quote:Wie zegt dat sickminded negatief bedoeld is
Op woensdag 17 september 2003 12:51 schreef GoLLeM het volgende:[..]
quote:toen kon je dat soort dingen niet uit je AT slopen waardoor je er mee geconfronteerd werd. Tegenwoordig wel en zu het misschien minder weerstand krijgen
Op woensdag 17 september 2003 12:48 schreef yvonne het volgende:[..]
Die er dus helemaal niets te maken hadden en zich er al helemaal niet mee hoefden te bemoeien.
quote:Dacht het dus niet,
Op woensdag 17 september 2003 12:51 schreef Markster het volgende:[..]
Ja.
quote:Lol, dus jullie bepalen of kinky en shit, dat dat sickminded is?
Op woensdag 17 september 2003 12:52 schreef yvonne het volgende:[..]
Dacht het dus niet,
dat bepalen WIJ.
quote:Weet ik dat ook weer
Op woensdag 17 september 2003 12:51 schreef yvonne het volgende:[..]
Er was en is dus ZAT behoefte aan.
DAGELIJKS wordt er nog in het Keldertje gelezen, we krijgen nog van diverse mensen mail of we er toch nog eens over willen denken.
Ik heb er geen behoefte aan, maar zolang ik hem uit mijn AT kan flikkeren is er geen probleem
Maar blijkbaar dachten anderen daar anders over
quote:Ik bedoel: "een groep mensen die het voor een andere groep mensen verpest", Calimero is natuurlijk niet de beste verwoording
Op woensdag 17 september 2003 12:50 schreef yvonne het volgende:[..]
Och, kijk zo de reacties hier maar.....
quote:Aan iemands tenen sabbelen, of elkaar onder piesen. De meningen zijn verdeeld... Maar die vraag is eigenlijk ook niet zo belangrijk. NOFI.
Op woensdag 17 september 2003 12:52 schreef Nepalist het volgende:
Wat is kinky?
quote:Zit jij niet een beetje verkeerd ??
Op woensdag 17 september 2003 12:53 schreef Markster het volgende:[..]
Lol, dus jullie bepalen of kinky en shit, dat dat sickminded is?
quote:Dat vraag ik me ook een beetje af... en ik denk eigenlijk niet dat het misstaat als het wat gemengd staat over de nu al bestaande fora... LIF, R&P en SEX vooral, als ik naar je post kijk...
Op woensdag 17 september 2003 12:52 schreef Nepalist het volgende:
Wat is kinky?
Er zijn ook mensen zijn die net van conservatieve kleding en een conservatieve levensstijl hebben, daarvoor ook een nieuw forum?
Ik vind het goed werken zoals het nu is... kinky topics, wat het ook is, over een onderwerp, passen mooi in de fora van dat onderwerp... of het nu kinky is of niet. Lijkt me.
quote:Tenen sabbelen kinky?
Op woensdag 17 september 2003 12:53 schreef KRT het volgende:[..]
Aan iemands tenen sabbelen, of elkaar onder piesen. De meningen zijn verdeeld... Maar die vraag is eigenlijk ook niet zo belangrijk. NOFI.
Dacht meer aan elkaar zo hard neuken dat het helemaal begint te scheuren, terwijl je beide aan weerhakenkettingen aan het plafond hangt ofzo ?
quote:Waarom wil je het in een apart forum? Ik zie niet in waarom het niet tussen de andere topics hier zou passen.
Op woensdag 17 september 2003 12:42 schreef Shining het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het fok!ken, maar ik mis toch echt een Kinky forum hier... Een plek waar wordt gepraat over kinky lifestyle, kinky kleding, kinky gevoelens, enz., enz.In principe zou het wel onder 'Seksualiteit' kunnen, maar ik pleit voor een apart forum... Wie pleit er mee? Is er uberhaupt behoefte aan?
quote:En dat noemen we weer kortzichtig gedrag!
Op woensdag 17 september 2003 12:55 schreef Markster het volgende:[..]
Tenen sabbelen kinky?
Dacht meer aan elkaar zo hard neuken dat het helemaal begint te scheuren, terwijl je beide aan weerhakenkettingen aan het plafond hangt ofzo ?
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:42 schreef Shining het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het fok!ken, maar ik mis toch echt een Kinky forum hier... Een plek waar wordt gepraat over kinky lifestyle, kinky kleding, kinky gevoelens, enz., enz.In principe zou het wel onder 'Seksualiteit' kunnen, maar ik pleit voor een apart forum... Wie pleit er mee? Is er uberhaupt behoefte aan?
quote:In principe ben ik het met je eens. Maar gezien de bekrompen reacties die sommige mensen nu al hebben zou het niet verkeerd zijn die mensen een optie geven om die topics uit hun AT te halen.
Op woensdag 17 september 2003 12:54 schreef sweek het volgende:Er zijn ook mensen zijn die net van conservatieve kleding en een conservatieve levensstijl hebben, daarvoor ook een nieuw forum?
quote:Markster, ga ff weg uit serieuse fora.
Op woensdag 17 september 2003 12:55 schreef Markster het volgende:[..]
Tenen sabbelen kinky?
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:55 schreef ToBe het volgende:Waarom wil je het in een apart forum? Ik zie niet in waarom het niet tussen de andere topics hier zou passen.
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:56 schreef Markster het volgende:
Ow, daarbij heb ik geen bezwaar tegen zo een forum hoor, zolang ik er niet hoef te komen en het niet in me AT staat, vind ik het prima
quote:Ik wilde net gaan
Op woensdag 17 september 2003 12:56 schreef yvonne het volgende:[..]
Markster, ga ff weg uit serieuse fora.
quote:Ik zie het als een aparte lifestyle, binnen sexualiteit...en gezien de positieve reacties hier, ben ik niet de enige.
Op woensdag 17 september 2003 12:55 schreef ToBe het volgende:
Waarom wil je het in een apart forum? Ik zie niet in waarom het niet tussen de andere topics hier zou passen.
quote:Wij ook en we pleiten heel hard bij ome Danny voor heropening.
Op woensdag 17 september 2003 12:53 schreef Shining het volgende:
ik weet dat we het Keldertje heeft bestaan, maar het is erg jammer dat het al een tijdje dicht is...
quote:omdat de sex mods niet genoeg aanwezig zijn waardoor dat uit de hand gaat lopen
Op woensdag 17 september 2003 12:55 schreef ToBe het volgende:[..]
Waarom wil je het in een apart forum? Ik zie niet in waarom het niet tussen de andere topics hier zou passen.
plaats dan maar gelijk 5 sex mods
[schrikkie]
quote:Dat zou ook voor mij het enige punt zijn om voor te pleiten
Op woensdag 17 september 2003 12:57 schreef calvobbes het volgende:[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |