quote:jaa dankje, ajax tsja, ik hoop op een gelijkspel maar vooral dat az et niet opgeeft als ze (dik) verliezen, maar k denk et niet want AZ is mentaal stukken sterker geworden
Op zaterdag 25 oktober 2003 23:27 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hehe gefeliciteerd
is wel grappig om te zien dat az (voor eventjes bovenaan staat) maar denk wel dat ze van ajax verliezen..zeker als het uit is.
Maja zwolle is weer een stapje dichterbij
Tuurlijk, we hebben wel wat geluk gehad hier en daar (en in Eindhoven) maar dit team draait als een trein momenteel.
Co: _0_
Van Galen heeft nog geen kaart gepakt deze competitie en speelt, na een paar minder opvallende wedstrijden, zijn beste voetbal. ^0^
Wat "Huiswaard" (toch??
) al zegt: 't was Beregezellig in De Hout vanavond dat gewoon praktisch was uitverkocht. En een pracht spandoek, mannen! 8- )We zullen best nog wel verliezen deze competitie maar dit pakken ze ons echt niet meer af.
Ik voorspel dat ajaks het nog knap lastig gaat krijgen met dit AZ. Ik sta er niet an te kijken als AZ gewoon met een gelijkspel dat excuus voor een stadion verlaat op 1 november.
quote:Gefeliciteerd hoor, mooie prestatie enzo. Maar ehm, dat bovenstaande lijkt me toch niet echt bijzonder. Is wel een aantal andere clubs wat niet bovenaan hoeft te staan om een beetje sfeer te hebben en de 8000 te halen....
Op zondag 26 oktober 2003 00:25 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Wat "Huiswaard" (toch??) al zegt: 't was Beregezellig in De Hout vanavond dat gewoon praktisch was uitverkocht.
Verder zij het je gegunt, denk dat het aan het einde van de rit een Uefa-cup plek wordt voor AZ. Maar dat lijkt me toch al een hoofdprijs voor jullie?
[Dit bericht is gewijzigd door Cruoninga op 26-10-2003 01:59]
Wat die Co allemaal kan doen met een team is fantastisch.
Je krijgt mooi voetbal, veel kansen en 2/3 echte sterspelers.
Bij WillemII waren dat zeker galasek, ramzi en bombarda.
De andere spelers die eromheen speelde functioneerde gewoon hardstikke goed.
En ik hoop dan ook zeker dat AZ hoog eindigt al is het maar dat Co nog even een lange neus kan trekken naar de arena
quote:hmm...ehm..eigenlijk ben ik ook best wel ajacied, dus een gelijkspel mag van mij wel...
Op zaterdag 1 november 2003 14:46 schreef makaveli_nh het volgende:
Okeej vanavond de grote avond
de wedstrijd van het jaar
wat denken jullie als uitslag?
ik hoop op een 1-2 maar gok op een 1-1
wat jullie?
Let op Cootje, Ajax komt eraan!
-Raffie-
Zag Co 2 weken geleden nog in mijn stamkroeg.. Wat een uitstraling heeft die man zeg!!
quote:Oh ja.. da's waar ook!
Op zaterdag 1 november 2003 19:14 schreef snowwie het volgende:
elkhattabi is zich nu nog ff aan het volvreten. die zal nog wel weer zijn best doen. ik gok op een 4-4-2 opstelling
quote:"elkhattabi heeft de keeper gepasseerd. hij hoeft alleen nog maar zijn voet tegen de bal te zetten om AZ in de laatste minuut langs ajax te schieten
Op zaterdag 1 november 2003 19:15 schreef Ole het volgende:[..]
Oh ja.. da's waar ook!
Goed dat de wedstrijd niet zondag om 18 uur is zeg!
en...
hij valt FLAUW"
het zou me toch wat zijn als het om die tijd al gespeeld zou worden
quote:tis dan maar goed dat die man niet in het veld staat maar ernaast.
Op zaterdag 1 november 2003 19:20 schreef Ole het volgende:
Ik zag gister nog een interview met Co. Hij is erg gebrand op een overwinning, na wat er bij Ajax is gebeurd! En hij was idd blij met het tijdstip.. zonder water is het lastig voetballen!
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 19:21 schreef snowwie het volgende:[..]
tis dan maar goed dat die man niet in het veld staat maar ernaast.
Hij wil wraak
en van mij mag ie!!
ik kom niet uit NH hoor.. maar ja, ik vind het geweldig wat AZ nu doet.. deden ze in 81/82 ook al een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |