 september 2003 17:54 schreef ranja het volgende:[..]
ehm, heb je hier een titel van?
quote:de mp3? dat is geen geldige bron natuurlijk
Op donderdag 18 september 2003 17:55 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Hij staat bij mij als ft. Ed Kowalzyc (de zang is wel erg aanwezig)
Nelly & Justin inmiddels wel gevonden
quote:Maar ranja beslist.
Op donderdag 18 september 2003 17:59 schreef bouwvakker666 het volgende:
ik zeg punten voor de buurvrouw!!!
Wel lekker snel de tussenstand erbij in dit topic, goed gedaan.
en het is trouwens niet punten maar punt
quote:Als je ze d'r af laat blijven er nog 9 over
Op donderdag 18 september 2003 18:02 schreef ranja het volgende:
Die van Tricky is dus geen hit geweest. Die van Wyclef & Bono wel, al kan ik daar ook niet vinden dat dat als duet veremld staat. Pfff....
[Dit bericht is gewijzigd door Gambolputty op 18-09-2003 18:07]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |