abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2003 @ 13:03:05 #1
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13233538
Vorig topic: [HOMO] 549: Ook wij zijn gezellig!

Blokje:

goeiesmiddags! . .

put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2003 @ 13:03:39 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13233551
fipo?
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:56 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

Joodse penicilline? Antibiotica helpen toch niet tegen griep.

Kippensoep is dat hoor
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_13233585
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:03 schreef Jerruh het volgende:

goeiesmiddags! . .

Eej Jerruh!
Huh!?
pi_13233619
Hmm.. ik ga mn ftpsite maar es opruimen.. wat een teringzooitje zeg..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_13233623
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:03 schreef Ang3l het volgende:
fipo?
[..]

Kippensoep is dat hoor

Daar ben ik nu ook achter dank zij Google.
pi_13233642
* Vlarp gaat even naar de IBG bellen
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 13:08:32 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13233661
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:06 schreef Mexoryl het volgende:

[..]

Daar ben ik nu ook achter dank zij Google.

*LOL* Staat dat daar echt ja?
L'Amour menaçant:
pi_13233728
*snif*

Baai baai stufi I shall miss you

Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 13:14:37 #9
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13233824
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:10 schreef Vlarp het volgende:
*snif*

Baai baai stufi I shall miss you

ik kom nu al moeilijk rond... .
als de stufi wordt vervangen door een lening, dan ga ik balen.... in de wereld van architecten is het momenteel hard werken en zoeken naar een baan...
put
your
clothes
on!
pi_13233854
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:14 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik kom nu al moeilijk rond... .
als de stufi wordt vervangen door een lening, dan ga ik balen.... in de wereld van architecten is het momenteel hard werken en zoeken naar een baan...

Ik heb al sinds het begin van m'n studie een aanvullende lening, en sinds een jaar is het een complete lening geworden Ik wil niet weten hoe hoog m'n studieschuld is inmiddels
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 13:18:45 #11
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13233919
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:16 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik heb al sinds het begin van m'n studie een aanvullende lening, en sinds een jaar is het een complete lening geworden Ik wil niet weten hoe hoog m'n studieschuld is inmiddels

mijn ouders hebben, omdat ze willen dat ik zonder schuld begin te werken omdat je daar gewoon moeite mee hebt dat af te betalen, gezegd dat ze dingen voor hun rekening nemen, maar als straks die 200 euro per maand wegvalt, kan ik mijn kamerhuur niet meer betalen, moet ik meer gaan werken en school minder doen, anders kom ik niet rond, want de optie om met schulden te gaan werken is gewoon slecht!
put
your
clothes
on!
pi_13233926
Komt ook nog eens bij dat ik m'n opleiding niet heb afgerond. Nou ja, ik ga me vrijdag in laten schrijven bij Randstad, hopen dat die leuk werk voor me kunnen vinden. En ik ga ondertussen ook zelf op zoek naar werk. Ik ga in ieder geval geen productiewerk of ander lichamelijk zwaar werk doen.
Huh!?
pi_13234000
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:18 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mijn ouders hebben, omdat ze willen dat ik zonder schuld begin te werken omdat je daar gewoon moeite mee hebt dat af te betalen, gezegd dat ze dingen voor hun rekening nemen, maar als straks die 200 euro per maand wegvalt, kan ik mijn kamerhuur niet meer betalen, moet ik meer gaan werken en school minder doen, anders kom ik niet rond, want de optie om met schulden te gaan werken is gewoon slecht!

Het kan bijna niet anders tegenwoordig. De basisbeurs (en evt. de aanvullende prestatiebeurs) zijn gewoon te laag om van te kunnen leven. Als je genoeg geld zou willen hebben om van te leven dan moet je per week meer werken dan je aan school toe komt. Het afbetalen zal ongetwijfeld een hel gaan worden voor me, zeker omdat ik er niet eens een diploma voor heb nu, maar het zij zo. Ik zorg dat ik leuk werk ga vinden, leuk huisje en dan ga ik wel wat minder uit, en geef ik wat minder uit.
Huh!?
pi_13234074
Komt trouwens bij dat de IBG erg soepel is met de lening hoor. Je kunt beter een lening bij de IBG hebben dan een lening bij een bank. Bij de bank moet je terug betalen, of je kunt of niet. De IBG houdt nog enigszins rekening met je.
Huh!?
pi_13234095
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

*LOL* Staat dat daar echt ja?

Ja. Alleen 1 zoekresultaat gevonden op het web en eentje in de nieuwsgroepen.

Succes met het bestrijden van de griep.

pi_13234193
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Klote hogeschool!!

Ik had dus begin augustus een brief gestuurd naar school dat ik uitgeschreven wilde worden. Ik heb daar dus tot op heden nog niks van gehoord, bel ik nu dus net naar school, blijk ik per 31 augustus uitgeschreven te zijn. Ik ga de IBG wel weer bellen, want dat zou betekenen dat ik dus al 3 weken geen recht meer heb op stufi en m'n OV

Ik was er al bang voor

[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 17-09-2003 13:28]

Huh!?
pi_13234348
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:28 schreef Vlarp het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Klote hogeschool!!

Ik had dus begin augustus een brief gestuurd naar school dat ik uitgeschreven wilde worden. Ik heb daar dus tot op heden nog niks van gehoord, bel ik nu dus net naar school, blijk ik per 31 augustus uitgeschreven te zijn. Ik ga de IBG wel weer bellen, want dat zou betekenen dat ik dus al 3 weken geen recht meer heb op stufi en m'n OV

Ik was er al bang voor

Gelijk vragen hoe je het moet terugbetalen, als je het netjes uitlegt dan doen ze daar niet moeilijk over. Had ik namelijk ook.
Moet je alleen hopen dat je een goede terugboekcode krijgt(ik geloof dat je bij de overschrijven /55 achter je correspondentienummer moet zetten). Bij mij gaven ze me een verkeerde code (/54), waardoor mijn terugboeking niet gezien werd als terugbetaling van teveel ontvangen stufi, maar als afbetaling van mijn prestatiebeurs

[Dit bericht is gewijzigd door Andyvie op 17-09-2003 13:34]

pi_13234397
Voor iemand die een bloedhekel heeft aan foto`s heb ik toch wel aardig wat foto`s van mezelf
pi_13234404
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:34 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Gelijk vragen hoe je het moet terugbetalen, als je het netjes uitlegt dan doen ze daar niet moeilijk over. Had ik namelijk ook.
Moet je alleen hopen dat je een goede terugboekcode krijgt(ik geloof dat je bij de overschrijven /55 achter je correspondentienummer moet zetten). Bij mij gaven ze me een verkeerde code (/54), waardoor mijn terugboeking niet gezien werd als terugbetaling van teveel ontvangen stufi, maar als afbetaling van mijn prestatiebeurs

Ja, maar de boete voor het illegaal in bezit hebben van je OV is 125 euro per 2 weken geloof ik, dus is nu al 250 euro En ik kreeg 720 euro lening per maand.. zit ik dus op 1000 euro boete zo'n beetje

Nou ja, ik ga weer even bellen..

Huh!?
pi_13234453
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:36 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ja, maar de boete voor het illegaal in bezit hebben van je OV is 125 euro per 2 weken geloof ik, dus is nu al 250 euro En ik kreeg 720 euro lening per maand.. zit ik dus op 1000 euro boete zo'n beetje

Nou ja, ik ga weer even bellen..

7 minuten wachten!
Huh!?
pi_13234526
quote:
Op tijd inleveren

Lever je kaart op tijd in, uiterlijk op de vijfde werkdag van de eerste maand waarin je geen recht meer hebt op studiefinanciering. Je kunt de ov-studentenkaart inleveren op een van de regiokantoren of op een postkantoor herkenbaar aan de OV-studentenkaartsticker. Lever je de kaart later in, dan kost je dat 68 euro per halve maand

Dat valt weer mee dan... *wacht*
Huh!?
pi_13234678
Mja als de stufi wegvalt moet ik maar weer gaan bietsen bij de ouwe lui
weet iemand trouwens of t mogelijk is om (ik geloof dat we die in januari krijgen) t nieuwe OV voor t volgende jaar gewoon ipv van weekend ov die ik nu heb, een doordeweekse OV van te maken? Zonder kost?
pi_13234798
Nou, het valt mee!

Ze hebben me bij de IBG nu uitgeschreven per 31 augustus. Maar de betaling van deze maand, september dus, kunnen ze al niet meer tegenhouden, dus die krijg ik onterecht gestort en moet ik dus officieel direct terugstorten. Dat bedrag kan ik dus gewoon niet terugstorten omdat ik dan financieel helemaal naar de tering ga en als ik niet terug stort wordt het berdag bij m'n lening opgeteld. M'n OV heb ik dus al inmiddels voor een 2e halve maand onterecht en dat gaat me dus 136 euro kosten. En die medewerker gaf me min of meer (hij zei het niet direct) het uhm.. advies om m'n OV dan nog maar even te houden tot 30 september ofzo. Aangezien het me tot eind september toch 136 euro blijft kosten en ik dan dus net zo goed nog even misbruik van dat ding zou kunnen maken Nou ja goed.. het valt dus wel mee..

Huh!?
pi_13234824
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:48 schreef Joosteh het volgende:
Mja als de stufi wegvalt moet ik maar weer gaan bietsen bij de ouwe lui
weet iemand trouwens of t mogelijk is om (ik geloof dat we die in januari krijgen) t nieuwe OV voor t volgende jaar gewoon ipv van weekend ov die ik nu heb, een doordeweekse OV van te maken? Zonder kost?
Je kunt elk jaar opnieuw kiezen wat voor OV je wilt (weekend of week). Dat kruis je aan op het afhaalbericht dat je op het postkantoor afgeeft. Dus ja, dat kan

edit: je kunt trouwens ook maximaal 1x per jaar wisselen van kaartsoort zonder dat het extra kost.

Huh!?
pi_13234941
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:53 schreef Vlarp het volgende:

[..]

edit: je kunt trouwens ook maximaal 1x per jaar wisselen van kaartsoort zonder dat het extra kost.

Dat klopt niet. Het kost 11 euro zoveel en je kunt het maximaal 1 keer per jaar doen. Geld kost het altijd
pi_13234959
Jaja, het leven is geen feest. .
pi_13235089
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:58 schreef DennisMoore het volgende:
Jaja, het leven is geen feest. .
En als het een feest is, dan kost het veel geld
pi_13235162
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:04 schreef Andyvie het volgende:

En als het een feest is, dan kost het veel geld

En word je wakker met een kater. .
pi_13235203
Ik ben blij dat ik daar allemaal af ben zeg..
pi_13235281
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:08 schreef Tally het volgende:
Ik ben blij dat ik daar allemaal af ben zeg..
Ik zit ook nog met een schuld. Gelukkig is die niet hoog, 2000 euro maar of zo. En die hoef ik nog niet eens af te lossen van Groningen. Toen ik afgestudeerd was kreeg ik een brief van Groningen dat ik nog een schuld had, maar dat ik daar in januari een brief over krijg.
Wat ze er alleen niet bij vertellen is dat je het die schuld al wel kan aflossen en zo dus extra rente ontloopt.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:07 schreef DennisMoore het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 17 september 2003 14:04 schreef Andyvie het volgende:

En als het een feest is, dan kost het veel geld <hr></blockquote>En word je wakker met een kater. .

Ik nooit Ik drink geen alcohol
pi_13235325
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:57 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Dat klopt niet. Het kost 11 euro zoveel en je kunt het maximaal 1 keer per jaar doen. Geld kost het altijd

ik heb ff met ib groep gebeld, t is ¤13,61 :S

en je kunt je ov dan 2 weken neit gebruiken :S
naja ik wacht wel tot t nieuwe jaar dan maar :S

m000!

pi_13235507
Als ik nu naar het uitzendbureau ga, en ik zeg dat ik wil stoppen, per wanneer kan dat dan...?
pi_13235512
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:57 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Ohw.. nou ja, ik ben niet helemaal op de hoogte
Huh!?
pi_13235524
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:15 schreef Joosteh het volgende:

[..]

ik heb ff met ib groep gebeld, t is ¤13,61 :S

en je kunt je ov dan 2 weken neit gebruiken :S
naja ik wacht wel tot t nieuwe jaar dan maar :S

m000!

Dat is toch niet zo? Je vraagt een nieuwe aan, daarvoor moet je een aanvraagformulier invullen, bij het postkantoor betaal je 13,61. Dan krijg je een afhaalbericht van Groningen en dan wissel je hem daarmee om.
Zo heb ik het toen gedaan. Mijn OV hield ik gewoon tot ik de nieuwe kreeg.
pi_13235537
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Als ik nu naar het uitzendbureau ga, en ik zeg dat ik wil stoppen, per wanneer kan dat dan...?
Heb je een contract bij de Rabo ofzo? Waarschijnlijk is er wel een opzegtermijn...
Huh!?
pi_13235539
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:23 schreef Waxxer het volgende:
Hangt ervanaf hoe lang je er al werkt. Bij mijn werk dat ik nu doe heb ik geen opzegtermijn. Pas na een x aantal weken krijg ik een opzegtermijn van 2 weken.
pi_13235570
nou, ik heb een vast contract bij de rabo, in dat contract wordt alleen over unive gerept, ik blijf bij unive werken en ik heb nooit een bevestiging gekregen of iets ondertekend, dat ik bij de rabobank werk

en doen intercedentes lastig als je ergens voortijdig stopt?

pi_13235672
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:26 schreef Waxxer het volgende:
nou, ik heb een vast contract bij de rabo, in dat contract wordt alleen over unive gerept, ik blijf bij unive werken en ik heb nooit een bevestiging gekregen of iets ondertekend, dat ik bij de rabobank werk

en doen intercedentes lastig als je ergens voortijdig stopt?

Dan denk ik dat je gewoon kunt stoppen bij de Rabo. Je hebt er geen contract, dus kunnen ze je toch ook nergens aan houden?
Of ze er moeilijk over doen....leg gewoon uit waarom je er wilt stoppen en het liefst zo snel mogelijk. Misschien is het handig om aan te geven je er wel wilt blijven werken tot ze een vervanger voor je hebben (toch iets van goede wil tonen)
pi_13235905
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:31 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Dan denk ik dat je gewoon kunt stoppen bij de Rabo. Je hebt er geen contract, dus kunnen ze je toch ook nergens aan houden?
Of ze er moeilijk over doen....leg gewoon uit waarom je er wilt stoppen en het liefst zo snel mogelijk. Misschien is het handig om aan te geven je er wel wilt blijven werken tot ze een vervanger voor je hebben (toch iets van goede wil tonen)

nou die goeie wil is er niet, het lukt me gewoon niet en dat kost die bank alleen maar geld... ik moet zo maar gaan dan naar het uitzendbureau, maar ben wel teringzenuwachtig
pi_13235994
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nou die goeie wil is er niet, het lukt me gewoon niet en dat kost die bank alleen maar geld... ik moet zo maar gaan dan naar het uitzendbureau, maar ben wel teringzenuwachtig

Kom op joh! Kan iedereen gebeuren dat ie het ergens niet naar z'n zin heeft. En wees dan nog blij dat je via het uitzendbureua werkt. Als je echt vast bij de Rabo zou werken en dus bij hen in dienst zou staan dan is ontslag nemen een stuk moeilijker hoor!

Hey succes!

Huh!?
pi_13236066
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Gewoon uitleggen. Je staat er als goed bekend dus je kunt er wel een potje breken hoor!

Succes!

woensdag 17 september 2003 @ 14:48:57 #42
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_13236186
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:42 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Kom op joh! Kan iedereen gebeuren dat ie het ergens niet naar z'n zin heeft. En wees dan nog blij dat je via het uitzendbureua werkt. Als je echt vast bij de Rabo zou werken en dus bij hen in dienst zou staan dan is ontslag nemen een stuk moeilijker hoor!

Hey succes!

hier is het hoge woord er ook uit!

* onetouch heeft aangegeven er geen f*ck meer aan te vinden, oplossing volgt

pi_13236206
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:48 schreef onetouch het volgende:

Wrom is er geen fok aan?
En waar ga je nu de huur van betalen?
  woensdag 17 september 2003 @ 14:51:26 #44
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_13236249
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:50 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wrom is er geen fok aan?
En waar ga je nu de huur van betalen?

kantoorwerk sorry maar ben ik niet voor gemaakt, ik heb graag ook contact met mensen (face 2 face)

welke huur?

pi_13236268
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:48 schreef onetouch het volgende:

[..]

Is het ik-regel-alles-vandaag-dag? Ik regel vandaag ook al m'n zaakjes (wel weer veel te laat natuurlijk )
Huh!?
pi_13236284
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:51 schreef onetouch het volgende:

kantoorwerk sorry maar ben ik niet voor gemaakt, ik heb graag ook contact met mensen (face 2 face)

En niet voldoende leuke collega's?
quote:
welke huur?
Van dat kraakpand. De auto dan? De breezahs?
pi_13236289
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:51 schreef onetouch het volgende:

[..]

Zullen we een kroeg of restaurantje opzetten?
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 14:53:13 #48
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_13236301
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:52 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Is het ik-regel-alles-vandaag-dag? Ik regel vandaag ook al m'n zaakjes (wel weer veel te laat natuurlijk )

ach voor de vakantie, hield dat me op de been.... het vooruitzicht 3 weken niet te hoeven prutsen... maar nu ik weer terug ben weer fulltime student wil worden
pi_13236305
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:52 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zeg dat ook ff tegen mijn baas, wil je? Ik zit al een paar uur te wachten op antwoord op een simpel vraagje
pi_13236361
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:53 schreef Andyvie het volgende:

[..]

Zeg dat ook ff tegen mijn baas, wil je? Ik zit al een paar uur te wachten op antwoord op een simpel vraagje

Blijf aandringen?
Huh!?
pi_13236403
Ik ben even de rest van de rompslomp regelen.. later!
Huh!?
pi_13236404
zooo, weer terug van mijn mini-coming out
pi_13236416
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:57 schreef Waxxer het volgende:
zooo, weer terug van mijn mini-coming out
Huh!?
pi_13236449
Nou, de intercedente deed niet moeilijk, ze begreep mijn verhaal, maar vind dat ik er nog even over moet denken, en dan vrijdag terugkomen om mijn definitieve beslissing te... dingessen. En ze belt de andere vestiging op om het terug te koppelen. En het kan zijn, dat ik een opzegtermijn heb Maarja, het hoge woord is eruit!
pi_13236473
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:57 schreef Vlarp het volgende:

[..]

hai rompslompregelaarvlarp! Ik woon tegenover het uitzendbureau
pi_13236509
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:59 schreef Waxxer het volgende:
Nou, de intercedente deed niet moeilijk, ze begreep mijn verhaal, maar vind dat ik er nog even over moet denken, en dan vrijdag terugkomen om mijn definitieve beslissing te... dingessen. En ze belt de andere vestiging op om het terug te koppelen. En het kan zijn, dat ik een opzegtermijn heb Maarja, het hoge woord is eruit!
Goedzo.. en maakte je je daar nou zo druk over?
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:00 schreef Waxxer het volgende:
hai rompslompregelaarvlarp! Ik woon tegenover het uitzendbureau
Handig.. willik ook!
Huh!?
pi_13236598
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:01 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Goedzo.. en maakte je je daar nou zo druk over?

Ja maar zo ben ik druk maken om niets en dan komt altijd alles weer op zijn pootjes terecht. Ik ben nog nooit zo blij met Unive geweest, ben alleen maar extra gemotiveerd daar te werken
quote:
[..]

Handig.. willik ook!

Mja even snel heen en weer, en ik hoef me minder lang druk te maken (geen stress-fietstochten door de stad ). Zolang ik maar geen ruzie krijg met randstad, moet nog zeker een jaar letterlijk tegen ze aan kijken
pi_13236603
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:55 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Blijf aandringen?

Ach, vanwege die ene vraag groeit mijn stapel dossiers waar ik niks mee kan. Ik ga zo naar hem toe en gooi die stapel dossiers op zijn bureau
  woensdag 17 september 2003 @ 15:05:38 #59
41910 onetouch
koekeroekus...
pi_13236618
quote:
Op woensdag 17 september 2003 14:59 schreef Waxxer het volgende:
Maarja, het hoge woord is eruit!
dat zeg ik
pi_13236635
Ik ben weer weg
Huh!?
pi_13236688
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:05 schreef onetouch het volgende:

[..]

dat zeg ik

Okeeee dannnn!!!! Jongens ik word almaar blijer en blijer! Blijdorp!!!! Zo gaan we dit topic vandaag maar noemen

Wie gaat er mee dansen ergens?

[edit] een vandaagje teveel

[Dit bericht is gewijzigd door Waxxer op 17-09-2003 15:15]

pi_13236742
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:08 schreef Waxxer het volgende:

Wie gaat er mee dansen ergens?

of ?
pi_13236778
Ik ben zoooooooooooo blij dat ik mn laptop heb meegenomen..
pi_13236789
* waxxer danst dan maar ff in zijn eentje op het Justin Timberlake nummer dat nu op 3FM is!
pi_13236815
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:11 schreef Waxxer het volgende:
* waxxer danst dan maar ff in zijn eentje op het Justin Timberlake nummer dat nu op 3FM is!
Hee, dat nummer hoor ik ook
pi_13236837
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

[afbeelding] of [afbeelding] ?

nou doe die rechter maar, maar dan wel met palmbomen en cocktails en drankjes en een paar mensen erbij, anders staat het zo triest

trouwens dansen doe je daar vanzelf wel met dat hete zand

pi_13236934
uitgedanst...?
pi_13237811
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:18 schreef Waxxer het volgende:
uitgedanst...?
Geen tijd voor!

Ik heb het druk druk druk!

Nu even alle formulieren, brieven enzo op de bus gooien en dan boodschappen doen voor het eten vanavond...

Huh!?
pi_13237998
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
Top 10 fok!kers. (uit de top 100) .
Heb je niks anders te doen?
pi_13238379
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:59 schreef Andyvie het volgende:

Heb je niks anders te doen?

.
pi_13239010
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
Top 10 fok!kers. (uit de top 100) .
Dat is gemiddeld zo'n 62 posts per dag .
pi_13239063
Zo.. ik heb alles weer op orde nu...

Vanavond ga ik Kip Tandoori (uit een pakje van Knorr) maken

Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 16:41:05 #74
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13239233
1 FlyingFox 3692
2 schatje 3579
3 SunChaser 2965
4 Chocobo 2846
5 Jerruh 2817
6 yvonne 2578
7 Pjederdy 2522
8 static 2369
9 Bastard 2156
10 DennisMoore 2107

.
.
. . .

put
your
clothes
on!
pi_13239243
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:36 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. ik heb alles weer op orde nu...

Vanavond ga ik Kip Tandoori (uit een pakje van Knorr) maken

Daar begint mijn maag meteen door de Knorr'en zeg
En je hebt alles op orde... tot de rekening volgt! Ik zou nu niet eens weten waar ik 50 euro vandaan moet halen, om vervolgens te kunnen overleven deze week
pi_13239287
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:41 schreef Waxxer het volgende:

[..]

En je hebt alles op orde... tot de rekening volgt! Ik zou nu niet eens weten waar ik 50 euro vandaan moet halen, om vervolgens te kunnen overleven deze week

Ik moet einde van volgende week 1600 euro op tafel toveren
pi_13239310
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:41 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ik krijg dus nog 720 euro gestort van de IBG (weliswaar onterecht), maar die hoef ik niet meteen terug te betalen vertelde die kerel van de IBG me. En ik krijg veel geld van de post als het goed is. Het komt wel goed dus. Die 136 euro is gewoon ff klote, maar ja.. helaas. Ik misbruik m'n OV nog wel even dan tot volgende week en dan breng ik um 29 september terug. Heb ik um precies 1 maand te lang gehad en moe'k dus 136 euro dokken...
Huh!?
pi_13239349
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:41 schreef Jerruh het volgende:
1 FlyingFox 3692
2 schatje 3579
3 SunChaser 2965
4 Chocobo 2846
5 Jerruh 2817
6 yvonne 2578
7 Pjederdy 2522
8 static 2369
9 Bastard 2156
10 DennisMoore 2107

.
.
. . .

5e!!!
Huh!?
pi_13239376
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:44 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik krijg dus nog 720 euro gestort van de IBG (weliswaar onterecht), maar die hoef ik niet meteen terug te betalen vertelde die kerel van de IBG me. En ik krijg veel geld van de post als het goed is. Het komt wel goed dus. Die 136 euro is gewoon ff klote, maar ja.. helaas. Ik misbruik m'n OV nog wel even dan tot volgende week en dan breng ik um 29 september terug. Heb ik um precies 1 maand te lang gehad en moe'k dus 136 euro dokken...

mot je dokken joh?

Nou dan moet je vooral verre, eindeloze reizen maken met je OV en dan elke conducteur persoonlijk leren kennen enzo

klinkt stom, maar het kan volgens mij nog wel gebeuren ook Toen ik nog rookte ( ) kenden zelfs de mensen van de Kiosk mij, dat is al een heeelllll goede reden om te stoppen

pi_13239419
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:47 schreef Waxxer het volgende:

[..]

mot je dokken joh?

Nou dan moet je vooral verre, eindeloze reizen maken met je OV en dan elke conducteur persoonlijk leren kennen enzo

klinkt stom, maar het kan volgens mij nog wel gebeuren ook Toen ik nog rookte ( ) kenden zelfs de mensen van de Kiosk mij, dat is al een heeelllll goede reden om te stoppen

Haha.. leuk
Nah, ik ga gewoon nog even veel naar Rotterdam. En ik probeer nog wel met wat mensen af te spreken die in een uithoek van het land wonen
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 16:48:48 #81
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13239420
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:46 schreef Vlarp het volgende:

[..]

5e!!!

en dan te bedenken dat ik de laatste posts in R&P of andere fora postte dan ONZ .
put
your
clothes
on!
pi_13239468
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:48 schreef Jerruh het volgende:

[..]

en dan te bedenken dat ik de laatste posts in R&P of andere fora postte dan ONZ .

Er is geen excuus mogelijk!
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 16:51:25 #83
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13239491
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:50 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Er is geen excuus mogelijk!

nope .
put
your
clothes
on!
pi_13239506
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:51 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nope .

Dus je bent een addict!
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 16:52:36 #85
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13239521
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:52 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dus je bent een addict!

neuh, me postaantal gaat achteruit dus het valt allemaal mee .
put
your
clothes
on!
pi_13239534
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:52 schreef Jerruh het volgende:

[..]

neuh, me postaantal gaat achteruit dus het valt allemaal mee .

Jah, je zou gaan minderen!
Huh!?
pi_13239538
*dubbel lig van het lachen*

Wat is het weer een heerlijke puinhoop in Ruuddewild.nl

pi_13239554
wie danst er mee op het liedje dat nu op kink fm is?
pi_13239575
Ik zal nooit begrijpen dat veel posten op FoK verslavend kan werken
pi_13239587
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:53 schreef Waxxer het volgende:
wie danst er mee op het liedje dat nu op kink fm is?
Ik hoor alleen gepraat
Huh!?
pi_13239616
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:54 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ik hoor alleen gepraat

nu niet meer

dans je mee?

pi_13239637
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:54 schreef Cazman het volgende:
Ik zal nooit begrijpen dat veel posten op FoK verslavend kan werken
ik ben zesdejaars student
pi_13239688
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:56 schreef Waxxer het volgende:

[..]

nu niet meer

dans je mee?

Dit nummer is ook wel leuk

*dans*

Huh!?
pi_13239723
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:56 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ik ben zesdejaars student

Dat zal ik ook nooit begrijpen.

humorlink van de dag (geluid nodig!!):

http://www.humor911.com/innslagID.asp?innslagID=1031

pi_13239737
*LOL*

Het nieuws op Kink FM

Huh!?
pi_13239769
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:58 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Dit nummer is ook wel leuk

*dans*

voetjes van de vloerrrrrr!!!

ik ga boodschappen doen, want Knorr heeft nu serieus intrede gedaan in mijn maag, en op Crystral Clear light peer/appel kan ik niet de hele avond blijven teren

Tot straks!

pi_13239783
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:01 schreef Waxxer het volgende:

[..]

voetjes van de vloerrrrrr!!!

ik ga boodschappen doen, want Knorr heeft nu serieus intrede gedaan in mijn maag, en op Crystral Clear light peer/appel kan ik niet de hele avond blijven teren

Tot straks!

Succes!
Huh!?
pi_13239876
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:59 schreef Cazman het volgende:

[..]

Dat zal ik ook nooit begrijpen.

humorlink van de dag (geluid nodig!!):

http://www.humor911.com/innslagID.asp?innslagID=1031

nou in jaar 2 had ik mijn coming out en dat vrat energie en studielust en liep ik 40 pt studieachterstand op, vandaar, en die ben ik nu aan het inhalen

Dat zou ik nou nooit durven he, dat soort telefoontjes

en niet zo streng doen

pi_13239984
Goeiemiddag Heren
okay
ofzo
pi_13240116
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:08 schreef Driftwood het volgende:
Goeiemiddag Heren
drift!
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 17:13:48 #102
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13240125
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:08 schreef Driftwood het volgende:
Goeiemiddag Heren
goeiendag en de groetuh van Tim die nu leert, en ik ook een beetje . .

[Dit bericht is gewijzigd door Jerruh op 17-09-2003 17:14]

put
your
clothes
on!
pi_13240145
ook groeten aan Tim !

eerste foto van mij en erik samen is er
uit de efteling van 3 weken geleden

okay
ofzo
pi_13240196
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:14 schreef Driftwood het volgende:
ook groeten aan Tim !

eerste foto van mij en erik samen is er
uit de efteling van 3 weken geleden

Zien!

@Jer: doe Tim ook de groeten maar van mij

Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 17:17:41 #105
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13240224
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:16 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Zien!

@Jer: doe Tim ook de groeten maar van mij

zalk doen! groetuh trug . EN SHOWEN DRIFT!!!!
put
your
clothes
on!
pi_13240254
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:17 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zalk doen! groetuh trug .

Thanx!
Huh!?
pi_13240292
[afbeelding]

[Dit bericht is gewijzigd door Driftwood op 17-09-2003 17:23]

okay
ofzo
  woensdag 17 september 2003 @ 17:20:53 #108
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13240319
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:20 schreef Driftwood het volgende:
[afbeelding]

cool! .

ik gooi tim en mij er ook nog wle es op .

put
your
clothes
on!
pi_13240321
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:20 schreef Driftwood het volgende:
[afbeelding]

Oeh.. drift met petje!

Hey, leuke foto man! (en leuk vriendje volgens mij)

Huh!?
pi_13240344
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:20 schreef Jerruh het volgende:

[..]

cool! .

ik gooi tim en mij er ook nog wle es op .

ik heb al een foto gezien, maar hup eroppleuren!
okay
ofzo
pi_13240372
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:21 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Oeh.. drift met petje!

Hey, leuke foto man! (en leuk vriendje volgens mij)

ja mijn haar was te lang (dus ik doe een petje op)
zijn haar was ook te lang, maar hij doet het nog gewoon

en dat ie leuk is kan ik beamen

okay
ofzo
pi_13240445
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:22 schreef Driftwood het volgende:

[..]

ja mijn haar was te lang (dus ik doe een petje op)
zijn haar was ook te lang, maar hij doet het nog gewoon

en dat ie leuk is kan ik beamen

Hij heeft een leuk, sprekend koppie..

anyways.. ik ga het eten doen, Kip Tandoori here I come!

Laters!

Huh!?
pi_13240471
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:25 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hij heeft een leuk, sprekend koppie..

Laters!

smakelijk!
en veel plezier met Kip Tandoori!
okay
ofzo
  woensdag 17 september 2003 @ 17:38:27 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13240789
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:25 schreef Vlarp het volgende:

JUM! Had ik laatst voor Tim gemaakt.
Knor Wereldgerechten?
L'Amour menaçant:
  woensdag 17 september 2003 @ 17:48:54 #115
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13241060
Middag/avond.
Endless, Forever More....
pi_13241209
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Knor Wereldgerechten?

Ja want mijn maag Knorr'de gelijk toen hij had verteld wattie uit de super had geshopt Ik heb voor 3,50 euro aan statiegeldflessen ingeleverd met twee konmar-tassen de c1000 in
pi_13241244
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:48 schreef Tizmo het volgende:
Middag/avond.
hai! ga je nog sporten vandaag? of word ik te persoonlijk...
  woensdag 17 september 2003 @ 17:57:18 #118
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13241251
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:56 schreef Waxxer het volgende:

[..]

hai! ga je nog sporten vandaag? of word ik te persoonlijk...

Ja, nee.
pi_13241318
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:57 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Ja, nee.

Wat goed! ik hoor eigenlijk een voorbeeld aan je te nemen

Maar... wat voor sport(en) doe je dan eigenlijk? Tennis? Hockey? (Voetbal? Heb ik 13 jaar gedaan )

woensdag 17 september 2003 @ 18:05:10 #120
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13241427
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:00 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Wat goed! ik hoor eigenlijk een voorbeeld aan je te nemen

Maar... wat voor sport(en) doe je dan eigenlijk? Tennis? Hockey? (Voetbal? Heb ik 13 jaar gedaan )

Hardlopen/opdrukken(en spiertraining enzo)/Oprekking spieren/Taekwondo/en binnenkort een nieuwe sport, voetbal ofzo .
pi_13241536
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:05 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Hardlopen/opdrukken(en spiertraining enzo)/Oprekking spieren/Taekwondo/en binnenkort een nieuwe sport, voetbal ofzo .

ok....

*vechten met Tizmo

Poeh hee, dan word je toch wel ff de zeven-juni-topic-bink van Fok! Wat goed! Had ik maar de.... hoe zeg je dat... Naja had ik maar de discipline om dat te doen, dan was ik op dit moment al lang op de dijk langs de IJssel hier... Respect hoor!

woensdag 17 september 2003 @ 18:10:17 #122
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13241563
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:09 schreef Waxxer het volgende:

Naja had ik maar de discipline om dat te doen, dan was ik op dit moment al lang op de dijk langs de IJssel hier... Respect hoor!

Eh, watte ?
pi_13241610
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:10 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Eh, watte ?

skaten, fitness, hardlopen, veel meer wielrennen, sterk worden, gespierd worden, fit worden, en ga zo maar door de wil is er wel, maar ik heb een rotschop onder mijn kont nodig om mijn postaantal hier eens flink te beperken
  woensdag 17 september 2003 @ 18:13:22 #124
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13241643
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:12 schreef Waxxer het volgende:

[..]

skaten, fitness, hardlopen, veel meer wielrennen, sterk worden, gespierd worden, fit worden, en ga zo maar door de wil is er wel, maar ik heb een rotschop onder mijn kont nodig om mijn postaantal hier eens flink te beperken

Ah, dan bouw je het toch langzaam op ?
pi_13241690
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:13 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Ah, dan bouw je het toch langzaam op ?

Mja... zal ik eens 1,5 uur gaan skaten nu? Hoe laat wordt het donker...? Ik moet echt hoor...
  woensdag 17 september 2003 @ 18:16:53 #126
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13241739
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:15 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Mja... zal ik eens 1,5 uur gaan skaten nu? Hoe laat wordt het donker...? Ik moet echt hoor...

Rond 8 uur .
Maar met langzaam bedoel ik niet 1,5 uur .
pi_13241847
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:16 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Rond 8 uur .
Maar met langzaam bedoel ik niet 1,5 uur .

jamaar skaten is niet zo intensief.... ik skate minimaal een uur altijd... en ik wil eens een andere kant van Zwolle ontdekken, ga nu altijd richting eh naja, de grote electriciteitcentrale hier en weer terug... Maarja, dat zegt je natuurlijk niks Anyway, ik ben bang dat ik verwaal als ik een andere kant op ga, en over een dijk in het buitengebied skaten in het donker is doodeng ik ga morgenmiddag wel, voor ik ga werken beloof ik hierbij ok?
pi_13241956
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:20 schreef Waxxer het volgende:

ik ga morgenmiddag wel, voor ik ga werken beloof ik hierbij ok?

En wat is je tegenprestatie als je 't niet doet? .
  woensdag 17 september 2003 @ 18:26:48 #129
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13242006
quote:

Je doet het voor jezelf, je bent mij niks verschuldigd .
pi_13242109
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Knor Wereldgerechten?

Uit zo'n pakje van Knorr.. zelf kip en creme fraiche (of hoe je 't schrijft) toevoegen...

't was heerlijk!

Huh!?
pi_13242158
quote:
Ik help het je herinneren
Huh!?
pi_13242180
Hmm.. misschien stap ik straks wel even op m'n mountainbikeje. Ga ik weer eens Brabant in fietsen.. even een uurtje, of anderhalf uur lekker weg..
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 18:35:33 #133
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13242205
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:34 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. misschien stap ik straks wel even op m'n mountainbikeje. Ga ik weer eens Brabant in fietsen.. even een uurtje, of anderhalf uur lekker weg..
Succes dan alvast .
pi_13242234
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:35 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Succes dan alvast .

Ik moet zo eerst nog even helpen met de afwas. En het eten zit ook nog veel te hoog, dus als ik nu ga dan sloop ik mezelf.
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 18:41:52 #135
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13242401
Ben eten .
  woensdag 17 september 2003 @ 18:43:08 #136
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_13242435
Ja, wat ik dus zeggen wilde: hoi!
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_13242453
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:43 schreef Gerdo het volgende:
Ja, wat ik dus zeggen wilde: hoi!
Gerdo!
Huh!?
pi_13242489
Ik doe een belofte en het is opeens druk!

Nou, als ik het niet doe, dan plaats ik mijn blote billen in dit topic oke?

woensdag 17 september 2003 @ 18:46:51 #139
34375 Gerdo
pi_13242527
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:43 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Gerdo!

Vlarp! .
pi_13242637
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:44 schreef Waxxer het volgende:
Ik doe een belofte en het is opeens druk!

Willen wij dat wel?
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 18:52:31 #141
34375 Gerdo
pi_13242660
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:51 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Willen wij dat wel?

Volgens mij niet! .
pi_13242676
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:52 schreef Gerdo het volgende:

[..]

Volgens mij niet! .

Nou, JIJ in ieder geval niet
Huh!?
pi_13242684
Ik ben even helpen met de vaat!
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 18:54:22 #144
34375 Gerdo
pi_13242702
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:53 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Nou, JIJ in ieder geval niet

Daar heb je een punt! Maar jij dan? .
pi_13242781
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:44 schreef Waxxer het volgende:

Cheeky! .
  woensdag 17 september 2003 @ 18:58:18 #146
34375 Gerdo
pi_13242807
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Cheeky! .

DM! .
pi_13242849
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:58 schreef Gerdo het volgende:

DM! .

Ha lekker ding! .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:02:04 #148
34375 Gerdo
pi_13242912
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ha lekker ding! .

Waar? .
pi_13242984
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:54 schreef Gerdo het volgende:

[..]

Daar heb je een punt! Maar jij dan? .

Uhmmmm.. dat ligt eraan of het mooie billen zijn
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:07:06 #150
34375 Gerdo
pi_13243034
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:05 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Uhmmmm.. dat ligt eraan of het mooie billen zijn

Dan zal ie ze toch moeten posten... .

Ik doe mijn ogen wel even dicht! .

pi_13243061
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:07 schreef Gerdo het volgende:

[..]

Dan zal ie ze toch moeten posten... .

Ik doe mijn ogen wel even dicht! .

Nou, da's een deal dan
Huh!?
pi_13243062
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:02 schreef Gerdo het volgende:

Waar? .

Waar?! Ik eerst! .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:09:07 #153
34375 Gerdo
pi_13243073
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:08 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waar?! Ik eerst! .

Huh?! .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:09:17 #154
34375 Gerdo
pi_13243075
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:08 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Nou, da's een deal dan

Dolletjes! .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:14:34 #155
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243198
Gerdo .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:15:45 #156
34375 Gerdo
pi_13243225
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:14 schreef Tizmo het volgende:
Gerdo .
Tizmo! .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:16:12 #157
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243239
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:15 schreef Gerdo het volgende:

[..]

Tizmo! .

Hallo.
  woensdag 17 september 2003 @ 19:18:06 #158
34375 Gerdo
pi_13243299
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:16 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Hallo.

Hoi!

of is dit het verkeerde topic? .

woensdag 17 september 2003 @ 19:19:22 #159
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243334
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:18 schreef Gerdo het volgende:

[..]

Hoi!

[afbeelding]

of is dit het verkeerde topic? .

Wie is dat ?
Waarom heeft ze zo'n gefotosoept hoofd ?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:19:39 #160
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243345
Maar wel okay .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:20:17 #161
34375 Gerdo
pi_13243370
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:19 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Wie is dat ?
Waarom heeft ze zo'n gefotosoept hoofd ?

. Keri . Russell .
pi_13243414
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:20 schreef Gerdo het volgende:

[..]

. Keri . Russell .

Ja, leuk .. enzo....

... dus..

Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:22:01 #163
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243420
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:20 schreef Gerdo het volgende:

[..]

. Keri . Russell .

Ohw, waar is zij van ?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:22:23 #164
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243430
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:21 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ja, leuk .. enzo....

Ja .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:22:29 #165
34375 Gerdo
pi_13243434
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:22 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Ohw, waar is zij van ?

Felicity... .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:22:39 #166
34375 Gerdo
pi_13243439
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:21 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ja, leuk .. enzo....

... dus..

Mja, dus nix! . Hoi!
pi_13243474
quote:
Op woensdag 17 september 2003 18:51 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Willen wij dat wel?

daarom
  woensdag 17 september 2003 @ 19:23:56 #168
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243482
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:22 schreef Gerdo het volgende:

[..]

Felicity... .

En dat is ?
Ik kijk wel altijd Sex and the City .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:24:49 #169
34375 Gerdo
pi_13243506
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:23 schreef Tizmo het volgende:

[..]

En dat is ?
Ik kijk wel altijd Sex and the City .

Mja, en dat kijk ik dan weer niet... .

Hoe dan ook: . Keri . Russell .

[Dit bericht is gewijzigd door Gerdo op 17-09-2003 19:25]

pi_13243507
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:23 schreef Waxxer het volgende:

[..]

daarom

Ohw.. ik zou nog gaan fietsen..

Geen zin..

Huh!?
pi_13243563
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:24 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ohw.. ik zou nog gaan fietsen..

Geen zin..

Naja ik ga toch skaten dus mijn billen blijven achterwege

Maar je hebt toch een lichtje op je fiets? Gewoon doen hoor

woensdag 17 september 2003 @ 19:27:14 #172
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243568
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:24 schreef Gerdo het volgende:

[..]

Mja, en dat kijk ik dan weer niet... .

Hoe dan ook: . Keri . Russell .

Ja . Okay .
Kate Hudson .
pi_13243573
*naar OV jaarkaart staar*

"ja, jij bent onterecht hier heh, koetsiekoetsie"

Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:27:47 #174
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243587
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:27 schreef Vlarp het volgende:

Eh ?
pi_13243598
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:26 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Naja ik ga toch skaten dus mijn billen blijven achterwege

Maar je hebt toch een lichtje op je fiets? Gewoon doen hoor

Mja, met een oplaadbare batterij Geen dynamo enzo, da's niet stoer op een MTB. Ik ga denk ik even langs het water lopen.. de zon zien ondergaan
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:28:30 #176
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13243599
n'avond .
put
your
clothes
on!
pi_13243620
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:27 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Eh ?

Nevermind.. heb een beetje een hectische dag gehad.. moest veel te veel regelen...
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:30:01 #178
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243638
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:28 schreef Jerruh het volgende:
n'avond .
Oy.
pi_13243643
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:27 schreef Vlarp het volgende:

en er staat iemand op die je volgens mij wel kent, maar dat heb je niet van mij...
  woensdag 17 september 2003 @ 19:30:15 #180
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243646
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:29 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Nevermind.. heb een beetje een hectische dag gehad.. moest veel te veel regelen...

Okay .
pi_13243665
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:30 schreef Waxxer het volgende:

[..]

en er staat iemand op die je volgens mij wel kent, maar dat heb je niet van mij...

Er zit een roze strippenkaart omheen gevouwen, dus ik zie dat niet, gelukkig

[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 17-09-2003 19:31]

Huh!?
pi_13243666
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:28 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Mja, met een oplaadbare batterij Geen dynamo enzo, da's niet stoer op een MTB. Ik ga denk ik even langs het water lopen.. de zon zien ondergaan

ja, nu ben ik dus weer jaloers. Weer een zonde erbij
pi_13243690
Jongens ik ben m'n OV kwijt

iemand gezien...?

pi_13243704
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:31 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ja, nu ben ik dus weer jaloers. Weer een zonde erbij

Sorry Kan er ook niet aan doen dat we zo dicht bij het water wonen en ik binnen 5 minuten aan het water sta...
Huh!?
pi_13243714
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:30 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Er zit een roze strippenkaart omheen gevouwen, dus ik zie dat niet, gelukkig

ja en straks moet je ook weer blauwe kopen heh *aai*
pi_13243724
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Jongens ik ben m'n OV kwijt

iemand gezien...?

Hendig

Ik heb um niet langs zien komen

Huh!?
pi_13243731
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:32 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ja en straks moet je ook weer blauwe kopen heh *aai*

*jank*
Ik zal ze missen!
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:34:38 #188
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13243755
ik moet zo mee naar de kermis .
Heuh tizmo.
put
your
clothes
on!
pi_13243781
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:34 schreef Jerruh het volgende:
Leuk!
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:35:46 #190
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243784
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:34 schreef Jerruh het volgende:
Heuh tizmo.
Je moet niks .
pi_13243807
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:33 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Hendig

Ik heb um niet langs zien komen

ooowww nou het was ook maar een grapje waarmee ik de plank missloeg...
pi_13243810
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:30 schreef Vlarp het volgende:

een roze strippenkaart

Homo!
pi_13243822
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:36 schreef Waxxer het volgende:

[..]

ooowww nou het was ook maar een grapje waarmee ik de plank missloeg...

Het geeft niet
Huh!?
pi_13243826
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Homo!

Ja!?
Huh!?
pi_13243844
Hoi.
  woensdag 17 september 2003 @ 19:39:15 #196
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13243859
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:38 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hoi.
Hoooooi .
pi_13243868
quote:
Hoi.
Hej!
pi_13243880
quote:
Hoi.
Huh!?
pi_13243889
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:37 schreef Vlarp het volgende:

[..]

Ja!?

dat ga ik doorvertellen
pi_13243912
Hoe heet die presentator nu op National Geographic? .
En waarom heeft ie zoveel borsthaar? .
pi_13243915
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:40 schreef Waxxer het volgende:

[..]

dat ga ik doorvertellen

Be my guest
Huh!?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:41:20 #202
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13243925
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:35 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Je moet niks .

alleen bij zijn ouders thuiszitten is ook niks..
.
alles goe?

hey jan! .

put
your
clothes
on!
pi_13243976
Mensjes.. ik ben even weg.. even langs het Haringvliet struinen..
Huh!?
pi_13243984
Ik zit nu Fok! radio te luisteren.

Ik heb morgen nix gemist blijkbaar. .

pi_13243994
reeeeeeeeeset your breen
okay
ofzo
pi_13243996
Hoi terug aan iedereen! .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:43:36 #207
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244003
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

alleen bij zijn ouders thuiszitten is ook niks..
.
alles goe?

hey jan! .

Ja hoor, beetje moei, komt wel goed.
  woensdag 17 september 2003 @ 19:43:57 #208
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244015
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:42 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik zit nu Fok! radio te luisteren.

Ik heb morgen nix gemist blijkbaar. .

gister ook al niks .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:44:19 #209
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244032
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:43 schreef Driftwood het volgende:
reeeeeeeeeset your breen
ik vind m met de dag leuker worden, vooral na zaterdag, ik zat in de auto en in de danceprogramma werd ie zooooo intiegelijk lekker gemixed en bewerkt .
put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2003 @ 19:44:27 #210
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244037
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:43 schreef Driftwood het volgende:
reeeeeeeeeset your breen
Drijf .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:45:02 #211
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244057
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:44 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik vind m met de dag leuker worden, vooral na zaterdag, ik zat in de auto en in de danceprogramma werd ie zooooo intiegelijk lekker gemixed en bewerkt .

Er is een meisje in die clip leuk, voor de rest is er niks aan .
pi_13244080
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:44 schreef Jerruh het volgende:

[..]

album is zo geweldig goed,
heb nu 4 versies van het nummer
de radio edit, de extended versie, de album versie en een garage versie
okay
ofzo
pi_13244092
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:44 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Drijf .

Hey Mr Tim
okay
ofzo
pi_13244100
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:43 schreef Tizmo het volgende:

[..]

gister ook al niks .

Is ook nog een re-run.
  woensdag 17 september 2003 @ 19:46:37 #215
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244110
Zeg, heeft Jan ook MSN?
pi_13244111
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:45 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Er is een meisje in die clip leuk, voor de rest is er niks aan .

die's geil
okay
ofzo
  woensdag 17 september 2003 @ 19:46:54 #217
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244120
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:45 schreef Driftwood het volgende:

[..]

album is zo geweldig goed,
heb nu 4 versies van het nummer
de radio edit, de extended versie, de album versie en een garage versie

stuur morgen maar dooorrrrr .
ik zit nu thuis bij tim op me laptop dus snel zal het nie gaan nu .
maar die mix van zaterag was ueber!! .
put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2003 @ 19:46:59 #218
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244121
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:46 schreef Driftwood het volgende:

[..]

Hey Mr Tim

. .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:47:22 #219
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244131
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:46 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Is ook nog een re-run.

Dat wist ik niet.
pi_13244143
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:46 schreef Tizmo het volgende:
Zeg, heeft Jan ook MSN?
najgeetsrev

@

zonnet

.

nl

Moet je de enters er wel ff uit halen .

woensdag 17 september 2003 @ 19:47:41 #221
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244148
quote:

[..]

die's geil

Je weet welke ?
  woensdag 17 september 2003 @ 19:47:51 #222
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244152
quote:

[..]

die's geil

toch nie die met da stewardesse pakske aan? .
put
your
clothes
on!
pi_13244157
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:46 schreef Jerruh het volgende:

[..]

stuur morgen maar dooorrrrr .
ik zit nu thuis bij tim op me laptop dus snel zal het nie gaan nu .
maar die mix van zaterag was ueber!! .

aaah je zit in heythuisen!
wist ik niet

ik dacht dat je wel ging relluh in e-town vanavond

okay
ofzo
  woensdag 17 september 2003 @ 19:48:52 #224
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244193
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:47 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

najgeetsrev

@

zonnet

.

nl

Moet je de enters er wel ff uit halen .

Ben je bang dat een bot je email pakt ofzo .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:49:26 #225
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244209
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:48 schreef Driftwood het volgende:

[..]

aaah je zit in heythuisen!
wist ik niet

ik dacht dat je wel ging relluh in e-town vanavond

neenee, ben vanavond tot morgen bij timmeke, elke woensdag .
hijs alleen ff huiswerk maken .
put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2003 @ 19:49:44 #226
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244222
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:47 schreef Jerruh het volgende:

[..]

toch nie die met da stewardesse pakske aan? .

Nope .
pi_13244225
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:48 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Ben je bang dat een bot je email pakt ofzo .

Voor het geval.

Deja-vu gevoel krijgt.

woensdag 17 september 2003 @ 19:50:28 #228
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244244
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:49 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Voor het geval.

Deja-vu gevoel krijgt.

oeh .
.
put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2003 @ 19:51:32 #229
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244261
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:49 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Voor het geval.

Deja-vu gevoel krijgt.

Ja, ik dacht, lekker dubbel.
pi_13244276
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:47 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Je weet welke ?

neem ik aan

okay
ofzo
  woensdag 17 september 2003 @ 19:52:50 #231
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244307
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:51 schreef Driftwood het volgende:

[..]

[afbeelding]

neem ik aan

oeh die dr vreemdgaande man ontdekt? .
put
your
clothes
on!
pi_13244322
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:49 schreef Jerruh het volgende:

[..]

neenee, ben vanavond tot morgen bij timmeke, elke woensdag .
hijs alleen ff huiswerk maken .

en dan vind jij het heeeeeeelemaal niet erg om te internetten!

goezo!

okay
ofzo
  woensdag 17 september 2003 @ 19:53:13 #233
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244325
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:51 schreef Driftwood het volgende:

[..]

[afbeelding]

neem ik aan

.
Zo, dus echt niet .
pi_13244340
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:52 schreef Jerruh het volgende:

[..]

oeh die dr vreemdgaande man ontdekt? .

nee, da's (marloes) Nova, MC / Zangeres
okay
ofzo
pi_13244354
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:53 schreef Tizmo het volgende:

[..]

.
Zo, dus echt niet .

okay, dan niet
okay
ofzo
  woensdag 17 september 2003 @ 19:54:23 #236
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13244358
*schrikt wakker*
Was op de bank in slaap gevallen
L'Amour menaçant:
  woensdag 17 september 2003 @ 19:54:49 #237
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244370
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:54 schreef Driftwood het volgende:

[..]

okay, dan niet

. .
  woensdag 17 september 2003 @ 19:55:29 #238
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244382
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:54 schreef Ang3l het volgende:
*schrikt wakker*
Waarvan schrok je ?
pi_13244384
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:54 schreef Ang3l het volgende:
*schrikt wakker*
ja, goeiemoguh!
okay
ofzo
  woensdag 17 september 2003 @ 19:55:38 #240
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244389
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:53 schreef Driftwood het volgende:

[..]

nee, da's (marloes) Nova, MC / Zangeres

jah!!!!!!
ik dacht al, die vreemdgaanmeneermevrouw is nie zow .

bart, Tim vind jouw manneke ook liefig dr uitzien .

put
your
clothes
on!
pi_13244438
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:55 schreef Jerruh het volgende:

[..]

jah!!!!!!
ik dacht al, die vreemdgaanmeneermevrouw is nie zow .

bart, Tim vind jouw manneke ook liefig dr uitzien .

jeeej
morgen ga ik denk ik ff een nieuwe en betere foto maken
okay
ofzo
  woensdag 17 september 2003 @ 19:58:23 #242
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244489
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:57 schreef Driftwood het volgende:

[..]

jeeej
morgen ga ik denk ik ff een nieuwe en betere foto maken

.

morgen ben ik in deurne .

put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2003 @ 19:58:31 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13244494
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:55 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Waarvan schrok je ?

Zoals altijd van het dramatische eindmuziekje en de aftiteling van de film
L'Amour menaçant:
  woensdag 17 september 2003 @ 20:01:11 #244
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244582
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

.

da heb ik ook! . de rest van de film, hoe hard de muziek ook staat, ronk ik door, maar op het laatst .

put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2003 @ 20:04:29 #245
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244670
quote:
Op woensdag 17 september 2003 19:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

hehe .
  woensdag 17 september 2003 @ 20:07:37 #246
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_13244773
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:01 schreef Jerruh het volgende:

[..]

.

da heb ik ook! . de rest van de film, hoe hard de muziek ook staat, ronk ik door, maar op het laatst .

Frustrerend he
L'Amour menaçant:
  woensdag 17 september 2003 @ 20:09:33 #247
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244835
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Frustrerend he

nogal, t zijn altijd de leukere films .
put
your
clothes
on!
pi_13244927
.

* G_E zoekt 10 manieren om frustraties af te reageren.

woensdag 17 september 2003 @ 20:13:23 #249
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13244951
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
.

Slaan, schoppen, sporten, hardlopen, schreeuwen, keiharde muziek, verzin de rest zelf maar .
  woensdag 17 september 2003 @ 20:14:54 #250
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13244995
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
.

slaan
schoppen
schelden
schreeuwen
eten
neuken
muziek luisteren
er niet aan denken
leuke dingen doen
niet chatten

werkt voor mij!

put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2003 @ 20:16:18 #251
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13245034
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:14 schreef Jerruh het volgende:

[..]

slaan
schoppen
schelden
schreeuwen
eten
neuken
muziek luisteren
er niet aan denken
leuke dingen doen
niet chatten

werkt voor mij!

Eten ?
  woensdag 17 september 2003 @ 20:16:34 #252
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13245047
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:16 schreef Tizmo het volgende:

[..]

Eten ?

ja.
put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2003 @ 20:16:42 #253
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13245048
Ah, een topic komt tot zijn eind, zoals de zon ondergaat .
  woensdag 17 september 2003 @ 20:17:04 #254
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13245060
quote:
Op woensdag 17 september 2003 20:16 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja.

Oh .
  woensdag 17 september 2003 @ 20:18:12 #255