Ik niet, meestal dan, heb meestal genoeg aan normaal eten en om dan speciaal 'voor het lekkere' een pak vla ofzo te kopen is onzin.
klinkt erg raar maar als ik terug kom van school heb ik ergens trek in, maar als ik dan te veel eet, heb ik bij het avond eten geen honger meer
dus dan komt de bak yoghurt / vla te voorschijn
V.
In een restaurant neem ik eigenlijk ook nooit een toetje, het voelt daar eigenlijk wel haast als een verplichting. Koffie met een chocolaatje vind ik net zo lekker.
quote:Is dat niet zo'n stoma?
Op woensdag 17 september 2003 19:48 schreef neusaap het volgende:
ik neem altijd zo'n 'Breaker' na m'n eten
quote:Ga je er dan ook mee rondlopen, met iets in je andere hand zodat je maar 1 hand hebt voor je breaker?
Op woensdag 17 september 2003 19:48 schreef neusaap het volgende:
ik neem altijd zo'n 'Breaker' na m'n eten
quote:Zelden omdat ik al vol zit van het eten
Op woensdag 17 september 2003 19:36 schreef Visitor.Q het volgende:
En waarom (niet) ?Ik niet, meestal dan, heb meestal genoeg aan normaal eten en om dan speciaal 'voor het lekkere' een pak vla ofzo te kopen is onzin.
Toetjes, het hoogtepunt van het eten
[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 17-09-2003 20:57]
edit
wij eten thuis altijd 3 gangen
1. iets warms zoals soep/aardappelen/pasta
2. vis of vlees
3. fruit of yoghurt
[Dit bericht is gewijzigd door amaranta op 17-09-2003 20:58]
Meestal nog na het eten even natafelen met een bakje yoghurt met roosvicé.
( voor de mensen onder ons die graag zoet hebben, maar het enigzins vet-arm willen houden is dit een aanrader !!
)
quote:Lekker!
Op woensdag 17 september 2003 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
havermout- en rijstepap
Maar ik eet niet zovaak toetjes, heb meestal wel genoeg eten op en dan geen plek meer voor een toetje, soms nog een half uur later
ijs gaat er soms wel in. maar liever dan bij de koffie, vla moet ik niet aan denken, yoghurt is opzich wel goed maar nogsteeds beter zonder yoghurt is ook niet lekker. ik eet nooit toetjes eigenlijk. ik vind het wel best.
mona verwentoetjes zijn opzich om te smullen, maar dan liever bij een lunch of als tussendoortje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |