[PTA] Photoshop wedstrijden voor auto's.
Het idee is simpel, er wordt een plaatje hier gepost en iedereen mag hem bewerken.
De Regels
- Je moet de opgegeven auto bewerken
- De orginele auto moet herkenbaar blijven
- Het moet je eigen bewerking zijn. Niet een van internet, niet een van je broer/neef/vriend/whatever.
- Voorkom plaggiaat/gebruik van zelfde onderdelen. Blijf orgineel!
- De bewerking moet geresized worden naar 800x600.
- De ronde loopt tot twee dagen na opgeven te bewerken auto.
- Om 15:00 van de tweede dag zal er een poll komen. Deze poll blijft tot 21:00 die dag open.
- De winnaar van de vorige wedstrijd mag de volgende auto kiezen. Deze mag hij nog niet al bewerkt hebben.
- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
- Dit topic is voor de lol, Het moet wel leuk blijven.
als je er nog niet zo goed in bent, kan je deze tutorials gebruiken:
- Tutorial 1
- Tutorial 2
- Tutorial 3
PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES voor algemene opmerkingen voor het verbeteren van dit topic of foto's voor een volgende ronde.
Photosoepwedstrijd voor auto's Offtopic geblaat voor als je het ergens niet mee eens bent of op je tenen getrapt bent...dan kan je dat hier eruitgooien
Photoshop Auto's Deel 3 voor als je ook een soep hebt gemaakt, maar het niet de foto is van de wedstrijd. Of voor vragen op Photoshop gebied kan je hier terecht.
Vorig Topic: PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 12
Huidige Auto:
[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 16-09-2003 15:38]
SinZ:
blingbling:
Kaj_A
Ultimora:
barf:
quote:idd cool dingetje
Op maandag 15 september 2003 23:08 schreef Henkmanz het volgende:
mijn complimenten voor Barf's Batmobile. echt té tof bedacht!
PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES voor algemene opmerkingen voor het verbeteren van dit topic of foto's voor een volgende ronde.
Photosoepwedstrijd voor auto's Offtopic geblaat voor als je het ergens niet mee eens bent of op je tenen getrapt bent...dan kan je dat hier eruitgooien
Photoshop Auto's Deel 3 voor als je ook een soep hebt gemaakt, maar het niet de foto is van de wedstrijd. Of voor vragen op Photoshop gebied kan je hier terecht.
Hier is ie:
Als iemand commentaar heeft hoor ik het graag Ik ben nog maar een beginner...
quote:Leuk gedaan, verander misschien iets meer aan het exterieur, dat had ik in het begin ook. Probeer maar gewoon eens een bumper van een andere auto er af te halen. Het valt best wel mee.
Op dinsdag 16 september 2003 13:30 schreef Mr_Onyx het volgende:
Ik kan gewoon hier mijn photoshopauto voor de wedstrijd posten toch?Hier is ie:
Als iemand commentaar heeft hoor ik het graag
Ik ben nog maar een beginner...
En de grond onder de auto is wel erg groen! Maar verder is ie mooi
Edit: is dit je eerste post?
Poll: Welke Z4 is het mooist gesoept?
Je hebt gestemd op: barf
Moeilijk kiezen tussen die van barf & Kaj_A, maar heb toch gekozen voor de barfmobil. Ziet er echt heel grappig uit!! En dat is positief bedoeld!
quote:Gedaan
Op dinsdag 16 september 2003 10:35 schreef SiNz het volgende:
Kaj_A....kan je in de openingspost ff de andere topics erbij zetten??PTA photoshop wedstrijd SUGGESTIES voor algemene opmerkingen voor het verbeteren van dit topic of foto's voor een volgende ronde.
Je hebt gestemd op: SinZ
Je IP is:
Vind ik het best gesoept mooi afgewerkt en ziet er echt uit
Die van Kaj_a vind ik nooit mooi omdat er altijd van die getekende wielen onder zitten
quote:Hoe bedoel je, zelf getekend? Dat lijkt mij sterk
Op dinsdag 16 september 2003 16:48 schreef Steve-O het volgende:
Die van Kaj_a vind ik nooit mooi omdat er altijd van die getekende wielen onder zitten
quote:Nou ze zien er gewoon nep uit van een getekende auto ofzo
Op dinsdag 16 september 2003 16:54 schreef _laytsskylighter_ het volgende:[..]
Hoe bedoel je, zelf getekend? Dat lijkt mij sterk
nofi offcourse
Een gevaarlijk woord
Edit:
* _laytsskylighter_ kijkt nog even goed naar de soep van Kaj_A..................................... (goed kijken) ................ en ziet dat het idd een velg van een onscherpere foto is.
* _laytsskylighter_ kijkt nog even verder en ziet dat de velg van de soep van Ultimora ook iets minder scherp dan de eigenlijke foto is
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 16-09-2003 17:04]
quote:dat zie je niet helemaal goed
Op dinsdag 16 september 2003 16:58 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Volgens mij is het gewoon een onscherpe foto of anders eentje met een anderebelichting
Een gevaarlijk woord
Edit:
* _laytsskylighter_ kijkt nog even goed naar de soep van Kaj_A..................................... (goed kijken) ................ en ziet dat het idd een velg van een onscherpere foto is.
* _laytsskylighter_ kijkt nog even verder en ziet dat de velg van de soep van Ultimora ook iets minder scherp dan de eigenlijke foto is
quote:Doe dat maar gewoon in een van die andere topics...niet hier.
Op dinsdag 16 september 2003 17:23 schreef Ultimora het volgende:
ik ga naar huis, als ik daar ben komt het origineel hier te staan (van 1600x1200.....)
Je hebt gestemd op: SinZ
Toch maar voor sinz, vind de stoelen wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |