abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2003 @ 11:41:23 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14340425

Deze bedoel je?

Of deze?

pi_14340782
quote:
Op zondag 2 november 2003 11:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Mag Ajax ook eens lucky zijn nu.. na vorige week hard genaait te worden door arbiter schaamhaar.
Dit is echt de grappigste post van de laatste jaren...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 3 november 2003 @ 12:01:03 #153
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14340937
Ja die TWI

Ennuh DD.......feit is dat PSV mazzel had dat Von Bommel geen rood kreeg voor zijn actie

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14341473
quote:
Op maandag 3 november 2003 12:01 schreef Speed1971 het volgende:
Ja die TWI

Ennuh DD.......feit is dat PSV mazzel had dat Von Bommel geen rood kreeg voor zijn actie

Dat bedoel ik niet, ik bedoelde vooral dat Calimero-stukje van Doezelhaar met zijn "Mag Ajax ook een keertje lucky zijn nu"...

Dat ik ooit nog een keertje Calimero mag noemen!

Wat een vrouw!
spits!
pi_14341613
quote:
Op maandag 3 november 2003 12:18 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet, ik bedoelde vooral dat Calimero-stukje van Doezelhaar met zijn "Mag Ajax ook een keertje lucky zijn nu"...

Dat ik ooit nog een keertje Calimero mag noemen!

hehehe

Ik snap alleen Doezelhaar zn beredenering wel...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 3 november 2003 @ 12:27:58 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14341764
Ajax is lucky zat, maar niet speciaal meer of minder dan andere teams. Echter is het voor mindere teams meestal verdient als ze lucky zijn, maar zodra ze tegen 'het grote Ajax' spelen en het is in hun nadeel, wordt er vaak een calimero uit de kast getrokken.
pi_14342979
Duidelijk is dat de KNVB altijd in het voordeel van de joden fluit. AZ had gewoon moeten winnen, maar de KNVB dacht daar anders over.
pi_14343213
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:08 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Duidelijk is dat de KNVB altijd in het voordeel van de joden fluit. AZ had gewoon moeten winnen, maar de KNVB dacht daar anders over.
Sodemieter een end heen domme drol!

Hiep hiep alo hiep hiep alo Calimero

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_14343288
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:16 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Sodemieter een end heen domme drol!

Hiep hiep alo hiep hiep alo Calimero

Bek dicht sukkel. Iedereen zonder oogafwijking of jodenbril ziet het.
  maandag 3 november 2003 @ 13:20:58 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14343340
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:19 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Bek dicht sukkel. Iedereen zonder oogafwijking of jodenbril ziet het.

Heb jij AZ de tweede helft nog zien voetballen dan?
pi_14343365
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:20 schreef twi het volgende:

[..]

Heb jij AZ de tweede helft nog zien voetballen dan?

Nee, toen zaten ze er aardig doorheen. Wat niet wegneemt dat de joden nooit hadden gewonnen als ze die pingel die er geen was niet hadden gekregen.
pi_14343461
Moeten we die discussie nu weer van voren af aan beginnen?
Als de KNVB altijd zorgt dat ajax wint, waarom wordt PSV dan steeds kampioen?

Oftewel:

pi_14343501
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:25 schreef kamagurka het volgende:
Moeten we die discussie nu weer van voren af aan beginnen?
Als de KNVB altijd zorgt dat ajax wint, waarom wordt PSV dan steeds kampioen?

Oftewel:

\
Tegen kleinere clubs wordt altijd in het voordeel van de joden gefloten. Dat PSV kampioen wordt komt omdat de joden niet zo vaak winnen van p$v.
pi_14343585
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:26 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

\
Tegen kleinere clubs wordt altijd in het voordeel van de joden gefloten. Dat PSV kampioen wordt komt omdat de joden niet zo vaak winnen van p$v.

Dus de competitie wordt nu eigenlijk al jaren achtereen beslist door maar 2 wedstrijden
Tuurlijk...
pi_14344179
quote:
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14344214
Ze worden wel lachwekkend hoor
In Southern Sun
pi_14344397
quote:
Deze week had Ajax geluk idd, maar dat heeft niks met de KNVB te maken. Als Opdam de 1-3 gewoon had gemaakt was er niks aan de hand geweest. AZ heeft het ook voor een deel aan zichzelf te wijten omdat ze te ver naar achteren zijn gaan voetballen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_14344664
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Deze week had Ajax geluk idd, maar dat heeft niks met de KNVB te maken. Als Opdam de 1-3 gewoon had gemaakt was er niks aan de hand geweest. AZ heeft het ook voor een deel aan zichzelf te wijten omdat ze te ver naar achteren zijn gaan voetballen

Ja en de eerste helft te veel krachten te hebben verspeeld.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14344699
quote:

[..]

Plus echt zeuren moeten ze niet, in Eindhoven hadden ze alle geluk van de wereld dat ze 3 punten pakken. Ik had het liever andersom gezien.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14346144
quote:

[..]

Te ver naar achter voetballen? Volgens mij zaten ze er gewoon door heen. Niet raar als je zag hoe ze de 1e helft bezig waren.

Die pingel was er duidelijk geen en zonder die pingel was het 2-2 gebleven. De joden krijgen zo'n pingel in de 90e minuut, 'n andere club zou 'm tegen de joden zeker niet krijgen.

maandag 3 november 2003 @ 15:05:48 #171
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_14346743
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:48 schreef F1Bas het volgende:

[..]

ga ff naar het Ajaxtopic met dit gezanik..
HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
pi_14346864
quote:
Op maandag 3 november 2003 14:49 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Die pingel was er duidelijk geen en zonder die pingel was het 2-2 gebleven. De joden krijgen zo'n pingel in de 90e minuut, 'n andere club zou 'm tegen de joden zeker niet krijgen.
Sinds dat mensen dat in de media hebben geroepen hoor ik dat toch verdacht veel. Stelletje papegaaien. En die penalty was gewoon terecht.
In Southern Sun
pi_14346951
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Sinds dat mensen dat in de media hebben geroepen hoor ik dat toch verdacht veel. Stelletje papegaaien. En die penalty was gewoon terecht.

Hahaha! Wat een gelul. De term 'lucky Ajax' die vandaag in de krant stond bestaat al jaren, evenals het idee dat de arbiters wel erg in het voordeel van de Ajacieden fluiten...

Die penalty terecht? Muahahaha. Dan heb je er echt geen verstand van of je hebt wel een erg dikke Ajaciedenbril op staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 03-11-2003 16:28]

pi_14347177
quote:
Op maandag 3 november 2003 15:11 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Hahaha! Wat een gelul. De term 'lucky Ajax' die vandaag in de krant stond bestaat al jaren, evenals het idee dat de arbiters wel erg in het voordeel van de Ajacieden fluiten...

Die penalty terecht? Muahahaha. Dan heb je er echt geen verstand van of je hebt wel een erg dikke Ajaciedenbril op staan.

Nee, dat een andere ploeg die penalty niet had gekregen, wel blijven opletten.

Voor de penalty verwijs ik je graag naar onderstaande foto trek dan zelf je conclusies maar. Het is een penalty, maar er zijn zat scheidsrechters bij die hem niet geven. Temmink gaf hem wel, en dus is het jammer voor AZ maar is er niets Luckies aan Ajax. Begrijp je dat of ben ik te slim?

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 03-11-2003 16:27]

In Southern Sun
pi_14347215
quote:
Op maandag 3 november 2003 14:49 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
volgens mij was het er een die niet hoefde te worden gegeven, maar een pietlut kan 'm geven. Echter, daarvoor waren imho al zeker 2 situaties (een 10 minuten ervoor werd Sonck toch behoorlijk naar achteren getrokken en in de 1e helft ook al een keer) waarvoor wel een pingel had moeten worden gegeven, dus ik denk dat het een beetje een optelsituatie is geworden
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')