quote:Neej hoor want een pion of zak is zo weer weggehaald maar een nieuwe flitspaal duurt wel een paar weekjes !
Op donderdag 18 september 2003 16:25 schreef ook_gek het volgende:[..]
waarom slopen dan. Het helpt gewoon niet dat hebben we nu toch wel door? Hoe lang worden die dingen al gesloopt!! En ze staan er elke keer weer. Zet er een pion voor of trek er een zwarte zak overheen. En we zijn klaar. Het zelfde bereikt.
quote:
En belangrijker is Rij voor de gein een 50 of de snelheid die er geld. Heb je ook geen boete.
quote:Onzin, hier in de buurt (enschede) zijn het gros van de palen niet vervangen na een brandje. Het heeft dus weldegelijk zin, en hiermee is gelijk het nut van de palen bewezen; er zijn niet plotseling meer ongelukken gebeurd.
waarom slopen dan. Het helpt gewoon niet dat hebben we nu toch wel door? Hoe lang worden die dingen al gesloopt!! En ze staan er elke keer weer.
quote:Oke altijd en overal 50 rijden = geen boete, maar je komt ook nergens.
Op donderdag 18 september 2003 16:25 schreef ook_gek het volgende:
En belangrijker is Rij voor de gein een 50 of de snelheid die er geld. Heb je ook geen boete.
quote:Overdrijven is ook een vak. Waarom kom je nergens als je 50 rijd of de snelheid die er geld?
Op donderdag 18 september 2003 16:32 schreef slashme het volgende:[..]
Oke altijd en overal 50 rijden = geen boete, maar je komt ook nergens.
-edit: dit moet dan 40 zijn want je wilt geen risico lopen maar je moet wel de borden/weg in de gaten hoden en kunt dus niet de hele tijd op je teller kijken.
Ik heb rijles gehad en als ik 55 reed kreeg ik pest klappen. En weet je wat het gekke was. Ik kwam echt ergens.
quote:Ja... weer terug waar je was opgehaald
Op donderdag 18 september 2003 16:44 schreef ook_gek het volgende:[..]
Overdrijven is ook een vak. Waarom kom je nergens als je 50 rijd of de snelheid die er geld?
Ik heb rijles gehad en als ik 55 reed kreeg ik pest klappen. En weet je wat het gekke was. Ik kwam echt ergens.
Maar 40 is niet overdreven, tenzij je nu nog net zo relaxed rijdt als tijdens je rijles
Maar over zulke soort dingen kan je eindeloos praten en praten en praten, de 1 is tegen en de ander voor.
quote:Regels zijn er om ze te breken
Op donderdag 18 september 2003 16:56 schreef ook_gek het volgende:
ik neem aan dat iedereen het eens is met me dat als je de regels overtreed dat je dan een tikje op de vingers kan verwachten
quote:En mensen en flitspalen om die mensen te straffen
Op donderdag 18 september 2003 17:01 schreef Streetracer het volgende:[..]
Regels zijn er om ze te breken
Of te wel kat en muis spelletje. Soms win je en soms ook niet.
quote:brrrr eng type ben jij.
Op donderdag 18 september 2003 16:56 schreef ook_gek het volgende:
ik neem aan dat iedereen het eens is met me dat als je de regels overtreed dat je dan een tikje op de vingers kan verwachten
quote:Nee ben ik niet. Ik geef het goede voorbeeld om vervolgens met 90 door een woonwijk te rijden
Op donderdag 18 september 2003 17:05 schreef slashme het volgende:[..]
brrrr eng type ben jij.
Alles volgens de regeltjes... ben je al ambtenaar of wordt je er 1?
quote:jij rijdt volgens mij nog niet eens
Op donderdag 18 september 2003 17:21 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee ben ik niet. Ik geef het goede voorbeeld om vervolgens met 90 door een woonwijk te rijden
Geladen(!) paal : +/- ¤ 50.000
Gem. bekeuring : +/- ¤ 40
Zo'n paal verdient zichzelf met 1250x kiekjes terug... lekker belangrijk dus...
Van mij mogen ze allemaal (palen + controleurs) opgeblazen worden!
dus ook deze gaat weer op slot..........
ik sanp btw nog steeds het doel van dit soort topics niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |