quote:Of Tomb Raider zo top was.
Op dinsdag 23 september 2003 11:59 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ach.. ik heb liever een goed spel zonder bugs dan een spel wat vroeg uit komt met bugs... AOD hadden ze wat mij betreft ook wel wat langer mogen testen
quote:Gelukkig komt SSX 3 zeer spoedig uit..
Op dinsdag 23 september 2003 20:59 schreef gijsje79 het volgende:
Ja dat sucked weer zwaar de slechte games komen maar uit, maar de top games stellen ze steeds uit.![]()
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:07 schreef DinoPK het volgende:
Is er voor de PS2 ook een forum/site is met net zoveel verkoopsactiviteit als het xboxworld forum voor de xbox.
(behalve marktplaats want daar is het aanbod te groot)
quote:Nee, geloof het niet. Ik zoek ook zoiets eigenlijk voor Nintendo dingen
Op woensdag 24 september 2003 10:07 schreef DinoPK het volgende:
Heef tiemand nog tips voor mij mbt deze vraag?:
[..]
Marktplaats is denk ik de enige plaats waar het allemaal wel gebeurt, alleen om daar een fatsoenlijke koper te vinden, en op te vallen door het veels te grote aanbod is verdomde moeilijk.
Ik heb een mailtje gestuurd naar codejunkies om uitleg te vragen. Zij vertelde mij dat dat lag aan de nieuwe dvd drivers van de laatste serie PS2's (SCPH-5000x). Ik moest upgraden naar de max versie van de AR2 en die ondersteunde dan ook mijn dvd-drive. Ik heb dus 12 pond betaald en kreeg gisteren de cd in huis. Maar je raad het al.... Hij vraagt weer om een code voor de dvd speler Codejunkies wil die code niet geven! Weet iemand waar die codes te vinden zijn (het is geen warez request! Deze codes zijn ergens te krijgen, maar codejunkies mag ze niet weggeven vanwege een vorig juridisch conflict ).
De laatste serie ps2 (scph-5000x) zou ook dvd-r movies moeten afspelen. Ik heb nu een aantal backups van mijn eigen films gemaakt, maar ik kreeg steeds het 'rode' scherm voor mijn neus. Is het iemand met een nieuwe versie ps2 al gelukt om dvd-r's af te spelen?
quote:Ik heb het nooit zo op de AR dingen, maar is het beeld idd wat beter als bij de oude PS2 ?
Op woensdag 24 september 2003 11:52 schreef Plaguebearer het volgende:
Ik heb twee weken geleden een nieuwe PS2 gekocht (silver edition) omdat ik graag films op DVD-r wil kijken en de dvd speler gewoon wat beter is dan mijn oude ps2. Ik heb een Action Replay v2 om regio 1 dvd's te kijken (heb nogal wat regio 1 muziek dvd's).
Toen ik mijn AR2 in mijn nieuwe ps2 plugde en met de cd bootte, kreeg ik een melding dat hij mijn dvd player niet herkende en dat ik een code moest invoerenIk heb een mailtje gestuurd naar codejunkies om uitleg te vragen. Zij vertelde mij dat dat lag aan de nieuwe dvd drivers van de laatste serie PS2's (SCPH-5000x). Ik moest upgraden naar de max versie van de AR2 en die ondersteunde dan ook mijn dvd-drive. Ik heb dus 12 pond betaald en kreeg gisteren de cd in huis. Maar je raad het al.... Hij vraagt weer om een code voor de dvd speler Codejunkies wil die code niet geven! Weet iemand waar die codes te vinden zijn (het is geen warez request! Deze codes zijn ergens te krijgen, maar codejunkies mag ze niet weggeven vanwege een vorig juridisch conflict ).
De laatste serie ps2 (scph-5000x) zou ook dvd-r movies moeten afspelen. Ik heb nu een aantal backups van mijn eigen films gemaakt, maar ik kreeg steeds het 'rode' scherm voor mijn neus. Is het iemand met een nieuwe versie ps2 al gelukt om dvd-r's af te spelen?
quote:Die lijkt mij ook super!
Op woensdag 24 september 2003 02:48 schreef Ettepet het volgende:[..]
Gelukkig komt SSX 3 zeer spoedig uit..
quote:Ik vond de game errug goed.. anders speel ik um niet voor mijn doen zo snel uit... alleen die fokking bugs er in.. Daar werd ik wel moe van
Op dinsdag 23 september 2003 21:01 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Of Tomb Raider zo top was.
Moesten we ook meer dan een half jaar op wachten en of de game nou echt super was.
Hopen dat het vervolg beter word.
quote:Komt er NOG een vervolg
Op woensdag 24 september 2003 18:52 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik vond de game errug goed.. anders speel ik um niet voor mijn doen zo snel uit... alleen die fokking bugs er in.. Daar werd ik wel moe van
en nu idd wachten op vervolg
Ik wil de Godfather DVD kijken, maar mijn PS2 geeft groen beeld. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Gewone tulpjes, daarmee kan ik gewoon DVD's kijken en gamen, alleen is het niet zo scherp
een Scart kabel, perfect beeld met gamen, maar DVD's kijken geeft dus groen beeld ![]()
Nu zag ik op DimPlus.nl de volgende kabels:
quote:
Scart Cable with DVD Switch (Sunflex)
Films en Games kijken in optimale kwaliteit! Met deze kabel speelt u in RGB mode waardoor de beelden knisperscherp op uw beeldbuis verschijnen. Daarbij is het mogelijk om ook DVD's in hoge kwaliteit te bekijken. Met andere woorden, een must have voor iedereen die graag het meeste uit zijn/haar PlayStation 2 wil halen. Voorbij zijn de tijden van de overlopende kleuren, contrast-verlies etc.; fenomenen welke we wel zien bij de standaard geleverd A/V kabel of een antenne aansluiting!
En
quote:
Scart Cable: Ultimate (Blaze)Gold-Plated Connectors voor lagere weerstand
Met kabelhouder
Stereo Phono plug voor het aanlsuiten op je Hi-Fi Set
G-Con Connector voor Synchronized Light Gun-compatibility
Speciaal ontwikkeld voor games met een hoge resolutie en hoge kwaliteit geluid van zowel PS2 als PSone
De ultieme scartkabel voor PS2 & PSone. Schakel naar 'Game' Modus voor RGB-stand.
Schakel naar 'DVD' Modus om DVD films af te spelen!
Voor resp 15 en 20 euro.
Heeft iemand van jullie deze? En wat zijn de ervaringen ermee?
Edit: Mijn scart kabel die niet goed werkt ziet er ongeveer hetzelfde uit als die onderste (ik wil nl geluid uit mijn stereo, en die kabel kan dat perfect). ik heb alleen geen "DVD Switch"
http://www.playstationrepublic.nl/features/ps2rgb/index.htm
en
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/313121/0//
Een S-Video kabel dus of de Region X van Datel.
OF, en dat is wat ik dus ga doen, die Ultimate Scart kopen die hieroven stond (onderste plaatje). Die heeft een switch en die schakelt RGB uit !
Zo. Tot zover mijn betoog over DVD's kijken op de PS 2 ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 24-09-2003 21:22]
quote:ff Google'n, UTFS'en en wat GoTten erbij
Op woensdag 24 september 2003 22:14 schreef Chocobo het volgende:
Je hebt het praktisch zelf opgelost Gijs![]()
- Scart : Kut. Shimmering all over the place. De allerslechtste beeld kwaliteit met dvd's en games.
- RGB Scart (de Blaze bijv): SUPER met spelletjes (totaal geen shimmering en alles lijkt wel 2x zo scherp), groen met dvd's dankzij sony. De blaze beschikt over een switch waardoor de rgb kabel overschakelt naar composite. Resultaat: Kleur in je dvd's, maar precies hetzelfde qua beeldkwaliteit als een normale scart kabel.
Met de action replay kan trouwens de macrovision (het groene zeg maar) wel uitgeschakeld worden, en dit in combinatie met een rgb kabel levert echt een superstrak dvd beeld op.
Maar de meest voor de hand liggende keuze voor dvd:
S-Video. De beste beeld kwaliteit voor dvd's te kijken (weinig shimmering), voor spelletjes is dit de 2e beste oplossing.
Speel je dus veel games > BLAZE
Veel DVD's > S-Video
Of je koopt ze gewoon allebei zoals deze gek heeft gedaan...
quote:Het beeld is erg goed. Zeker in combinatie met een Blaze Ultimate scart kabel
Op woensdag 24 september 2003 16:33 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb het nooit zo op de AR dingen, maar is het beeld idd wat beter als bij de oude PS2 ?
Ik heb eindelijk reactie gehad van codejunkies. Het is idd nog niet mogelijk om die AR2 Max te gebruiken met de nieuwe ps2 omdat de code voor de dvd driver van de scph-5000x nog niet ontwikkeld zijn. Binnen 2 weken zal de code worden geleverd...
quote:WAT!?... dat meen je niet!
Op donderdag 25 september 2003 18:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me PS2 is verkochtVanavond laatste avond samen
Ik ga hem missen
quote:En dan je zilveren gaan halen
Op donderdag 25 september 2003 18:03 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me PS2 is verkochtVanavond laatste avond samen
Ik ga hem missen
quote:Even niet aan ged8... pff ik schrok al
Op donderdag 25 september 2003 19:01 schreef Chocobo het volgende:[..]
En dan je zilveren gaan halen
| Forum Opties | |