quote:Kippensoep is dat hoor
Op woensdag 17 september 2003 12:56 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Joodse penicilline? Antibiotica helpen toch niet tegen griep.
quote:Eej Jerruh!
Op woensdag 17 september 2003 13:03 schreef Jerruh het volgende:goeiesmiddags!
.
.
quote:Daar ben ik nu ook achter dank zij Google.
Op woensdag 17 september 2003 13:03 schreef Ang3l het volgende:
fipo?
[..]Kippensoep is dat hoor
quote:*LOL* Staat dat daar echt ja?
Op woensdag 17 september 2003 13:06 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Daar ben ik nu ook achter dank zij Google.
quote:ik kom nu al moeilijk rond...
Op woensdag 17 september 2003 13:10 schreef Vlarp het volgende:
*snif*Baai baai stufi
I shall miss you
quote:Ik heb al sinds het begin van m'n studie een aanvullende lening, en sinds een jaar is het een complete lening geworden
Op woensdag 17 september 2003 13:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik kom nu al moeilijk rond...
.
als de stufi wordt vervangen door een lening, dan ga ik balen.... in de wereld van architecten is het momenteel hard werken en zoeken naar een baan...
quote:mijn ouders hebben, omdat ze willen dat ik zonder schuld begin te werken omdat je daar gewoon moeite mee hebt dat af te betalen, gezegd dat ze dingen voor hun rekening nemen, maar als straks die 200 euro per maand wegvalt, kan ik mijn kamerhuur niet meer betalen, moet ik meer gaan werken en school minder doen, anders kom ik niet rond, want de optie om met schulden te gaan werken is gewoon slecht!
Op woensdag 17 september 2003 13:16 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik heb al sinds het begin van m'n studie een aanvullende lening, en sinds een jaar is het een complete lening geworden
Ik wil niet weten hoe hoog m'n studieschuld is inmiddels
quote:Het kan bijna niet anders tegenwoordig. De basisbeurs (en evt. de aanvullende prestatiebeurs) zijn gewoon te laag om van te kunnen leven. Als je genoeg geld zou willen hebben om van te leven dan moet je per week meer werken dan je aan school toe komt. Het afbetalen zal ongetwijfeld een hel gaan worden voor me, zeker omdat ik er niet eens een diploma voor heb nu, maar het zij zo. Ik zorg dat ik leuk werk ga vinden, leuk huisje en dan ga ik wel wat minder uit, en geef ik wat minder uit.
Op woensdag 17 september 2003 13:18 schreef Jerruh het volgende:[..]
mijn ouders hebben, omdat ze willen dat ik zonder schuld begin te werken omdat je daar gewoon moeite mee hebt dat af te betalen, gezegd dat ze dingen voor hun rekening nemen, maar als straks die 200 euro per maand wegvalt, kan ik mijn kamerhuur niet meer betalen, moet ik meer gaan werken en school minder doen, anders kom ik niet rond, want de optie om met schulden te gaan werken is gewoon slecht!
quote:Ja. Alleen 1 zoekresultaat gevonden op het web en eentje in de nieuwsgroepen.
Op woensdag 17 september 2003 13:08 schreef Ang3l het volgende:[..]
*LOL* Staat dat daar echt ja?
Succes met het bestrijden van de griep.
Klote hogeschool!!
Ik had dus begin augustus een brief gestuurd naar school dat ik uitgeschreven wilde worden. Ik heb daar dus tot op heden nog niks van gehoord, bel ik nu dus net naar school, blijk ik per 31 augustus uitgeschreven te zijn. Ik ga de IBG wel weer bellen, want dat zou betekenen dat ik dus al 3 weken geen recht meer heb op stufi en m'n OV
Ik was er al bang voor
[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 17-09-2003 13:28]
quote:Gelijk vragen hoe je het moet terugbetalen, als je het netjes uitlegt dan doen ze daar niet moeilijk over. Had ik namelijk ook.
Op woensdag 17 september 2003 13:28 schreef Vlarp het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKlote hogeschool!!
![]()
Ik had dus begin augustus een brief gestuurd naar school dat ik uitgeschreven wilde worden. Ik heb daar dus tot op heden nog niks van gehoord, bel ik nu dus net naar school, blijk ik per 31 augustus uitgeschreven te zijn. Ik ga de IBG wel weer bellen, want dat zou betekenen dat ik dus al 3 weken geen recht meer heb op stufi en m'n OV
Ik was er al bang voor
[Dit bericht is gewijzigd door Andyvie op 17-09-2003 13:34]
quote:Ja, maar de boete voor het illegaal in bezit hebben van je OV is 125 euro per 2 weken geloof ik, dus is nu al 250 euro
Op woensdag 17 september 2003 13:34 schreef Andyvie het volgende:[..]
Gelijk vragen hoe je het moet terugbetalen, als je het netjes uitlegt dan doen ze daar niet moeilijk over. Had ik namelijk ook.
Moet je alleen hopen dat je een goede terugboekcode krijgt(ik geloof dat je bij de overschrijven /55 achter je correspondentienummer moet zetten). Bij mij gaven ze me een verkeerde code (/54), waardoor mijn terugboeking niet gezien werd als terugbetaling van teveel ontvangen stufi, maar als afbetaling van mijn prestatiebeurs
Nou ja, ik ga weer even bellen..
quote:7 minuten wachten!
Op woensdag 17 september 2003 13:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ja, maar de boete voor het illegaal in bezit hebben van je OV is 125 euro per 2 weken geloof ik, dus is nu al 250 euro
En ik kreeg 720 euro lening per maand.. zit ik dus op 1000 euro boete zo'n beetje
Nou ja, ik ga weer even bellen..
quote:Dat valt weer mee dan... *wacht*
Op tijd inleverenLever je kaart op tijd in, uiterlijk op de vijfde werkdag van de eerste maand waarin je geen recht meer hebt op studiefinanciering. Je kunt de ov-studentenkaart inleveren op een van de regiokantoren of op een postkantoor herkenbaar aan de OV-studentenkaartsticker. Lever je de kaart later in, dan kost je dat 68 euro per halve maand
Ze hebben me bij de IBG nu uitgeschreven per 31 augustus. Maar de betaling van deze maand, september dus, kunnen ze al niet meer tegenhouden, dus die krijg ik onterecht gestort en moet ik dus officieel direct terugstorten. Dat bedrag kan ik dus gewoon niet terugstorten omdat ik dan financieel helemaal naar de tering ga en als ik niet terug stort wordt het berdag bij m'n lening opgeteld. M'n OV heb ik dus al inmiddels voor een 2e halve maand onterecht en dat gaat me dus 136 euro kosten. En die medewerker gaf me min of meer (hij zei het niet direct) het uhm.. advies om m'n OV dan nog maar even te houden tot 30 september ofzo. Aangezien het me tot eind september toch 136 euro blijft kosten en ik dan dus net zo goed nog even misbruik van dat ding zou kunnen maken Nou ja goed.. het valt dus wel mee..
quote:Je kunt elk jaar opnieuw kiezen wat voor OV je wilt (weekend of week). Dat kruis je aan op het afhaalbericht dat je op het postkantoor afgeeft. Dus ja, dat kan
Op woensdag 17 september 2003 13:48 schreef Joosteh het volgende:
Mja als de stufi wegvalt moet ik maar weer gaan bietsen bij de ouwe lui
weet iemand trouwens of t mogelijk is om (ik geloof dat we die in januari krijgen) t nieuwe OV voor t volgende jaar gewoon ipv van weekend ov die ik nu heb, een doordeweekse OV van te maken? Zonder kost?
edit: je kunt trouwens ook maximaal 1x per jaar wisselen van kaartsoort zonder dat het extra kost.
quote:Dat klopt niet. Het kost 11 euro zoveel en je kunt het maximaal 1 keer per jaar doen. Geld kost het altijd
Op woensdag 17 september 2003 13:53 schreef Vlarp het volgende:[..]
edit: je kunt trouwens ook maximaal 1x per jaar wisselen van kaartsoort zonder dat het extra kost.
quote:En als het een feest is, dan kost het veel geld
Op woensdag 17 september 2003 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
Jaja, het leven is geen feest..
quote:En word je wakker met een kater.
Op woensdag 17 september 2003 14:04 schreef Andyvie het volgende:En als het een feest is, dan kost het veel geld
quote:Ik zit ook nog met een schuld. Gelukkig is die niet hoog, 2000 euro maar of zo. En die hoef ik nog niet eens af te lossen van Groningen. Toen ik afgestudeerd was kreeg ik een brief van Groningen dat ik nog een schuld had, maar dat ik daar in januari een brief over krijg.
Op woensdag 17 september 2003 14:08 schreef Tally het volgende:
Ik ben blij dat ik daar allemaal af ben zeg..
quote:Ik nooit
Op woensdag 17 september 2003 14:07 schreef DennisMoore het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 17 september 2003 14:04 schreef Andyvie het volgende:En als het een feest is, dan kost het veel geld
<hr></blockquote>En word je wakker met een kater.
.
quote:ik heb ff met ib groep gebeld, t is ¤13,61 :S
Op woensdag 17 september 2003 13:57 schreef Andyvie het volgende:[..]
Dat klopt niet. Het kost 11 euro zoveel en je kunt het maximaal 1 keer per jaar doen. Geld kost het altijd
en je kunt je ov dan 2 weken neit gebruiken :S
naja ik wacht wel tot t nieuwe jaar dan maar :S
m000!
quote:Ohw.. nou ja, ik ben niet helemaal op de hoogte
Op woensdag 17 september 2003 13:57 schreef Andyvie het volgende:[..]
Dat klopt niet. Het kost 11 euro zoveel en je kunt het maximaal 1 keer per jaar doen. Geld kost het altijd
quote:Dat is toch niet zo? Je vraagt een nieuwe aan, daarvoor moet je een aanvraagformulier invullen, bij het postkantoor betaal je 13,61. Dan krijg je een afhaalbericht van Groningen en dan wissel je hem daarmee om.
Op woensdag 17 september 2003 14:15 schreef Joosteh het volgende:[..]
ik heb ff met ib groep gebeld, t is ¤13,61 :S
en je kunt je ov dan 2 weken neit gebruiken :S
naja ik wacht wel tot t nieuwe jaar dan maar :S
m000!
quote:Heb je een contract bij de Rabo ofzo? Waarschijnlijk is er wel een opzegtermijn...
Op woensdag 17 september 2003 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Als ik nu naar het uitzendbureau ga, en ik zeg dat ik wil stoppen, per wanneer kan dat dan...?
quote:Hangt ervanaf hoe lang je er al werkt. Bij mijn werk dat ik nu doe heb ik geen opzegtermijn. Pas na een x aantal weken krijg ik een opzegtermijn van 2 weken.
Op woensdag 17 september 2003 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Als ik nu naar het uitzendbureau ga, en ik zeg dat ik wil stoppen, per wanneer kan dat dan...?
en doen intercedentes lastig als je ergens voortijdig stopt?
quote:Dan denk ik dat je gewoon kunt stoppen bij de Rabo. Je hebt er geen contract, dus kunnen ze je toch ook nergens aan houden?
Op woensdag 17 september 2003 14:26 schreef Waxxer het volgende:
nou, ik heb een vast contract bij de rabo, in dat contract wordt alleen over unive gerept, ik blijf bij unive werken en ik heb nooit een bevestiging gekregen of iets ondertekend, dat ik bij de rabobank werken doen intercedentes lastig als je ergens voortijdig stopt?
quote:nou die goeie wil is er niet, het lukt me gewoon niet en dat kost die bank alleen maar geld... ik moet zo maar gaan dan naar het uitzendbureau, maar ben wel teringzenuwachtig
Op woensdag 17 september 2003 14:31 schreef Andyvie het volgende:[..]
Dan denk ik dat je gewoon kunt stoppen bij de Rabo. Je hebt er geen contract, dus kunnen ze je toch ook nergens aan houden?
Of ze er moeilijk over doen....leg gewoon uit waarom je er wilt stoppen en het liefst zo snel mogelijk. Misschien is het handig om aan te geven je er wel wilt blijven werken tot ze een vervanger voor je hebben (toch iets van goede wil tonen)
quote:Kom op joh! Kan iedereen gebeuren dat ie het ergens niet naar z'n zin heeft. En wees dan nog blij dat je via het uitzendbureua werkt. Als je echt vast bij de Rabo zou werken en dus bij hen in dienst zou staan dan is ontslag nemen een stuk moeilijker hoor!
Op woensdag 17 september 2003 14:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
nou die goeie wil is er niet, het lukt me gewoon niet en dat kost die bank alleen maar geld... ik moet zo maar gaan dan naar het uitzendbureau, maar ben wel teringzenuwachtig
Hey succes!
quote:Gewoon uitleggen. Je staat er als goed bekend dus je kunt er wel een potje breken hoor!
Op woensdag 17 september 2003 14:39 schreef Waxxer het volgende:[..]
nou die goeie wil is er niet, het lukt me gewoon niet en dat kost die bank alleen maar geld... ik moet zo maar gaan dan naar het uitzendbureau, maar ben wel teringzenuwachtig
Succes!
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:42 schreef Vlarp het volgende:[..]
Kom op joh! Kan iedereen gebeuren dat ie het ergens niet naar z'n zin heeft. En wees dan nog blij dat je via het uitzendbureua werkt. Als je echt vast bij de Rabo zou werken en dus bij hen in dienst zou staan dan is ontslag nemen een stuk moeilijker hoor!
Hey succes!
hier is het hoge woord er ook uit!
* onetouch heeft aangegeven er geen f*ck meer aan te vinden, oplossing volgt
quote:Wrom is er geen fok aan?
Op woensdag 17 september 2003 14:48 schreef onetouch het volgende:
quote:kantoorwerk
Op woensdag 17 september 2003 14:50 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wrom is er geen fok aan?
En waar ga je nu de huur van betalen?
welke huur?
quote:Is het ik-regel-alles-vandaag-dag?
Op woensdag 17 september 2003 14:48 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:En niet voldoende leuke collega's?
Op woensdag 17 september 2003 14:51 schreef onetouch het volgende:kantoorwerk
sorry maar ben ik niet voor gemaakt, ik heb graag ook contact met mensen (face 2 face)
quote:Van dat kraakpand. De auto dan? De breezahs?
welke huur?
quote:Zullen we een kroeg of restaurantje opzetten?
Op woensdag 17 september 2003 14:51 schreef onetouch het volgende:[..]
kantoorwerk
sorry maar ben ik niet voor gemaakt, ik heb graag ook contact met mensen (face 2 face)
quote:ach voor de vakantie, hield dat me op de been.... het vooruitzicht 3 weken niet te hoeven prutsen... maar nu ik weer terug ben
Op woensdag 17 september 2003 14:52 schreef Vlarp het volgende:[..]
Is het ik-regel-alles-vandaag-dag?
Ik regel vandaag ook al m'n zaakjes
(wel weer veel te laat natuurlijk
)
quote:Zeg dat ook ff tegen mijn baas, wil je? Ik zit al een paar uur te wachten op antwoord op een simpel vraagje
Op woensdag 17 september 2003 14:52 schreef Vlarp het volgende:[..]
Is het ik-regel-alles-vandaag-dag?
Ik regel vandaag ook al m'n zaakjes
(wel weer veel te laat natuurlijk
)
quote:Blijf aandringen?
Op woensdag 17 september 2003 14:53 schreef Andyvie het volgende:[..]
Zeg dat ook ff tegen mijn baas, wil je? Ik zit al een paar uur te wachten op antwoord op een simpel vraagje
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:57 schreef Waxxer het volgende:
zooo, weer terug van mijn mini-coming out![]()
quote:hai rompslompregelaarvlarp! Ik woon tegenover het uitzendbureau
Op woensdag 17 september 2003 14:57 schreef Vlarp het volgende:[..]
quote:Goedzo.. en maakte je je daar nou zo druk over?
Op woensdag 17 september 2003 14:59 schreef Waxxer het volgende:
Nou, de intercedente deed niet moeilijk, ze begreep mijn verhaal, maar vind dat ik er nog even over moet denken, en dan vrijdag terugkomen om mijn definitieve beslissing te... dingessen. En ze belt de andere vestiging op om het terug te koppelen. En het kan zijn, dat ik een opzegtermijn hebMaarja, het hoge woord is eruit!
quote:Handig.. willik ook!
Op woensdag 17 september 2003 15:00 schreef Waxxer het volgende:
hai rompslompregelaarvlarp! Ik woon tegenover het uitzendbureau![]()
quote:Ja maar zo ben ik
Op woensdag 17 september 2003 15:01 schreef Vlarp het volgende:[..]
Goedzo.. en maakte je je daar nou zo druk over?
![]()
quote:Mja even snel heen en weer, en ik hoef me minder lang druk te maken (geen stress-fietstochten door de stad
[..]Handig.. willik ook!
quote:Ach, vanwege die ene vraag groeit mijn stapel dossiers waar ik niks mee kan. Ik ga zo naar hem toe en gooi die stapel dossiers op zijn bureau
Op woensdag 17 september 2003 14:55 schreef Vlarp het volgende:[..]
Blijf aandringen?
quote:dat zeg ik
Op woensdag 17 september 2003 14:59 schreef Waxxer het volgende:
Maarja, het hoge woord is eruit!
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:05 schreef onetouch het volgende:[..]
dat zeg ik
Okeeee dannnn!!!! Jongens ik word almaar blijer en blijer! Blijdorp!!!! Zo gaan we dit topic vandaag maar noemen
Wie gaat er mee dansen ergens?
[edit] een vandaagje teveel
[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 17-09-2003 15:15]
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:08 schreef Waxxer het volgende:Wie gaat er mee dansen ergens?
![]()
quote:Hee, dat nummer hoor ik ook
Op woensdag 17 september 2003 15:11 schreef Waxxer het volgende:
* waxxer danst dan maar ff in zijn eentje op het Justin Timberlake nummer dat nu op 3FM is!
quote:nou doe die rechter maar, maar dan wel met palmbomen en cocktails en drankjes en een paar mensen erbij, anders staat het zo triest
Op woensdag 17 september 2003 15:10 schreef DennisMoore het volgende:[..]
[afbeelding] of [afbeelding] ?
trouwens dansen doe je daar vanzelf wel met dat hete zand
quote:Geen tijd voor!
Op woensdag 17 september 2003 15:18 schreef Waxxer het volgende:
uitgedanst...?
Ik heb het druk druk druk!
Nu even alle formulieren, brieven enzo op de bus gooien en dan boodschappen doen voor het eten vanavond...
quote:Heb je niks anders te doen?
Op woensdag 17 september 2003 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
Top 10 fok!kers. (uit de top 100).
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:59 schreef Andyvie het volgende:Heb je niks anders te doen?
quote:Dat is gemiddeld zo'n 62 posts per dag
Op woensdag 17 september 2003 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
Top 10 fok!kers. (uit de top 100).
Vanavond ga ik Kip Tandoori (uit een pakje van Knorr) maken
.
.
.
.
.
quote:Daar begint mijn maag meteen door de Knorr'en zeg
Op woensdag 17 september 2003 16:36 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik heb alles weer op orde nu...Vanavond ga ik Kip Tandoori (uit een pakje van Knorr) maken
quote:Ik moet einde van volgende week 1600 euro op tafel toveren
Op woensdag 17 september 2003 16:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
Daar begint mijn maag meteen door de Knorr'en zeg
En je hebt alles op orde... tot de rekening volgt!Ik zou nu niet eens weten waar ik 50 euro vandaan moet halen, om vervolgens te kunnen overleven deze week
quote:Ik krijg dus nog 720 euro gestort van de IBG (weliswaar onterecht), maar die hoef ik niet meteen terug te betalen vertelde die kerel van de IBG me. En ik krijg veel geld van de post als het goed is. Het komt wel goed dus. Die 136 euro is gewoon ff klote, maar ja.. helaas. Ik misbruik m'n OV nog wel even dan tot volgende week en dan breng ik um 29 september terug. Heb ik um precies 1 maand te lang gehad en moe'k dus 136 euro dokken...
Op woensdag 17 september 2003 16:41 schreef Waxxer het volgende:[..]
Daar begint mijn maag meteen door de Knorr'en zeg
En je hebt alles op orde... tot de rekening volgt!Ik zou nu niet eens weten waar ik 50 euro vandaan moet halen, om vervolgens te kunnen overleven deze week
quote:5e!!!
Op woensdag 17 september 2003 16:41 schreef Jerruh het volgende:
1 FlyingFox 3692
2 schatje 3579
3 SunChaser 2965
4 Chocobo 2846
5 Jerruh 2817
6 yvonne 2578
7 Pjederdy 2522
8 static 2369
9 Bastard 2156
10 DennisMoore 2107
.
.
.
.
.
quote:mot je dokken joh?
Op woensdag 17 september 2003 16:44 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik krijg dus nog 720 euro gestort van de IBG (weliswaar onterecht), maar die hoef ik niet meteen terug te betalen vertelde die kerel van de IBG me. En ik krijg veel geld van de post als het goed is. Het komt wel goed dus. Die 136 euro is gewoon ff klote, maar ja.. helaas. Ik misbruik m'n OV nog wel even dan tot volgende week en dan breng ik um 29 september terug. Heb ik um precies 1 maand te lang gehad en moe'k dus 136 euro dokken...
Nou dan moet je vooral verre, eindeloze reizen maken met je OV en dan elke conducteur persoonlijk leren kennen enzo
klinkt stom, maar het kan volgens mij nog wel gebeuren ook Toen ik nog rookte (
) kenden zelfs de mensen van de Kiosk mij, dat is al een heeelllll goede reden om te stoppen
quote:Haha.. leuk
Op woensdag 17 september 2003 16:47 schreef Waxxer het volgende:[..]
mot je dokken joh?
Nou dan moet je vooral verre, eindeloze reizen maken met je OV
en dan elke conducteur persoonlijk leren kennen enzo
klinkt stom, maar het kan volgens mij nog wel gebeuren ook
Toen ik nog rookte (
) kenden zelfs de mensen van de Kiosk mij, dat is al een heeelllll goede reden om te stoppen
quote:en dan te bedenken dat ik de laatste posts in R&P of andere fora postte dan ONZ
Op woensdag 17 september 2003 16:46 schreef Vlarp het volgende:[..]
5e!!!
quote:Er is geen excuus mogelijk!
Op woensdag 17 september 2003 16:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
en dan te bedenken dat ik de laatste posts in R&P of andere fora postte dan ONZ
.
quote:nope
Op woensdag 17 september 2003 16:50 schreef Vlarp het volgende:[..]
Er is geen excuus mogelijk!
quote:Dus je bent een addict!
Op woensdag 17 september 2003 16:51 schreef Jerruh het volgende:[..]
nope
.
quote:neuh, me postaantal gaat achteruit dus het valt allemaal mee
Op woensdag 17 september 2003 16:52 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dus je bent een addict!
quote:Jah, je zou gaan minderen!
Op woensdag 17 september 2003 16:52 schreef Jerruh het volgende:[..]
neuh, me postaantal gaat achteruit dus het valt allemaal mee
.
quote:Ik hoor alleen gepraat
Op woensdag 17 september 2003 16:53 schreef Waxxer het volgende:
wie danst er mee op het liedje dat nu op kink fm is?
quote:nu niet meer
Op woensdag 17 september 2003 16:54 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik hoor alleen gepraat
dans je mee?
quote:ik ben zesdejaars student
Op woensdag 17 september 2003 16:54 schreef Cazman het volgende:
Ik zal nooit begrijpen dat veel posten op FoK verslavend kan werken
quote:Dit nummer is ook wel leuk
Op woensdag 17 september 2003 16:56 schreef Waxxer het volgende:[..]
nu niet meer
dans je mee?
*dans*
quote:Dat zal ik ook nooit begrijpen.
Op woensdag 17 september 2003 16:56 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik ben zesdejaars student
humorlink van de dag (geluid nodig!!):
quote:voetjes van de vloerrrrrr!!!
Op woensdag 17 september 2003 16:58 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dit nummer is ook wel leuk
*dans*
ik ga boodschappen doen, want Knorr heeft nu serieus intrede gedaan in mijn maag, en op Crystral Clear light peer/appel kan ik niet de hele avond blijven teren
Tot straks!
quote:Succes!
Op woensdag 17 september 2003 17:01 schreef Waxxer het volgende:[..]
voetjes van de vloerrrrrr!!!
ik ga boodschappen doen, want Knorr heeft nu serieus intrede gedaan in mijn maag, en op Crystral Clear light peer/appel kan ik niet de hele avond blijven teren
Tot straks!
![]()
quote:nou in jaar 2 had ik mijn coming out en dat vrat energie en studielust en liep ik 40 pt studieachterstand op, vandaar, en die ben ik nu aan het inhalen
Op woensdag 17 september 2003 16:59 schreef Cazman het volgende:[..]
Dat zal ik ook nooit begrijpen.
humorlink van de dag (geluid nodig!!):
http://www.humor911.com/innslagID.asp?innslagID=1031
Dat zou ik nou nooit durven he, dat soort telefoontjes
en niet zo streng doen
quote:drift!
Op woensdag 17 september 2003 17:08 schreef Driftwood het volgende:
Goeiemiddag Heren
quote:goeiendag en de groetuh van Tim die nu leert, en ik ook een beetje
Op woensdag 17 september 2003 17:08 schreef Driftwood het volgende:
Goeiemiddag Heren
[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 17-09-2003 17:14]
eerste foto van mij en erik samen is er
uit de efteling van 3 weken geleden
quote:Zien!
Op woensdag 17 september 2003 17:14 schreef Driftwood het volgende:
ook groeten aan Tim!
eerste foto van mij en erik samen is er
uit de efteling van 3 weken geleden
@Jer: doe Tim ook de groeten maar van mij
quote:zalk doen! groetuh trug
Op woensdag 17 september 2003 17:16 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zien!
@Jer: doe Tim ook de groeten maar van mij
quote:Thanx!
Op woensdag 17 september 2003 17:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
zalk doen! groetuh trug
.
quote:cool!
Op woensdag 17 september 2003 17:20 schreef Driftwood het volgende:
[afbeelding]
ik gooi tim en mij er ook nog wle es op .
quote:Oeh.. drift met petje!
Op woensdag 17 september 2003 17:20 schreef Driftwood het volgende:
[afbeelding]
Hey, leuke foto man! (en leuk vriendje volgens mij)
quote:ik heb al een foto gezien, maar hup eroppleuren!
Op woensdag 17 september 2003 17:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
cool!
.
ik gooi tim en mij er ook nog wle es op
.
quote:ja mijn haar was te lang (dus ik doe een petje op)
Op woensdag 17 september 2003 17:21 schreef Vlarp het volgende:[..]
Oeh.. drift met petje!
Hey, leuke foto man! (en leuk vriendje volgens mij)
en dat ie leuk is kan ik beamen
quote:Hij heeft een leuk, sprekend koppie..
Op woensdag 17 september 2003 17:22 schreef Driftwood het volgende:[..]
ja mijn haar was te lang (dus ik doe een petje op)
zijn haar was ook te lang, maar hij doet het nog gewoon
en dat ie leuk is kan ik beamen
anyways.. ik ga het eten doen, Kip Tandoori here I come!
Laters!
quote:smakelijk!
Op woensdag 17 september 2003 17:25 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hij heeft een leuk, sprekend koppie..
Laters!
quote:JUM! Had ik laatst voor Tim gemaakt.
Op woensdag 17 september 2003 17:25 schreef Vlarp het volgende:
quote:Ja want mijn maag Knorr'de gelijk toen hij had verteld wattie uit de super had geshopt
Op woensdag 17 september 2003 17:38 schreef Ang3l het volgende:[..]
JUM! Had ik laatst voor Tim gemaakt.
Knor Wereldgerechten?
quote:hai!
Op woensdag 17 september 2003 17:48 schreef Tizmo het volgende:
Middag/avond.
quote:Ja, nee.
Op woensdag 17 september 2003 17:56 schreef Waxxer het volgende:[..]
hai!
ga je nog sporten vandaag?
of word ik te persoonlijk...
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:57 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ja, nee.
Maar... wat voor sport(en) doe je dan eigenlijk? Tennis? Hockey? (Voetbal? Heb ik 13 jaar gedaan )
quote:Hardlopen/opdrukken(en spiertraining enzo)/Oprekking spieren/Taekwondo/en binnenkort een nieuwe sport, voetbal ofzo
Op woensdag 17 september 2003 18:00 schreef Waxxer het volgende:[..]
Wat goed! ik hoor eigenlijk een voorbeeld aan je te nemen
![]()
Maar... wat voor sport(en) doe je dan eigenlijk? Tennis? Hockey? (Voetbal? Heb ik 13 jaar gedaan
)
quote:ok....
Op woensdag 17 september 2003 18:05 schreef Tizmo het volgende:[..]
Hardlopen/opdrukken(en spiertraining enzo)/Oprekking spieren/Taekwondo/en binnenkort een nieuwe sport, voetbal ofzo
.
*vechten met Tizmo
Poeh hee, dan word je toch wel ff de zeven-juni-topic-bink van Fok! Wat goed! Had ik maar de.... hoe zeg je dat... Naja had ik maar de discipline om dat te doen, dan was ik op dit moment al lang op de dijk langs de IJssel hier... Respect hoor!
quote:Eh, watte
Op woensdag 17 september 2003 18:09 schreef Waxxer het volgende:Naja had ik maar de discipline om dat te doen, dan was ik op dit moment al lang op de dijk langs de IJssel hier... Respect hoor!
quote:skaten, fitness, hardlopen, veel meer wielrennen, sterk worden, gespierd worden, fit worden, en ga zo maar door
Op woensdag 17 september 2003 18:10 schreef Tizmo het volgende:[..]
Eh, watte
?
quote:Ah, dan bouw je het toch langzaam op
Op woensdag 17 september 2003 18:12 schreef Waxxer het volgende:[..]
skaten, fitness, hardlopen, veel meer wielrennen, sterk worden, gespierd worden, fit worden, en ga zo maar door
de wil is er wel, maar ik heb een rotschop onder mijn kont nodig om mijn postaantal hier eens flink te beperken
quote:Mja... zal ik eens 1,5 uur gaan skaten nu? Hoe laat wordt het donker...? Ik moet echt hoor...
Op woensdag 17 september 2003 18:13 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ah, dan bouw je het toch langzaam op
?
quote:Rond 8 uur
Op woensdag 17 september 2003 18:15 schreef Waxxer het volgende:[..]
Mja... zal ik eens 1,5 uur gaan skaten nu? Hoe laat wordt het donker...? Ik moet echt hoor...
quote:jamaar skaten is niet zo intensief.... ik skate minimaal een uur altijd... en ik wil eens een andere kant van Zwolle ontdekken, ga nu altijd richting eh naja, de grote electriciteitcentrale hier en weer terug... Maarja, dat zegt je natuurlijk niks
Op woensdag 17 september 2003 18:16 schreef Tizmo het volgende:[..]
Rond 8 uur
.
Maar met langzaam bedoel ik niet 1,5 uur.
quote:En wat is je tegenprestatie als je 't niet doet?
Op woensdag 17 september 2003 18:20 schreef Waxxer het volgende:ik ga morgenmiddag wel, voor ik ga werken
beloof ik hierbij ok?
quote:Je doet het voor jezelf, je bent mij niks verschuldigd
Op woensdag 17 september 2003 18:20 schreef Waxxer het volgende:
ik ga morgenmiddag wel, voor ik ga werkenbeloof ik hierbij ok?
quote:Uit zo'n pakje van Knorr.. zelf kip en creme fraiche (of hoe je 't schrijft) toevoegen...
Op woensdag 17 september 2003 17:38 schreef Ang3l het volgende:[..]
JUM! Had ik laatst voor Tim gemaakt.
Knor Wereldgerechten?
't was heerlijk!
quote:Ik help het je herinneren
Op woensdag 17 september 2003 18:20 schreef Waxxer het volgende:
ik ga morgenmiddag wel, voor ik ga werkenbeloof ik hierbij ok?
quote:Succes dan alvast
Op woensdag 17 september 2003 18:34 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. misschien stap ik straks wel even op m'n mountainbikeje. Ga ik weer eens Brabant in fietsen.. even een uurtje, of anderhalf uur lekker weg..
quote:Ik moet zo eerst nog even helpen met de afwas. En het eten zit ook nog veel te hoog, dus als ik nu ga dan sloop ik mezelf.
Op woensdag 17 september 2003 18:35 schreef Tizmo het volgende:[..]
Succes dan alvast
.
quote:Gerdo!
Op woensdag 17 september 2003 18:43 schreef Gerdo het volgende:
Ja, wat ik dus zeggen wilde: hoi!
Nou, als ik het niet doe, dan plaats ik mijn blote billen in dit topic oke?
quote:Vlarp!
Op woensdag 17 september 2003 18:43 schreef Vlarp het volgende:[..]
Gerdo!
quote:Willen wij dat wel?
Op woensdag 17 september 2003 18:44 schreef Waxxer het volgende:Ik doe een belofte en het is opeens druk!
Nou, als ik het niet doe, dan plaats ik mijn blote billen in dit topic oke?
quote:Volgens mij niet!
Op woensdag 17 september 2003 18:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
Willen wij dat wel?
quote:Nou, JIJ in ieder geval niet
Op woensdag 17 september 2003 18:52 schreef Gerdo het volgende:[..]
Volgens mij niet!
.
quote:Daar heb je een punt! Maar jij dan?
Op woensdag 17 september 2003 18:53 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nou, JIJ in ieder geval niet
quote:Cheeky!
Op woensdag 17 september 2003 18:44 schreef Waxxer het volgende:Nou, als ik het niet doe, dan plaats ik mijn blote billen in dit topic oke?
quote:DM!
Op woensdag 17 september 2003 18:57 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Cheeky!
.
quote:Waar?
Op woensdag 17 september 2003 18:59 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ha lekker ding!
.
quote:Uhmmmm.. dat ligt eraan of het mooie billen zijn
Op woensdag 17 september 2003 18:54 schreef Gerdo het volgende:[..]
Daar heb je een punt! Maar jij dan?
.
quote:Dan zal ie ze toch moeten posten...
Op woensdag 17 september 2003 19:05 schreef Vlarp het volgende:[..]
Uhmmmm.. dat ligt eraan of het mooie billen zijn
Ik doe mijn ogen wel even dicht! .
quote:Nou, da's een deal dan
Op woensdag 17 september 2003 19:07 schreef Gerdo het volgende:[..]
Dan zal ie ze toch moeten posten...
.
Ik doe mijn ogen wel even dicht!
.
quote:Huh?!
Op woensdag 17 september 2003 19:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Waar?! Ik eerst!
.
quote:Dolletjes!
Op woensdag 17 september 2003 19:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nou, da's een deal dan
quote:Tizmo!
Op woensdag 17 september 2003 19:14 schreef Tizmo het volgende:
Gerdo.
quote:Hallo.
Op woensdag 17 september 2003 19:15 schreef Gerdo het volgende:[..]
Tizmo!
.
quote:Hoi!
Op woensdag 17 september 2003 19:16 schreef Tizmo het volgende:[..]
Hallo.
of is dit het verkeerde topic? .
quote:Wie is dat
Op woensdag 17 september 2003 19:18 schreef Gerdo het volgende:[..]
Hoi!
of is dit het verkeerde topic?
.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:19 schreef Tizmo het volgende:[..]
Wie is dat
?
Waarom heeft ze zo'n gefotosoept hoofd?
quote:Ja, leuk .. enzo....
Op woensdag 17 september 2003 19:20 schreef Gerdo het volgende:[..]
. Keri
. Russell
.
... dus..
quote:Ohw, waar is zij van
Op woensdag 17 september 2003 19:20 schreef Gerdo het volgende:[..]
. Keri
. Russell
.
quote:Ja
Op woensdag 17 september 2003 19:21 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ja, leuk .. enzo....
quote:Felicity...
Op woensdag 17 september 2003 19:22 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ohw, waar is zij van
?
quote:Mja, dus nix!
Op woensdag 17 september 2003 19:21 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ja, leuk .. enzo....
... dus..
quote:En dat is
Op woensdag 17 september 2003 19:22 schreef Gerdo het volgende:[..]
Felicity...
.
quote:Mja, en dat kijk ik dan weer niet...
Op woensdag 17 september 2003 19:23 schreef Tizmo het volgende:[..]
En dat is
?
Ik kijk wel altijd Sex and the City.
Hoe dan ook: . Keri
. Russell
.
[Dit bericht is gewijzigd door Gerdo op 17-09-2003 19:25]
quote:Ohw.. ik zou nog gaan fietsen..
Op woensdag 17 september 2003 19:23 schreef Waxxer het volgende:[..]
daarom
Geen zin..
quote:Naja ik ga toch skaten dus mijn billen blijven achterwege
Op woensdag 17 september 2003 19:24 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ohw.. ik zou nog gaan fietsen..
Geen zin..
Maar je hebt toch een lichtje op je fiets? Gewoon doen hoor
quote:Ja
Op woensdag 17 september 2003 19:24 schreef Gerdo het volgende:[..]
Mja, en dat kijk ik dan weer niet...
.
Hoe dan ook:
. Keri
. Russell
.
quote:Eh
Op woensdag 17 september 2003 19:27 schreef Vlarp het volgende:
*naar OV jaarkaart staar*"ja, jij bent onterecht hier heh, koetsiekoetsie"
quote:Mja, met een oplaadbare batterij
Op woensdag 17 september 2003 19:26 schreef Waxxer het volgende:[..]
Naja ik ga toch skaten dus mijn billen blijven achterwege
Maar je hebt toch een lichtje op je fiets? Gewoon doen hoor
quote:Nevermind.. heb een beetje een hectische dag gehad.. moest veel te veel regelen...
Op woensdag 17 september 2003 19:27 schreef Tizmo het volgende:[..]
Eh
?
quote:Oy.
Op woensdag 17 september 2003 19:28 schreef Jerruh het volgende:
n'avond.
quote:en er staat iemand op die je volgens mij wel kent, maar dat heb je niet van mij...
Op woensdag 17 september 2003 19:27 schreef Vlarp het volgende:
*naar OV jaarkaart staar*"ja, jij bent onterecht hier heh, koetsiekoetsie"
quote:Okay
Op woensdag 17 september 2003 19:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nevermind.. heb een beetje een hectische dag gehad.. moest veel te veel regelen...
quote:Er zit een roze strippenkaart
Op woensdag 17 september 2003 19:30 schreef Waxxer het volgende:[..]
en er staat iemand op die je volgens mij wel kent, maar dat heb je niet van mij...
[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 17-09-2003 19:31]
quote:ja, nu ben ik dus weer jaloers. Weer een zonde erbij
Op woensdag 17 september 2003 19:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, met een oplaadbare batterij
Geen dynamo enzo, da's niet stoer op een MTB. Ik ga denk ik even langs het water lopen.. de zon zien ondergaan
quote:Sorry
Op woensdag 17 september 2003 19:31 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja, nu ben ik dus weer jaloers. Weer een zonde erbij
quote:ja en straks moet je ook weer blauwe kopen heh *aai*
Op woensdag 17 september 2003 19:30 schreef Vlarp het volgende:[..]
Er zit een roze strippenkaart
omheen gevouwen, dus ik zie dat niet, gelukkig
quote:Hendig
Op woensdag 17 september 2003 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Jongens ik ben m'n OV kwijtiemand gezien...?
Ik heb um niet langs zien komen
quote:*jank*
Op woensdag 17 september 2003 19:32 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja en straks moet je ook weer blauwe kopen heh *aai*
quote:Leuk!
Op woensdag 17 september 2003 19:34 schreef Jerruh het volgende:
ik moet zo mee naar de kermis.
quote:Je moet niks
Op woensdag 17 september 2003 19:34 schreef Jerruh het volgende:
ik moet zo mee naar de kermis.
Heuh tizmo.
quote:ooowww nou het was ook maar een grapje waarmee ik de plank missloeg...
Op woensdag 17 september 2003 19:33 schreef Vlarp het volgende:[..]
Hendig
Ik heb um niet langs zien komen
quote:Het geeft niet
Op woensdag 17 september 2003 19:36 schreef Waxxer het volgende:[..]
ooowww nou het was ook maar een grapje waarmee ik de plank missloeg...
quote:Hoooooi
Op woensdag 17 september 2003 19:38 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hoi.
quote:dat ga ik doorvertellen
Op woensdag 17 september 2003 19:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ja!?
quote:Be my guest
Op woensdag 17 september 2003 19:40 schreef Waxxer het volgende:[..]
dat ga ik doorvertellen
![]()
quote:alleen bij zijn ouders thuiszitten is ook niks..
Op woensdag 17 september 2003 19:35 schreef Tizmo het volgende:[..]
Je moet niks
.
hey jan! .
quote:Ja hoor, beetje moei, komt wel goed.
Op woensdag 17 september 2003 19:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
alleen bij zijn ouders thuiszitten is ook niks..
.
alles goe?hey jan!
.
quote:gister ook al niks
Op woensdag 17 september 2003 19:42 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik zit nu Fok! radio te luisteren.Ik heb morgen nix gemist blijkbaar.
.
quote:ik vind m met de dag leuker worden, vooral na zaterdag, ik zat in de auto en in de danceprogramma werd ie zooooo intiegelijk lekker gemixed en bewerkt
Op woensdag 17 september 2003 19:43 schreef Driftwood het volgende:
reeeeeeeeeset your breen
quote:Drijf
Op woensdag 17 september 2003 19:43 schreef Driftwood het volgende:
reeeeeeeeeset your breen
quote:Er is een meisje in die clip leuk, voor de rest is er niks aan
Op woensdag 17 september 2003 19:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vind m met de dag leuker worden, vooral na zaterdag, ik zat in de auto en in de danceprogramma werd ie zooooo intiegelijk lekker gemixed en bewerkt
.
quote:album is zo geweldig goed,
Op woensdag 17 september 2003 19:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vind m met de dag leuker worden, vooral na zaterdag, ik zat in de auto en in de danceprogramma werd ie zooooo intiegelijk lekker gemixed en bewerkt
.
quote:Is ook nog een re-run.
Op woensdag 17 september 2003 19:43 schreef Tizmo het volgende:[..]
gister ook al niks
.
quote:die's geil
Op woensdag 17 september 2003 19:45 schreef Tizmo het volgende:[..]
Er is een meisje in die clip leuk, voor de rest is er niks aan
.
quote:stuur morgen maar dooorrrrr
Op woensdag 17 september 2003 19:45 schreef Driftwood het volgende:[..]
album is zo geweldig goed,
heb nu 4 versies van het nummer
de radio edit, de extended versie, de album versie en een garage versie
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:46 schreef Driftwood het volgende:[..]
Hey Mr Tim
quote:Dat wist ik niet.
Op woensdag 17 september 2003 19:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Is ook nog een re-run.
quote:najgeetsrev
Op woensdag 17 september 2003 19:46 schreef Tizmo het volgende:
Zeg, heeft Jan ook MSN?
@
zonnet
.
nl
Moet je de enters er wel ff uit halen .
quote:Je weet welke
die's geil
quote:toch nie die met da stewardesse pakske aan?
die's geil
quote:aaah je zit in heythuisen!
Op woensdag 17 september 2003 19:46 schreef Jerruh het volgende:[..]
stuur morgen maar dooorrrrr
.
ik zit nu thuis bij tim op me laptop dus snel zal het nie gaan nu.
maar die mix van zaterag was ueber!!.
ik dacht dat je wel ging relluh in e-town vanavond
quote:Ben je bang dat een bot je email pakt ofzo
Op woensdag 17 september 2003 19:47 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
najgeetsrev
@
zonnet
.
nl
Moet je de enters er wel ff uit halen
.
quote:neenee, ben vanavond tot morgen bij timmeke, elke woensdag
Op woensdag 17 september 2003 19:48 schreef Driftwood het volgende:[..]
aaah je zit in heythuisen!
wist ik nietik dacht dat je wel ging relluh in e-town vanavond
quote:Nope
Op woensdag 17 september 2003 19:47 schreef Jerruh het volgende:[..]
toch nie die met da stewardesse pakske aan?
.
quote:Voor het geval.
Op woensdag 17 september 2003 19:48 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ben je bang dat een bot je email pakt ofzo
.
Deja-vu gevoel krijgt.
quote:oeh
Op woensdag 17 september 2003 19:49 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Voor het geval.
Deja-vu gevoel krijgt.
quote:Ja, ik dacht, lekker dubbel.
Op woensdag 17 september 2003 19:49 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Voor het geval.
Deja-vu gevoel krijgt.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:47 schreef Tizmo het volgende:[..]
Je weet welke
?
neem ik aan
quote:oeh die dr vreemdgaande man ontdekt?
Op woensdag 17 september 2003 19:51 schreef Driftwood het volgende:[..]
neem ik aan
quote:en dan vind jij het heeeeeeelemaal niet erg om te internetten!
Op woensdag 17 september 2003 19:49 schreef Jerruh het volgende:[..]
neenee, ben vanavond tot morgen bij timmeke, elke woensdag
.
hijs alleen ff huiswerk maken.
goezo!
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:51 schreef Driftwood het volgende:[..]
neem ik aan
quote:nee, da's (marloes) Nova, MC / Zangeres
Op woensdag 17 september 2003 19:52 schreef Jerruh het volgende:[..]
oeh die dr vreemdgaande man ontdekt?
.
quote:okay, dan niet
Op woensdag 17 september 2003 19:53 schreef Tizmo het volgende:[..]
.
Zo, dus echt niet.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:54 schreef Driftwood het volgende:[..]
okay, dan niet
quote:Waarvan schrok je
Op woensdag 17 september 2003 19:54 schreef Ang3l het volgende:
*schrikt wakker*
Was op de bank in slaap gevallen
quote:ja, goeiemoguh!
Op woensdag 17 september 2003 19:54 schreef Ang3l het volgende:
*schrikt wakker*
Was op de bank in slaap gevallen
quote:jah!!!!!!
Op woensdag 17 september 2003 19:53 schreef Driftwood het volgende:[..]
nee, da's (marloes) Nova, MC / Zangeres
bart, Tim vind jouw manneke ook liefig dr uitzien .
quote:jeeej
Op woensdag 17 september 2003 19:55 schreef Jerruh het volgende:[..]
jah!!!!!!
ik dacht al, die vreemdgaanmeneermevrouw is nie zow.
bart, Tim vind jouw manneke ook liefig dr uitzien
.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:57 schreef Driftwood het volgende:[..]
jeeej
morgen ga ik denk ik ff een nieuwe en betere foto maken
morgen ben ik in deurne .
quote:Zoals altijd van het dramatische eindmuziekje en de aftiteling van de film
Op woensdag 17 september 2003 19:55 schreef Tizmo het volgende:[..]
Waarvan schrok je
?
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:58 schreef Ang3l het volgende:[..]
Zoals altijd van het dramatische eindmuziekje en de aftiteling van de film
da heb ik ook! . de rest van de film, hoe hard de muziek ook staat, ronk ik door, maar op het laatst
.
quote:hehe
Op woensdag 17 september 2003 19:58 schreef Ang3l het volgende:[..]
Zoals altijd van het dramatische eindmuziekje en de aftiteling van de film
quote:Frustrerend he
Op woensdag 17 september 2003 20:01 schreef Jerruh het volgende:[..]
.
da heb ik ook!
. de rest van de film, hoe hard de muziek ook staat, ronk ik door, maar op het laatst
.
quote:nogal, t zijn altijd de leukere films
Op woensdag 17 september 2003 20:07 schreef Ang3l het volgende:[..]
Frustrerend he
quote:Slaan, schoppen, sporten, hardlopen, schreeuwen, keiharde muziek, verzin de rest zelf maar
Op woensdag 17 september 2003 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:.
* G_E zoekt 10 manieren om frustraties af te reageren.
quote:slaan
Op woensdag 17 september 2003 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:.
* G_E zoekt 10 manieren om frustraties af te reageren.
werkt voor mij!
quote:Eten
Op woensdag 17 september 2003 20:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
slaan
schoppen
schelden
schreeuwen
eten
neuken
muziek luisteren
er niet aan denken
leuke dingen doen