abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 september 2003 @ 00:09:24 #1
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13197528
Ik weet niet of ik het in MUZ of in OOG moet plaatsen, dus ik kies maar voor MUZ.
quote:
ST. PETERSBURG - Industrial rock band, Hell On Earth will feature a live suicide at their State Theatre performance in St. Petersburg, FL on Saturday, October 4th. A Euthanasia Society member will carry out the suicide to raise awareness for dying with dignity. The Euthanasia member, who suffers from a terminal illness, is using the event as a platform to help make back-street suicides a thing of the past.

Though his identity is being withheld until the day of the event, he did have this to say, I thank the lord that Hell On Earth is giving me this opportunity to end my suffering. I just want to say as my last will and testament that this is my god given choice to end my life. Id prefer to have a physician-assisted suicide but until the laws are changed, those who are in pain like me will either have to continue to suffer or do it themselves.

The event, The Hell On Earth Haunted Tour, is part of a national tour the band is on to support their new album, All Things Disturbingly Sassy.

bron

Publiciteitsstunt? Of zou het echt zo ver komen dat iemand zich daar om het leven brengt?
Het zou in ieder geval wel de lat een stukje hoger leggen qua show

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_13197564
Ik zou niet inzien waarom niet.
Maar natuurlijk niet on stage ofzo, ergens achteraf, lijkt me ook een mooie manier om te sterven.
pi_13197604
is niet echt boeiend om te zien lijkt me.. iemand die daar half in coma ligt en een spuitje/pilletje krijgt en vervolgens inslaapt..
[b]Iedereen is gelijk[/b][br]Maar sommige zijn iets gelijker dan anderen
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:13:21 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_13197617
quote:
I thank the lord that Hell On Earth is giving me this opportunity
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:13:29 #5
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_13197618
Freaky shit...
pi_13197628
Ziekelijk!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 september 2003 @ 00:14:07 #7
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13197633
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:12 schreef Marijnissen het volgende:
is niet echt boeiend om te zien lijkt me.. iemand die daar half in coma ligt en een spuitje/pilletje krijgt en vervolgens inslaapt..
ik vermoed dat dat beeld nog lang op je netvlies zal staan eigenlijk, als je je beseft dat je echt iemand net dood zag gaan.
pi_13197640
als het echt waar is:
als hij/zij dit 'on stage' zou doen, vind ik dit dus gewoon echt niet kunnen!

Ik ben niet tegen de evt. euthanasie op zich, maar het lijkt mij ronduit belachelijk om te doen terwijl er ik-weet-niet-hoeveel mensen naar het optreden staan te kijken

als het een publiciteitsstunt is:
één woord: dieptriest

- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_13197653
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:14 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik vermoed dat dat beeld nog lang op je netvlies zal staan eigenlijk, als je je beseft dat je echt iemand net dood zag gaan.

Iemand zien sterven is niet zo prettig nee.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_13197654
commerciele suicide
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 16 september 2003 @ 00:18:08 #11
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_13197724
lijkt me sterk, die band komt het land niet meer uit als ze dat echt doen, zoals ze al zeggen is het immers illegaal
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_13197746
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:14 schreef bas-beest het volgende:

Ik ben niet tegen de evt. euthanasie op zich, maar het lijkt mij ronduit belachelijk om te doen terwijl er ik-weet-niet-hoeveel mensen naar het optreden staan te kijken

Nou die zijn dan iig wel gewaarschuwd. Maar het zal wel erg raar blijven...

Als je dan perse aandacht voor die problematiek wil vragen kun je dat imo beter ergens anders doen....

pi_13197763
tering die lui zijn totaal gestoord.... als je op hun websiet kijkt, gatver de gatver.... onder het kopje multimedie en dan pictures bijvoorbeeld... (schokkend materiaal!!!)
Dit is geen publiciteitsstunt, dit is gewoon ziekte....
Unbanned :)
pi_13197797
Site is idd wel zeer onsmakelijk ja!
pi_13197818
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:21 schreef mrcool het volgende:
Site is idd wel zeer onsmakelijk ja!
Ik heb de moeite genomen de onderschriften te lezen.... zo mogelijk nog schokkender dan dat de foto's waren......
pi_13197824
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:23 schreef questionmark het volgende:

[..]

Ik heb de moeite genomen de onderschriften te lezen.... zo mogelijk nog schokkender dan dat de foto's waren......

-checked ff-
pi_13197846
Jezus die lui zijn ziek als ik die foto's zo bekijk
pi_13197854
We want more!!!!!!! We want more!!!!!!!!
Superfly.
pi_13197873
Idd, deze sjit is teringziek, ik ben geschrokken van de text.
pi_13197876
Alsof een publieke zelfmoord een statement is. Zoiets lijkt me eerder een omgekeerd effect teweeg te brengen.
En is iedereen die kijkt en weet wat er gaat gebeuren dan geen medeplichtige aan moord? Bij zelfmoord zijn de gerechterlijke spelregels toch zo dat er geen andere mensen in het spel mogen zitten?
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_13197887
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:24 schreef Brick_Top het volgende:
We want more!!!!!!! We want more!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 16-09-2003 00:27]

pi_13197892
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:26 schreef seriewoordenaar het volgende:
Alsof een publieke zelfmoord een statement is. Zoiets lijkt me eerder een omgekeerd effect teweeg te brengen.
En is iedereen die kijkt en weet wat er gaat gebeuren dan geen medeplichtige aan moord? Bij zelfmoord zijn de gerechterlijke spelregels toch zo dat er geen andere mensen in het spel mogen zitten?
Daar heerst geen Nederlandse wetgeving.
Superfly.
pi_13197905
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:26 schreef seriewoordenaar het volgende:
Het woord zegt het al: zelfmoord.
pi_13197936
quote:
I thank the lord that Hell On Earth is giving me this opportunity
The irony..
[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
pi_13197943
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:27 schreef Brick_Top het volgende:

[..]

Daar heerst geen Nederlandse wetgeving.

Klopt, maar hoe zit het daar dan? Iedereen vindt het prima en mensen komen er in hordes op af? Ik kan het me haast niet voorstellen.
pi_13197966
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:30 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Klopt, maar hoe zit het daar dan? Iedereen vindt het prima en mensen komen er in hordes op af? Ik kan het me haast niet voorstellen.

Nee, idd, dat zou dan wel een zaal vol met hele zieke honden zijn!
pi_13198014
ehhh.....
quote:
Candy corn was overflowing the stage and then they gave Heroin Shots to the audience
pi_13198015
Marilyn Manson eat your heart out. Maar niet te letterlijk aub
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_13198052
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:30 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Stukje "cultuurverschil"? .
Superfly.
pi_13198185
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:31 schreef mrcool het volgende:
Nee, idd, dat zou dan wel een zaal vol met hele zieke honden zijn!
ik zou dat maar niet te hard zeggen, brengt ze misschien op ideeen....
pi_13198206
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:35 schreef Brick_Top het volgende:
Stukje "cultuurverschil"? .
hmz, misschien toch nog even voorstellen aan mn CKV docente
pi_13198240
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:42 schreef questionmark het volgende:

[..]

ik zou dat maar niet te hard zeggen, brengt ze misschien op ideeen....

Ja, die Xander debusoilldinges wil naar verluid een hoop doen om wat aandacht te krijgen.
pi_13198299
Gelukkig weten deze truie jongens wel wat een goeie grap is..
quote:
Summer 2001 Prank: Poop Pizza
Son Bitch! Your roommate is moving out and that mother-fucker gave you no warning or notice! Panic, rage and uncertainty race through your mind because bills are due in a few weeks or worse, they're already due! Be cool and calm on the outside. We're talking poker-faced cool. Here's what to do.

Order a pizza from your now ex-roommate's favorite pizza delivery joint and get his/her favorite toppings on it.
Now go to the bathroom and poop in a container.
When the pizza arrives, strategically hide tiny bits-n-pieces of your poop under the pepperoni, mushrooms or sausage throughout the pizza.
Transform pepperoni into poop-eroni. Make Italian Sausage into mouthwatering Italian Shitage. You get the idea.
Then as a peace offering for no hard feelings, share your freshly delivered pizza with your (ex)roommate.
Poop Pizza is a great way to get even. They'll never see it coming and with every sticky-sweet bite that they take, you know Poop Pizza has never tasted so good!

http://www.hellonearth.net/pranks.htm
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_13198351
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:46 schreef seriewoordenaar het volgende:
Ja, die Xander debusoilldinges wil naar verluid een hoop doen om wat aandacht te krijgen.
Haha, you made me smile, now its time to go ! ciao...

nog even ontopic;
Ik vraag me enorm af of deze mensen niet aangehouden kunnen worden vanwege ordeverstoring en respectloos omgaan met dode beesten...
(die zanger was een met een frame ondersteunt lijk van een kalf aan et neuken op et podium !!!) compleet gestoord....

pi_13198385
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:52 schreef questionmark het volgende:

[..]

Haha, you made me smile, now its time to go! ciao...

nog even ontopic;
Ik vraag me enorm af of deze mensen niet aangehouden kunnen worden vanwege ordeverstoring en respectloos omgaan met dode beesten...
(die zanger was een met een frame ondersteunt lijk van een kalf aan et neuken op et podium !!!) compleet gestoord....

Mjah, valt moeilijk aan te pakken, he. De lat wordt steeds hoger gelegd en de 'kids' vinden het cool... En de kids zijn nodig om de cash te doen flowen... Dat kun je opmaken aan de bagger die men tegenwoordig uitbrengt. Muziek is vaak geen kunst meer maar een massaproduct.
pi_13201333
ok, tis inderdaad niet normaal dat ze dit waarschijnlijk op het podium laten gebeuren.

Achteraf gezien staan er toch wel wat erge fotos op ( bieden op 2 gasten ) maar dat het ziek is, vink nog steeds overdreven

[Dit bericht is gewijzigd door metallicattim op 16-09-2003 10:09]

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_13203556
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 10:04 schreef metallicattim het volgende:
ok, tis inderdaad niet normaal dat ze dit waarschijnlijk op het podium laten gebeuren.

Achteraf gezien staan er toch wel wat erge fotos op ( bieden op 2 gasten ) maar dat het ziek is, vink nog steeds overdreven

Jij vind een koe anaal nemen en vervolgens zijn hoofd door de blender halen niet ziek? Go see a doctor!
pi_13204840
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 11:38 schreef mrcool het volgende:

[..]

Jij vind een koe anaal nemen en vervolgens zijn hoofd door de blender halen niet ziek? Go see a doctor!

???? waar staan die fotos dan?????
Ik zie alleen bandfoto's ?!?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_13204913
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 12:31 schreef metallicattim het volgende:

[..]

???? waar staan die fotos dan?????
Ik zie alleen bandfoto's ?!?

Dan kijk je niet goed, multimedia staat het onder, en dan vooral de text tussen de plaatjes goed lezen!
  dinsdag 16 september 2003 @ 12:38:43 #40
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_13204997
Ik hoop voor die terminale patient dat ie het nog wel tot 4 oktober volhoudt. Als je net een paar dagen eerder de pijp uitgaat is al dat gedoe voor niks geweest.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_13206001
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoop voor die terminale patient dat ie het nog wel tot 4 oktober volhoudt. Als je net een paar dagen eerder de pijp uitgaat is al dat gedoe voor niks geweest.
Nou, dat zou jammer zijn.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:22:32 #42
30759 Huitzilopochtli
FASCIST AGAINST RACISM
pi_13206117
Ik zou wel willen gaan kijken hoor. Ik heb ook gehoord dat het lijk al crowdsurfend het stadion uitgegooid zal worden. Dat lijkt me dan toch weer wat minder.
Groetjes,

Sweder

[b]OFF THE BEATEN PATH I REIGN[/b]In the beaten slut I came
pi_13206211
Hm als ze hier zouden komen optereden was ik toch echt gaan kijken, geen idee wat ze spelen maar het lijkt me zogezegd wel euh.. apart Ookal zou die gast levend blijven
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:41:14 #44
30759 Huitzilopochtli
FASCIST AGAINST RACISM
pi_13206600
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:25 schreef ParanoidEv het volgende:
Hm als ze hier zouden komen optereden was ik toch echt gaan kijken, geen idee wat ze spelen maar het lijkt me zogezegd wel euh.. apart Ookal zou die gast levend blijven
We kunnen natuurlijk samen naar Sint Petersburg gaan.
Groetjes,

Sweder

[b]OFF THE BEATEN PATH I REIGN[/b]In the beaten slut I came
pi_13207080
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 12:34 schreef mrcool het volgende:

[..]

Dan kijk je niet goed, multimedia staat het onder, en dan vooral de text tussen de plaatjes goed lezen!

jah nu heb ik ze gezien, is idd wel bizar,
Kzou hetzelf iig niet willen doen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 september 2003 @ 23:16:26 #46
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13424415
Florida Theater Owner Pulls Plug On Suicide Band - Sep. 24, 2003

The owner of a theater where a band said it would stage a live suicide during a concert next month said Wednesday he isn't allowing the show to take place, according to the Associated Press.

Meanwhile, the owner of another club where the band HELL ON EARTH said they intended to move their show, also said Wednesday he won't allow the show either, leaving in question whether the band will be allowed to play at all.

David Hundley, owner of the State Theater in St. Petersburg, said he was certain the suicide was either a publicity stunt or would be an "illusion," but said he was worried of what some other "nut case" might do during the show.

"We couldn't allow anything to happen," Hundley said at a news conference.

"We deal with a lot of kids here and we don't want their parents to think anything bad or that their kids are ever at risk."

The owner of Club Venom, a Pinellas Park venue where the band said would be the new location of the show, also said he won't allow them to play if a suicide is going to be part of the act.

"We're going to nip it before it happens," owner Matt Mullins said.

Lead singer Billy Tourtelot did not immediately return a phone message. The band has a nationwide tour planned for the weeks following what would have been its St. Petersburg concert.

HELL ON EARTH are a rock band known for their stage antics, which have included grinding up rats in a blender.

The group said last week on their web site that a terminally ill member of a right-to-die group planned to commit suicide on stage in a political statement about euthanasia. St. Petersburg police, unable to do anything before the performance, had planned to have officers in the audience if a suicide was attempted.

Hundley said he was worried the international attention the event had already attracted would harm his theater's reputation, as well as the businesses along St. Petersburg's downtown commerce district.

"Now that the word is out, we can't allow them even to go on," Hundley said of the band.

pi_13424634
Rustig maar, alles gaat gewoon door
quote:
ST. PETERSBURG - The Hell On Earth Haunted Tour has been relocated to Club Venom located at 4900 66th St. N. in St. Petersburg, FL on Saturday, October 4th. Everything about the show is the same and advance tickets bought for the State Theatre, through Ticketmaster, will be honored at the new location. The live suicide will also take place as scheduled.

The State Theatre was the original venue the Hell On Earth Haunted Tour was booked at, however, Florida politicians strong-armed the State Theatre out of hosting the event.

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_13424686
quote:
Op woensdag 24 september 2003 23:23 schreef Dezz het volgende:
Rustig maar, alles gaat gewoon door
[..]
Alleen staat er in het stukje van Tokus dat het in Club Venom ook niet doorgaat.
pi_13424721
quote:
Op woensdag 24 september 2003 23:25 schreef Seborik het volgende:

[..]

Alleen staat er in het stukje van Tokus dat het in Club Venom ook niet doorgaat.

Whoeps ja klopt nou ja net goed, die lui zijn echt totaal geschift!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 24 september 2003 @ 23:41:18 #50
52552 FullySedated
in Technicolor ©
pi_13425061
ik vind het allemaal maar boring
niets shockeren.. niets ziek
tis allemaal zo wanna be
t kan allemaal veel erger (als ik me zou laten gaan )
eyes pop - skin explodes - eveybody dead
pi_13435446
Ronduit belachelijk!

Lijkt me verrot om te zien hoe iemand doodgaat op het podium. Zal altijd in je geheugen blijven

Als het een publiciteritsstunt zou zijn, zou ik nog belachelijker vinden? wat bereik je ermee. Mensen komen eerder niet dan wel, denk ik.

Kan het bestraft worden?

Names are so cliché
pi_13435770
hoeveel geld zou die man krijgen?
  donderdag 25 september 2003 @ 15:37:09 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_13435872
quote:
Op donderdag 25 september 2003 15:20 schreef SuUz2ko het volgende:
wat bereik je ermee.
Een landelijke discussie over euthanasie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_13438823
quote:
Op donderdag 25 september 2003 15:32 schreef Drumkruk het volgende:
hoeveel geld zou die man krijgen?
wat moet een dooie met geld??
  vrijdag 26 september 2003 @ 17:27:27 #55
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
  vrijdag 26 september 2003 @ 18:12:17 #56
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13464781
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:14 schreef bas-beest het volgende:
als het echt waar is:
als hij/zij dit 'on stage' zou doen, vind ik dit dus gewoon echt niet kunnen!

als het een publiciteitsstunt is:
één woord: dieptriest

Misschien was die gozer al 5 jaar triest en had hij geen leven meer / niet lang meer te gaan, dan is dit gewoon een aparte nieuwe manier om afscheid van de wereld te nemen.

Waarom zou dat triest zijn?

quote:
Lijkt me verrot om te zien hoe iemand doodgaat op het podium. Zal altijd in je geheugen blijven
Je kiest er zelf voor om naar dat concert te gaan.
pi_13466261
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 18:12 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Misschien was die gozer al 5 jaar triest en had hij geen leven meer / niet lang meer te gaan, dan is dit gewoon een aparte nieuwe manier om afscheid van de wereld te nemen.

Waarom zou dat triest zijn?
[..]

Je kiest er zelf voor om naar dat concert te gaan.

Jah ik denk dat iedere Hell On Earth fan het nu zo onderhand wel weet.

En alsof je nog nooit iemand op tv hebt dood zien gaan, of als er een aardbeving oid. is geweest al die bloederige lichamen...

Mij zou het iig nix doen.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 september 2003 @ 19:27:36 #58
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13466329
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 19:24 schreef metallicattim het volgende:

En alsof je nog nooit iemand op tv hebt dood zien gaan, of als er een aardbeving oid. is geweest al die bloederige lichamen...

Mij zou het iig nix doen.

Op tv iets zien, of echt recht voor je neus, is toch heeel wat anders. Ook al is het op tv echt, het is iets wat "op tv gebeurt", en je niet zo ter plekke meegemaakt hebt, en dus makkelijker van je af te zetten.
  vrijdag 26 september 2003 @ 21:49:14 #59
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13468806
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 19:27 schreef Tokus het volgende:

[..]

Op tv iets zien, of echt recht voor je neus, is toch heeel wat anders. Ook al is het op tv echt, het is iets wat "op tv gebeurt", en je niet zo ter plekke meegemaakt hebt, en dus makkelijker van je af te zetten.

Inderdaad, het lijkt mij ook nogal raar. Vooral als je daarvoor in juist positieve stemming was door het optreden.

Wel dom ook, bij dat interview vragen ze of het een publiciteitsstunt zou zijn van Hell On Earth. NOU WAT DENK JE DAT HET ANTWOORD IS

pi_13545687
Het nieuws haalt nu zelf het ANP
quote:
Noodwet tegen zelfdoding tijdens rockconcert

ST PETERSBURG (ANP) - Het bestuur van St. Petersburg in Florida heeft een noodverordening aangenomen om te voorkomen dat een fan van de Amerikaanse hardrockband Hell on Earth zelfmoord pleegt tijdens een concert van de band in de stad. Dat meldde CNN dinsdag.

De maatregel verbiedt zelfdoding voor commerciële doeleinden en het organiseren van een evenement dat dit mogelijk maakt. Hoewel het bestuur van St. Petersburg denkt dat het slechts om een publiciteitsstunt gaat, wil zij toch het zekere voor het onzekere nemen. Het State Theater waar Hell on Earth op 4 oktober zou optreden, had het concert al afgelast. De band zoekt nu naar een nieuwe locatie.

Statement

Hell on Earth kondigde eerder deze maand aan dat één van de fans, die een ongeneeslijke ziekte heeft, op het podium een eind aan zijn leven zou maken. De zanger van de band zei in het muziektijdschrift Rolling Stone te hebben ingestemd met het verzoek omdat Hell on Earth ,,achter het recht om waardig te sterven staat.

De zieke fan wil met zijn zelfdoding op het toneel een statement maken over het recht van doodzieke mensen om waardig te sterven. Hij schreef in een verklaring dat hij de voorkeur zou geven aan euthanasie onder toezicht van een arts. ,,Maar totdat de wet verandert moeten mensen als ik blijven lijden of er zelf een eind aan maken''. Volgens de Amerikaanse wetgeving is hulp bij zelfmoord strafbaar.

Hell on Earth is bekend geworden met nummers als 'Toilet Licking Maggot' en 'Raped by the Virgin Mary'. Verder hadden zij op het toneel seks met koeien, dronken gepureerde ratten en hielden worstelpartijen in stroop.

Worstelpartijen in Stroop
pi_13545843
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]

Worstelpartijen in Stroop

bah gadverdamme wat ranzig
Ik bedoel... seks met koeien ok.., gepureerde ratten drinken jah kan net! maar worstelen in stroop?
  dinsdag 30 september 2003 @ 15:27:45 #62
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_13546505
Als jullie allemaal nou even dat interview beluisteren. Dan ben je ineeens een stuk wijzer.
[......]
pi_13547194
quote:
It will be broadcast live over the internet on www.hellonearth.net
Het klinkt allemaal heel geloofwaardig en ik denk dat ze heel wat 'fans' kwijtraken als dit alleen maar een publiciteitsstunt is.

Ik ga het zeker checken op 4 oktober...

This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 september 2003 @ 16:01:52 #64
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13547333
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hell on Earth is bekend geworden met nummers als 'Toilet Licking Maggot' en 'Raped by the Virgin Mary'.
[..]
"bekend geworden"..... hahah wat een grap toch...
pi_13549115
quote:
Waarschijnlijk zijn die mensen even psycho als hun.

Ik las trouwens op de frontpage, afgelopen week, dat het de zanger zou zijn. Sowieso vind ik het wel een zieke manier om een statement neer te zetten.

Zijn er uberhaupt wel fans van deze band?????
Ik heb er iig nog nooit van gehoord en hier kennelijk ook niemand.

Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 13:18:32 #66
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_13569133
Ondanks de nieuwe wet wil de band de zelfdoding toch door laten gaan, schreef de Telegraaf vandaag.
quote:
AMSTERDAM - De obscure Amerikaanse rockband Hell on Earth wil komend
weekeinde tijdens zijn concert een ongeneeslijk zieke fan zelfmoord
laten plegen op het podium. De band trekt zich niets aan van de
noodwet die het bestuur van St. Petersburg, de stad in Florida waar
het optreden plaatsvindt, speciaal heeft opgesteld om het plan te
dwarsbomen.

De bandleden beweren dat ze met hun optreden de mensen bewust willen
maken van het recht om te sterven. Maar sinds maandag is het in St.
Petersburg verboden om zelfmoord te plegen op een commercieel
evenement. Ook staan straffen op het aanbieden van een locatie voor
het optreden, het verkopen van tickets en het promoten van zo'n
optreden.

De eigenaar van de zaal waar het concert zaterdag zou doorgaan, heeft
het optreden geannuleerd. Toch is zanger Billy Tourtelot vastberaden
om het concert en de zelfmoord te laten doorgaan. "Als je mag sterven
voor je land, waarom dan niet voor jezelf?", aldus Tourtelot. Hij
maakt zich geen zorgen om de sancties, die tot zestig dagen gevangenis
en een boete van 500 dollar kunnen oplopen. De band zal de man niet
bijstaan in zijn zelfmoord en ontloopt daardoor medeplichtigheid.

De band heeft een reputatie voor het opvoeren van extreme stunts
tijdens hun optredens. Zo vermaalde de band ratten in een blender en
dronken fans het gepureerde goedje daarna op. De band zorgde ook voor
ophef toen op het podium gevilde kalveren werden gesodomiseerd.
Tourtelot noemt het kunst en zegt dat symbolisme en zelfexpressie aan
de basis liggen van de stunts, ook al zijn ze in het verleden
opgevoerd om te shockeren.

Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_13646780
doet die ranzige site het niet meer?
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 16:52:20 #68
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13646945
quote:
Zo vermaalde de band ratten in een blender en
dronken fans het gepureerde goedje daarna op.
Toch maar een keer die smiley gebruiken: !
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 10:43:20 #69
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13659765
Hell On Earth stelt 'live' zelfmoord uit

ST. PETERSBURG - Rockband Hell On Earth heeft een internetconcert en de daarbij behorende zelfmoord van een ongeneeslijk zieke fan uitgesteld. Dat liet de band op de website www.hellonearth.net weten.

Een rechter in de Amerikaanse staat Florida besloot vrijdag het popconcert met beelden van de zelfmoord te verbieden. Gouverneur Jeb Bush kondigde aan de bandleden te vervolgen voor hulp bij zelfdoding.

Zanger Billy Tourtelot zei in september dat de band had ingestemd met het verzoek van de fan om op het podium te sterven, omdat Hell On Earth " achter het recht om waardig te sterven staat".

De zieke fan wilde met zijn daad de aandacht vestigen op de wens van doodzieke mensen om waardig te sterven. Hij schreef in een verklaring dat hij de voorkeur zou geven aan euthanasie onder toezicht van een arts. " Maar tot de wet verandert moeten mensen als ik blijven lijden of er zelf een eind aan maken". Volgens de Amerikaanse wetgeving is hulp bij zelfmoord strafbaar.

Het State Theater in Saint Petersburg in Florida, waar het concert afgelopen zaterdag zou plaatsvinden, lastte het optreden echter af. De band besloot dat het concert via hun website te volgen zou zijn vanaf een geheime locatie. De beelden zouden afgewisseld worden met de zelfmoordbeelden, vanaf een andere geheime locatie. Na de uitspraak van de rechter besloot de band het 'gezamenlijke optreden' een week uit te stellen.

Hell On Earth is bekend geworden met nummers als Toilet Licking Maggot en Raped By The Virgin Mary. Verder hadden de leden op het toneel seks met koeien en dronken zij gepureerde ratten.

zondag 5 oktober 2003 @ 11:00:32 #70
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13659888
quote:
op het toneel seks met koeien en dronken zij gepureerde ratten
Nog maar een keer: gadverDAmme! Het gaat hier dus duidelijk wel om het shockeren van het publiek, wat ze ook beweren, dit is waarschijnlijk ook een publiciteits-stunt.
  zondag 5 oktober 2003 @ 11:03:14 #71
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_13659906
Het zou mij niet zo veel boeien, maar je wordt wel verplicht om het te zien.
  Redactie Frontpage zondag 5 oktober 2003 @ 11:06:42 #72
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13659939
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:03 schreef Bioslock het volgende:
Het zou mij niet zo veel boeien, maar je wordt wel verplicht om het te zien.
Nee hoor.
  zondag 5 oktober 2003 @ 11:25:21 #73
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_13660106
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 11:06 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nee hoor.

Wel als je alleen voor de muziek komt.
  zondag 5 oktober 2003 @ 11:25:38 #74
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_13660109
Hoewel dat trouwens niet waarschijnlijk is.
pi_13847626
Op de site staat nog steeds dat het concert gewoon doorging, die wordt dus ook niet echt up-to-date gehouden...

Heeft iemand er nog iets van gehoord of was het echt alleen maar een publiciteits-stunt?

This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 oktober 2003 @ 13:14:24 #76
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13847652
HELL ON EARTH Stage Concert, Sans Suicide - Oct. 13, 2003

The Tampa Tribune reports that Florida shock-rockers HELL ON EARTH played Sunday night (October 12), but the promised suicide of a terminally ill fan on stage still didn't happen.

The concert at the Liar's Club in Tampa attracted about 20 fans. Outside, police and television crews waited for the suicide that didn't happen.

The band grabbed headlines when it promised to broadcast the suicide of a terminally ill fan during a concert Oct. 4 in St. Petersburg. The band played that night, but no suicide was reported.

Billy Tourtelot, the band leader, instead used Sunday's concert to declare his candidacy to the St. Petersburg City Council.

"I want your vote,'' he declared, saying his candidacy was "the only way to change things."

The band were scheduled to play at the Brass Mug on Sunday, but the bar's owner canceled the show.

pi_13847767
Nou ja, jezelf kandidaad stellen kan natuurlijk ook. Ik denk niet dat ie veel stemmen krijgt aangezien er maar 20! fans op hun concert waren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')