schijnt hier perfect voor te werken, alleen bij wat oudere littekens wordt het lastig, ook voor die dure creme, je huid is daar al klaar met genezen he, dus je kan weinig beinvloeden dan.
quote:Volgens mij is het PCLE creme. Werkt idd prima
Op dinsdag 16 september 2003 19:06 schreef Ooze het volgende:
PLE-creme van biodermal.See my ava!
Ik heb die Biodermal creme gebruikt bij een nieuw litteken in m'n gezicht en ben erg tevreden over het resultaat.
Ik weet niet hoe erg het is bij jou, maar als je echt hele grote dramatische littekens hebt is plastische chirurgie misschien nog een oplossing. Helpt misschien beter dan die creme van 1000 [edit] euro (hier stond nb eerst gulden!)[/edit] waar je het over hebt.
[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 17-09-2003 08:16]
quote:Op www.aloevera.nl zie ik anders geen info over littekens...
Op dinsdag 16 september 2003 19:09 schreef IronEagle het volgende:
Aloe Vera is een aanrader!!Ik gebruik hem altijd voor mijn voorhoofd!
En die kan ik bij de lokalre kruidvat halen?
http://www.aloevera.nl/main/top.htm
quote:Ik heb maar liefst 3 littekens op mijn gezicht waarvan 2 niet opvallen.
Ik weet niet hoe erg het is bij jou, maar als je echt hele grote dramatische littekens hebt is plastische chirurgie misschien nog een oplossing. Helpt misschien beter dan die creme van 1000 gulden waar je het over hebt.
quote:weet nie, ik heb het toen besteld, is geloof ik niet in de winkel te koop, maar misschien nu wel.
Op dinsdag 16 september 2003 21:21 schreef lariekoek_ het volgende:
Dus das de Aloelixir® Aloë Vera huidgel puur en niet de Aloelixir® Aloë Vera Gold Gel ?En die kan ik bij de lokalre kruidvat halen?
http://www.aloevera.nl/main/top.htm
Voor zover ik weet, moet je de gel hebben, van het merk "forever living products"
Ik heb ook nog een litteken te verwijderen
quote:Oké, dat valt nog wel mee lijkt me. Bovendien vinden veel vrouwen een klein litteken bij een vent erg stoer!
Op dinsdag 16 september 2003 22:12 schreef lariekoek_ het volgende:
Ik heb maar liefst 3 littekens op mijn gezicht waarvan 2 niet opvallen.
1 tje zit door de wenkbrauw eentje er onder en een kleintje (~1cm) op mn voorhoofd..
Voor de vorige poster: die littekencreme van Biodermal is te koop bij de drogist (bijvoorbeeld Etos).
[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 17-09-2003 14:46]
quote:Idd PCLE-creme biodermal...hij zal er niet door verdwijnen maar kan lichter van kleur worden en zachter worden...laser-techniek is te proberen maar erg prijzig, soms krijg je vergoed als je kan aantonen dat je psychisch onder te lijden hebt>>>medisch, anders wordt niet vergoed.
Op dinsdag 16 september 2003 19:03 schreef lariekoek_ het volgende:
Ik heb een litteken op mn hoofd en vroeg me ook af of er wat aan te doen was.. bv dmv van een creme.. het is al jaren geleden dat het litteken gevormd was...
Op TV heb ik wel eens van die creme van 1000 euro gezien.. maar die scheen dan ook echt te helpen..
iemand ideeen??
thx
Hoewel wat wordt er tegenwoordig met de nieuwe regeringsplannen nou nog wel vergoed????
V.
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 21:24 schreef Milord het volgende:
Ik heb een litteken van een 3 cm onder mijn oog dankzij een bepaald iemand, wat destijds met een of ander zalfje elke dag door mijn moeder behadeld is in mijn vroege jeugdjaren.
Nu heb ik kort geleden Aloe Vera geprobeerd maar ik blijk daar zo allergisch als wat voor te zijn want heel mijn huid zet rood op en prikt als de neten. Ook van de meeste reguliere middeltjes droogt mijn huid uit of ze werken niet (na een week geprobeerd te hebben)
Wat is in mijn geval aan te raden?Stokolan, kun je bij een beetje redelijke apotheker bestellen, mijn oma die al jaren geteisterd wordt daar mog ergere klachten en allergische reacties op vele veeeeleeee zalfjes en cremes reageert heel goed op Stokolan!
Succes!!special thanxxx to anton88
quote:PCLE creme is de litteken creme van Biodermal?
Op woensdag 17 september 2003 20:34 schreef Gekke_mus het volgende:[..]
Idd PCLE-creme biodermal...hij zal er niet door verdwijnen maar kan lichter van kleur worden en zachter worden...laser-techniek is te proberen maar erg prijzig, soms krijg je vergoed als je kan aantonen dat je psychisch onder te lijden hebt>>>medisch, anders wordt niet vergoed.
Hoewel wat wordt er tegenwoordig met de nieuwe regeringsplannen nou nog wel vergoed????
quote:Zijn twee aparte produkten de laatste is idd het meest ideaal voor de oudere littekens!! Grzzz me
Op woensdag 17 september 2003 21:41 schreef lariekoek_ het volgende:[..]
PCLE creme is de litteken creme van Biodermal?
Hoe doen anderen dit?
quote:de litteken creme kost 11 euro ..
Op maandag 22 september 2003 17:55 schreef Goofup het volgende:
wat kost zo'n tubetje van die cremepjes die hierboven genoemd worden?
Goofup is namelijk erg blij dat mannen beenhaar hebben, om die over littekens te laten groeien en zit er verder niet mee, maar als er dan toch een tubetje van een paar euro's voor bestaat en het werkt, dan ga ik effe smeren
thx voor alle replies
quote:Tjonge jonge das wel een hele lompe opmerking
Op woensdag 17 september 2003 19:05 schreef dax het volgende:
Je kunt ook gewoon meteen je hele hoofd verwijderen, dat is veel makkelijker:
Calendula van VSM schijnt ook goed te zijn om wonden te helen en littekens te helpen vervagen...
Edit: Ohw iemand hierboven zei al Calendula...
en wat houdt dat 95% in
en hoe vaak moet ik dat dan smeren?
quote:Een vriendin zoeken die dat niet wil zien .
Op woensdag 17 september 2003 20:42 schreef Oksel het volgende:
En als je putten in je kop hebt door het uitknijpen van levensgrote puisten?
[Dit bericht is gewijzigd door Loedertje op 18-11-2003 19:04]
ik gebruikte iets van biodermal maar dat werkte niet heel erg super/
quote:Oh ik wel
Op dinsdag 18 november 2003 19:03 schreef Loedertje het volgende:[..]
Een vriendin zoeken die dat niet wil zien .
Bedoel, je gaat je toch niet druk maken om iets waar je geen fuck aan kunt doen?
Ik heb ook een paar (stuk of 5) van die putjes op mn slapen, en het is echt niet om aan te zien zo lelijk
quote:Nou ik zou niet echt een creme gaan kopen voor 1000 euro, maar je hebt tegenwoordig lasertechnologie om littekens te verwijderen.
Op dinsdag 16 september 2003 19:03 schreef lariekoek_ het volgende:
Ik heb een litteken op mn hoofd en vroeg me ook af of er wat aan te doen was.. bv dmv van een creme.. het is al jaren geleden dat het litteken gevormd was...
Op TV heb ik wel eens van die creme van 1000 euro gezien.. maar die scheen dan ook echt te helpen..
iemand ideeen??
thx
Een aanrader!
quote:wow, die litteken is helemaal gereduceerd tot een rood kruisje
Op dinsdag 16 september 2003 19:06 schreef Ooze het volgende:
PLE-creme van biodermal.See my ava!
quote:
Op maandag 22 september 2003 18:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zal SEMTEX maar ff voor zijn.Probeer Calendulan eens
quote:Alkaline - dinsdag 22 juni 2004 @ 22:26
Ik heb ben sinds kort de 'trotse' (ahum) bezitter van een mooi litteken op mijn neus .
De hechtingen zijn er uit en de wond is genezen maar ik zit met een litteken van zo'n 1,5 cm op mijn neus. Ik weet dat er bepaalde zalfjes bestaan die het litteken minder duidelijk maken, maar helpt dat ook echt?
Want het liefst wil ik gewoon van de litteken af. Want het is gewoon ronduit lelijk.
Wat valt er aan te doen?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:35 schreef miss_cee het volgende:
Ik had vorige maand mijn haren donker geverfd en er zat een verfspat op mijn neus. Ik kreeg hem er haast niet vanaf door gewoon eraf te wassen, dus heb ik keiiiiiiiiihard gewreven totdat mijn huid geschaafd was dus.
En erna werd het een soort wondje en nu zit er al ongeveer een maand zo'n bruine vlek/ litteken op die plaats..ook nog op mijn neusbot dus superopvallend! Iedereen zegt hey er zit iets op je neus. Echt vet irritant gewoon.
Heb al pcle creme erop gesmeerd en calendula creme en zalf maar het zit er nog steeds...HOE KRIJG IK DAT DING WEG????????????
Niemand?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:06 schreef Peterke het volgende:
ik heb vorig jaar een operatie gehad (nier verwijderd). Daardoor heb ik een litteken op mijn bij van 15 cm. Waarmee kan ik dit verwijderen?
dat heb ik dus ook met mijn litteken, maar ach ik ga mayb wel ff zo´n zalfje proberen, als het nix verbetert dan pech, ik zit er niet zo veel mee, ik zeg altijd maar zo: niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 25 juli 2004 11:32 schreef innovative het volgende:
Ik heb jarenlang met een wijnvlek (hemangioom) op het puntje van mijn neus gelopen. Deze is vanzelf weggegaan, maar er zit nu wel een putje in het puntje van mijn neus. Kan me niet zo veel schelen, die wijnvlek hoorde bij mij (ben er nooit mee gepest ofzo), die put hoort er ook bij. Daarnaast heb ik door de stomme fout van een dokter een litteken op mijn voorhoofd. Deze is in de afgelopen 13 jaar wel verkleurd, hij is heel licht, maar er zit op die plaats wel een grote bobbel (alsof ik mijn hoofd heb gestoten) en zijn mijn spieren en zenuwen op die plek niet helemaal meer in tact. Ach, hij zit er nou eenmaal. Ik heb me er nooit voor geschaamd, en mensen hebben er, waarschijnlijk door die houding, ook nooit vreemd over gedaan.
bronquote:Littekens kunnen minder opvallend gemaakt worden door de kleur van het litteken bij te werken. Als het litteken donkerder is dan de omringende huid kan met behulp van laser wat pigment worden verwijderd. Andersom kan bij een licht litteken extra kleur worden aangebracht via tatoeage. Verder kan operatief het oppervlak van het litteken worden gecorrigeerd.
Acnelittekens in het gezicht kunnen een stuk verbeteren met een peeling. Hierbij wordt het gezicht behandeld met een stof die ervoor zorgt dat de bovenste huidlaag vervelt. Daaronder vandaan komt een nieuwe, gladdere huidlaag met minder oneffenheden. Deze behandeling is alleen geschikt voor niet al te diepe littekentjes. Bij diepere littekens kunnen de randen met laser worden afgevlakt of wordt het hele littekentje weggesneden.
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:40 schreef EmmYKuHh het volgende:
In mijn gezicht heb ik kleine littekentjes van die rondjes..Dat komt doordat ik toen ik waterpokken had ik die allemaal open heb gekrabt..
Nou heb ik afgelopen half jaar littekencreme gebruikt.. Potje is nu leeg.. maar je ziet geen verschil eigenlijk
Wat zijn jullie ervaringen met dat spul?..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |