quote:http://ozstargate.tripod.com/atlantis/
Op dinsdag 16 september 2003 21:27 schreef Nemaapje het volgende:
woei das VET nieuws, lekker weer kieke dan. Maar wat is dit Stargate-Atlantis?
Ben dat aan het lezen. Volgens mij staat hier het antwoord in.
quote:
ATLANTIS UPDATE (JULY 2003)
The original idea for the Stargate SG-1 spin-off was to have Season Seven build towards a feature film that would set up all the necessary elements required for Atlantis. MGM has confirmed that an eight season of SG-1 will go ahead in 2004, resulting in the movie becoming the Season Seven finale
zolang yorin alleen maar willekeurige herhalingen doet en het nieuwe Veronica is gegaan voor Star Trek... is het al bepaalt wat ik dit seizoen ga kijken
quote:Dat is StarGate:Infinity. Ik heb er een paar afleveringen van gezien, het is niet zo heel erg leuk.
in engeland zag ik op Sky ook al een tekenfilm serie met het Stargate thema erin...
quote:ik vond er ook geen ruk aan ::r maar waar geld inzit moet meer geld uitkomen he
Op dinsdag 16 september 2003 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Dat is StarGate:Infinity. Ik heb er een paar afleveringen van gezien, het is niet zo heel erg leuk.
offtopic: is er al is een computer game uitgekomen of niet? (ik had in het verleden altijd plannen om een demo te maken )
quote:Zeker meer voor de jeugd die animatie serie. Ik las laatst al een keer dat er zelfs strips gemaakt worden. Voor mij blijft het bij de gewone SG-1 serie.
Op dinsdag 16 september 2003 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Dat is StarGate:Infinity. Ik heb er een paar afleveringen van gezien, het is niet zo heel erg leuk.
quote:Er is een groep die al heel lang bezig is voor Half-Life mod er 1 te maken. Helaas zit daar geen progressie in.
Op dinsdag 16 september 2003 21:38 schreef Skinkie het volgende:[..]
ik vond er ook geen ruk aan ::r maar waar geld inzit moet meer geld uitkomen he
offtopic: is er al is een computer game uitgekomen of niet? (ik had in het verleden altijd plannen om een demo te maken
)
quote:Werd de ontwikkeling van dat spel niet stilgelegd door de makers van StarGate ivm schending van copyright rechten enzo?
Er is een groep die al heel lang bezig is voor Half-Life mod er 1 te maken. Helaas zit daar geen progressie in.
quote:dat had ik wel is gezien... zelf zat ik te denken aan een C&C achtig iets... schetsen end zijn al zeker 5 jaar oud
Op dinsdag 16 september 2003 21:40 schreef Burner2000 het volgende:
Er is een groep die al heel lang bezig is voor Half-Life mod er 1 te maken. Helaas zit daar geen progressie in.
Waren eigenlijk 3 games op zich... met SGC had je een soort overzicht en kon je nieuwe basises maken. Met SG-1 versie kon e een eigen team beginnen. En met [Guh'ul] eigen alien teams maken. Beetje mix van First person shooter en RTS. En dat natuurlijk allemaal tegen elkaar in een P2P universe Toen was ik nog klein en lief
quote:Dat vraag ik me dus ook af. Wanneer zenden ze hier in Nederland Stargate SG-1 (weer) uit?
Op dinsdag 16 september 2003 22:24 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ik wou dat ze meer Stargate gingen uitzenden. Ik was druk bezig seizoen 3 aan het volgen, maar toen kapten ze op de helft.Ik moet nog heel wat inhalen, bijna heel seizoen 5 en 6 nog nooit gezien
Na die eerste helft is het uitzenden gestopt, al geloof ik dat er wel herhalingen van seizoen 1 en 2 zijn geweest.
quote:Nee, in Nederland zijn meer uitzendingen geweest. Het hele seizoen na de aflevering die jij beschrijft is nog uitgezonden geweest. De uitzendingen stopte na de aflevering waarin
Op vrijdag 19 september 2003 11:03 schreef WheeleE het volgende:[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Wanneer zenden ze hier in Nederland Stargate SG-1 (weer) uit?
Volgens mij zijn ze gestopt na de eerste helft van een dubbelaflevering. De groep werd ergens wakker, op aarde dachten ze. Er werd hen duidelijk gemaakt dat de Goa'ulds waren vernietigd ofzo, maar de 'mensen' en 'dokters' om hen heen bleken Goa'ulds te zijn.
Ietwat vage omschrijving, maar het is al weer een hele tijd terug.
Na die eerste helft is het uitzenden gestopt, al geloof ik dat er wel herhalingen van seizoen 1 en 2 zijn geweest.
Maargoed, ik begin maar met downloaden van die series Trouwens, weet iemand ook wanneer het eerste seizoen boxset komt met NL ondertiteling
* metallicattim hoopt zooo verschrikkelijk erg van wel!! Stargate overtreft Star Trek (soms dan )
Btw, weet iemand wrom er geen nieuwe afleveringen van Season 7 uitkomen?
Tot 7x11 heb ik gezien, maar ik heb gelezen dat er pas in november/december weer nieuwe komen, hebben ze pauze ofzo??
Zoja pakken ze een uiterst klote tijd om pauze te nemen ( zou het de laatse season zijn ). ze hebben maar nog 11 afleveringen om de aarde te redden, en dan gaan ze nu pauze nemen, terwijl het fucking spannend werd njah afwachten he!
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 09-10-2003 21:00]
quote:De hele website waar het nieuws op stond werkt niet meer. (Hopelijk licht de server tijdelijk plat.)
Op donderdag 9 oktober 2003 20:49 schreef metallicattim het volgende:
die link doet het nie (meer)
Is het waar dat er een Seizoen 8 komt??* metallicattim hoopt zooo verschrikkelijk erg van wel!! Stargate overtreft Star Trek (soms dan
)
Btw, weet iemand wrom er geen nieuwe afleveringen van Season 7 uitkomen?
Tot 7x11 heb ik gezien, maar ik heb gelezen dat er pas in november/december weer nieuwe komen, hebben ze pauze ofzo??Zoja pakken ze een uiterst klote tijd om pauze te nemen ( zou het de laatse season zijn ). ze hebben maar nog 13 afleveringen om de aarde te redden, en dan gaan ze nu pauze nemen, terwijl het fucking spannend werd
njah afwachten he!
SEASON 7
Fallen (6/13/03)
Homecoming (6/13/03)
Fragile Balance (6/20/03) (the Young Jack episode)
Orpheus (6/27/03) (Tealc must rescue his son and Bratac)
Revisions (7/11/03) (Computer controlled environment in a bubble)
Lifeboat (7/18/03) (Daniel-centered episode)
Enemy Mine (7/25/03) (a PDL Unas story).
Space Race (8/1/03) (The Hebridans from 'Forsaken' return; moved back for more time to complete the SFX)
Avenger 2.0 (8/8/03) (Felger returns in humorous episode)
Birthright (8/15/03) (fugitive Jaffa women prey on other Jaffa to get symbiotes)
Evolution, Part 1 (8/22/03) (DJ taken hostage in South America, new enemy)
Evolution, Part 2
Grace (mission to retrieve the Prometheus, Carter awakens to find herself alone on the ship, and begins to experience bizarre hallucinations)
Heroes, Part 1 (film crew documents the SGC, follow-up from Disclosure)
Heroes, Part 2
Fall-Out (Naquadria problems on Kelowna/Langaria...Corin Nemec story)
Resurrection (the Michael Shanks script)
Death Knell (Alpha base attacked, Tokra holding out on the Jaffa & Tauri)
Chimera (Osiris returns to haunt Daniel Jackson, Sams private life and potential BF)
Inauguration (Return of an old enemy)
The Lost City pt. 1
The Lost City pt. 2
Als afsluiting van seizoen 7 komt er een 2e film genaamd Atlantis.
quote:Ik zit er op te wachten. Eerst wil ik wel de film Atlantis zien. Ik ben benieuwd in welke richting het verhaal verder gaat in seizoen 8. Maar eerst moet ik nog aantal afleveringen bekijken.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:02 schreef metallicattim het volgende:
Nevermind, ikheb de press releases gelezen, der komt een season 8![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Als ik het goed begrepen heb, is Atlantis geen film maar een compleet nieuwe StarGate serie.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:06 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Ik zit er op te wachten. Eerst wil ik wel de film Atlantis zien. Ik ben benieuwd in welke richting het verhaal verder gaat in seizoen 8. Maar eerst moet ik nog aantal afleveringen bekijken.
Zodra ik meer info over seizoen 8 heb post ik die.
quote:Is het zeker dan dat er een film over komt? want op Scifi.com staat nix officieels over een film.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:06 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Ik zit er op te wachten. Eerst wil ik wel de film Atlantis zien. Ik ben benieuwd in welke richting het verhaal verder gaat in seizoen 8. Maar eerst moet ik nog aantal afleveringen bekijken.
Zodra ik meer info over seizoen 8 heb post ik die.
Season 8 premiere is in Juni
quote:Dat klopt, onderwater zelfs?!?
Op donderdag 9 oktober 2003 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Als ik het goed begrepen heb, is Atlantis geen film maar een compleet nieuwe StarGate serie.
quote:Zijn de plannen gewijzigd dan? Van een film toch een seizoen gemaakt?
Op donderdag 9 oktober 2003 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Als ik het goed begrepen heb, is Atlantis geen film maar een compleet nieuwe StarGate serie.
quote:Geen idee. Maar het schijnt dat de film die gepland was (voorlopig) niet doorgaat, en dat verhaal dat ze in de film wilden vertellen, nu verteld zal worden in de 2 slotafleveringen van seizoen 8. In deze afleveringen zal de basis worden gelegd voor Atlantis. Het schijnt iets met de Ancients te maken te hebben dacht ik.
Op donderdag 9 oktober 2003 21:11 schreef metallicattim het volgende:[..]
Dat klopt, onderwater zelfs?!?
http://www.greatlink.org/dcisV2.asp?url=http://www.greatlink.org/shownewsitem.asp?item=2279
From GateWorld:
Season Eight may come in two episodes short, according to an announcement at this weekend's Gatecon Stargate convention in Vancouver. The Sci-Fi Channel has ordered an unusual 20 episodes for Stargate SG-1's eight and potentially final year, reports say -- two shy of the usual 22-episode run.
Reasons for the short order are not yet known. But the effect will be that production on the season will likely end late in the summer, rather than the traditional early fall.
http://www.greatlink.org/shownewsitem.asp?item=2564
[Dit bericht is gewijzigd door Burner2000 op 09-10-2003 21:21]
quote:
The magazine will also provide the inside scoop on the long-awaited "underwater" spin-off series Stargate Atlantis, which TV Guide reports is still planned for 2004. Could The Sci-Fi Channel be planning to air new episodes both series at the same time?
quote:Seizoen 1 met NL ondertiteling is verkrijgbaar bij de Franse Amazon.
Op vrijdag 19 september 2003 17:24 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ja idd, nou jullie me er aan herinneren.Het werd fokking spannend, wil ik volgende dag weer kijken, was Stargate zomaar van de tv afgehaald. Hoe kunnen ze dat nou maken
Maargoed, ik begin maar met downloaden van die series
Trouwens, weet iemand ook wanneer het eerste seizoen boxset komt met NL ondertiteling
quote:neej het verhaal wat in e film verteld zou worden word nu verteld in de laatste 2 Eps van Season 7, der komt maybe nog een film ( hopelijk na season 9
Op donderdag 9 oktober 2003 21:13 schreef Burner2000 het volgende:[..]
Zijn de plannen gewijzigd dan? Van een film toch een seizoen gemaakt?
quote:Dat dacht ik ook, totdat ik dit las:
Op donderdag 9 oktober 2003 22:15 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Seizoen 1 met NL ondertiteling is verkrijgbaar bij de Franse Amazon.
Enige nadeel is dat je box verder in het Frans is
quote:Bron: http://www.designburo.nl/Stargate-SG1/news_detail.shtml
We hebben een tijdje geleden bekend gemaakt dat de online webwinkel Amazon.fr (Frankrijk) de Stargate-SG1 boxset van seizoen 1 verkoopt met Nederlandse ondertiteling.Nu hebben een aantal Fans deze boxset inmiddels besteld en binnen gekregen en tot hun verbazing staat er dus GEEN Nederlandse ondertiteling op deze Boxset.
Het wachten is dus nog steeds op een met NL-ondertitelde Seizoen 1 boxset van Stargate-SG1.
Vind het maar vet lang duren
Possibly the final season of the series, which was borne from the 1994 film, the show is now looking to cast two crucial roles, of characters that will become a part of the Stargate team. This next season will only consist of 20 episodes (since the second season, 22 episodes have been ordered for each go-around), and filming is anticipated to wrap by late summer.
According to our sources, which is backed by casting notes we have obtained, the first of the new characters, Dr. Maggie Greer, is a brilliant young anthropologist described as beautiful, opinionated and temperamental. Listed as being between the ages of 25 and 35, she was once a harsh critic of Daniel Jackson's work, stunned that his crazy theories about the influence of aliens on Earth's history are true when she is recruited to join the SGC. Once she does join, she struggles with the demands of being part of a team whose mandate is dictated by the military.
Colonel Kyle Hooper is the other new member of the Stargate team, an Air Force special ops soldier. Described as a a born leader and a soldier's soldier, he's a stoic, serious man with a wry, witty sense of humor always seems to surprise others. While confident in his abilities and qualifications he is eager to prove his appointment to leader of a front-line team is justified. His belief in the need for a strong chain of command is tested by the maverick general in charge of the SGC. This character is listed as being between 35 and 45 years old.
Not known at this time is how each will figure into the series central plot. Richard Dean Anderson is currently the only castmember announced as signed on for the next season.
The eighth season of the series is expected to premiere in June.
bron: www.filmjerk.com
quote:Daarom volg ik het via "internet".
Op maandag 20 oktober 2003 09:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Stargate vond ik altijd een ijzersterke serie die ik graag gevolgd heb.
Maar toen begon Veronica/Yorin het hele uitzendschema te verneuken. Seizoen 1 tot en met 3 zijn eindeloos herhaald en een nieuw seizoen werd op zondag middag uitgezonden.
Toen ben ik een beetje afgehaakt, jammer, ik hoop dat ze het nog een keer fatsoenlijk uitzenden.
[Dit bericht is gewijzigd door This_World_Is_Lost op 20-10-2003 14:44]
quote:Klopt. SciFi heeft een seizoenschema dat sterk afwijkt van de grote networks als ABC, CBS en NBC. Het komt er op neer dat als deze periodes zonder nieuwe afleveringen hebben (zomers en na de kerst), SciFi wel nieuwe afleveringen uitzend, om zo toch voldoende marktaandeel te kunnen krijgen (SciFi is een kabelstation, welke niet uitzenden via de ether zoals bv. CBS)
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:09 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
dat heeft met de seizoenen in US televisie te maken. SciFi zendt nu iets anders uit in dat timeslot, naast een enorme bult reruns uit allerlei seizoenen. in januari weer verder in USA, maar misschien wel weer in december op Sky in GB, net als vorig jaar
Even voor alle duidelijkheid het laatste nieuws over serie Atlantis en de film..
Opnamens van de serie Atlantis beginnen in januari 2004 en de eerste uitzending zal rond de zomer van 2004 zijn..(in Amerika eh..)
Dat betekent dus dat Stargate-SG1 seizoen 8 en Stargate-Atlantis grootendeels tegelijkertijd zullen worden uitgezonden (althans in dezelfde periode).
[kort: Het team van Stargate-SG1 ontdekt een soort van basis die ooit geweest is van "the ancients", de lui die de originele Stargate's gemaakt hebben.. via die basis kunnen ze naar een andere "galaxy" waar een niet ver ontwikkeld volk lijdt onder een duistere vijand..
Hier wordt een apart Stargate team opgezet... Stargate-Atlantis.. dit is zo'n beetje kort wat er over bekend is.. [bron: persbericht MGM / Stargate-sg1.nl]
De film staat nog steeds gepland voor opnamens als de serie Stargate-SG1 seizoen 8 ten einde is.. details zijn er nog niet over bekend.
Overigens hebben we op www.stargate-sg1.nl (op de hoofdpagina rechtsonderaan) een Poll lopen om te zien of er interesse is om Stargate-sg1 weer op TV te krijgen..
We hebben al een eerder actie gedaan een paar jaar terug en toen is Yorin weer gaan uitzenden..
Intussen weten we dat Veronica interesse heeft om Stargate-SG1 te gaan uitzenden. Yorin (HMG) zal of zelf Stargate-SG1 weer gaan uitzenden of de rechten aan Veronica geven (SBS groep)..
Het zou een goed moment zijn voor een actie om Stargate-SG1 weer op TV te krijgen..
Geen idee waar Yorin/Veronica destijds gebleven zijn eigenlijk...
Verder kwam ik dit nog tegen over Atlantis:
spoiler:
The 1994 film Stargate begot a series, Stargate: SG-1, and now that series has finally given birthed to its long-awaited spin-off. According to FilmJerk.com sources, Stargate: Atlantis" will begin filming February 2004 in Vancouver. More importantly, it seems that producers will be recasting one role on the show, Dr. Elizabeth Weir, who appeared on the original series.
As Gateworld.com reported on November 21, the actress who portrayed Dr. Elizabeth Weir in Stargate: SG-1, Jessica Steen, will not appear on the series. While erring in saying that reasons for the producers' decision not to include her character in Atlantis are unknown, the character will indeed be on the series albeit with a different actress according to casting documents obtained by FilmJerk.com.
Stargate: Atlantis follows an international team of scientists and military personnel representing Earth who have ventured to a newly discovered and abandoned Ancient City on a distant planet in the Pegasus Galaxy. From there, they encounter a whole new Stargate network that leads to numerous human populated worlds. They will also come to face a sinister new enemy called the Wraith who is even more powerful than the Ancients who were originally being sought.
Three members of this new Stargate team, all of whom are series regulars, will include:
Major John Sheppard: A gifted military pilot, posted at McMurdoch Air Force Base because its the only place they will let him fly; Sheppard once defied a direct order and flew his helicopter to rescue two Rangers trapped behind enemy lines. Though people might see a good-ol boy exterior he is also a closet mathematical genius. He has a wry sense of humor and likes to pretend hes not as smart as he really is. Most of the time a perfect gentlemen who tries his best to be charming when hes pushed to fight he can be an absolute animal with single-minded purpose. He distrusts authority and always goes with his gut letting his strong sense of common sense morality lead his actions. The character is listed as being between 35 and 40 years old.
Dr. Elizabeth Weir: Described as attractive, brilliant, and the master of five languages, this 35-year-old started out as a critic of government spending on the military. But she ultimately decided the best way to fight the establishment was to join it and change what she could from within by brokering peace and being a voice of reason to whoever would listen. She worked behind the scenes for the U.S. government as a high level international negotiator for years before being offered command of the Stargate Program by the new President. Now, she has been given the opportunity to lead an international team through the gate to a new galaxy on a grand mission to save all of humanity and she is not one to turn that challenge down.
Mikala: Beautiful and soulful, she is a native of post-apocalyptic alien world viewers will encounter in the initial episode and has lost most of her family to the Wraith. Despite her youth, she has become somewhat of a leader to her people. Initially seen as a love interest for Sheppard, she joins our teams effort to defeat our common enemy in the Wraith and their budding romance becomes playful sexual tension as they focus on their mission. She proves herself early on to be a surprisingly scrappy fighter, a survivor under any circumstances and an invaluable source of knowledge about the people and worlds we will be visiting. The producers are looking for an actress of any ethnicity for the role, which is listed as being between 20 and 25 years old.
The series will debut as a two-hour movie in summer 2004, featuring appearances by certain members of the SG-1 team. Following its premiere, Stargate: Atlantis will assume a regular hourly slot, scheduled as a companion series to Stargate SG-1. The Sci-Fi has commissioned a 20-episode order for the series. While a joint press release by MGM and the network announced that the series will be executive produced by Stargate: SG-1 co-creator Brad Wright and also Robert C. Cooper, casting documents list John Smith as an executive producer as well.
The initial installment of the series is written by Brad Wright and Robert Cooper.
neem wel een xvid avi, want de fanta mpeg heeft brak geluid (tenzij je weer de repack daarvan hebt)
sowieso is de xvid versie htdv en breedbeeld
en hij was leuk
Btw, ik vind dat die Jonas Quinn een goede vervanger is voor Dr. Jackson
spoiler:
De DVDs vanaf seizoen 4 of 5 bevatten de trailers voor volgende afleveringen en vaak een video diary van een van de acteurs.
Ook bevatten ze vaak een kleine making of van bepaalde afleveringen.
Erg cool om te zien.
Kan al niet wachten totdat seizoen 7 beschikbaar komt.
quote:Ehm,
Op woensdag 17 december 2003 09:14 schreef merry77 het volgende:
Alle stargate afleveringen van seizeon 1 tot en met seizoen 6 zijn uitgebracht op DVD. Ook in de UK. Vele ook hier in Nederland.De DVDs vanaf seizoen 4 of 5 bevatten de trailers voor volgende afleveringen en vaak een video diary van een van de acteurs.
Ook bevatten ze vaak een kleine making of van bepaalde afleveringen.
Erg cool om te zien.Kan al niet wachten totdat seizoen 7 beschikbaar komt.
quote:Dat is effe fijn nieuws
Op dinsdag 16 december 2003 17:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en episode 7x12 is uit!neem wel een xvid avi, want de fanta mpeg heeft brak geluid (tenzij je weer de repack daarvan hebt)
sowieso is de xvid versie htdv en breedbeeld
en hij was leuk
quote:Seizoen 6 is al op dvd uit. Kan ik zien omdat ik ze allemaal op schijf heb. In het begin komt er zo'n leeuwtje en er zit geen reclame tussen en mijn geripte subs doen het perfect:)
Op woensdag 17 december 2003 11:31 schreef rawdemin het volgende:[..]
Ehm,
Is seiz 6 al uit op DVD dan ?
ik heb em nog niet gezien bij play...
meer informatie op www.utopiasite.com
quote:www.Utopiasite.com
25 januari 2004 is het zover! Utopia organiseert in samenwerking met Wolf Events uit Engeland een Stargate SG-1 conventie met als gasten Michael Shanks (Dr. Daniel Jackson) en Christopher Judge (Teal'c). Het wordt gehouden in het voor onze vaste bezoekers inmiddels welbekende Bilderberg Europa hotel in Scheveningen. Kaarten voor dit evenement kosten 31 euro en kunnen nu besteld worden. We hopen jullie allemaal te zien in januari!
Wel een beetje duur hoor, en te ver weg, anders ging ik er wel heen dnek ik
Ikke heb alle dvd boxen gekocht van stargate via amazon.co.uk...
en weet dat 2 maart de season 6 boxset in america(amazon.com) uitkomt.
maaruh iemand enig idee wanneer die uitkomt in Engeland??
ennuh vind dit wel een goed siteje met info
http://www.sg1archive.com/
quote:Omdat ze als losse dvd's verkocht zijn met elk 4 afleveringen (op de laatste van elk seizoen na dan. Kheb ze zelf ook
Op maandag 5 januari 2004 23:00 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Hmm vaag. Hoe komt het dan dat ik al DVD-rips van seizoen 6 heb
quote:Je bedoelt met NL ondertiteling?
Op dinsdag 6 januari 2004 14:15 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Heh das waar ook.Trouwens is die seizoen 6 in delen wel compleet uitgebracht in de benelux
Nu zie ik dat amazon.fr de box van seizoen 6 heeft MET nl subs..
Maar van andere heb ik al gehoord dat dit ook zo moest zijn met seizoen 1... En bij binnenkomst bleek dat er geen NL subs mogelijk waren.. KLIK
quote:Klopt helaas niet. Er waren al een paar mensen die hem toen daar besteld hadden, maar het bleek dat ze geen NL ondertitels hadden.
Op dinsdag 6 januari 2004 19:38 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Je bedoelt met NL ondertiteling?
Die is hier nooit uitgebracht. Best zonde, want nu moet ik seizoen 1 nog op dvd hebbenDie is op video uitgebracht hier.
Nu zie ik dat amazon.fr de box van seizoen 6 heeft MET nl subs..
Maar van andere heb ik al gehoord dat dit ook zo moest zijn met seizoen 1... En bij binnenkomst bleek dat er geen NL subs mogelijk waren..KLIK
The New Year has brought a flurry of developments to Stargate: Atlantis, the Sci-Fi Networks spin-off series to Stargate: SG-1. Among all the new information FilmJerk.com has obtained from its sources, the top-line news is that the series' first day of shooting has been set for February 27 and another three new roles are now being cast, with two of these characters slated to be regular cast members.
Since our last report, we have also found out from sources that: at least one of the three roles mentioned in our last report (which included Major John Sheppard and Dr. Elizabeth Weir) have been cast, although our sources declined to name the actor or actress; the character of Mikala, listed in our first report on the show, has gone through a name change to Teyla, with the character remaining the same otherwise; the title of the initial episode is Rising; and a director still has not been determined for the initial installment.
The series follows an international team of scientists and military personnel representing Earth who have ventured to a newly discovered and abandoned Ancient City on a distant planet in the Pegasus Galaxy. From there, they encounter a whole new Stargate network that leads to numerous human-populated worlds.
The three new characters will all appear in the initial episode of Atlantis, and description of the characters are in the hands on actors agents. The new characters, as described in casting documents we were able to obtain, include:
Lt. Aiden Ford: Described as boyishly good-looking, with an ebullient sense of humor to match, this 25-year-old is an officer who volunteers for the Atlantis mission. A good man in a tight spot, he accompanies Major Sheppard on a perilous rescue mission to the Wraith planet, where unspeakable terrors lurk. He keeps a cool head and his finger on the trigger when the Wraiths are closing in on the rescue party.
Dr. Benjamin Ingram: In his 40s, Ingram is a brilliant African Canadian scientist who has done a heroic job of interfacing modern technology with those of the Ancients, and is in large part responsible for the new discoveries that have made the Atlantis mission possible. However, it bothers Ingram that he doesn't possess the rare gene that would allow him to physically interact with the Ancients' technology. He also accompanies Dr. Weir and Major Sheppard on their risky journey to another galaxy, where Atlantis now lies.
Colonel Marshall Sumner: A hardened officer with a buzz cut and a hair-trigger temper, 50-year-old Sumner is no-nonsense and autocratic, a man who is accustomed to having his orders followed without question. He is the military leader of the Atlantis expedition, but he is second-in-command to Dr. Weir. At times, he forgets who's in charge, but he is an inspired commander who is committed to the mission, however dangerous. Later, he refuses to give vital information to the Wraith Queen before meeting an untimely end. Producers are looking for star names for this role.
Interestingly, the description of Col. Sumner fits the role that actor Adam Baldwin (Firefly) publicly declared as having been gunning for, so this could indicate that he will not be a part of the cast. According to an interview with Sci Fi Wire (which is owned by the Sci-Fi Network), the 41-year-old Baldwin said the unnamed character he wanted to play was a military guy. I would be one of the supporting ensemble guys.
The series will debut in summer 2004, with the Sci-Fi Network already committed to a first season of 20 episodes, with an eye towards scheduling it as a companion series to Stargate SG-1.
The Scorecard
Executive Producers: Brad Wright, Robert Cooper and John Smith
Director: TBD
Writers: Brad Wright and Robert Cooper
Casting Director: Paul Weber and Zora DeHorter
Start Date: February 27, 2004
Production Company: MGM
Network: Sci-Fi Channel
bron: www.filmjerk.com
quote:Hij is er al
Op woensdag 7 januari 2004 23:58 schreef metallicattim het volgende:
7x13 Zal toch eigenlijk wel snel moeten komen he!![]()
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 01:39 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Hij is er al
Ik heb hem net zitten kijken
Ik vond em dinsdag niet, mjah kga dan nog maar eens goed zoeken
thx!
Kheb em al gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 08-01-2004 10:59]
quote:Ja hij viel erg tegen... en we weten nog steeds niet wie dat andere schip nou eigenlijk is... wel weten we dat ze transporter technologie gebruiken die gelijkend is aan de technologie van de Az'Guard. De Goa'uld zijn immers nog steeds afhankelijk van de ringen voor transport.
Op donderdag 8 januari 2004 16:45 schreef -tK- het volgende:
ik vond 13 maar een beetje saai, in het begin dacht ik, yes cool we krijgen star trek space battles, maarja dat duurde 10 min en voor de rest viel ik zowat in slaap :/
Az'guard == Asgard?
Enneh deze aflevering leek wel heeeeeeeeeeeeel erg veel op "Star Trek Voyager - The Cloud"
quote:Hmm... ja what ever
Op zondag 11 januari 2004 13:16 schreef metallicattim het volgende:
Az'guard == Asgard?
quote:Niet gezien... Summoner kan daar vast wel meer over vertellen... weet alleen niet of hij de stargate topics leest...
Enneh deze aflevering leek wel heeeeeeeeeeeeel erg veel op "Star Trek Voyager - The Cloud"
quote:Allebei een levende nebula
Op zondag 11 januari 2004 22:01 schreef Skimmer het volgende:[..]
Hmm... ja what ever
[..]Niet gezien... Summoner kan daar vast wel meer over vertellen... weet alleen niet of hij de stargate topics leest...
quote:Wordt voyager in het begin van de aflevering ook aangevallen door het andere schip dan?
Op zondag 11 januari 2004 23:24 schreef metallicattim het volgende:[..]
Allebei een levende nebula
allebei hallucineren ze
allebei 2 schepen
allebei zon beetje hetzelfde verhaal
Maar dat dit een levende nebula zou zijn is niet gezegd... Sam had een halucinatie waarin Daniel tegen haar zegd dat die nebula leeft, maar dat is natuurlijk nergens op gebasseerd. In een andere halucinatie zegt Teal'c dat zij een gevangene is op het alien schip, en dat is ook niet waar.
Het enige wat je zou kunnen zeggen, is dat het meisje een weergave van het bewust zijn van de nebula is... maar ik denk zelf dat ook zij gewoon iemand is die Sam van vroeger kent, zij zelf misschien... of misschien wel haar eigen moeder . Hoe dan ook, als Sam weer terug is op de basis hoort ze dat liedje in de verte (in haar hoofd) nog steeds...
Maar der zijn veel overeenkomsten.
Nu wachten op 7x14
K ben em aan het binnehalen, maar k ben heel nieuwschierig hoe ie is ....
quote:ik heb em al geleeched, maar kan em niet echt kijken op school :p
Op woensdag 14 januari 2004 12:07 schreef rawdemin het volgende:
Heeft iemand 7x14 al gezien ?K ben em aan het binnehalen, maar k ben heel nieuwschierig hoe ie is ....
Heb nu Ep 7x17 in mn lijst gezet en morgen kan ik em kijken, als ik geluk heb, vanavond nog
quote:n halve dag over zo'n ep? jezus dat schiet ook niet op
Op woensdag 4 februari 2004 13:19 schreef metallicattim het volgende:
Ik gebruik een gecrackte versie van Emule ( no upload en max. 500.00 searchresults ) werkt prima!Heb nu Ep 7x17 in mn lijst gezet en morgen kan ik em kijken, als ik geluk heb, vanavond nog
Transferred: stargate_sg-1.7x17.heroes.ws_pdtv_xvid-fov.r19 14.31 MB in 59.79 (245.01 KBps)
quote:tv dumpie :p
Op woensdag 4 februari 2004 14:53 schreef metallicattim het volgende:
Jij download ze natuurlijk via Mirc of Pubs enzo he?
anyway het was wel een coole ep, maar aangezien het een dubbele bleek te zijn, viel ie me toch wat tegen niet echt een cliffhanger ofzo
quote:En.... hij is leuk... jammer dat het een two parter is... dat haat ik als het vervolg niet meteen klaar staat...
Op donderdag 5 februari 2004 07:14 schreef metallicattim het volgende:
Vanavond kan ik em kijken
quote:Ik ook, maarik kan ook echt nie wachten totdat ik ze allebei heb
Op vrijdag 6 februari 2004 16:07 schreef Skimmer het volgende:[..]
En.... hij is leuk... jammer dat het een two parter is... dat haat ik als het vervolg niet meteen klaar staat...
Vond em echt wel funny met die cameraploeg hehe
quote:Humor... ik moet altijd enorm lachen om SG...
Op vrijdag 6 februari 2004 16:08 schreef metallicattim het volgende:[..]
Ik ook, maarik kan ook echt nie wachten totdat ik ze allebei heb
Vond em echt wel funny
met die cameraploeg hehe
quote:De humor van Jack vind ik geweldig
Op vrijdag 6 februari 2004 16:13 schreef Skimmer het volgende:[..]
Humor... ik moet altijd enorm lachen om SG...
quote:Jah ik ook NET!
Op donderdag 12 februari 2004 18:53 schreef Anahka2309 het volgende:
Net 7x18 gezien.......
Zeer kut, mjah we houden het nog eff stil voor de mensen die de ep nog moeten kijken
Had er meen ik al een flink tijdje geleden over gelezen,maar viel me pas weer in toen het er echt vankwam zeg maar.
quote:Oh dan weet ik al waar het over gaat. Erg jammer, maar ik had al zoiets gelezen.
Op vrijdag 13 februari 2004 08:21 schreef Skimmer het volgende:
WTF!!!Janet
quote:Jah wil je dat de volgende keer niet meer doen, want als ik dit had gelezen voordat ik de ep had gezien was ikje pijn komen doen
Op vrijdag 13 februari 2004 08:21 schreef Skimmer het volgende:
WTF!!!Janet
doe em anders spoileren
[ spoiler ] [ /spoiler ]
quote:jah ik ook, zal iedreen wel gedacht hebben aangezien
Op maandag 16 februari 2004 10:54 schreef Burner2000 het volgende:
spoiler:Ik dacht dat Jack er ook geweest was.
Woensdag komt het volgende deel "beschikbaar"
quote:morgen avond zul je bedoelen
Op maandag 16 februari 2004 16:17 schreef metallicattim het volgende:[..]
jah ik ook, zal iedreen wel gedacht hebben aangezien
spoiler:je hem neer geschoten ziet worden
Maarjah, ze kunnen wel spanning opbouwen heWoensdag komt het volgende deel "beschikbaar"
quote:Dan hebjij een betere bron
Op maandag 16 februari 2004 18:47 schreef -tK- het volgende:[..]
morgen avond zul je bedoelen
maar meestal keekik ook pasop de woensdag omdat ik op de dansdag avond repetitie heb en woensdag om 6 uur op moet om te werken,maar kheb nu de woensdag vrij dus ik kan em morgen al gaan zoeken
quote:Niet spoileren he... dat vinden de mensen niet zo leuk...
Op woensdag 18 februari 2004 14:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hij is er natuurlijk al, en heb hem al binnen
quote:hehe ik heb em gisteravond al gezien
Op woensdag 18 februari 2004 14:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hij is er natuurlijk al, en heb hem al binnen
Maar goed, ik vond m een beetje tegenvallen; ben wel erg benieuwd naar de laatste 2 afleveringen van dit seizoen. Atlantis moet geintroduceerd worden enzo
quote:Niemand vecht hier hoor... hij zegt wanneer hij hem binnen had, en ik wanneer ik hem had...
Op woensdag 18 februari 2004 23:03 schreef Anahka2309 het volgende:
Goh wat stoer zo'n catfight over wie m als eerst binnen hadMaar goed, ik vond m een beetje tegenvallen; ben wel erg benieuwd naar de laatste 2 afleveringen van dit seizoen. Atlantis moet geintroduceerd worden enzo
quote:Het ging me meer om dat opschepperige toontje maar goed...NOFI
Op donderdag 19 februari 2004 19:29 schreef TheGeneral het volgende:[..]
Niemand vecht hier hoor... hij zegt wanneer hij hem binnen had, en ik wanneer ik hem had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 maart 2004 17:03 schreef Anahka2309 het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar de laatste 2....ik heb al een theorie over die Lost CityEn dat is meteen de reden dat de 'ancients' zo op mensen lijken... op de een of andere manier zijn ze verwant aan elkaar....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja... ik weet het niet... ik wordt helemaal dol van die senator die iedere keer probeert de SGC over te nemen... komt nog bij dat er in deze aflevering eigenlijk niets gebeurd is...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:31 schreef metallicattim het volgende:
Zeer interressante episode!!
Maar nu zoooo lang weer wachten he
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:20 schreef kingmob het volgende:
Ik heb wel veel gelachen. met name: "it was funny...I was driving...In my car.....And i drove here.....funny....".
En ik wist het antwoord 'strange' op de puzzel
Die blijft leuk iddquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:33 schreef TheGeneral het volgende:
"That Eyebrowe raise thing he does" haha
Zeker, wat begint die vent me te irriteren zeg!!quote:Op zondag 7 maart 2004 21:03 schreef metallicattim het volgende:
Teal'c blijft altijd een perfect persoon voor humor
En jah die senator mckinsey mogen ze van mij afknallen
En ik was bang dat het aan mij lag...quote:Op maandag 8 maart 2004 00:25 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker, wat begint die vent me te irriteren zeg!!
up, down en nog wat... het gaat over quark's...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:37 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Wat was de vraag ook al weer
Ik weet alleen nog dat ik hem inderdaad niet snapte...![]()
Zo ver ben ik nooit gekomen met natuurkunde... dacht altijd dat er maar 2 soorten Quarks waren... of eigenlijk 3... maar die derde werkt als barman in een ruimte station...quote:Op maandag 8 maart 2004 10:27 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
up, down en nog wat... het gaat over quark's...
maar duurde ook ff voordat ik 'm doorhad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my god, dat hoop ik serieus toch eff van neit, laat Teal'c maar die oude stoere koude blik hebben, met KALE kop, please heyquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:55 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
[afbeelding]
Hahhaaha
Teal'c is niet langer kaal meer in seizoen 8. Betekent dus ook dat hij er weer in voor komt
Zo zegt Stargate-sg1.nl
Atlantis wordt geen film, maar ook een serie. En ik had gelezen dat allebei de series (SG-1 en Atlantis) allebei maar 20 afleveringen zullen hebben.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:04 schreef Tazman998 het volgende:
Zoals ik ut begrepen had zou de film de titel krijgen: Stargate: Atlantis
De serie blijft gewoon door gaan als StarGate SG-1 !
Althans... zo had ik ut dus begrepen !
Omdat nederlandse televisiemakers nog geen goede serie kunnen herkennen als hun leven er van af hangt. De mensen die bepalen wat wij willen zien, denken dat iedereen zit te wachten op Idols, Big Brother, docusoaps over verlopen zangers/zangeressen en allerlei oninteressante soaps met over het paard getilde acteurs. En dat alles terwijl ze een serie kunnen aankopen met een sterk verhaal, goed acteerwerk en goede special effects. Oh, en laat ik vooral niet vergeten dat als ze per ongeluk eens iets goed doen en een kwaliteitsserie aankopen, dat ze die dan verkloten door het uitzendschema aan te passenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:01 schreef kriele het volgende:
Waarom is de serie nooit meer op tv?
Komt de serie helemaal niet meer terug op de buis? Dat zou ik jammer vinden, aangezien ik er altijd naar keek. Ik heb weleens afleveringen proberen te downloaden, maar dat schoot niet op. Tenminste op imesh en kazaa.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:28 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Omdat nederlandse televisiemakers nog geen goede serie kunnen herkennen als hun leven er van af hangt. De mensen die bepalen wat wij willen zien, denken dat iedereen zit te wachten op Idols, Big Brother, docusoaps over verlopen zangers/zangeressen en allerlei oninteressante soaps met over het paard getilde acteurs. En dat alles terwijl ze een serie kunnen aankopen met een sterk verhaal, goed acteerwerk en goede special effects. Oh, en laat ik vooral niet vergeten dat als ze per ongeluk eens iets goed doen en een kwaliteitsserie aankopen, dat ze die dan verkloten door het uitzendschema aan te passen.
Al met al is het gewoon triest gesteld met de nederlandse tv, vandaar dat ik eigenlijk alle series die ik interessant vind, gewoon download., waaronder ook Stargate.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:38 schreef Anahka2309 het volgende:
Hij was goehoeeeeeedNiet zo spectaculair als ik gedacht had maar toch nog erg goed.
Gebeurd dat dan niet in de FILM die eerst wordt uitgebracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees je wel eens wat andere mensen voor je posten?quote:Als ik het goed begrepen heb, krijgen we een seizoen 8 ipv een film, nou doe mij maar dat seizoen 8 maar, das 22 x 45 min kijkplezier tegenover 120 min
of ze moeten toch nog een film erbij maken is ook nie erg
Wel lang wachten tot juli hoor
\quote:Op zondag 28 maart 2004 15:26 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
Lees je wel eens wat andere mensen voor je posten?![]()
trouwens: S8 bestaat uit 20 ipv 22 afleveringen.
Ja, maar de verhaallijn weet ik nietquote:Op woensdag 31 maart 2004 00:04 schreef Burner2000 het volgende:
Gaan er 2 seizoen tegelijk lopen? Welke richting gaat de verhaal op van Atlantis?
Maybe lopen ze wel samen, dat je SG-1 soms in Atlantis ziet en vica versaquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:43 schreef Anahka2309 het volgende:
Ik neem aan dat ze eerst Atlantis nog moeten vinden en eventueel laten verrijzen (uit zee danwel ijs).
Als de kwaliteit maar goed is heb ik er geen problemen mee. Het zal mee benieuwen hoe de nieuwe acteurs in de series het doen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:40 schreef DarkChylde het volgende:
maar dan hebben we ook meteen 2 series
Jah dat vind ik het ergste aan spinoffs en nieuwe actuers in series, je bent zooo gewend aan bepaalde personen, en dan komen er nieuwe, die alles anders doen brrrrquote:Op woensdag 31 maart 2004 22:36 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Als de kwaliteit maar goed is heb ik er geen problemen mee. Het zal mee benieuwen hoe de nieuwe acteurs in de series het doen.
Dat komt ommdat het iemand anders is..quote:Op donderdag 1 april 2004 11:38 schreef Anahka2309 het volgende:
Die Elizabeth Weir is wel veranderd sinds SG1 7x22 zeg.....:{
Johquote:Op maandag 5 april 2004 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat komt ommdat het iemand anders is..![]()
echtquote:Op maandag 5 april 2004 16:02 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Joh
Ik vond die vorige E.W. veel knapper eigenlijk...quote:Op maandag 5 april 2004 16:15 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
echt
Zeker ja..quote:Op maandag 5 april 2004 16:56 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Ik vond die vorige E.W. veel knapper eigenlijk...
Idd, met haar mooie lange blonde krullen.quote:Op maandag 5 april 2004 16:56 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Ik vond die vorige E.W. veel knapper eigenlijk...
er zijn nu al dvd's met nl ondertitelingquote:Op vrijdag 21 mei 2004 21:28 schreef NiXz het volgende:
ik w8 nog even op de dvd boxen, ze zijn er al regio 2 maar ik wil met nlsubs
Veronica bedankt!quote:Op zondag 23 mei 2004 12:10 schreef __Saviour__ het volgende:
tof. Enterprise en StarGate op één avond
Maar nu kan ik maybe de serie aan me Mama laten zien zij vondt de film leukquote:Op zondag 23 mei 2004 23:57 schreef IceHeat het volgende:
Veronica zend nog es een keer SF uit
Niet dat ik TV kijk ofzow ik koop of download me shit!
Hmz, over die docter McKay heb ik mijn twijfels. Hij is de counterpart van Sam. Eerst deed hij heel bot tegen haar en noemde Sam een "dom blondje" later konden ze tog overweg en kreeg hij zelfs een kusje van Sam. (Season 6 premiere Redemption)quote:Op donderdag 1 april 2004 08:18 schreef metallicattim het volgende:
[afbeelding]
Dr. Elizabeth Weir (Torri Higginson), Major John Sheppard (Joe Flanigan), Dr. Rodney McKay (David Hewlett) and Lt. Aiden Ford (Rainbow Sun Francks)
Kvind die Rodney Mckay maar een dweep ( Daniel ), en die vrouw is zoooo een standaard serieheldin kwenie, zo vind ik haar uitzien, moet een Carter 2 word volgens mij
We zienhet wel he!
EW? Is dat diegene zo van: "This Anubis, is it possible he is open for negotiation?"quote:Op maandag 5 april 2004 15:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat komt ommdat het iemand anders is..![]()
Ze beginnen met aflevering 1....quote:Op donderdag 27 mei 2004 20:42 schreef kriele het volgende:
Als ze maar niet helemaal overnieuw beginnen. De eerste seizoenen die kennen we onderhand wel.
Da's The Fifth Race, mooie afleveringquote:En die aflevering waar McGyverJack O'Neill de Asgard ontmoet.
Teal'c als hippiequote:Op maandag 31 mei 2004 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
owja, waarin ze terug in de tijd gaan. ook tof ja
Ook die andere 2 afleveringen met jaartallen als titel (2010 and 2001) zijn stoer
Teal'c die uberhaupt iets anders moet spelen dan Jaffaquote:Op maandag 31 mei 2004 10:46 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Teal'c als hippie
Vanaf volgende week maandag weer, op Veronica. Zal wel ergens 's avonds zijn.quote:Op zondag 30 mei 2004 22:27 schreef Refragmental het volgende:
Wanneer komt het weer op TV en welk tijdstip?
hmz, in mijn Vara gids staat er niks over Stargate op Maandag 7 Juni bij Veronica .quote:Op zondag 23 mei 2004 15:08 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Veronica bedankt!
Nu pas???? Maar goed, hij was zeker erg goed!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:08 schreef Pietjuh het volgende:
Zo eindelijk 7x22 gezien
Was wel weer goede aflevering!!
of er boxen zijn weet ik niet, maar t/m seizoen 7 is wel alles los te koop (en die koop ik dus allemaalquote:Op maandag 7 juni 2004 20:48 schreef Refragmental het volgende:
Zijn er ook DVD boxen per Seizoen?
Ja heb half jaar geen internet gehad dus moest even bijwerkenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:05 schreef TheGeneral het volgende:
Nu pas???? Maar goed, hij was zeker erg goed!!
Het vereist alleen een DHD van de originating world, toch?quote:Op maandag 7 juni 2004 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ok dan, wat me opvalt aan deze pilot:
hoe hebben die goa'uld de poort weer geactiveerd, er is immers geen DHD op aarde en bij de computer zijn ze ook niet geweest en de gate room ziet er anders uit
Samantha sprak over de computer, ze waren 15 jaar bezig geweest om die te programmeren. Toen ze vertrokken vanaf aarde hebben ze dus de computer gebruikt en niet een DHD.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, en toen ze vertrokken was aarde het vertrekpunt, daar moest dus de gate geactiveerd worden.
Volgens mij stond de stargate de hele tijd open tijdens die gijzeling.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:38 schreef IceHeat het volgende:
Nee de Stargate werkt niet 2way.
Dat maakt niet uit, als je van de ene wereld naar de andere gaat, en je bent in die andere wereld, kun je niet door dezelfde opening terug. Je MOET dan weer opnieuw ' Dialing ' naar waar je dan weer naartoe wilt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij stond de stargate de hele tijd open tijdens die gijzeling.
Hoeven ze ook niet terug te dailen.
hee je hebt volgens mij een foutje te pakken.. want stargate is niet 2 way... in seizoen 3 (wat ik dus laatst gezien had) hadden ze er een probleem mee...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik dacht dat de stargate wel 2 way is. Communicatie verloopt iig wel 2 way, ik weet niet of het ook zo is met personen.
Wat ik ook een beetje onduidelijk vind: Moet de stargate nou openblijven totdat de pesonen er aan de andere kant uitkomen, of is dat niet noodzakelijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef Ericjuh het volgende:
wat me trouwens ook opvalt is het volgende...
ene keer moeten ze de stargate openhouden (door er b.v. een hand nog in te doen) en andere keer blijft die poort een half uur open ...
Dan sturen ze er waarschijnlijk, radiogolven, videobeelden, een of andere straling doorheenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:08 schreef Ericjuh het volgende:
wat me trouwens ook opvalt is het volgende...
ene keer moeten ze de stargate openhouden (door er b.v. een hand nog in te doen) en andere keer blijft die poort een half uur open ...
Dan moet je die ene aflevering bekijken dat de stargate niet dicht wil door de enorme grote wormhole die aan de andere kant van de planeet alles opslokte.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:19 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Dan sturen ze er waarschijnlijk, radiogolven, videobeelden, een of andere straling doorheen
Zolang er IETS doorheen gaat, blijftie open voor 48 Min of wat was de maximum?
Voor als je hem zoekt om te downloaden: die aflevering heet A matter of timequote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:37 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dan moet je die ene aflevering bekijken dat de stargate niet dicht wil door de enorme grote wormhole die aan de andere kant van de planeet alles opslokte.
38quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:19 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Dan sturen ze er waarschijnlijk, radiogolven, videobeelden, een of andere straling doorheen
Zolang er IETS doorheen gaat, blijftie open voor 48 Min of wat was de maximum?
401, was dat Small Victories? (met die russische sub die geinfecteerd is met Replicators) Die's idd vet jaquote:keb gisteren aflevering 3x21 gezien en 4x01...
schitterende aflevering met die replicators (eerste aflevering waar ze in komen,denk niet de laatste)....
hopen dat er nog veeeeeeeeel meer van zulke afleveringen komen
sam :"i'm sorry, did i hurt you?"quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:19 schreef IceHeat het volgende:
En die scene op het eind dat Sam Thor een knuffel geeft, that was cute!![]()
ja. dat is hem...quote:Ik dacht dat dat in een andere aflevering was, toen de Asgard het schip O'Neill gebouwd hadden en Carter meeging naar de Asgard homeworld.
is gisteren toch de eerte aflevering uitgezonden of niet?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef Pietjuh het volgende:
Ik zit met smart te wachten op Seizoen 8 en Atlantis
van wat? seizoen 8 of atlantis?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
is gisteren toch de eerte aflevering uitgezonden of niet?
how..sorry.. verkeerd gelezen..quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:12 schreef TheGeneral het volgende:
SG-1 Season 8 to Begin on July 9th
MGM has announced that Stargate SG-1 is set to begin Season Eight on July 9th on the Sci Fi Channel! The new Stargate Atlantis series begins the following Friday, July 16th with a two hour premiere episode. Both SG-1 and Atlantis will run for 20 episodes in the coming season, instead of the 22 that previous seasons have had.
bron: www.sg1archive.com
Nou leuk hoor dat wachtenquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:15 schreef Ericjuh het volgende:
nog ff een maand wachten
Jah ik, das egt bud!quote:Op maandag 14 juni 2004 22:48 schreef metallicattim het volgende:
Heeft iemand Stargate Infinity al gezien? ik vind het zeer billig hoor, mjah tis ook voor de kleintjes gemaakt!
niet veel aan idd. Hopelijk wordt Atlantis wel beter.quote:Op maandag 14 juni 2004 22:48 schreef metallicattim het volgende:
Heeft iemand Stargate Infinity al gezien? ik vind het zeer billig hoor, mjah tis ook voor de kleintjes gemaakt!
Tuurlijk wordt Atlantis beterquote:Op maandag 14 juni 2004 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
niet veel aan idd. Hopelijk wordt Atlantis wel beter.
dat kun je nu nog niet weten. misschien wordt het wel een goedkope rip-off.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:08 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt Atlantis beter![]()
![]()
misschien misschienquote:Op dinsdag 15 juni 2004 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat kun je nu nog niet weten. misschien wordt het wel een goedkope rip-off.
zal wel niet, maar het zou kunnen
hehe, golfen in de stargate.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef Ericjuh het volgende:
net ff Stargate SG1 [4x06] Window of Opportunity...
schitterende aflevering... dikke humor erin
hopen dat atlantis ook zo isdan weet ik zeker dat het helemaal goed komt...
Die's fun hequote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef Ericjuh het volgende:
yep .. dat is hem... die domme kop van tealc als hij die termometer in de mond krijgt... geestigquote:hehe, golfen in de stargate.
gelukkig heb ik die dan nog tegoedquote:Wormhole X-Treme
Die's echt enorm fun. Het is de 100e aflevering en de makers zijn echt helemaal los gegaan. Het is een parodie op zichzelf, met vele inside sci-fi jokes en verwijzingenquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
gelukkig heb ik die dan nog tegoed
Die was idd leuk. Vooral Jackson zei dat je alles kon doen wat altijd zonder gevolgen zal hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 00:30 schreef Ericjuh het volgende:
no. 1 = 3x22 en 4x01quote:Op woensdag 16 juni 2004 13:44 schreef metallicattim het volgende:
We moeten echt eens een Top 25 ( of 10 ) gaan maken!
Die heet ook Thor's Hammerquote:Op woensdag 16 juni 2004 14:04 schreef Ericjuh het volgende:
no. 3 = die aflevering met thor's hamer..
er zijn zo veel leuke afleveringen..quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:31 schreef kingmob het volgende:
Joh, ik weet het allemaal niet meer hoor:
There but for the grace of God.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
aantal van m'n favoriete afleveringen:
- Window of Oppurtunities
- Wormhole X-treme
- Rules of Engagement
- A matter of time
- There for but the grace of God
Joh die EP is geweldig. Maar mijn favo is Abyss wat vinden jullie van die episode???quote:Op maandag 21 juni 2004 10:06 schreef Skimmer het volgende:
[..]
There but for the grace of God.
Is dat die aflevering met die stargate onder water?quote:Op maandag 21 juni 2004 10:16 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Joh die EP is geweldig. Maar mijn favo is Abyss wat vinden jullie van die episode???
Nee, dat is Watergate.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:47 schreef Skimmer het volgende:
[..]
Is dat die aflevering met die stargate onder water?
Boeie. Je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 21 juni 2004 10:06 schreef Skimmer het volgende:
[..]
There but for the grace of God.
Das weird... Hij hoort aan het einde te staan.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:15 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm. dan klopt er niet veel van de dvd's. daar staat Politics op hetzelfde schijfje als Children of the Gods
Doe maar niet. De regio1 releases hebben de meeste extra's. UK heeft Regio2 Boxsets maar minder extras. NL heeft geen boxen maar losse schijfjes met 4 afleveringen. Daar betaal je 30 Pleuro per schijfje voor, lijkt mij geen goed idee dus. Voor 43 Euro heb je een R1 boxset.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:23 schreef Jdw het volgende:
Weet iemand ook of je de dvdboxen hier in NL kan kopen ? en zo ja waar?
bij free record shop in zwolle heb je zo'n grote bak staan... 3 voor 33 euro... daar zitten ook heel veel dvd's in van stargate....quote:Op maandag 21 juni 2004 18:31 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Doe maar niet. De regio1 releases hebben de meeste extra's. UK heeft Regio2 Boxsets maar minder extras. NL heeft geen boxen maar losse schijfjes met 4 afleveringen. Daar betaal je 30 Pleuro per schijfje voor, lijkt mij geen goed idee dus. Voor 43 Euro heb je een R1 boxset.
jup. met die actie heb ik ook veel stargate dvd's gekochtquote:Op maandag 21 juni 2004 19:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bij free record shop in zwolle heb je zo'n grote bak staan... 3 voor 33 euro... daar zitten ook heel veel dvd's in van stargate....
Heb je nog maar 12 afleveringen terwijl je voor 10 euro meer bijna 2x zoveel afleveringen hebtquote:Op maandag 21 juni 2004 19:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bij free record shop in zwolle heb je zo'n grote bak staan... 3 voor 33 euro... daar zitten ook heel veel dvd's in van stargate....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |