abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 september 2003 @ 11:51:08 #51
28560 toska
Let's All Chant
pi_13231959
quote:
Op woensdag 17 september 2003 11:47 schreef Mobious het volgende:

[..]

Hond kopen, en als je hem zat bent kan je hem weer verkopen aan de Chinees in ruil voor wat Babi Pangang.

Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_13231985
Roofingburnerner je bent een pauper..of is fit verhaal een grap?
pi_13231988
Sambal bij??...Lekka lekka

Tjeeminee he zit je ook zo bij de supermarkt te zeiken? of de shoarmaboer??

Jij bent typisch voorbeeld van een suunige hollander

Shift to tha Max
  woensdag 17 september 2003 @ 11:55:24 #54
54621 sexy_beast
total confusion !!!!
pi_13232044
*confused*

[Dit bericht is gewijzigd door sexy_beast op 17-09-2003 11:55]

A homeboy, a hippy and a funky dredd
pi_13232047
wat hoeft zo'n chinees nou na te denken, die warmt toch een ander standaard bakje op
Personal reminder: Create signature
  woensdag 17 september 2003 @ 12:01:32 #56
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13232174
quote:
Op woensdag 17 september 2003 11:31 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]

Het gaat om twee euro, dat staat gelijk aan 4,40 keiharde guldens!!!

doe eens niet zo zielig man. 2 euro.

dan koop je geen chinees maar koop je van die kant en klaar nasi en bami bij de aldi.

pi_13232214
wat een ongelooflijk vet topic. NOT
  woensdag 17 september 2003 @ 12:04:29 #58
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_13232251
quote:
Op woensdag 17 september 2003 11:23 schreef RoofingBurner het volgende:
-1 bami goreng;
-een combinatie-menu: babi pangang; foe jong hai en bami (dat is dus van alles een 'half' bakje)
-een bakje zoetzure sauce.
Waarom neem je niet
- 1 witte rijst
- een combinatie-menu: babi pangang; foe jong hai en bami (dat is dus van alles een 'half' bakje)

????

Verder vind ik elke cent die je bij de Chinees kunt besparen meegenomen. Wil niet generaliseren maar doe het toch: Chinezen zijn gierig!!

Ik zal nooit vergeten dat ik 25 cent tekort kwam toen ik jong en lief was en voor mijn ouders Chinees op ging halen. Waarschijnlijk had ieder ander gezegd van laat maar joh, dat komt de volgende keer wel. Niet deze knakker. Die wilde me terug laten gaan om een kwartje op te halen. Ondertussen mocht het eten lekker koud worden. Gelukkig stond er een vent bij die het kwartje voor me betaalde. Gieren!!!

pi_13232267
Huilie
Die kerel werkt hard genoeg
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_13232401
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:05 schreef LaTiNo het volgende:

Verder vind ik elke cent die je bij de Chinees kunt besparen meegenomen. Wil niet generaliseren maar doe het toch: Chinezen zijn gierig!!

Onzin. Elke winkel die veel verschillende klanten heeft gaat niet zomaar 25 cent vergeten.
Dat ga je aan het einde van de maand wel merken als je dat tevaak doet.
pi_13232501
Werk zelf ook af en toe in een Chinees restaurant..
Daar kom ik inderdaad (helaas) soms types zoals Roofingburner tegen..wordt echt schijtziek van dat soort gasten..miepen over alles, onderste uit de kan halen. Mijn antwoord is "bevalt het niet,..nou dan neem je het toch niet??.. je bent niet verplicht om het te bestellen".

Zou mij niet verbazen als de volgende redenering zou zijn:
"maarre tjap tjoy bestaat bijna alleen uit groente (dus goedkoper dan vlees) en als ik dit ipv van babi pangang neem dan zou dit ook verrekent worden" ...man get a life!

Als die combo niet bevalt neem je toch halve porties met witte rijst, dan hoor je "ja maar dan is dat weer duurder ...". of ga anders wat patat halen ofzo... ga de lokale Chinees niet lastig vallen met je "probleem".
En zeker niet uitmaken voor kutchinees... is in ieder geval wel een indicatie wat voor persoon je bent...

gelukkig zijn er veelal normaal denkende personen die in de restaurant komen

pi_13232513
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Onzin. Elke winkel die veel verschillende klanten heeft gaat niet zomaar 25 cent vergeten.
Dat ga je aan het einde van de maand wel merken als je dat tevaak doet.

Ik neem aan dat niet ELKE klant een kwartje tekort komt... En je hebt altijd nog de mogelijkheid om het te noteren en de volgende x extra af te rekenen. We waren tenslotte vaste klant daar!
pi_13232518
quote:
Op woensdag 17 september 2003 11:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Alkmaar is me ff te ver .

Maar oestersaus is idd wel lekker ja!.,

Je kunt in Alkmaar ook wokken hoor!!
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_13232592
Jankerd! Misschien moet je er eens bij nadenken dat je BLIJ mag zijn dat die chinees uberhaupt witte lijst wil doen bij je menu, en niet gewoon zegt: 'kies uit het menu of rot een eind weg'

Dat zou ik tenminste doen als ik Chinees was. Maar daarom werk ik ook niet in de horeca.

en ben ik geen chinees

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_13232618
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:05 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Waarom neem je niet
- 1 witte rijst
- een combinatie-menu: babi pangang; foe jong hai en bami (dat is dus van alles een 'half' bakje)

????

Ik zal nooit vergeten dat ik 25 cent tekort kwam toen ik jong en lief was en voor mijn ouders Chinees op ging halen. Waarschijnlijk had ieder ander gezegd van laat maar joh, dat komt de volgende keer wel. Niet deze knakker. Die wilde me terug laten gaan om een kwartje op te halen. Ondertussen mocht het eten lekker koud worden. Gelukkig stond er een vent bij die het kwartje voor me betaalde. Gieren!!!

Als ik jou plan uitvoer, kom ik thuis met een half bakje bami, da's niet genoeg, en een hele witte rijst, da's te veel. Deze chinees is trouwens de zoon van degene die het restaurant ooit is begonnen, die vader was zowiezo véél relaxter, gaf nog wel eens een biertje weg enzo. Dat zit er bij zijn zoon niet in.

Zijn er geen Chinezen die kunnen reageren?

woensdag 17 september 2003 @ 12:24:17 #67
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_13232700
Zeikerd
  woensdag 17 september 2003 @ 12:25:23 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13232726
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:20 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]
Deze chinees is trouwens de zoon van degene die het restaurant ooit is begonnen, die vader was zowiezo véél relaxter, gaf nog wel eens een biertje weg enzo. Dat zit er bij zijn zoon niet in.

Gossie, wat een gemene Chinees die zoon. Geeft je geen gratis biertje meer en vraagt ook nog gewone opslagprijzen voor zijn extra geleverde diensten. Hoe durft ie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_13232867
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gossie, wat een gemene Chinees die zoon. Geeft je geen gratis biertje meer en vraagt ook nog gewone opslagprijzen voor zijn extra geleverde diensten. Hoe durft ie!

Nope, niet extra geleverde diensten, MINDER geleverde diensten. Goed opletten!!

Hij levert een bak WITTE RIJST i.p.v. een bak BAMI da's niet meer, maar MINDER.

Kortom, als je niet gewoon kunt reageren, tief dan gewoon lekker op.

woensdag 17 september 2003 @ 12:34:30 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13232929
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:31 schreef RoofingBurner het volgende:

[..]

Nope, niet extra geleverde diensten, MINDER geleverde diensten. Goed opletten!!

Hij levert een bak WITTE RIJST i.p.v. een bak BAMI da's niet meer, maar MINDER.

Ik lees heel goed, dank je. Maar geloof dat jij het omdraait... In plaats van de gerechten die in het menu opgenomen zijn, wil jij wat anders. Witte rijst ipv bami.
Dus wél een extra geleverde dienst, want jij wijkt af van de standaard.
pi_13232966
quote:
Op woensdag 17 september 2003 11:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Luitjes,

Gisteren was het weer zover, het was tijd voor de afhaal Chinees. Gebeurt zo'n 1 a 2 keer per maand. Ik haal bijna altijd hetzelfde namelijk:

-1 bami goreng;
-een combinatie-menu: babi pangang; foe jong hai en bami (dat is dus van alles een 'half' bakje)

Nou komt het, ik neem altijd i.p.v. de bami bij het combinatie-menu gewoon witte rijst. Zodoende heb ik voor ieder thuis wat wils.

Het probleem is alleen dat ik voor deze combo hetzelfde betaal als dat ik zou doen bij de levering van bami bij de combo. Dit is in mijn ogen een beetje vreemd. Bami is immers duurder dan rijst.

Als je een portie babi pangang bijvoorbeeld zou nemen, wordt dit standaard geleverd met witte rijst (lijs) als je i.p.v. witte rijst bami of nasi wil, moet je bijbetalen.

Dus als je bij het menu i.p.v. de bami witte rijst wil, moet je hetzelfde bedrag in mindering krijgen, lijkt me niet meer dan normaal.

Ik heb de afhaalspleet hiervan proberen te overtuigen, maar hij ziet dit anders. Volgens hem is het zelfs duurder!! Extra loonkosten etc. Verhalen als het menu is al een voordeelmenu, wijzigingen daaraan kosten toch extra enzo.

Volgens mij kost het 'intappen' van een bak rijst niet meer dan het 'intappen' van een bak bami?

Kortom ik kom hier niet uit. Er zit bij ons nog een afhaal, maar die is beduidend minder dus da's geen optie.

Wat is volgens jullie een goede motivatie om de Chinees te overtuigen van mijn gelijk.

Alvast bedankt voor de reacties.

Burner uit.

Nou je zou 's kunnen proberen normaal te doen tegen die man en je niet als een typische lompe, zuinige, zeikende schijtende hollander gedragen.
Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
  Redactie Games woensdag 17 september 2003 @ 12:40:48 #72
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_13233058
Ik vind TS een zeikerd, chinees moest nog maar es om 50 eurocent extra vragen als ie bami wil

En je bent zowieso minder kwijt voor witte rijst in een combinatiemenu dan als je alleen witte rijst apart besteld. Beetje jammer hoor, dat pinnige...

En zowieso vind je deze chinees lekkerder dan de andere. Dus een paar cent meer betalen is wel zo verdiend voor die chinees. Zodat jij lekker eten op je bord krijgt.

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_13233168
Laten we er maar over ophouden, experiment geslaagd. Dit topic kan dicht.
  woensdag 17 september 2003 @ 12:54:20 #74
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_13233351
quote:
Op woensdag 17 september 2003 11:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Hier schiet ik natuurlijk niks mee op, er zijn vast meer mensen met hetzelfde probleem. Het gaat toch om zo'n twee euro per keer, en het principe natuurlijk, kutchinees.
Vreselijk Jank-orgel!! Kook dan zelf!
  woensdag 17 september 2003 @ 12:56:24 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_13233390
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Laten we er maar over ophouden, experiment geslaagd. Dit topic kan dicht.
Dat was lachen, man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')