abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13216856
* Magneet spreekt elke de bezoekers even toe:

Dames en heren ik heet u van harte welkom in het heropende VTC op het fokeiland, Het hernieuwde VTC zal geopend zijn voor iedereen die maar wilt komen, eilander of bezoeker.
Zoals u misschien nog weet is er in het VTC veel te doen, er is altijd een kok, het zwembad is altijd open en de sauna en het fitnesscentrum zijn ook altijd geopend maar nu is er eerst tijd voor feest onder begleiding van een aantal artiesten en natuurlijk niet te vergeten uzelf met de karaoke set.
* dit alles werd gezegd door magneet die in een schitterend ( van de diamanten ) kostuum met een kingsize fles Champagne in de ene en met een fles bier in de andere.
Elke dag zullen er rondleidingen gegeven worden door de serveersters die u van alle gemakken kunnen voorzien, voor de inwendige en de uitwendige mens.

op de verschillende podia zullen optredens plaatsvinden van onder andere :
Queen
Marillion
pink floyd
Black sabbath
Alice Cooper
The Doors
The Animals
Dire Straits
The WHo
Rolling Stones

Links en rechts ziet u de tafels met eten en drinken, er zit van alles tussen en mocht u iets anders willen dan zal de kok het met plezier maken voor u, achterin ziet u de speciaal voor Marlo aangeschafte vriezers met alle soorten ijs maar natuurlijk mag iedereen er gebruik van maken, buiten op het terras staan BBQ's opgesteld voor de mensen die zelf wat willen bakken.
Voorts heb ik hier een kleine collage gemaakt van fotos van het interieur van verschillende plaatsen van het VTC zodat u een beetje weet wat u kunt verwachten tijdens de rondleiding.

Ook wil ik de mensen bedanken die meegeholpen hebben met het mogelijk maken van dit permanente evenement, met name Amethist voor het verven en schoonmaken en Marlo voor het maken van de posters. Natuurlijk wil ik ook nog Odulla en Faat bedanken omdat zij in het verleden hier een schitterende zaak van hebben gemaakt en er mee instemden om het aan mij te verkopen. Verder wil ik alle eilanders bedanken voor de steun die ik heb ontvangen bij de voorbereidingen. En de S.E. voor de toestemming voor het heropenen van het VTC .

* Simon hoort iets in het oortje dat hij in heeft van iemand van de beveiligingsmensen en weet dat alles goed beveiligd is voor de bezoekers.

[Dit bericht is gewijzigd door Simon_Carnagy op 16-09-2003 19:58]

Luitenant S. Carnagy
pi_13216902
* Simon kijkt op de klok , hmm etenstijd. Hij rent naar de keuken en haalt de menukaart. In overleg met de koks zijn tot een zeer exclusief menu gekomen. Simon schrijft het op het bord
code:
Heden Avond Exclusief Vis.

Koude komkommersoep met Garnalen

Zwaardvis "en Papillote"
Goujons van Tong op een saladebedje

Quinta Da Roêda 1983 Port
KaneelBavarois

Ook  A la carte .

* Hij zet het bord buiten neer en deelt wederom de menukaarten rond aan de gasten . Hij weet dat Magneet vanavond er een feestavond van wil maken en bij een feestavond hoort een goed maal
Luitenant S. Carnagy
pi_13217055
hmmm, vis en als toetje iets met kaneel, dat wil ik hebben.
*Atalanta loopt naar een tafel en gaat even rustig zitten voor ze wat zal eten, na een heftig uurtje fietsen op de hometrainer.
A good friend sees the first tear, catches the second and stops the third.
pi_13217325
* Simon Brengt Atalanta haar vismenu en dan loopt hij naar Jan Jaap
Eet u smakelijk mevrouw Atalanta.

Meneer Jan Jaap, u had iets anders dan vis gewenst ?

Luitenant S. Carnagy
  dinsdag 16 september 2003 @ 19:58:15 #5
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13217394
Mmm, Faat heeft genoten van haar broodjes beenham en gaat meteen door voor de vis

Het klinkt weer superlekker Simon

Komt u maar met de eerste gang, waanzinnig koude komkommersoep met granaaltjes

Ik zit al klaar

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_13217459
mmm dat ziet er allemaal lekker uit
pi_13217473
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 19:56 schreef Simon_Carnagy het volgende:
* Simon Brengt Atalanta haar vismenu en dan loopt hij naar Jan Jaap
Eet u smakelijk mevrouw Atalanta.

Meneer Jan Jaap, u had iets anders dan vis gewenst ?

[jan-jaap kijkt op van achter de pannen op[/me]

ik ben al klaar hoor

* loopt naar een tafeltje toe en begitn de eten

pi_13217569
* Simon ziet dat Jan Jaap inmiddels zelf de keuken is ingedoken.

Hij stuurt een ober naar Mevrouw. Faat met het hele menu.

Luitenant S. Carnagy
  dinsdag 16 september 2003 @ 20:04:40 #9
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_13217646
Ha dag meneer de ober, dat ziet geweldig uit, doet u mij nog een wodkaatje erbij
en geeft u mijn complimenten aan de kok?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  dinsdag 16 september 2003 @ 20:51:28 #10
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13219622
* Preliator komt van het roeiapparaat af

Zow he, dat vraagt toch nog wat inspanning

* Preliator loopt naar de bar en klimpt via een trappetje op de barkruk

kom je op de barkruk met moeite, is de barkruk nog te laag

naja dan maar zo

* Preliator klimt een beetje moeilijk op de bar en gaat zitten

Zo is dr bediening vanavond of is dr zelfservice? want ik zou wel een colatje willen

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:12:50 #11
56188 Charmaine
Doe niet voornaam, wees het
pi_13220357
* Charmaine heeft ook wel trek in iets warms en loopt het VTC in. Ze hoopt alleen dat ze ook wat anders dan vis hebben, al moet ze toegeven dat het goed ruikt.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
pi_13220585
Het is zelfbediening voor drank en zo. maar als ik iemand kan helpen moet u het zeggen

Mevrouw . we hebben ook A la Carte , vleesgerechten bv. eigenlijk alles wel.

Luitenant S. Carnagy
pi_13221102
(averell doorzoekt het hele vtc. alle kamertjes kijkt hij even in en iedere kast doorzoekt hij. wat een vervelende mensen hier toch! nergens kan hij een brandkast vinden en er rijd hier ook al geen postkoets rond. hoe moet een eerlijk dief dan aan zijn centen komen als er niks te jatten valt?

gelukkig heeft hij de sleutels van magneet nog in zijn zak zitten. vannacht, als iedereen ligt te slapen, zal hij alle kastjes wel eens op zijn gemak doorzoeken.)

.....
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:35:54 #14
56188 Charmaine
pi_13221142
O, ik heb trek in een gegrilde biefstuk. Mag ik in de keuken gaan kijken, maak het net zo lief zelf klaat hoor, zeg het maar.
Als een man een fout maakt zeggen de mensen: "wat een stomme man."[br]Als een vrouw een fout maakt zeggen ze: "wat zijn vrouwen toch stom!"
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:56:23 #15
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13221925
ja hoor doe maar als je wilt maar ik weet toevallig dat de kok een heel lekker recept ervoor heeft.
  dinsdag 16 september 2003 @ 21:57:35 #16
56188 Charmaine
pi_13221964
O, dat is zelfs nog beter, aangezien ik niet zo'n hele goede kok ben.
  dinsdag 16 september 2003 @ 22:00:18 #17
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_13222077
* Amethist legt haar kleren en andere spullen in een badhokje en loopt daarna naar de duikplank, om sierlijk het water in te duiken. Even een paar baantjes na het eten is altijd lekker
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_13222085
* jan-jaap is uitgegeten en loopt naar de bar om te drinken hij steekt zijn hand in zijn jaszak en haalt er twee goudstaven uit

he hoe komen die hier nou??

* hij legt ze op de bar en pakt een biertje, opeens vallen de goudstaven op de grond en vallen in 20 stukken uit een

sjit,nu zijn ze kapot

* snel raapt jan-jaap de stukken op en legt ze weer op de bar

[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 16-09-2003 22:06]

pi_13223033
(net als averell weg wil gaan, hoort hij een plons. plons?
hij gluurt om het hoekje en ziet dat die mevrouw die toenet nog bij de bar staat nu weer zwemt. een deurtje van een kleedhokje staat half open en averell sluipt er naartoe. snel voelt hij of er iets interessants te vinden valt.)

steentjes? paarse steentjes? averell houd wel van paarse steentjes!

(averell stop de steentjes in zijn zak en sluipt weer weg)

.....
pi_13223358
* jan-jaap zegt iedereen gedag en loopt het VTC uit

ben ik wat vegeten, vast niet

pi_13229258
* Simon gooit de luiken van het VTC open en de ochtendzon brandt zijn weg door de ruiten naar binnen.

Dan zet hij het expressoapparaat aan en al snel ruikt het VTC naar verse koffie. UIt de oven haalt hij de verse croisants en zet die in manden op de bar neer.

Dan pakt hij een kop koffie en een croisantje en gaat weer op zijn vaste plaats zitten.

Zow.. heerlijk zo'n woensdagochtend.

Luitenant S. Carnagy
  woensdag 17 september 2003 @ 09:42:25 #22
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13229377
* Magneet komt ook binnengelopen

Mogguh Simon.

* Magneet loopt nu naar de keuken en vraagt de kok chocolade pudding broodjes te maken.

pi_13229908
Hoi magneet , Hoi Simon ..

Doe mij maar.. ah ik pak het zelf wel ...

* Lord Dreamer loopt naar de expressomachine en maakt een expresso met dubbel suiker klaar. Dan zoek hij een tafeltje uit en gaat z'n krantje lezen.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 17 september 2003 @ 11:07:42 #24
51124 Amethist
pi_13231012
* Amethist heeft heerlijk geslapen en zin in een heerlijk ontbijt, dus komt binnen lopen om te kijken of er vandaag nog iets speciaals als ontbijt word opgediend. Haar eerste gang is echter naar het koffiezetapparaat. In het voorbij gang wenst ze iedereen een goede morgen en wat bekenden krijgen een ochtend knuffel van haar.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  woensdag 17 september 2003 @ 11:48:12 #25
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13231896
* Preliator zet zn katapult weer neer en begint er een beetje aan te knutselen

hmff
misschien kan die ook wel een verfje gebruiken...
weet iemand een kleurtje?

Dwergje met eigen [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/352718]dwergenhutje[/url]
pi_13232127
* Simon zie Preliator met z'n katapult bezig zijn

Ehm... Ik zou zeggen schilder hem paars met gele stippen

Luitenant S. Carnagy
pi_13232203
* Komt binnen gelopen en ziet Preliator met zijn Katapult in de weer en hoort hem een vraag stellen

Welke kleur?? Rood is dat niet mooi?

Doordat Preliator eventjes is afgeleid, stelt hij het mechanisme van de katapult in werking en wordt Preliator gelanceerd in de richting van de pan met chocolade voor de puddingbroodjes.

* Plons

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_13232208
* Simon beseft dat het weer lunchtijd is en hij zet het bord buiten
code:
UItsmijters in diverse varianten
ham/kaas/salami/chamignons/boeren

Italiaanse bollen met eiersalade

Pistoletjes Gezond 
ei/tomaat/komkomer/sla/kaas/ham

Dit alles met vers geperste vruchtensappen

Luitenant S. Carnagy
  woensdag 17 september 2003 @ 12:30:16 #29
51124 Amethist
pi_13232833
* Amethist heeft nog niet ontbeten, maar ziet dat het al lunchtijd is en heeft wel trek in eiersalade en een glaasje verse appelsap
  woensdag 17 september 2003 @ 12:38:45 #30
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13233018
* Preliator klimt uit de pan

zowhee weet je waar ik ineens trek in heb! in puddingbroordjes met chocolade.

ik weet ook gelijk waar de katapult op af staat gesteld

* Preliator ziet Werik over de grond rollen van het lachen. Doordat Werik zo moet lachen is hij weerloos, Preliator grijpt zijn kans en bind Werik vast en legt m in de katapult

zo ff afstellen

de groene drilpudding dan maar?

woensdag 17 september 2003 @ 12:51:38 #31
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13233280
wacht werik ik zal je helpen
* en magneet tilt preliator op en zet hem bovenop een kast zo jij kan niemand meer afschieten

* Nu loopt magneet naar de katapult en terwijl hij doet alsof hij werik los gaat maken tikt hij *per ongeluk* op de schietknop en werik beland in de groene drilpudding.

pi_13233372
Goedendag
Ik zoek de meneer Magneet. De Wegwijzer heeft gezegt dat ik naar hem moest komen. Zij zeiden dat hij mischien wel wat wist waar ik reklame kon maken.
[14.gif]
  woensdag 17 september 2003 @ 13:02:20 #33
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13233520
Hallo, ja ik ben magneet maar tja reclame je zou hier : Fok!Eiland ::Aanplakzuil:: kunnen proberen en Marlo van Het Hotel en de "Het Hotel" Bar Deel II heeft laatst een poster voor me gemaakt maar verder weet ik ook niet veel eigenlijk.
  woensdag 17 september 2003 @ 13:09:56 #34
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13233704
* Preliator staat een beetje ongemakkelijk boven op de kast

pff wel een uitzichtje zo hoor
HEEJ WERIK IN DE DRILPUDDING
WHAHAHAHAHAAAHAA

kan iemand me hier vanaf helpen?

pi_13233818
* Gooit een hand drilpudding naar Preliator

Ik blijf wel gooien, zeg maar als je genoeg hebt.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  woensdag 17 september 2003 @ 13:21:35 #36
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13233996
* Preliator pakt de drilpudding op en doet t in een bakje

naja dan spring ik maar naar benden

* Preliator springt en landt niet zo gemakkelijk

auw

* Preliator rent naar de katapult en leegt zn bakje in de katapult stelt m snel goed af en schiet de drilpudding naar Werik

Raak HA!
eet smakelijk

woensdag 17 september 2003 @ 13:22:20 #37
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13234011
FOODFIGHT!!!!!!!!!

* Magneet gooit werik een grote drilpudding in zijn gezicht.

pi_13234191
* Pakt het eerste de beste wat voorhanden en toevallig is dat de pan chocolade en gooit die over Magneet en Preliator

Sow, zeg Preliator. Nu hoef je je katapult ook niet meer te schilderen. Ik hoop alleen dat de mensen het straks niet voor een echt chocolaatje aanzien.

woensdag 17 september 2003 @ 13:30:35 #39
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13234252
* Preliator heeft pech want samen met de vorige laag chocolade die nog over Preliator heen zat vormen de chocolade lagen nu samen een harde laag chocolade, hierdoor kan preliator zijn lichaam niet meer bewegen (alleen zn hoofd)

Niet bijten!!

* Preliator denkt eraan wat er zou gebeuren als Fikkie binnenkomt

pi_13234308
* Begint tergend langzaam een stukje chocolade af te breken van Preliator en eet dat vervolgens met veel smaak op

Je hebt wel even he Preliator

woensdag 17 september 2003 @ 13:35:31 #41
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13234380
Ik help wel mee werik * en magneet breekt ook een klein stukje chocolade af

Wacht ik heb slagroom zien staan in de keuken die zal ik even halen

* als magneet terugkomt uit de keuken spuit hij preliator helemaal onder met slagroom zodat hij zelfs niets meer ziet

yummie

pi_13234440
* Een mooie rode kers pakt om het geheel af te maken.

Specialiteit van de dag:

Preliator met Chocolade en Slagroom, versierd met een enkele kers.

woensdag 17 september 2003 @ 13:43:18 #43
51124 Amethist
pi_13234553
Getsie stukjes chocola en drilpudding, nou ja dat wordt weer onder de douche.

* Amethist loopt richting de douche om al het kleverige spul van haar af te wassen

woensdag 17 september 2003 @ 14:08:28 #44
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13235197
* Preliator probeerd zich te bewegen maar dat lukt nogsteeds niet. Als hij weer weer praten krijgt hij allemaal slagroom in zn mond

blg....
ehhh jongens?? help?

woensdag 17 september 2003 @ 14:10:09 #45
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13235231
* Magneet duwt een pijpje in preliator zijn mond zodat hij kan ademhalen.

Mensen wel even dooreten anders smelt de chocolade

pi_13235416
* Simon Ligt dubbel van het lachen als hij de heren zo bezig ziet. Hij merkt dat zijn horloge er van loslaat en legt die op de bar neer.

Daarna bekijkt hij lachend het foodfight spectakel

Luitenant S. Carnagy
pi_13235459
* Ziet Simon staan lachen en pakt onopvallende slagroomspuitbus

Simon, niet lachen. Maar meedoen

* Spuit Simon onder met slagroom

woensdag 17 september 2003 @ 14:28:22 #48
51124 Amethist
pi_13235597
* Amethist is weer schoon maar heeft nu weer dorst dus loopt terug om wat te drinken, snel ontwijkt ze een klontje slagroom en hoopt schoon te blijven
  woensdag 17 september 2003 @ 14:36:08 #49
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13235801
* Magneet pakt een klont pudding en gooit die naar amethist,
  woensdag 17 september 2003 @ 14:43:18 #50
51124 Amethist
pi_13236015
He, kijkuit

* Een duivelse grijns verschijnt op haar gezicht. Amethist pakt haar toverstok en zwaait er mee, een grote klodder slagroom zweeft omhoog om vervolgend in een paar klonten uit elkaar te drijven, dan geeft ze een ruk aan de toverstaf en de slagroom klonten komen op Magneet af, crikelen even om hem heen en komen dan op alle plekken van zijn lichaam neer

Dat zal je leren om mij te bekogelen

pi_13236605
* jan-jaap komt binnenlopen en ontwijkt noh net een pudding

wat is hier aan de hanpfffffff

* voordat jan-jaap is uitgepraat krijgt hij een andere trilpudding recht in het gezicht

woensdag 17 september 2003 @ 15:07:55 #52
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13236681
thist niet gaan toveren he dat is niet eerlijk, wij kunnen dat niet.

* Magneet gooit thist nog een bol ijskoude slagroom achter de nek van haar trui in.

woensdag 17 september 2003 @ 15:12:09 #53
51124 Amethist
pi_13236799
He iemand van achter aanvallen is wel eerlijk zeker?

* Rent naar de ijskast en haalt daar ijsblokjes uit en richt dat op de voeten van Magneet

pi_13236840
hee leuk een gevecht

* rent ook naar de koelkast haalt daar een reusachtige taart uit en gooit die op magneet en magneet verdwijnt helemaal onder de taart

[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 17-09-2003 15:20]

woensdag 17 september 2003 @ 15:17:03 #55
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13236906
he!!!!!!!!!!!!!!!!!

* Magneet pakt een meloen snijd deze door de midden en perst deze uit op JJ's hoofd

pi_13237052
* Nog steeds van Preliator loopt te smullen
  woensdag 17 september 2003 @ 15:24:49 #57
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13237078
* Preliator staat er nogsteeds als een chocostandbeeld bij
pi_13237873
* Simon wordt helemaal ondergespoten met slagroom en hij komt niet meer bij van het lachen, dan graait hij achter de bar naar een wafeltje en begint de slagroom met de wafeltjes op te eten
Luitenant S. Carnagy
pi_13238210
* Guusie ziet het gebreuren en denk leuk... Guusie gooit een pak meel open naar magneet.. en komt helemaal onder te zitten
pi_13238269
* pakt een doos eieren en gooit die allemaal op magneet kapot
  woensdag 17 september 2003 @ 16:18:29 #61
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13238519
* Magneet pakt 1 vd hele eieren en gooit deze naar Guusie zo nu nog wat melk en we kunnen panneguussies maken.
  woensdag 17 september 2003 @ 16:28:57 #62
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13238817
* Preliator ziet t al helemaal voor zich:

-vooraf magneetbroodjes
-hoofdmenu pannenguusies
-toetje chocolade-preliator

woensdag 17 september 2003 @ 16:30:52 #63
51124 Amethist
pi_13238882
Blij dat ik niet op te eten ben
  woensdag 17 september 2003 @ 16:31:55 #64
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13238925
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:28 schreef Preliator het volgende:
* Preliator ziet t al helemaal voor zich:

-vooraf magneetbroodjes
-hoofdmenu pannenguusies
-toetje chocolade-preliator Amethist

woensdag 17 september 2003 @ 16:42:50 #65
51124 Amethist
pi_13239269
Nee! De horror, ik wil geen toetje zijn, al hoewel een lekker ijsje
pi_13241482
* Guusie heeft zich inmiddels weer afgespoeld..

Wat eten we vandaag:P

pi_13242863
(averell loopt zo onopvallent mogelijk rond. niet zo moeilijk, want iedereen is druk bezig met slagroom ontwijken. maar: wat ziet zijn oog? een horloge! altijd fijn! met een snelle polsbeweging is het horloge dat op de bar lag in averells zak verdwenen)
.....
pi_13242927
HE? waar is mijn horloge... iemand zal toch niet mijn horloge gestolen hebbe.. hoe durven ze!
  woensdag 17 september 2003 @ 19:11:45 #69
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13243128
* de chocolade om Preliator heen begint te smelten en Preliator kan zich weer een beetje bewegen

okee eerst maar douche

* Preliator strompelt naar de douche

woensdag 17 september 2003 @ 21:39:10 #70
56188 Charmaine
pi_13247759
* Na een dag hard werken en de ene noodsituatie na de andere in haar praktijk komt Charmaine binnen, op zoek naar wat afleiding.
pi_13248544
* Simon heeft zich gedouched en omgekleed

Hallo Charmaine , kan ik iets voor je doen ?

Luitenant S. Carnagy
  woensdag 17 september 2003 @ 22:07:55 #72
56188 Charmaine
pi_13248755
Hallo Simon, ik weet niet ik verveel me een beetje en zoek wat afleiding. Maar geen idee waar ik zin in heb, heb jij dat ook wel eens?
  woensdag 17 september 2003 @ 22:12:13 #73
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13248890
charmaine, we hebben daar een schitterende karaoke machine staan ik zou zeggen : ga je gang
  woensdag 17 september 2003 @ 22:14:47 #74
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13248987
* Preliator komt aanlopen

Zo ik ben weer helemaal chocofree

Avond mensen en andere wezens!

Simom is dr ook iets zoals een groot stuk gebak hier te krijgen?

* Preliator loopt naar een luie stoel en gaat even rustig zitten

woensdag 17 september 2003 @ 22:15:24 #75
56188 Charmaine
pi_13249005
Zingen ik? hehe mooi niet, dan moet ik eerst een aantal drankjes op hebben
  woensdag 17 september 2003 @ 22:16:39 #76
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13249045
quote:
Op woensdag 17 september 2003 22:15 schreef Charmaine het volgende:
Zingen ik? hehe mooi niet, dan moet ik eerst een aantal drankjes op hebben
Ej Charmaine!! Dwergenbiertje?

* Preliator rijkt een dwergenbiertje aan

woensdag 17 september 2003 @ 22:23:55 #77
56188 Charmaine
pi_13249247
Lekker dank je.
Zeg weet niet wat leuks om te doen?

O even deze ketting af hoor, die steentjes prikken zo in mijn nek.

* Charmaine legt haar ketting op de bar, dan weet ze tenminste waar ze hem gelaten heeft

pi_13249823
* simon kijkt op zijn horloge ..

Horloge ??? ohja die ligt op de bar..

* Simon kijkt op de bar maar ziet geen horloge ?

Heeft iemand toevallig mijn horloge gezien ??

Luitenant S. Carnagy
  woensdag 17 september 2003 @ 22:43:24 #79
56188 Charmaine
pi_13249881
Nee Simon, ik heb je horloge niet gezien. Heb net mijn ketting op de bar gelegt, en toen lag er geen horloge.
  donderdag 18 september 2003 @ 08:43:40 #80
51124 Amethist
pi_13255093
* Amethist komt slaap dronken binnen en loopt regelrecht op de koffie af die geurend haar neus gaten binnen komt. De mensen om haar heen ziet ze nog niet, haar ogen zijn nog halfdicht, maar na de eerste slok koffie, zie je dat ze bij begint te komen en langzaam laat ze zich op een stoel glijden
pi_13255117
* Simon is nog steeds z'n horloge kwijt, en besluit later op de dag maar aangifte van verlies te doen bij de politie

Goeden morgen allen.. De croisantjes zijn vers en de koffie is heet

Luitenant S. Carnagy
  donderdag 18 september 2003 @ 08:59:02 #82
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13255269
* Magneet komt ook aangelopen

mogguh amethist & Simon,
wat hoor ik Simon horloge kwijt? ik ben ook al mijn sleutels kwijt. Zijn er nog meer mensen iets kwijt?

donderdag 18 september 2003 @ 09:01:30 #83
51124 Amethist
pi_13255293
* Amethist begint wakker te worden en schrikt van Magneet

O, hoi Magneet, Simon. Wat vroeg je Magneet of ik wat kwijt was?

* Amethist zoekt haar zakken van haar gewaad door, in haar zwierige rokken zitten tenslotte geen zakken, en ze zoekt ze nogmaals door, warna er een paniekerige blik op haar gezicht verschijnt

O nee, mijn stenen, ik ben mijn stenen kwijt, even denken wanneer had ik ze nog, toen ik ging zwemmen, had ik ze zeker weten nog. O wat een drama, wat moet ik zonder mijn Amethist stenen?

donderdag 18 september 2003 @ 09:03:29 #84
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13255322
dat is niet zo mooi amethist, ik zal de politie wel even bellen voor zoveel aangiftes moet hij wel hiernaartoe komen.
  donderdag 18 september 2003 @ 09:12:28 #85
51124 Amethist
pi_13255451
Nou dan neem ik wel een croissantje, begin ik wakker te worden, is er meteen een drama. Nou wete ik waarom ik de laatste dagen weer hoofdpijn had, zonder mijn steentjes is de bescherming weg.
pi_13255534
Goed idee Magneet. We wachten wel op de politie ..

Nu eerst maar koffie en dan ga ik het menu voor vanmiddag verzinnen.

Luitenant S. Carnagy
  donderdag 18 september 2003 @ 09:45:35 #87
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13256007
Sow he die guusie heeft een raar antwoord apparaat maar ja ik heb hem gevraagd te komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Magneet op 18-09-2003 09:55]

pi_13257817
Nou doe maar een paar pinten dan magneer
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  donderdag 18 september 2003 @ 11:07:07 #89
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13257912
* Magneet passed Hakkert een budels biertje, hier kerel over een uurtje of wat sneller is de kok er ook weer dan kan je ook lunchen.
pi_13257924
quote:
Op donderdag 18 september 2003 11:07 schreef Magneet het volgende:
* Magneet passed Hakkert een budels biertje, hier kerel over een uurtje of wat sneller is de kok er ook weer dan kan je ook lunchen.
Hmm hebben jullie ook een menu?
Mijn games
  donderdag 18 september 2003 @ 11:13:43 #91
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13258051
* Magneet geeft hakkert het menu

en als er iets niet opstaat wat je toch wilt hebben zorg ik gewoon dat de kok het maakt, kan wel iets alnger duren dan.

pi_13258260
quote:
Op donderdag 18 september 2003 11:13 schreef Magneet het volgende:
* Magneet geeft hakkert het menu

en als er iets niet opstaat wat je toch wilt hebben zorg ik gewoon dat de kok het maakt, kan wel iets alnger duren dan.

Hmm jammie... Doe mij maar een gegrilde tong dan.. Gebakken aardappeltjes er bij met wat komkommer en salade
Mijn games
  donderdag 18 september 2003 @ 11:27:01 #93
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13258384
komt eraan
pi_13258610
*water uit de mond loopt*
Mijn games
  donderdag 18 september 2003 @ 11:53:26 #95
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13259140
* Magneet komt aangelopen met een enorme hoeveelheid eten voor Hakkert.

Asjeblieft met de complimenten van de kok.

pi_13259560
* Simon gokt maar een beetje en denkt dat het wel tegen 12 uur zal lopen. tijd voor de lunch special, dit keer een best zware lunch of maaltijd. Hij zet het bord buiten neer.
code:
Donderdag Special Pannekoeken.

Alle soorten, u vraagt wij maken.

Speciaal: Pannekoek met ijs.

Ook zijn er flensjes en poffertjes.
te verkrijgen. 

Tevens weer verse vruchtensap.
schuif aan en eet smakelijk.

* Simon gaat dan weer aan de bar zitten
Luitenant S. Carnagy
  donderdag 18 september 2003 @ 12:17:17 #97
51124 Amethist
pi_13259759
* Amethist ziet het woord ijs en is meteen klaar wakker. Dat is een lekkere lunch

Een pannekoek met ijs, jammie. En ook wat poffertjes met veel poedersuiker

pi_13260159
*smult*... Heerlijk!..

* Hakkert komt zeker vaker langs hier!

Mijn games
  donderdag 18 september 2003 @ 12:37:41 #99
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13260293
Doet mij ook maar een pannekoek met ijs en ik verwacht marlo ook elk moment als hij dit hoort.
pi_13263050
* Simon komt terug met twee grote borden met daarop de pannekoeken met ijs en een bord poffertjes

Eet u smakelijk !

Luitenant S. Carnagy
pi_13264581
* TATU TATU TATU TATU TATU

Magneet? Diefstallen welke?

donderdag 18 september 2003 @ 15:27:35 #102
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13264625
* Preliator komt een beetje ongemakkelijk onder de auto van Guusie vandaan

ej Guusie t is fantastisch van je dat je zo snel mogelijk komt... maar wil je dan wel uitkijken waar je rijdt!

pi_13264686
* Guusie he? waar geluiden.. . ow prely

ja, sorry... ik zag je niet.. heb jij info over de diefstallen?

pi_13264717
* Pakt Preliator zijn must, steekt er een vlaggestok in met een oranje vlaggetje aan het einde en zet de muts weer op Preliator zijn hoofd.

Sow, en nu niet meer klagen dat ze je niet zien.

donderdag 18 september 2003 @ 15:31:28 #105
51124 Amethist
pi_13264752
Guusie, Ik ben mijn amethist stenen kwijt
pi_13264819
* Guusie bedankt Werik voor zijn handige oplossing

Stenen kwijt? umm..

Waar lagen ze?

* Guusie neemt Amethist mee naar een rustiger plekje..

donderdag 18 september 2003 @ 15:34:08 #107
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13264838
en mijn sleutels zijn gestolen Guusie en van Simon zijn horloge geloof ik.
pi_13264867
Ok, magneet, ga jij ook even mee?
pi_13264960
Ja mijn prachtige Horloge is weg, alleen ik kan niet mee Guusie , ik moet op het VTC passen
Luitenant S. Carnagy
pi_13265012
dan verhoor ik jouw later wel..

* Aangekomen bij het rustiger plekje aan tafel

Waar lagen de stenen? en sleutels?

donderdag 18 september 2003 @ 15:39:22 #111
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13265021
we kunnen het wel hier bespreken hoor Guusie ik hebgeen geheimen voor deze mensen, ik heb bijna alle sloten al vervangen, maar voor een paar kon ik geen vervangend slot vinden.
pi_13265227
waar hebben jullie al jullie voorwerpen gelegt gelaten?

Weten jullie zeker dat jullie ze niet kwijt zijn geraakt?

pi_13265315
Mijn horloge lag op de bar, dat weet ik echt zeker.
Ik ben er zeer aan gehecht en ik heb hem afgedaan omdat ik last had van wat slagroom.

Daarna was hij plotseling verdwenen. En hij is niet achter de bar of op de vloer gevallen.

Luitenant S. Carnagy
  donderdag 18 september 2003 @ 15:49:52 #114
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13265328
ik had mijn sleutels op de bar gelegd en toen waren ze opeens weg.
pi_13265696
Doe mij ff een lekker snack... kheb honger
Mijn games
pi_13265699
Hmmz

* Guusie noteerd waar? op de bar, horloge en steutels..

Wanneer hebben jullie je voorwerpen op de bar geweest.. is daarna de schoonmaken langs geweest?

donderdag 18 september 2003 @ 16:03:30 #117
51124 Amethist
pi_13265794
De laatste keer dat ik ze had was toen ik ging zwemmen en toen zaten ze gewoon in mijn gewaad.
pi_13265878
De schoonmaak ploeg kwam pas daarna maar toen was het al weg.

* Simon maakt ff een frikandelletje speciaal klaar voor Hakkert

Alsjeblieft..

Luitenant S. Carnagy
pi_13266007
Dus waarschijnlijk is de dief via de bar naar het zwembad gelopen en dan uit het vtc? OF hij zit nog in het vtc...
pi_13266062
Meneer de agent , als ik het wist had ik hem of haar al in zijn of haar kraag gepakt en hem het houten terras schoon laten maken met een tandenborstel.
Luitenant S. Carnagy
pi_13266253
Daarom moeten we het uit zoeken
pi_13266388
* Simon denkt even na en glimlacht

Tja u bent de agent, met alle plezier willen we u helpen maar tja u moet het oplossen ..

Luitenant S. Carnagy
pi_13266558
* Jij bent hier de Wachter he?

Guusie mompelt.. als jij het niet gezien hebt heeft de dief wel slim gespeeld.. is je ook niet wat opgevallen... moet ik wat meer mankrachten sturen?

pi_13266702
Tja hij moet vrij slim zijn, aan de andere kant is het natuurlijk ook om dat ik m'n horloge op de bar laat liggen

Misschien heb ik er zelf om gevraagt. maar ik denk dat u hem vast wel zal vinden. De dief is vast niet geweldadig, want er zijn alleen spullen weg die onbeheerd zijn achtergelaten.

Luitenant S. Carnagy
pi_13266739
aah dat lucht op.. thnx simon
Mijn games
pi_13267919
Simon, wat me nog niet opgevallen is.. toen ik een rondje om het vtc liep... en in.. Veiligheids camera's...zijn die er helemaal niet.. of zijn ze heel goed verstopt..

ik zou wel denken dat hier veiligheids camera's waren

pi_13268319
vast heel goed verstopt

*achter plant kijkt*

Mijn games
  donderdag 18 september 2003 @ 17:40:40 #128
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13268652
* Magneet komt weer aangelopen en hoort het laatste stukje, nee cameras heb ik nog niet zijn nog nooit nodig geweest enzo
pi_13271701
* in de verte komt er een eenzame ruiter aangaloperen op de rug van zijn trouwe paard, bij het VTC aangekomen stijgt hij af en loopt naar binnen en groet iedereen.

gegroet mensen, ik ben Lucky-Luuk

* loopt naar de bar toe en gaat op een kruk zitten en besteld een cola, nadat hij een paar slokken heeft genomen begint hij te zingen.

Lonesome cowboy, lonesome cowboy, you're a long long way from home
Lonesome cowboy, lonesome cowboy, you've a long long way to roam

I'm a poor lonesome cowboy
I'm a long long way from home
And this poor lonesome cowboy
Has got a long long way to roam
Over mountains over prairies
From dawn till day is done
My horse and me keep riding
Into the setting sun

There are guys who just figure
Have a problem with a gun
And a finger on a trigger
Can be dangerous, hurt someone
But problems solve much better
By keeping calm and true
I ain't nobody's fool

I'm a poor lonesome cowboy
But it doesn't bother me
'Cause this poor lonesome cowboy
Prefers a horse for company
Got nothing against women
But I wave them all goodbye
We don't like being tied

To roam

poor lonesome cowboy, a long-long way from home
pi_13271858
Goeden dag meneer lucky-luuk, mag ik u revolver hebben. Het is namelijk verboden om in het VTC wapens zichtbaar of onzichtbaar te dragen.

Voor de rest fijn dat u er bent.

* Simon pakt nog een flesje cola voor lucky-luuk

Alstublieft, deze is van het huis.

Luitenant S. Carnagy
  donderdag 18 september 2003 @ 20:01:11 #131
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13271887
Hallo luuk leuk dat je ook even in ons vtc komt kijken, nog daltons gevangen de laatste tijd?
  donderdag 18 september 2003 @ 20:05:14 #132
68210 Theofiel
Stofzuiger kopen??
pi_13271954
* theofiel komt het VTC binnengelopen en besteld een glaasje priklimonade

Zeg mensen ik heb recentelijk een partijtje stofzuiger op de kop weten te tikken voor weinig, wat zeg je der van als ik een demonstratie geef en daarna afhankelijk van hoeveel je er nodig heb een mooi prijsje maak voor je?

* theofiel begint een stofzuiger uit te pakken om een demonstratie te geven.

Handelaar in alles waar handel in zit
pi_13271978
oh sorry dat wist ik niet

* pakt zijn revolvers sneller te voorschijn dan simon kan zien en geeft ze aan hem

hoi meneer,nee dat is het probleem nou Averell is ontsnapt en het laast gezien op het eiland

hoe heet u trouwens

donderdag 18 september 2003 @ 20:09:20 #134
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13272050
Mijn naam is magneet, ik ben de eigenaar van de tent hier en avarell ontsnapt? Hmmm er zijn hier wel een aantal diefstallen gepleegd de laatste tijd.
  donderdag 18 september 2003 @ 20:15:41 #136
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13272224
Haai JJ, kijk eens wie we binnen hebben Lucky luuk en één of andere verkoper.

* magneet draait zich om naar de verkoper
Meneer als u nu eens een demonstratie geeft hoe goed deze stofzuiger deze ruimte hier schoonmaakt dan zal ik kijken of ik er één wil.

pi_13272242
(averell hoort fluiten. hij kent dat deuntje. hij vind dat geen leuk deuntje. averell gelooft dat het tijd word om op te stappen)
.....
pi_13272269
* Lucky-Luuk ziet iemand binnenkomen en groet hem terug

okee magneet, hebben jullie hier ook een Sheriff ofzo, zodat ik met hem kan overleggen wat er gestollen is en of hij een dader heeft.

donderdag 18 september 2003 @ 20:22:31 #139
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13272434
quote:
Op donderdag 18 september 2003 20:16 schreef lucky-luuk het volgende:
* Lucky-Luuk ziet iemand binnenkomen en groet hem terug

okee magneet, hebben jullie hier ook een Sheriff ofzo, zodat ik met hem kan overleggen wat er gestollen is en of hij een dader heeft.

dat heet hier geen sherrif maar politie, dat is Guusie die is al druk bezig met een onderzoek weet alleen niet waar hij nu is.
pi_13272733
lucky-luuk mijn naam is Simon. Simon Carnagy.

* Simon bergt de wapens op in de wapenkast achter de bar.

Luitenant S. Carnagy
  donderdag 18 september 2003 @ 22:17:34 #141
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13275618
* Preliator komt boos binnenstappen

Gover...... Een biervoorraad omgevallen en door de put gespoeld

* Preliator gaat boos op een stoel zitten

vrijdag 19 september 2003 @ 08:33:14 #142
51124 Amethist
pi_13281115
* Amethist hoopt dat haar stenen snel weer terecht zijn, zeker nu er naar de dief gezocht wordt en loopt naar de koffiepot toe. Eerst even wakker worden
pi_13281143
* Simon komt uit de keuken met heerlijke koffie broodjes, en kaas croisantjes.

Goeden morgen..

De koffie staat klaar, en hier is wat te eten .

Preliator , niet mokken. We hebben hier nog een voorraadje staan van dat heerlijke dwergenbier, dus je mag hier ook wel een vaatje van meennemen.

Luitenant S. Carnagy
  vrijdag 19 september 2003 @ 08:43:01 #144
51124 Amethist
pi_13281218
Hmmm, koffiebroodjes.

* Amethist pakt wat koffiebroodjes en nog een bakkie koffie en gaat dan met een krant aan een tafeltje zitten

vrijdag 19 september 2003 @ 08:57:13 #145
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13281390
* Magneet komt binnengelopen vanuit zijn prive vertrekken.

GOEDEMORGEN DEZE MORGEN!!!

vrijdag 19 september 2003 @ 13:31:22 #146
51124 Amethist
pi_13287176
* Amethist gaat eens kijken of ze wat aan sport kan doen, maar na even gefietst te hebben, wat gewichten geprobeert heeft op te tillen, vindt ze het wel genoeg, dit is niks voor haar. Dan maar de sauna in.
pi_13289695
* Guusie komt aanlopen naar het vtc.. magneet je vind het wel goed als ik dit even ophang op een paar plaatsen in het vtc bedankt

* MEDEDELING

De poltie zoekt mensen die iets gezien hebben van:

Het Horloge
Sleutels
en Stenen

Heeft iemand iemand verdacht zien doen.. of heb je goude tips.. altijd welkom.. en voor de goudentip natuurlijk een beloning!

Bedankt..

vrijdag 19 september 2003 @ 15:30:19 #148
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_13290297
Hooooooi!

* Marlo komt met een rotgang het VTC inrennen.

Jah, ik ben een beetje laat geloof ik, maar zijn er nog pannekoekkers met ijs?

Stiekems een vrolijk klein beestje!
pi_13291214
* Simon loopt naar de keuken en komt terug met een echte grote pannekoek met ijs voor Marlo

Alsjeblieft Marlo en eet smakelijk. Als toetje mag je ijzen pakken uit de vriezer.

* Dan zet hij het bord buiten.

code:
Vogelvrije Vrijdag:

Vandaag geen menu maar a la carte

De coctail bar is vanaf 21:00 uur open.

Luitenant S. Carnagy
  vrijdag 19 september 2003 @ 16:08:04 #150
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_13291382
Yummie!

* Marlo gaat op de terras zitten en eet zo zijn heeele pannekoekker op.

vrijdag 19 september 2003 @ 21:01:38 #151
56188 Charmaine
pi_13299059
* Charmaine komt binnen en wil graag een coctail. Het is weekend en dat wilt ze graag vieren
pi_13299240
Goeden avond Charmaine.

De coctailbar is open , vertel het maar . Wat voor en coctail wil je ..

Luitenant S. Carnagy
  vrijdag 19 september 2003 @ 21:11:46 #153
56188 Charmaine
pi_13299305
Uhm, heb je een melon ball voor me?

[Dit bericht is gewijzigd door Charmaine op 19-09-2003 21:12]

pi_13299545
* simon mixt de Melon Vodka , de Pineapple Juice, de gewone Vodka en de jus d'orange door elkaar en serveert dat aan Charmaine.

Alstublieft.

Luitenant S. Carnagy
  vrijdag 19 september 2003 @ 21:22:31 #155
56188 Charmaine
pi_13299588
Hmmm Daar was ik zeker aan toe, bedankt Simon.

* Charmaine neemt een grote slok van haar coctail en kijkt of er nog mensen zijn om mee te praten

pi_13309225
Iets te drinken.. doe maar een liter water ofzo
Mijn games
pi_13311112
* Simon loopt naar de koelkast en haalt er een grote fles water uit.

Alsjeblieft Hakkert !

Luitenant S. Carnagy
pi_13312019
Daar was ik wel aan toe! thnx
Mijn games
  zaterdag 20 september 2003 @ 21:16:08 #159
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_13321288
* Marlo heeft zn pannekoekers op en wil eigenlijk wel nog wat lekkers. Vrolijk loopt hij naar de bar en vraagt om een glaasje chocolade melk met slagroom

En mag ik ook een rietje erin?

pi_13333479
* Simon maakt half slaperig een glaasje chocomelk met slagroom en een lang krulrietje klaar voor Marlo

Alsjeblieft Marlo

Luitenant S. Carnagy
  zondag 21 september 2003 @ 14:28:23 #161
51124 Amethist
pi_13333906
* Amethist loopt naar Simon toe.

Heb je toevallig ook een paracetamol voor me?

pi_13334429
* Phoentje hoort de vraag van Amethist en begint al in haar handtasje te grabbelen. Uiteraard vindt ze daar een stripje Paracetamol® in en houdt deze Amethist voor.

"Het is toch niet omdat u gisteravond iets te veel likeurtjes achterover heeft getikt, hè?
Ik geef graag een pijnstillertje weg aan mensen die ze nodig hebben, maar mensen die een kater hebben? Nope - eigen schuld, dikke bult!

* grijnst ze naar Amethist.

I't's me ... Phoentje [br]"Never argue with a fool - people might not know the difference."
  zondag 21 september 2003 @ 15:01:22 #163
51124 Amethist
pi_13334750
O nee. Ik heb gisteravond geen alcohol gedronken, maar het was gisteren voor mij een nogal drukke dag en ik denk dat ik gewoon moe ben.

Ik dank u hartelijk voor uw hulp.

pi_13352699
* Simon Heeft weer het expresso apparaat aangeslingerd en geniet al vast van zijn eerste bakje expresso.

De luiken zijn al van de ramen af, en de zon schijnt weer nazomers naar binnen

Luitenant S. Carnagy
  maandag 22 september 2003 @ 09:55:21 #165
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_13352957
* Marlo pakt z'n chocomelk van de toonbank en voelt dattie helemaal koud is

Hej meneer Simon Karnemelk, mijn choco is koud Heb je wel een nieuwe voor mij misschien?

maandag 22 september 2003 @ 10:07:33 #166
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13353179
* magneet komt nog halfduf het vtc binnen, mogguh Simon mag ik een bak koffie van je?
pi_13353301
* Simon pakt de chocomelk van Marlo

Het spijt me Marlo, hij is inderdaad helemaal koud, maar je krijgt een nieuwe.

* Dan Loopt hij naar de keuken giet de koude chocmelk weg, en pakt een nieuwe beker, verwarmt de chocomelk en komt weer terug.

Alsjeblieft, een nieuwe beker chocomelk met slagroom en een krulrietje.

* Simon pakt dan een mok verse koffie voor Magneet

Alsjeblieft Magneet, suiker en melk staan op de bar

Luitenant S. Carnagy
  maandag 22 september 2003 @ 10:22:53 #168
8116 Marlo
Vage Giraffe
pi_13353435
Yummie!

* Marlo gaat bij het raam zitten en kijkt naar de vogeltjes buiten terwijl hij zijn chocomelk opdrinkt.

maandag 22 september 2003 @ 10:27:14 #169
51124 Amethist
pi_13353519
* Amethist komt binnen en ziet de warme chocolademelk met het kronkelrietje

Goede morgen. Vandaag geen koffie voor mij, maar die chocolademelk met dat rietje ziet er wel lekker uit. Heb je ook nog wat croissantjes?

pi_13354434
* Simon loopt naar de keuken en bakt wat croisantjes.. Dan maakt hij er warme chocomelk bij. Hij zet de croisantjes en de chocomelk met slagroom voor Amethist neer

Alsjeblieft Amethist en een goeden morgen

Luitenant S. Carnagy
  maandag 22 september 2003 @ 11:18:24 #171
51124 Amethist
pi_13354470
Dank je Simon dat ziet er weer erg lekker uit.
Jij ook een hele goede morgen. Zo nu ga ik even lekker achterover zitten en mijn ontbijt naar binnen werken, ondertussen de krant lezen.
  maandag 22 september 2003 @ 14:11:31 #172
51124 Amethist
pi_13358333
Zo het is nu alweer tijd voor de lunch, zeg Simon heb je nog een specialiteit vandaag?
pi_13358649
* Simon laat de menukaart zien
code:
De lunch special is:

Broodjes dag :
Alle soorten broodjes hard en zacht
Van pistoletjes tot tijgerbollen
Van krentenbollen tot italiaanse puntjes

Met diverse soorten beleg.
Verse (karne)melk of sap.

Zeg het maar wat je wil hebben.
Luitenant S. Carnagy
  maandag 22 september 2003 @ 14:32:23 #174
51124 Amethist
pi_13358809
hmmm wat wil ik hebben? Het klinkt allemaal zo lekker.

Goed een vers tijgerbolletje met rosbief en wat verse sinaasappelsap. Hmmm dat klinkt wel hemels.

pi_13358875
* Simon gaat de keuken in, haalt en verse rosbief uit de koeling en snijdt er een stel flinterdunne plakken vanaf en de rest gaat terug de koelcel in. Dan maakt hij het tijgerbolletje klaar en perst verse sinaasappelsap.

Aljeblieft , en eet smakelijk.

Luitenant S. Carnagy
  maandag 22 september 2003 @ 14:42:07 #176
51124 Amethist
pi_13359058
Dank je Simon, dat ziet er overheerlijk uit.

* Amethist besluit lekker op 1 van de relax stoelen te gaan zitten, en pakt haar boek wat ze heeft meegenomen erbij.

Zo lekker even ontspannen en wegdromen in mijn fantasyboek.

maandag 22 september 2003 @ 15:24:58 #177
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13360211
* Preliator komt aanlopen uit de richting van Choppa zn melkboerderij, met een pakketje vlees onder zijn armen

goedenmiddag mensen! kijk eens wat ik heb gehad! een groot stuk verrukkelijk koeien vlees van Choppa

Wil iemand ook een stukje? en hoe wil je t bereid hebben? want dat duik ik nu ff de keuken in.

Simon ligt hier nog dwergenbier want dan maak ik t vlees op zn dwergs klaar

* Preliator loopt de keuken in en treft voorbereidingen

pi_13360282
Preliator , maak jij maar eens een lekker stukje voor me klaar. Niet te lang gebakken als het kan ;9~

Ik ben wel benieuwd hoe dat smaakt met dwergenbier

Luitenant S. Carnagy
  maandag 22 september 2003 @ 15:30:12 #179
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13360386
* Preliator stelt zijn kookkunsten op de proef en maakt een verrukkelijk stuk vlees klaar voor Simon klaar.

kijk eens! astu

* Preliator geeft een bord vol vlees aan Simon

t is nog een beetje rood vlees van binnen! heeft een tijdje gestaan in dwergenbier en wat kruiden. T is t lekkers met een grote kroes dwergenbier natuurlijk

maandag 22 september 2003 @ 15:43:53 #180
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13360821
preli mag ik ook zo'n lappie vlees?
pi_13361164
Dank je Preliator , dat ziet er heerlijk uit.

* Simon gaat lekker genieten van z'n steak a la dwerg met een kruik dwergenbier erbij

Luitenant S. Carnagy
  maandag 22 september 2003 @ 15:57:01 #182
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13361205
Tuurlijk hoor magneet! zelfde mannier?
pi_13361493
* Atalanta komt binnen lopen en ruikt een heerlijke geur, haar buik begint meteen hoorbaar te knorren*

Dat ruikt lekker, kun je voor mij ook wat maken, meneer de dwerg?

maandag 22 september 2003 @ 16:22:51 #184
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13362008
Tuurlijk

* Preliator doet zn uiterste best en maakt 3 heerlijke porties vlees klaar

kijk eens aan kijk eens magneet jij 1 en Atalanta jij ook 1
* Preliator overhandigd de 2 porties

k raad jullie aan hier een kroes dwergenbier bij te nemen

* Preliator pakt een kroes dwergenbier en het 3e portie en loopt naar een tafel en geniet van het vlees

maandag 22 september 2003 @ 16:28:18 #185
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13362212
* Magneet gaat bij preli zitten met zijn bord en een kroes dwergenbier.

smaakt heerlijk kerel.

maandag 22 september 2003 @ 17:30:16 #186
42701 Preliator
Een dwerg op FOK!Eiland
pi_13363822
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:28 schreef Magneet het volgende:
* Magneet gaat bij preli zitten met zijn bord en een kroes dwergenbier.

smaakt heerlijk kerel.

Als tegendienst kan jij de afwas doen

ik ga denk ik ff in mn hutje bier brouwen! dan kan hier de voorraad ook weer aangevult worden

* Preliator wast zn bordje netjes af en gaat naar zn hutje

dinsdag 23 september 2003 @ 11:16:46 #187
62329 annekina
Tell me your story
pi_13379495
* Annekina komt binnen en heeft na wat schrijfwerk wel zin in een kopje kruidenthee en hoopt dat ze dat hier kan krijgen.
Ze begroet de mensen die aanwezig zijn. Een aantal kent ze aangezien die zo aardig waren om hun verhaal aan haar te vertellen in vertel me je verhaal. Ze is blij dat ze op dit eiland gekomen is, wat een aardige mensen zijn hier toch.
Writing is my destiny
  dinsdag 23 september 2003 @ 11:27:15 #188
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13379717
Annekina wil je misschien iets drinken van mij?

* zegt magneet van achter de bar

dinsdag 23 september 2003 @ 11:37:56 #189
62329 annekina
Tell me your story
pi_13379941
"Hoi Magneet. Dat zou erg lekker zijn, heb erge trek in kruidenthee, heb je dat?"
Writing is my destiny
  dinsdag 23 september 2003 @ 11:41:52 #190
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13380016
ja hoor.

* even later komt magneet met een glaasje kruidenthee aanzetten voor annekina.

pi_13380093
* Simon komt ook wederom tevoorschijn en zet de radio aan. even later blaas er Soulvation met Reset your brain door de speakers

Goede morgen ...

* Hij loopt naar de expresso machine en maakt een kopje expresso voor zichzelf klaar

Luitenant S. Carnagy
pi_13380225
* Hakkert komt oo ff weer binnenwandelen... koffieee pleeze.. mijn god ik ben de caffeine wel nodig na al dat geprog
Mijn games
  dinsdag 23 september 2003 @ 11:53:27 #193
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13380337
* Magneet passed hakkert een bakkie koffie
  dinsdag 23 september 2003 @ 11:55:11 #194
62329 annekina
Tell me your story
pi_13380389
"Dank je Magneet, erg vriendelijk van je"

* Annekina neemt genietend een slok van haar kruidenthee. Dan ziet ze iemand binnen komen.

"U, ook een goede morgen gewenst"

Writing is my destiny
pi_13380401
Dank.. daar was ik wel aan toe .. is het gebak vandaag gratis?
Mijn games
pi_13380414
* Hakkert zegt ook maar goedemorgen.. wil niet aso overkomen natuurlijk
Mijn games
  dinsdag 23 september 2003 @ 11:57:02 #197
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13380438
omdat ik goede zin heb is het gebak gratis en krijg je een extra groot stuk, wil je een 2de stuk betaal je de helft.
  dinsdag 23 september 2003 @ 11:57:57 #198
62329 annekina
Tell me your story
pi_13380469
"Hmmmm, gebak. Dat ziet er lekker uit en aangezien ik nog niet ontbeten heb, heb ik behoorlijke trek"
Writing is my destiny
pi_13380516
Ik neem maar meteen een 2e stuk er bij.. anders moet ik nog lunchen.. em doe mij maar vruchtenvlaai aub
Mijn games
  dinsdag 23 september 2003 @ 12:00:09 #200
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13380519
het is trouwens heerlijk door mijzelf gemaakt appelgebak vandaag.
  dinsdag 23 september 2003 @ 12:00:15 #201
51124 Amethist
pi_13380522
* Een wervelwind komt binnen stormen en rent op het koffiezetapparaat af

Sorry jongens, ik ben een beetje laat en heb nog geen koffie gehad. Ook een goede dag gewenst allemaal.
Pfff wat een dag

* Amethist gaat hijgend met een kopje koffie aan een tafeltje zitten

pi_13380571
appelgebak is ook goed.. als er maar niet teveel krenten of rozijnen(geen id wat er altijd in zit ) in zitten
Mijn games
  dinsdag 23 september 2003 @ 12:05:53 #203
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13380640
helaas zitten die er wel een aantal in, je kan natuurlijk ook zelf even de keuken induiken en iets maken!
pi_13380816
snel zelf even de keuken in duikt.. Hmm een schnitzel gaat er wel in ... Iemand die me ff een handje kan helpen.. ik kan niet koken
Mijn games
pi_13380903
* Simon loopt naar de keuken en laat Hakkert zien hoe je het doet.

Hij pakt de snitsels en haalts ze door een papje van ei paneer meel snuifje bloem wat kruiden. en gooit hem dan in een pan waar een scheutje olie al gloeiend heet is ..

* Even later is de snitsel klaar en Simon servert hem aan Hakkert met een stukje citroen en wat rauwkost

Alsjeblieft Hakkert.

Luitenant S. Carnagy
pi_13380929
Dank je.. volgende keer ga ik het zelf proberen..

*smult*

Mijn games
  dinsdag 23 september 2003 @ 13:52:41 #207
62329 annekina
Tell me your story
pi_13383167
* Annekina is helemaal bijgekomen en valt bijna in slaap. Ze vraagt zich af wat voor kruiden er in haar thee hebben gezeten, aangezien ze zich heerlijk ontspannen voelt
Writing is my destiny
pi_13385330
* Simon is bezig het VTC een beetje op te ruimen, stoelen netjes zetten. En hij hangt een briefje op.
code:
Fok! Dinsdag
Radio avond

powered by
Protune Radio

* Dan gaat verder met opruimen en tapt voor zich zelf een biertje, dat mag want het is 3 uur geweest.
Luitenant S. Carnagy
  dinsdag 23 september 2003 @ 15:14:59 #209
62329 annekina
Tell me your story
pi_13385370
* Annekina bekijkt het briefje wat opgehangen wordt. radio? het zal wel
Writing is my destiny
  dinsdag 23 september 2003 @ 15:30:19 #210
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13385788
Simon mag ik een breezertje van je?
pi_13385890
* Simon pakt uit de koelling een breezer voor Magneet en maakt voor Anakina een kopje kruidenthee

Alsjeblieft thee en een breezer.

Luitenant S. Carnagy
  dinsdag 23 september 2003 @ 15:41:11 #212
62329 annekina
Tell me your story
pi_13386098
"Hmmm, lekker nog wat thee"
Writing is my destiny
  dinsdag 23 september 2003 @ 15:55:03 #213
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_13386545
thanx Simon
pi_13390194
* Hakkert loopt ff naar de koelkast en haalt er een sportdrankje uit... pfff moet zo fitnessen.. ff wat energie binnenkrijgen.. *slurp*
Mijn games
pi_13390961
* Phoentje is - zoals de meesten wel zullen weten - een lekkerbek. Behalve lekker eten, is ze ook een sportief mens dat veel tijd buiten door brengt. Vorige week, toen ze langs de kust van Fok!Eiland wandelde, viel haar iets op. Beestjes in het heldere water vlak voor de kust. En niet zomaar beestjes, maar hele lekkere beestjes!

Kreeften!!

Meteen ging ze het proberen, en jawel - het water was ondiep genoeg en met een korf had ze een kreeft weten te vangen. Héérlijk was die! En toen kreeg ze een idee...

"Simon, heb jij in de oude receptenboeken van Chefkok Faat misschien nog een lekker recept voor kreeft gevonden?

* Simons ogen beginnen te glimmen en al snel hebben ze mooie plannen gemaakt. Phoentje pakt krijt en een ouderwets schoolbord en begint te tekenen:

* Hoeveel mensen zouden er naar deze "cursus" komen?

I't's me ... Phoentje [br]"Never argue with a fool - people might not know the difference."
pi_13392138
* Simon bladert in het boek van Mevrouw Faat en vindt het recept voor Kreeft Mornay. Snel maakt hij een lijst met ingrediënten en zoekt ze bijelkaar.
code:
1 middelgroote zee/rivier kreeft gehalveerd
3 dl melk, 4 el room
1 laurlierblad, 15 g gesmolten boter
1 gehakt ui / 6 peperkorrels
30 g boter, 2 el bloem
zout en vers gemalen peper
20 g vers witbroodkruim
50 g gemalen kaas

• 1) Het staartvlees van de kreeft halen en de schalen bewaren. Het vlees in blokjes snijden en appart zetten.

• 2) De melk in een pan gieten, laurierblaadje, ui en peperkorels toevoegen en langzaam aan de kook brengen. Van het vuur halen en afgedenkt 10 minuten laten staan.

• 3) In een aparte pan de boter smelten, van het vuur halen, de bleom erdoor roeren en de hete melk erdoor roeren. op het vuur zetten en al roerend laten binden. De saus nog 1 minuut zacht laten koken. Van het vuur halen en room, kaas zout en peper toevoegen. Roeren tot de kaas gesmolten is en het kreeftenvlees aan de saus toevoegen.

• 4) Het kreeften mengsel over de schalen verdelen en deze in een ondiepe ovenschaal zetten. In een kleine pan de extra boter smelten en broodkruim er door roeren. Over de kreeft verdelen en de schaal onder een middelhete grill zetten tot het broodkruim goudbruin en de vulling heet is.
  • * Dat is best wel een lekker recept denkt Simon bij zichzelf

Phoentje dat zou best te maken moeten zijn denk ik zo.

Luitenant S. Carnagy
    pi_13393558
    * Met een diepe denkrimpel in haar voorhoofd staat Phoentje het recept door te lezen.

"Dat ziet er geweldig uit, Simon! Het water loopt me in mijn mond. Máár.... met dit recept kan je mensen niet leren hoe ze een kreeft moeten eten!!"

* Simon kijkt haar een beetje teleurgesteld aan. Een recept van mevrouw Faat is toch altijd goed?

"Nee joh, gekkie... Natuurlijk gaan we dit maken!! Wil jij me morgen helpen met de kreeften-korven opvissen? Dan ga ik nu snel het Eiland rond om de andere ingrediënten in te kopen!"

* Phoentje geeft Simon een snelle kus op zijn wang en rent weer weg.

pi_13394151
    Phoentje, ik kom wel naar de cursus.. wanneer eigenlijk?
    pi_13394675
    Morgen is de cursus Guusie , en je bent van harte welkom !
    Luitenant S. Carnagy
    pi_13394800
    * Guusie dankje simon.. hoelaat?

Guusie begint te schrijven in zijn agenda

pi_13406569
    * Simon heeft zich op zijn kruk geïnstaleerd en geniet van de expresso. Hij heeft wel zin in de kreeft van vanavond
    Luitenant S. Carnagy
    pi_13407173
    * Phoentje komt het VTC binnen huppelen en ziet daar Simon aan de bar zitten. De geur van vers gezette espresso hangt zwaar in de lucht

"Hmmmmmmmmmmmm.... ruikt heerlijk Simon! Wil je voor mij ook een lekker kopje espresso maken? Dan ga ik even de boodschappen in de koelkast leggen."

* Phoentje zet de kannen melk en room in de koeling en legt de boter en de kaas ernaast. Snel breekt ze een stukje van de kaas af en begint eraan te knabbelen. Haar lippen aflikkend komt ze weer bij de bar waar Simon de koffie al heeft klaar staan.

"Joh... die kaas is lekker!! Bij Choppa's gehaald. Best grappig... Ik dacht dat je bij een melkboerderij ook wel boter, room en kaas zou kunnen halen, maar dat kon hij nog niet maken. Toen heeft hij het gewoon voor me getoverd!! Eigenlijk vond ik dat toch wel een beetje eng, maar het smaakt me toch lekker!"

pi_13416747
    * Simon heeft inmiddels een potje thee gezet en geeft een kopje aan Phoentje.

Alle ingrediënten zijn er dus ? Ik heb wat kreeften laten halen dus die zijn er ook. ze liggen in de keuken en moeten nog gekookt worden. Maar daar zorgt de kok voor.

Voor de rest is alle klaar denk ik zo voor je cursus.

* Simon neemt zelf ook een kopje thee en kijkt de lijst nog eens door.

Luitenant S. Carnagy
    pi_13417176
    * Als Simon de thee voor haar heeft ingeschonken, gaat Phoentje eens rustig zitten.

"Dat is mooi, Simon. Ik heb net nog even wat kruiden en bloem gehaald bij Chens supermarkt en ik denk dat we alles hebben.

Tenminste... wat broodkruim zal er toch nog wel in de broodtrommel liggen?"

pi_13417978
    Tuurlijk ligt er broodkruim, verse broodkruim zelfs.

* simon drinkt zijn thee op en legt het lijstje neer

Nou ik denk wel dat we rond 8 uur kunnen beginnen toch ?

Luitenant S. Carnagy
      woensdag 24 september 2003 @ 20:08:00 #226
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13419286
    * Preliator komt op een surfplank met wieltjes en een straalmotor naar binnen racen

Goedenavond mensen!
    Iemand zin in een wedstrijdje race?

pi_13419521
    * Phoentje kijkt eens naar de straalmotor op Preliators surfplank en kijkt dan naar haar eigen fiets.

"Een wedstrijdje? Ehm... nope - vanavond even niet, Preliator! "

pi_13419980
    jahoor prely.. guusie pakt zijn gammele fietsje..
      woensdag 24 september 2003 @ 22:28:04 #229
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13423032
    oke Guusie fiets maar achter me aan

* Preliator rolt met topspeed naar de racebaan van VTC

okee eerst even een rondje inrijden!

* Preliator rijdt zeer snel een prachtige ronden alleen vlak voor de finish staat hij in 1 keer stil

potvers
    dit ding zuipt benzine

pi_13427115
    * Simon heeft de expresso machine schoongemaakt en is bezig om expresso te zetten. Dan veegt hij even het terras schoon en hangt het bordje "Open" voor de deur.

Met een heerlijk kopje expresso gaat hij eerst rustige de krant lezen.

Luitenant S. Carnagy
      donderdag 25 september 2003 @ 09:12:41 #231
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13427420
    * Preliator komt langzaam vanaf de racebaan aansjokken

potvers mn surfplank heeft t begeven

Simon jij hebt niet toevallig een blikje benzine bij?

pi_13427464
    Helaas Preliator, bezine heb ik niet . Er is helemaal geen benzinepomp op het eiland verder, In de jachthaven heb je misschien meer succes, daar komen ook motervaartuigen.

Of anders in de supermarkt ?

Luitenant S. Carnagy
      donderdag 25 september 2003 @ 09:17:19 #233
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13427486
    laat ik dat eens proberen

Guusie niet maren, ik leen je fiets ff

* Preliator fietst op Guusies fietsje richting de supermarkt

pi_13441036
    Tsssss.. Volgende keer maar een mileu vriendelijkere maken he prely
    pi_13445481
    * Chen komt binnen
    ''Kan ik hier nog wat drinken en eten?!''
    [14.gif]
      donderdag 25 september 2003 @ 22:15:51 #236
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13446312
    * Preliator komt binnen (met de fiets van Guusie!)

kijk eens wat ik heb! benzine!!!
    heej Chen ik heb t geld op de toonbank gelegd!

* Preliator loopt naar de surfplank en vult t tankje weer met benzine

herkansing Guusie?

vrijdag 26 september 2003 @ 08:13:57 #237
    51124 Amethist
    pi_13450854
    * Amethist huppelt naar binnen en gaat meteen op de koffiezetappraat af, maar bedenkt dat ze meer trek heeft in een cappuchino.
    Dan kijkt ze of er nog lekkere broodjes zijn.
    Ze is in een vrolijke bui en geeft iedereen een zoen op hun wang, en wenst iedereen een hele goede morgen
    pi_13451567
    * Simon komt uit de keuken gestommeld

Goeden morgen allen

* Simon pakt dan een expresso en kruipt op z'n kruk an de bar en slaapt half verder

Luitenant S. Carnagy
      zaterdag 27 september 2003 @ 10:40:39 #239
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13474919
    * Preliator komt binnenlopen en heeft een vol rugzakje op zn rug

Goedenmorgen iedereen al weer wakker!

* Preliator pakt gelijk wat gereedschapjes uit zn rugzakje op zn rug en begint te knutsellen aan zn surfplank

schroefschroefschroef

edit: domme fout verbeterd (nog niet wakker)

zaterdag 27 september 2003 @ 10:42:21 #240
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_13474945
    * magneet hangt een bordje op.

*wegens een meeting is er niemand aanwezig mocht u iets nodig hebben bedien uzelf dan maar*

zaterdag 27 september 2003 @ 10:48:29 #241
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13475031
    * Preliator ziet zichzelf in 1X helemaal alleen staan in het grote gebouw

maar wacht!
    dan is dr allemaal ijs alleen voor mij!

naja ijs komt zo

* Preliator zet een zonnenpaneel op zn surfplank en haalt de benzine tank eraf

w8 is ff ik heb nog een goed idee
    die surfplank komt zo wel weer

* Preliator laat alles liggen op een schoefendraaien en wat schroefjes na en rent naar de gevondenvoorwerpenbak en haalt daar de wc-pot van LD uit. Vervolgens loopt Prely naar de tioletten...

Shit welke wc's de heren of de damens...

naja dr is toch niemand laat ik eens aardig zijn voor de damens

* Preliator loopt de damens wc binnen (nadat hij voor de zekerheid nog een paar keer had geroepen te controle) en haalt de "oude" wc pot weg en monteerd daar de goude wc-pot van LD

zo dat zit wel knor

* Preliator loopt naar de bar en pakt een drankje, loopt naar een relaxe stoel en gaat ff rustig zitten bijkomen

zaterdag 27 september 2003 @ 10:49:53 #242
    51124 Amethist
    pi_13475054
    * Amethist komt binnen en ziet alleen preliator, wat een rust.

Hoi Preliator, wat een stilte hier.

zaterdag 27 september 2003 @ 10:52:18 #243
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13475088
    idd! maarja dan zie je ook in 1X hoeveel ruimte dit gebouw heeft
    en dan kan ik nu rustig binnen mijn surfplank uittesten

moet je nog iets? want ik wou net ff een broodje gaan pakken..

zaterdag 27 september 2003 @ 10:55:32 #244
    51124 Amethist
    pi_13475122
    O een broodje zou zeker lekker zijn. De grote van het gebouw had ik al gezien, toen ik het moest schoonmaken, maar ik mis wel de gezelligheid zo, zonder al die mensen.
      zondag 28 september 2003 @ 11:35:00 #245
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13493670
    * Preliator komt nu pas terug uit de keuken omdat hij niet alles kon vinden in de keuken (alles stond heel hoog )

Amethist hier is je broodje... een beetje laat
    moet je m nog?

zondag 28 september 2003 @ 11:46:20 #246
    8116 Marlo
    Vage Giraffe
    pi_13493857
    * Marlo komt de VTC binnengelopen

Hoi dwergje

Heb jij ook chocoladeijs met advocadatsaus

pi_13494159
    hee dwergje.. waar is mijn fiets nouw?

Guusie vind het hier nog een beetje vreemd stil, en preliator wandelt niet heen en weer.. zoals altijd... nawja, ben nu te moe voor onderzoek ..

[Dit bericht is gewijzigd door Guusie op 28-09-2003 12:16]

zondag 28 september 2003 @ 12:13:09 #248
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13494288
    Guusie kijk uit!!!

* Preliator komt op topspeed aanrollen op zn surfplank en weet net op tijd vlak voor guusie te remmen

hoi Guusie! je fiets staat bij de ingang hoor!
    wat vind je van mn verbeterde surfplank op zonnenenergie?

pi_13494310
    waaa Guusie schrikt zicht terplekke.. woei.. dat ging nog net goed..

Geweldig op zonne energie.. nu kan je zeker van me winnne

zondag 28 september 2003 @ 12:17:25 #250
    8116 Marlo
    Vage Giraffe
    pi_13494358

* Marlo maakt zich heel groot zodat er allemaal schaduw op de smurfplank van de dwergje valt.

Ej, mag ik ook geholpen worden misschien?

zondag 28 september 2003 @ 12:30:25 #251
    68209 lucky-luuk
    eenzame Cowboy
    pi_13494618
    * lucky-luuk komt ook weer het VTC binnenlopen en gaat aan de bar zitten

heel Guusie heb je de spullen al terug gevonden die gestolen waren

zondag 28 september 2003 @ 12:55:40 #252
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_13495065
    * magneet komt ook binnengelopen

Zow mensen ik ben er weer wie kan ik helpen? Gave surfplank heb je Preli hoe hard gaat hij?

zondag 28 september 2003 @ 13:22:24 #253
    8116 Marlo
    Vage Giraffe
    pi_13495570
    * Marlo wou eigenlijks nog steeds wel zijn chocolaaie ijs met advocaten saus, dat was wel lekker gisteren
      zondag 28 september 2003 @ 13:30:17 #254
    42701 Preliator
    Een dwerg op FOK!Eiland
    pi_13495727
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 12:55 schreef Magneet het volgende:

Gave surfplank heb je Preli hoe hard gaat hij?

k heb t nog niet gemeten eigenlijk... maar hij gaat sneller dan mn mini

* Preliator raced met zn surfplank naar de VTC-racebaan

zondag 28 september 2003 @ 13:35:12 #255
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_13495831
    * Magneet zet een grote chocolade ijs met advocaatsaus voor Marlo neer.
      zondag 28 september 2003 @ 13:36:02 #256
    33169 Magneet
    Magnetic Enhanced
    pi_13495849
    das mooi preli
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')