quote:
Op maandag 3 november 2003 16:10 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Barry van Galen had langer kunnen blijven spelen.
Ze hadden na de 2-1 wat rustiger aan moeten doen zodat ze nog wat lucht over hadden voor de tweede helft.
Hij had niet Nelisse moeten laten invallen maar een verdediger of middenvelder erin moeten zetten..Alsof een 2-1 voorsprong veilig is..Het is zeer begrijpelijk dat je je team dan laat jagen op de 3-1 voor een veilige voorsprong. Ook daarom is het logisch dat hij Nelisse erin brengtEn eigenlijk vergeet ik de belangrijkste, hij had zijn mond moeten houden over Koeman/Ajax. tuurlijk vindt jij dat, (als Ajacied)maar dat betekent niet dat het niet terecht is...
quote:2-1 is natuurlijk niet veilig, maar AZ was "op" en dat is wel een reden dat ze de overwinning kan hebben gekost
Op maandag 3 november 2003 16:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:[..]
quote:Het was een overtreding in het strafschop gebied -die speler van AZ heeft al toegegeven toe dat-ie Sonck geraakt had- dus een penalty. Jammer voor iedereen die hoopte dat Ajax niet zou winnen, maar terecht.
Op maandag 3 november 2003 15:46 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Een scheids moet niet bezig zijn met optelsommetjes. Het moet een pingel geven omdat het er een is en hem niet geven omdat er geen is en niet na de rust gaan denken aan de 1e helft en dat naderhand dan goed maken of allerlei onschuldige duikelpartijen optellen.
quote:En het levert veel te veel mod-werk op
Op maandag 3 november 2003 16:13 schreef Dylan Dog het volgende:
* Misschien moeten jullie eens kappen met het op de man spelen *Triest
Ook het feit dat hij AZ liet doordraven na de 2-1 was niet handig. Zeker Co moet weten dat er nog een lange hete tweede helft aan zou komen. Je zag aan het einde van de eerste helft al dat sommige spelers van AZ er behoorlijk doorheen zaten. Ook is in eerdere wedstrijden van AZ al gebleken dat zij sterk openen en dat het daarna minder wordt. Hij heeft te veel gegokt en dat heeft uiteindelijk dramatisch uitgepakt want de nederlaag die AZ leed is natuurlijk wel dramatisch te noemen en zelfs ik als Ajacied vind dat AZ niet heeft gekregen waar zij recht op hadden. Of beter zij verdiende meer dan 1 punt. Ze hebben het in het voetbal wel eens over een zespunten wedstrijd, we weten allemaal wat daarmee bedoeld wordt maar in dit geval zou ik het anders willen interpreteren en beide ploegen 3 punten willen geven.
quote:Dat heb je nu al in mintens 1 op de 2 posts van na dit weekend gezegd
Op maandag 3 november 2003 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
en beide ploegen 3 punten willen geven.
quote:Ja goed he!
Op maandag 3 november 2003 16:37 schreef Doc het volgende:[..]
Dat heb je nu al in mintens 1 op de 2 posts van na dit weekend gezegd
Maar ik vind het ook jammer dat zo mooie wedstrijd een verliezer heeft moeten opleveren. Een gelijkspel zou dramatisch zijn geweest omdat PSV daar te veel garen bij zou spinnen
Maar het blijft onzin om te zeggen dat AZ is benadeelt, want in dit geval zou je ook moeten zeggen dat Ajax meer is benadeelt, aangezien zij 2 doelpunten door de neus geboord kregen.
quote:Sportief om op eerdere woorden terug te komen. De wedstrijd is nou eenmaal (helaas) zo gelopen, nu maar hopen dat Den Haag de amsterdammertjes een paar punten afsnoept. Deze wedstrijd is voorbij en daar kan niemand meer wat aan doen
Op maandag 3 november 2003 17:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Nog even om op de pingel terug te komen,
Na het zien van de beelden moet ik toch toegeven dat de situatie niets voorstelde.Maar het blijft onzin om te zeggen dat AZ is benadeelt, want in dit geval zou je ook moeten zeggen dat Ajax meer is benadeelt, aangezien zij 2 doelpunten door de neus geboord kregen.
quote:Ben ajacied, maar geboren hagenees
Op maandag 3 november 2003 17:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Sportief om op eerdere woorden terug te komen. De wedstrijd is nou eenmaal (helaas) zo gelopen, nu maar hopen dat Den Haag de amsterdammertjes een paar punten afsnoept. Deze wedstrijd is voorbij en daar kan niemand meer wat aan doen
[Dit bericht is gewijzigd door Me_Wesley op 03-11-2003 18:26]
quote:Foei!
Op maandag 3 november 2003 18:24 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Ben ajacied, maar geboren hagenees
.
quote:Laat ze het maar niet horen
Op maandag 3 november 2003 18:25 schreef kamagurka het volgende:[..]
Foei!
quote:Zeg wat doet die groen-gele kudde daar aan het eind van mijn straat? Zo iets heb ik nog nooit meegemaakt...
Op maandag 3 november 2003 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Laat ze het maar niet horen
tegen NAC pakken we onze puntjes wel weer
quote:Als je iemand raakt is het niet meteen een pingel of heb je het over zaalvoetbal?
Op maandag 3 november 2003 16:31 schreef Doc het volgende:[..]
Het was een overtreding in het strafschop gebied -die speler van AZ heeft al toegegeven toe dat-ie Sonck geraakt had- dus een penalty. Jammer voor iedereen die hoopte dat Ajax niet zou winnen, maar terecht.
quote:Ik vind het nog sneuer dat bij vrijwel elke wedstrijd tegenwoordig de scheidsrechter met afstand de slechtste man van het veld is.
Op maandag 3 november 2003 16:03 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Optelsommen zouden ook niet mogen bestaan maar volgens mij was het geen optelsom. Temmink was heel duidelijk na de wedstrijd. Net zoals het een beetje flauw was van Temmink dat hij De Cler een tweede gele kaart geeft en dus rood.
Het is jammer dat zulke mooie wedstrijden als Ajax-AZ niet twee winnaars kan opleveren.
dit was dus echt geen penalty
quote:Dan ben je geen ajacied.
Op maandag 3 november 2003 18:24 schreef Me_Wesley het volgende:[..]
Ben ajacied, maar geboren hagenees
.
Dus stiekem hoop ik ook dat het onmogelijke gebeurt en ADO wint.
Wordt de competitie ook weer spannend
quote:Dan ben je een FCDH'er, met sympathie voor Ajax
Op dinsdag 4 november 2003 14:40 schreef devv05 het volgende:[..]
Dan ben je geen ajacied.
quote:en dan ook nog eens een van de weinige
Op dinsdag 4 november 2003 15:46 schreef twi het volgende:[..]
Dan ben je een FCDH'er, met sympathie voor Ajax
quote:Ook dat lijkt me niet echt 'n goede combinatie.
Op dinsdag 4 november 2003 15:46 schreef twi het volgende:[..]
Dan ben je een FCDH'er, met sympathie voor Ajax
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 07-11-2003 16:41]
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 07-11-2003 19:03]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |