Dames en heren ik heet u van harte welkom in het heropende VTC op het fokeiland, Het hernieuwde VTC zal geopend zijn voor iedereen die maar wilt komen, eilander of bezoeker.
Zoals u misschien nog weet is er in het VTC veel te doen, er is altijd een kok, het zwembad is altijd open en de sauna en het fitnesscentrum zijn ook altijd geopend maar nu is er eerst tijd voor feest onder begleiding van een aantal artiesten en natuurlijk niet te vergeten uzelf met de karaoke set.
* dit alles werd gezegd door magneet die in een schitterend ( van de diamanten ) kostuum met een kingsize fles Champagne in de ene en met een fles bier in de andere.
Elke dag zullen er rondleidingen gegeven worden door de serveersters die u van alle gemakken kunnen voorzien, voor de inwendige en de uitwendige mens.
op de verschillende podia zullen optredens plaatsvinden van onder andere :
Queen
Marillion
pink floyd
Black sabbath
Alice Cooper
The Doors
The Animals
Dire Straits
The WHo
Rolling Stones
Links en rechts ziet u de tafels met eten en drinken, er zit van alles tussen en mocht u iets anders willen dan zal de kok het met plezier maken voor u, achterin ziet u de speciaal voor Marlo aangeschafte vriezers met alle soorten ijs maar natuurlijk mag iedereen er gebruik van maken, buiten op het terras staan BBQ's opgesteld voor de mensen die zelf wat willen bakken.
Voorts heb ik hier een kleine collage gemaakt van fotos van het interieur van verschillende plaatsen van het VTC zodat u een beetje weet wat u kunt verwachten tijdens de rondleiding.
Ook wil ik de mensen bedanken die meegeholpen hebben met het mogelijk maken van dit permanente evenement, met name Amethist voor het verven en schoonmaken en Marlo voor het maken van de posters. Natuurlijk wil ik ook nog Odulla en Faat bedanken omdat zij in het verleden hier een schitterende zaak van hebben gemaakt en er mee instemden om het aan mij te verkopen. Verder wil ik alle eilanders bedanken voor de steun die ik heb ontvangen bij de voorbereidingen. En de S.E. voor de toestemming voor het heropenen van het VTC .
* Simon hoort iets in het oortje dat hij in heeft van iemand van de beveiligingsmensen en weet dat alles goed beveiligd is voor de bezoekers.
[Dit bericht is gewijzigd door Simon_Carnagy op 16-09-2003 19:58]
code:* Hij zet het bord buiten neer en deelt wederom de menukaarten rond aan de gasten . Hij weet dat Magneet vanavond er een feestavond van wil maken en bij een feestavond hoort een goed maalHeden Avond Exclusief Vis. Koude komkommersoep met Garnalen
Zwaardvis "en Papillote"
Goujons van Tong op een saladebedjeQuinta Da Roêda 1983 Port
KaneelBavaroisOok A la carte .
Meneer Jan Jaap, u had iets anders dan vis gewenst ?
Het klinkt weer superlekker Simon
Komt u maar met de eerste gang, waanzinnig koude komkommersoep met granaaltjes
Ik zit al klaar
quote:[jan-jaap kijkt op van achter de pannen op[/me]
Op dinsdag 16 september 2003 19:56 schreef Simon_Carnagy het volgende:
* Simon Brengt Atalanta haar vismenu en dan loopt hij naar Jan Jaap
Eet u smakelijk mevrouw Atalanta.Meneer Jan Jaap, u had iets anders dan vis gewenst ?
ik ben al klaar hoor
* loopt naar een tafeltje toe en begitn de eten
Hij stuurt een ober naar Mevrouw. Faat met het hele menu.
Zow he, dat vraagt toch nog wat inspanning
* Preliator loopt naar de bar en klimpt via een trappetje op de barkruk
kom je op de barkruk met moeite, is de barkruk nog te laag
naja dan maar zo
* Preliator klimt een beetje moeilijk op de bar en gaat zitten
Zo is dr bediening vanavond of is dr zelfservice? want ik zou wel een colatje willen
Mevrouw . we hebben ook A la Carte , vleesgerechten bv. eigenlijk alles wel.
gelukkig heeft hij de sleutels van magneet nog in zijn zak zitten. vannacht, als iedereen ligt te slapen, zal hij alle kastjes wel eens op zijn gemak doorzoeken.)
he hoe komen die hier nou??
* hij legt ze op de bar en pakt een biertje, opeens vallen de goudstaven op de grond en vallen in 20 stukken uit een
sjit,nu zijn ze kapot
* snel raapt jan-jaap de stukken op en legt ze weer op de bar
[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 16-09-2003 22:06]
steentjes? paarse steentjes? averell houd wel van paarse steentjes!
(averell stop de steentjes in zijn zak en sluipt weer weg)
Dan zet hij het expressoapparaat aan en al snel ruikt het VTC naar verse koffie. UIt de oven haalt hij de verse croisants en zet die in manden op de bar neer.
Dan pakt hij een kop koffie en een croisantje en gaat weer op zijn vaste plaats zitten.
Zow.. heerlijk zo'n woensdagochtend.
Mogguh Simon.
* Magneet loopt nu naar de keuken en vraagt de kok chocolade pudding broodjes te maken.
Doe mij maar.. ah ik pak het zelf wel ...
* Lord Dreamer loopt naar de expressomachine en maakt een expresso met dubbel suiker klaar. Dan zoek hij een tafeltje uit en gaat z'n krantje lezen.
hmff
misschien kan die ook wel een verfje gebruiken...
weet iemand een kleurtje?
Ehm... Ik zou zeggen schilder hem paars met gele stippen
Welke kleur?? Rood is dat niet mooi?
Doordat Preliator eventjes is afgeleid, stelt hij het mechanisme van de katapult in werking en wordt Preliator gelanceerd in de richting van de pan met chocolade voor de puddingbroodjes.
* Plons
code:UItsmijters in diverse varianten
ham/kaas/salami/chamignons/boerenItaliaanse bollen met eiersalade
Pistoletjes Gezond
ei/tomaat/komkomer/sla/kaas/hamDit alles met vers geperste vruchtensappen
zowhee weet je waar ik ineens trek in heb! in puddingbroordjes met chocolade.
ik weet ook gelijk waar de katapult op af staat gesteld
* Preliator ziet Werik over de grond rollen van het lachen. Doordat Werik zo moet lachen is hij weerloos, Preliator grijpt zijn kans en bind Werik vast en legt m in de katapult
zo ff afstellen
de groene drilpudding dan maar?
* Nu loopt magneet naar de katapult en terwijl hij doet alsof hij werik los gaat maken tikt hij *per ongeluk* op de schietknop en werik beland in de groene drilpudding.
pff wel een uitzichtje zo hoor
HEEJ WERIK IN DE DRILPUDDING
WHAHAHAHAHAAAHAA
kan iemand me hier vanaf helpen?
Ik blijf wel gooien, zeg maar als je genoeg hebt.
naja dan spring ik maar naar benden
* Preliator springt en landt niet zo gemakkelijk
auw
* Preliator rent naar de katapult en leegt zn bakje in de katapult stelt m snel goed af en schiet de drilpudding naar Werik
Raak HA!
eet smakelijk
Sow, zeg Preliator. Nu hoef je je katapult ook niet meer te schilderen. Ik hoop alleen dat de mensen het straks niet voor een echt chocolaatje aanzien.
Niet bijten!!
* Preliator denkt eraan wat er zou gebeuren als Fikkie binnenkomt
Je hebt wel even he Preliator
Wacht ik heb slagroom zien staan in de keuken die zal ik even halen
* als magneet terugkomt uit de keuken spuit hij preliator helemaal onder met slagroom zodat hij zelfs niets meer ziet
yummie
Specialiteit van de dag:
Preliator met Chocolade en Slagroom, versierd met een enkele kers.
* Amethist loopt richting de douche om al het kleverige spul van haar af te wassen
blg....
ehhh jongens?? help?
Mensen wel even dooreten anders smelt de chocolade
Daarna bekijkt hij lachend het foodfight spectakel
Simon, niet lachen. Maar meedoen
* Spuit Simon onder met slagroom
* Een duivelse grijns verschijnt op haar gezicht. Amethist pakt haar toverstok en zwaait er mee, een grote klodder slagroom zweeft omhoog om vervolgend in een paar klonten uit elkaar te drijven, dan geeft ze een ruk aan de toverstaf en de slagroom klonten komen op Magneet af, crikelen even om hem heen en komen dan op alle plekken van zijn lichaam neer
Dat zal je leren om mij te bekogelen
wat is hier aan de hanpfffffff
* voordat jan-jaap is uitgepraat krijgt hij een andere trilpudding recht in het gezicht
* Magneet gooit thist nog een bol ijskoude slagroom achter de nek van haar trui in.
* Rent naar de ijskast en haalt daar ijsblokjes uit en richt dat op de voeten van Magneet
* rent ook naar de koelkast haalt daar een reusachtige taart uit en gooit die op magneet en magneet verdwijnt helemaal onder de taart
[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 17-09-2003 15:20]
* Magneet pakt een meloen snijd deze door de midden en perst deze uit op JJ's hoofd
-vooraf magneetbroodjes
-hoofdmenu pannenguusies
-toetje chocolade-preliator
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:28 schreef Preliator het volgende:
* Preliator ziet t al helemaal voor zich:-vooraf magneetbroodjes
-hoofdmenu pannenguusies
-toetje chocolade-preliator Amethist
okee eerst maar douche
* Preliator strompelt naar de douche
Hallo Charmaine , kan ik iets voor je doen ?
Zo ik ben weer helemaal chocofree
Avond mensen en andere wezens!
Simom is dr ook iets zoals een groot stuk gebak hier te krijgen?
* Preliator loopt naar een luie stoel en gaat even rustig zitten
quote:Ej Charmaine!! Dwergenbiertje?
Op woensdag 17 september 2003 22:15 schreef Charmaine het volgende:
Zingen ik? hehe mooi niet, dan moet ik eerst een aantal drankjes op hebben
* Preliator rijkt een dwergenbiertje aan
O even deze ketting af hoor, die steentjes prikken zo in mijn nek.
* Charmaine legt haar ketting op de bar, dan weet ze tenminste waar ze hem gelaten heeft
Horloge ??? ohja die ligt op de bar..
* Simon kijkt op de bar maar ziet geen horloge ?
Heeft iemand toevallig mijn horloge gezien ??
Goeden morgen allen.. De croisantjes zijn vers en de koffie is heet
mogguh amethist & Simon,
wat hoor ik Simon horloge kwijt? ik ben ook al mijn sleutels kwijt. Zijn er nog meer mensen iets kwijt?
O, hoi Magneet, Simon. Wat vroeg je Magneet of ik wat kwijt was?
* Amethist zoekt haar zakken van haar gewaad door, in haar zwierige rokken zitten tenslotte geen zakken, en ze zoekt ze nogmaals door, warna er een paniekerige blik op haar gezicht verschijnt
O nee, mijn stenen, ik ben mijn stenen kwijt, even denken wanneer had ik ze nog, toen ik ging zwemmen, had ik ze zeker weten nog. O wat een drama, wat moet ik zonder mijn Amethist stenen?
Nu eerst maar koffie en dan ga ik het menu voor vanmiddag verzinnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 18-09-2003 09:55]
quote:Hmm hebben jullie ook een menu?
Op donderdag 18 september 2003 11:07 schreef Magneet het volgende:
* Magneet passed Hakkert een budels biertje, hier kerel over een uurtje of wat sneller is de kok er ook weer dan kan je ook lunchen.
en als er iets niet opstaat wat je toch wilt hebben zorg ik gewoon dat de kok het maakt, kan wel iets alnger duren dan.
quote:Hmm jammie... Doe mij maar een gegrilde tong dan..
Op donderdag 18 september 2003 11:13 schreef Magneet het volgende:
* Magneet geeft hakkert het menuen als er iets niet opstaat wat je toch wilt hebben zorg ik gewoon dat de kok het maakt, kan wel iets alnger duren dan.
Asjeblieft met de complimenten van de kok.
code:* Simon gaat dan weer aan de bar zittenDonderdag Special Pannekoeken. Alle soorten, u vraagt wij maken.
Speciaal: Pannekoek met ijs.
Ook zijn er flensjes en poffertjes.
te verkrijgen.Tevens weer verse vruchtensap.
schuif aan en eet smakelijk.
Een pannekoek met ijs, jammie. En ook wat poffertjes met veel poedersuiker
* Hakkert komt zeker vaker langs hier!
Eet u smakelijk !
ej Guusie t is fantastisch van je dat je zo snel mogelijk komt... maar wil je dan wel uitkijken waar je rijdt!
ja, sorry... ik zag je niet.. heb jij info over de diefstallen?
Sow, en nu niet meer klagen dat ze je niet zien.
Stenen kwijt? umm..
Waar lagen ze?
* Guusie neemt Amethist mee naar een rustiger plekje..
* Aangekomen bij het rustiger plekje aan tafel
Waar lagen de stenen? en sleutels?
Weten jullie zeker dat jullie ze niet kwijt zijn geraakt?
Daarna was hij plotseling verdwenen. En hij is niet achter de bar of op de vloer gevallen.
* Guusie noteerd waar? op de bar, horloge en steutels..
Wanneer hebben jullie je voorwerpen op de bar geweest.. is daarna de schoonmaken langs geweest?
* Simon maakt ff een frikandelletje speciaal klaar voor Hakkert
Alsjeblieft..
Tja u bent de agent, met alle plezier willen we u helpen maar tja u moet het oplossen ..
Guusie mompelt.. als jij het niet gezien hebt heeft de dief wel slim gespeeld.. is je ook niet wat opgevallen... moet ik wat meer mankrachten sturen?
Misschien heb ik er zelf om gevraagt. maar ik denk dat u hem vast wel zal vinden. De dief is vast niet geweldadig, want er zijn alleen spullen weg die onbeheerd zijn achtergelaten.
ik zou wel denken dat hier veiligheids camera's waren
gegroet mensen, ik ben Lucky-Luuk
* loopt naar de bar toe en gaat op een kruk zitten en besteld een cola, nadat hij een paar slokken heeft genomen begint hij te zingen.
Lonesome cowboy, lonesome cowboy, you're a long long way from home
Lonesome cowboy, lonesome cowboy, you've a long long way to roam
I'm a poor lonesome cowboy
I'm a long long way from home
And this poor lonesome cowboy
Has got a long long way to roam
Over mountains over prairies
From dawn till day is done
My horse and me keep riding
Into the setting sun
There are guys who just figure
Have a problem with a gun
And a finger on a trigger
Can be dangerous, hurt someone
But problems solve much better
By keeping calm and true
I ain't nobody's fool
I'm a poor lonesome cowboy
But it doesn't bother me
'Cause this poor lonesome cowboy
Prefers a horse for company
Got nothing against women
But I wave them all goodbye
We don't like being tied
To roam
Voor de rest fijn dat u er bent.
* Simon pakt nog een flesje cola voor lucky-luuk
Alstublieft, deze is van het huis.
Zeg mensen ik heb recentelijk een partijtje stofzuiger op de kop weten te tikken voor weinig, wat zeg je der van als ik een demonstratie geef en daarna afhankelijk van hoeveel je er nodig heb een mooi prijsje maak voor je?
* theofiel begint een stofzuiger uit te pakken om een demonstratie te geven.
* pakt zijn revolvers sneller te voorschijn dan simon kan zien en geeft ze aan hem
hoi meneer,nee dat is het probleem nou Averell is ontsnapt en het laast gezien op het eiland
hoe heet u trouwens
* magneet draait zich om naar de verkoper
Meneer als u nu eens een demonstratie geeft hoe goed deze stofzuiger deze ruimte hier schoonmaakt dan zal ik kijken of ik er één wil.
okee magneet, hebben jullie hier ook een Sheriff ofzo, zodat ik met hem kan overleggen wat er gestollen is en of hij een dader heeft.
quote:dat heet hier geen sherrif maar politie, dat is Guusie die is al druk bezig met een onderzoek weet alleen niet waar hij nu is.
Op donderdag 18 september 2003 20:16 schreef lucky-luuk het volgende:
* Lucky-Luuk ziet iemand binnenkomen en groet hem terugokee magneet, hebben jullie hier ook een Sheriff ofzo, zodat ik met hem kan overleggen wat er gestollen is en of hij een dader heeft.
* Simon bergt de wapens op in de wapenkast achter de bar.
Gover...... Een biervoorraad omgevallen en door de put gespoeld
* Preliator gaat boos op een stoel zitten
Goeden morgen..
De koffie staat klaar, en hier is wat te eten .
Preliator , niet mokken. We hebben hier nog een voorraadje staan van dat heerlijke dwergenbier, dus je mag hier ook wel een vaatje van meennemen.
* Amethist pakt wat koffiebroodjes en nog een bakkie koffie en gaat dan met een krant aan een tafeltje zitten
* MEDEDELING
De poltie zoekt mensen die iets gezien hebben van:
Het Horloge
Sleutels
en Stenen
Heeft iemand iemand verdacht zien doen.. of heb je goude tips.. altijd welkom.. en voor de goudentip natuurlijk een beloning!
Bedankt..
* Marlo komt met een rotgang het VTC inrennen.
Jah, ik ben een beetje laat geloof ik, maar zijn er nog pannekoekkers met ijs?
Alsjeblieft Marlo en eet smakelijk. Als toetje mag je ijzen pakken uit de vriezer.
* Dan zet hij het bord buiten.
code:Vogelvrije Vrijdag: Vandaag geen menu maar a la carte
De coctail bar is vanaf 21:00 uur open.
* Marlo gaat op de terras zitten en eet zo zijn heeele pannekoekker op.
De coctailbar is open , vertel het maar . Wat voor en coctail wil je ..
[Dit bericht is gewijzigd door Charmaine op 19-09-2003 21:12]
Alstublieft.
* Charmaine neemt een grote slok van haar coctail en kijkt of er nog mensen zijn om mee te praten
Alsjeblieft Hakkert !
En mag ik ook een rietje erin?
Alsjeblieft Marlo
Heb je toevallig ook een paracetamol voor me?
"Het is toch niet omdat u gisteravond iets te veel likeurtjes achterover heeft getikt, hè?
Ik geef graag een pijnstillertje weg aan mensen die ze nodig hebben, maar mensen die een kater hebben? Nope - eigen schuld, dikke bult!
* grijnst ze naar Amethist.
Ik dank u hartelijk voor uw hulp.
De luiken zijn al van de ramen af, en de zon schijnt weer nazomers naar binnen
Hej meneer Simon Karnemelk, mijn choco is koud Heb je wel een nieuwe voor mij misschien?
Het spijt me Marlo, hij is inderdaad helemaal koud, maar je krijgt een nieuwe.
* Dan Loopt hij naar de keuken giet de koude chocmelk weg, en pakt een nieuwe beker, verwarmt de chocomelk en komt weer terug.
Alsjeblieft, een nieuwe beker chocomelk met slagroom en een krulrietje.
* Simon pakt dan een mok verse koffie voor Magneet
Alsjeblieft Magneet, suiker en melk staan op de bar
* Marlo gaat bij het raam zitten en kijkt naar de vogeltjes buiten terwijl hij zijn chocomelk opdrinkt.
Goede morgen. Vandaag geen koffie voor mij, maar die chocolademelk met dat rietje ziet er wel lekker uit. Heb je ook nog wat croissantjes?
Alsjeblieft Amethist en een goeden morgen
code:Zeg het maar wat je wil hebben.De lunch special is: Broodjes dag :
Alle soorten broodjes hard en zacht
Van pistoletjes tot tijgerbollen
Van krentenbollen tot italiaanse puntjesMet diverse soorten beleg.
Verse (karne)melk of sap.
Goed een vers tijgerbolletje met rosbief en wat verse sinaasappelsap. Hmmm dat klinkt wel hemels.
Aljeblieft , en eet smakelijk.
* Amethist besluit lekker op 1 van de relax stoelen te gaan zitten, en pakt haar boek wat ze heeft meegenomen erbij.
Zo lekker even ontspannen en wegdromen in mijn fantasyboek.
goedenmiddag mensen! kijk eens wat ik heb gehad! een groot stuk verrukkelijk koeien vlees van Choppa
Wil iemand ook een stukje? en hoe wil je t bereid hebben? want dat duik ik nu ff de keuken in.
Simon ligt hier nog dwergenbier want dan maak ik t vlees op zn dwergs klaar
* Preliator loopt de keuken in en treft voorbereidingen
Ik ben wel benieuwd hoe dat smaakt met dwergenbier
kijk eens! astu
* Preliator geeft een bord vol vlees aan Simon
t is nog een beetje rood vlees van binnen! heeft een tijdje gestaan in dwergenbier en wat kruiden. T is t lekkers met een grote kroes dwergenbier natuurlijk
* Simon gaat lekker genieten van z'n steak a la dwerg met een kruik dwergenbier erbij
Dat ruikt lekker, kun je voor mij ook wat maken, meneer de dwerg?
* Preliator doet zn uiterste best en maakt 3 heerlijke porties vlees klaar
kijk eens aan kijk eens magneet jij 1 en Atalanta jij ook 1
* Preliator overhandigd de 2 porties
k raad jullie aan hier een kroes dwergenbier bij te nemen
* Preliator pakt een kroes dwergenbier en het 3e portie en loopt naar een tafel en geniet van het vlees
quote:Als tegendienst kan jij de afwas doen
Op maandag 22 september 2003 16:28 schreef Magneet het volgende:
* Magneet gaat bij preli zitten met zijn bord en een kroes dwergenbier.smaakt heerlijk kerel.
ik ga denk ik ff in mn hutje bier brouwen! dan kan hier de voorraad ook weer aangevult worden
* Preliator wast zn bordje netjes af en gaat naar zn hutje
Goede morgen ...
* Hij loopt naar de expresso machine en maakt een kopje expresso voor zichzelf klaar
* Annekina neemt genietend een slok van haar kruidenthee. Dan ziet ze iemand binnen komen.
"U, ook een goede morgen gewenst"
Sorry jongens, ik ben een beetje laat en heb nog geen koffie gehad. Ook een goede dag gewenst allemaal.
Pfff wat een dag
* Amethist gaat hijgend met een kopje koffie aan een tafeltje zitten
Hij pakt de snitsels en haalts ze door een papje van ei paneer meel snuifje bloem wat kruiden. en gooit hem dan in een pan waar een scheutje olie al gloeiend heet is ..
* Even later is de snitsel klaar en Simon servert hem aan Hakkert met een stukje citroen en wat rauwkost
Alsjeblieft Hakkert.
*smult*
code:* Dan gaat verder met opruimen en tapt voor zich zelf een biertje, dat mag want het is 3 uur geweest.Fok! Dinsdag
Radio avondpowered by
Protune Radio
Alsjeblieft thee en een breezer.
Kreeften!!
Meteen ging ze het proberen, en jawel - het water was ondiep genoeg en met een korf had ze een kreeft weten te vangen. Héérlijk was die! En toen kreeg ze een idee...
"Simon, heb jij in de oude receptenboeken van Chefkok Faat misschien nog een lekker recept voor kreeft gevonden?
* Simons ogen beginnen te glimmen en al snel hebben ze mooie plannen gemaakt. Phoentje pakt krijt en een ouderwets schoolbord en begint te tekenen:
* Hoeveel mensen zouden er naar deze "cursus" komen?
code:1 middelgroote zee/rivier kreeft gehalveerd
3 dl melk, 4 el room
1 laurlierblad, 15 g gesmolten boter
1 gehakt ui / 6 peperkorrels
30 g boter, 2 el bloem
zout en vers gemalen peper
20 g vers witbroodkruim
50 g gemalen kaas
* Dat is best wel een lekker recept denkt Simon bij zichzelf
Phoentje dat zou best te maken moeten zijn denk ik zo.
"Dat ziet er geweldig uit, Simon! Het water loopt me in mijn mond. Máár.... met dit recept kan je mensen niet leren hoe ze een kreeft moeten eten!!"
* Simon kijkt haar een beetje teleurgesteld aan. Een recept van mevrouw Faat is toch altijd goed?
"Nee joh, gekkie... Natuurlijk gaan we dit maken!! Wil jij me morgen helpen met de kreeften-korven opvissen? Dan ga ik nu snel het Eiland rond om de andere ingrediënten in te kopen!"
* Phoentje geeft Simon een snelle kus op zijn wang en rent weer weg.
"Hmmmmmmmmmmmm.... ruikt heerlijk Simon! Wil je voor mij ook een lekker kopje espresso maken? Dan ga ik even de boodschappen in de koelkast leggen."
* Phoentje zet de kannen melk en room in de koeling en legt de boter en de kaas ernaast. Snel breekt ze een stukje van de kaas af en begint eraan te knabbelen. Haar lippen aflikkend komt ze weer bij de bar waar Simon de koffie al heeft klaar staan.
"Joh... die kaas is lekker!! Bij Choppa's gehaald. Best grappig... Ik dacht dat je bij een melkboerderij ook wel boter, room en kaas zou kunnen halen, maar dat kon hij nog niet maken. Toen heeft hij het gewoon voor me getoverd!! Eigenlijk vond ik dat toch wel een beetje eng, maar het smaakt me toch lekker!"
Alle ingrediënten zijn er dus ? Ik heb wat kreeften laten halen dus die zijn er ook. ze liggen in de keuken en moeten nog gekookt worden. Maar daar zorgt de kok voor.
Voor de rest is alle klaar denk ik zo voor je cursus.
* Simon neemt zelf ook een kopje thee en kijkt de lijst nog eens door.
"Dat is mooi, Simon. Ik heb net nog even wat kruiden en bloem gehaald bij Chens supermarkt en ik denk dat we alles hebben.
Tenminste... wat broodkruim zal er toch nog wel in de broodtrommel liggen?"
* simon drinkt zijn thee op en legt het lijstje neer
Nou ik denk wel dat we rond 8 uur kunnen beginnen toch ?
Goedenavond mensen!
Iemand zin in een wedstrijdje race?
"Een wedstrijdje? Ehm... nope - vanavond even niet, Preliator! "
* Preliator rolt met topspeed naar de racebaan van VTC
okee eerst even een rondje inrijden!
* Preliator rijdt zeer snel een prachtige ronden alleen vlak voor de finish staat hij in 1 keer stil
potvers
dit ding zuipt benzine
Met een heerlijk kopje expresso gaat hij eerst rustige de krant lezen.
potvers mn surfplank heeft t begeven
Simon jij hebt niet toevallig een blikje benzine bij?
Of anders in de supermarkt ?
Guusie niet maren, ik leen je fiets ff
* Preliator fietst op Guusies fietsje richting de supermarkt
kijk eens wat ik heb! benzine!!!
heej Chen ik heb t geld op de toonbank gelegd!
* Preliator loopt naar de surfplank en vult t tankje weer met benzine
herkansing Guusie?
Goeden morgen allen
* Simon pakt dan een expresso en kruipt op z'n kruk an de bar en slaapt half verder
Goedenmorgen iedereen al weer wakker!
* Preliator pakt gelijk wat gereedschapjes uit zn rugzakje op zn rug en begint te knutsellen aan zn surfplank
schroefschroefschroef
edit: domme fout verbeterd (nog niet wakker)
*wegens een meeting is er niemand aanwezig mocht u iets nodig hebben bedien uzelf dan maar*
maar wacht!
dan is dr allemaal ijs alleen voor mij!
naja ijs komt zo
* Preliator zet een zonnenpaneel op zn surfplank en haalt de benzine tank eraf
w8 is ff ik heb nog een goed idee
die surfplank komt zo wel weer
* Preliator laat alles liggen op een schoefendraaien en wat schroefjes na en rent naar de gevondenvoorwerpenbak en haalt daar de wc-pot van LD uit. Vervolgens loopt Prely naar de tioletten...
Shit welke wc's de heren of de damens...
naja dr is toch niemand laat ik eens aardig zijn voor de damens
* Preliator loopt de damens wc binnen (nadat hij voor de zekerheid nog een paar keer had geroepen te controle) en haalt de "oude" wc pot weg en monteerd daar de goude wc-pot van LD
zo dat zit wel knor
* Preliator loopt naar de bar en pakt een drankje, loopt naar een relaxe stoel en gaat ff rustig zitten bijkomen
Hoi Preliator, wat een stilte hier.
moet je nog iets? want ik wou net ff een broodje gaan pakken..
Amethist hier is je broodje... een beetje laat
moet je m nog?
Hoi dwergje
Heb jij ook chocoladeijs met advocadatsaus
Guusie vind het hier nog een beetje vreemd stil, en preliator wandelt niet heen en weer.. zoals altijd... nawja, ben nu te moe voor onderzoek
..
[Dit bericht is gewijzigd door Guusie op 28-09-2003 12:16]
* Preliator komt op topspeed aanrollen op zn surfplank en weet net op tijd vlak voor guusie te remmen
hoi Guusie! je fiets staat bij de ingang hoor!
wat vind je van mn verbeterde surfplank op zonnenenergie?
Geweldig op zonne energie.. nu kan je zeker van me winnne
* Marlo maakt zich heel groot zodat er allemaal schaduw op de smurfplank van de dwergje valt.
Ej, mag ik ook geholpen worden misschien?
heel Guusie heb je de spullen al terug gevonden die gestolen waren
Zow mensen ik ben er weer wie kan ik helpen? Gave surfplank heb je Preli hoe hard gaat hij?
quote:k heb t nog niet gemeten eigenlijk... maar hij gaat sneller dan mn mini
Op zondag 28 september 2003 12:55 schreef Magneet het volgende:Gave surfplank heb je Preli hoe hard gaat hij?
* Preliator raced met zn surfplank naar de VTC-racebaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |