quote:Jeuj! Een zaterdag postbode in ons midden!
Op vrijdag 19 september 2003 14:38 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik mag morgen weer om 7 uur aan de bak.
Maar je gaat me niet vertellen dat jij het ook fysiek erg zwaar vindt he!
quote:Dat valt inderdaad wel mee. Hangt ook een beetje van het weer af.
Op vrijdag 19 september 2003 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:Maar je gaat me niet vertellen dat jij het ook fysiek erg zwaar vindt he!
Afgelopen zomer was het dus niet fijn om in 38 graden tot 3 uur te werken. Het dorp waar ik moet brengen is overigens op wat heuvels gebouwd, dus dat is ook niet echt flex.
quote:Heb het eens gepresteerd tot zeven uur 's avonds bezig te zijn geweest op zo'n oververhitte dag... Besloot me niet druk te gaan maken
Op vrijdag 19 september 2003 14:57 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dat valt inderdaad wel mee. Hangt ook een beetje van het weer af.
Afgelopen zomer was het dus niet fijn om in 38 graden tot 3 uur te werken. Het dorp waar ik moet brengen is overigens op wat heuvels gebouwd, dus dat is ook niet echt flaix.
quote:Nog op de kloten gehad van de baas toen?
Op vrijdag 19 september 2003 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Heb het eens gepresteerd tot zeven uur 's avonds bezig te zijn geweest op zo'n oververhitte dag... Besloot me niet druk te gaan maken
quote:Neuh, baas was een prima vent... Moest zelfs lachen
Op vrijdag 19 september 2003 15:01 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nog op de kloten gehad van de baas toen?
quote:Ik heb hier wel eens een verhaal gehoord van een jongen die het werk dus echt niet aankon.
Op vrijdag 19 september 2003 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Neuh, baas was een prima vent... Moest zelfs lachen
Het instraten en zetten ging hem gewoon niet af, en op een gegeven moment zei hij tegen een collega: "Zeg eh, tja, ik ben er vandoor". En toen is hij gewoon vertrokken zonder post te brengen en nooit meer teruggekomen.
quote:Hahahaha das wel een TOPmanier om ontslag te nemen
Op vrijdag 19 september 2003 15:05 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik heb hier wel eens een verhaal gehoord van een jongen die het werk dus echt niet aankon.
Het instraten en zetten ging hem gewoon niet af, en op een gegeven moment zei hij tegen een collega: "Zeg eh, tja, ik ben er vandoor". En toen is hij gewoon vertrokken zonder post te brengen en nooit meer teruggekomen.
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:21 schreef SCH het volgende:
Dag popjes*even binnenholt, de heren een kus geeft en de dames een hand en weer wegrent*
Oant jun
Wat een entrance...
quote:helemaal mee eens...
Op vrijdag 19 september 2003 15:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
quote:Ow
Op vrijdag 19 september 2003 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
helemaal mee eens...
Of heb ik het mis?
SCH
quote:hoe dat zo?
Op vrijdag 19 september 2003 15:56 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ajaxno1 heeft auw
quote:Sneed me vanochtend open aan een computer kast (diep), toen wat betadine erop, maar terwijl ik bezig met pleisters was ging ik bijna van m'n stok.. En nu gaat ie weer irriteren, straks maar weer ff desinfecteren
Op vrijdag 19 september 2003 15:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
hoe dat zo?
quote:Da's idd auw
Op vrijdag 19 september 2003 16:02 schreef Ajaxno1 het volgende:Sneed me vanochtend open aan een computer kast (diep), toen wat betadine erop, maar terwijl ik bezig met pleisters was ging ik bijna van m'n stok.. En nu gaat ie weer irriteren, straks maar weer ff desinfecteren
quote:Jah, nu is dat bijten een beetje auw...
Op vrijdag 19 september 2003 16:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Da's idd auw
Maar het was meer klote dat ik voelde dat ik ging flauwvallen, kut gevoel is dat.
En ik zat daar op een stoeltje, te zweten en me misselijk te voelen. En m'n collega staat dan heel leuk een klant te helpen.
pfff eindelijk iets aan die oogluiken doen
quote:Oogkleppen bedoel je
Op vrijdag 19 september 2003 16:08 schreef just me het volgende:
* just me heeft voor 2 oktober een afspraak met een plastisch chirurg gemaaktpfff eindelijk iets aan die oogluiken doen
quote:Ingooien is op straat en zetten is op nummer... Ingooien gewoon in een kast en zetten tussen je vingers... Legt een beetje moeilijk uit
Op vrijdag 19 september 2003 15:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Instraten en inzetten is het op straat en nummer sorteren en vervolgens inpakken van de post?Of heb ik het mis?
SCH
quote:Kutwerk dus
Op vrijdag 19 september 2003 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ingooien is op straat en zetten is op nummer... Ingooien gewoon in een kast en zetten tussen je vingers... Legt een beetje moeilijk uit
Tot weetikveelwanneer, misschien wel tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |