Dit zijn de PTA Photoshop wedstrijden voor auto's. het idee is simpel, er wordt een plaatje hier gepost, en iedereen mag hem soepen. je mag zovaak eentje soepen en posten als je wil, maar je kan maar 1x op jouw naam stemmen. er zijn een paar kleine regels.
- je moet de auto, die is weergegeven soepen, en niet een compleet andere auto er in soepen
- je mag niet een andere auto alvast posten en zeggen ik begin hier alvast aan ik stop met deze.
- je moet er lol in hebben.
- iedere 2 dagen wordt er een nieuwe auto gepost (als het blijft lopen)
- de soep moet je eigen werk zijn, dus niet van je broer die ook vaak soept en je stieken overal bij helpt
- Als de foto kleiner is als deze vrij grote, mag je hem niet groter maken als het origineel. kleiner mag wel.
- probeer voor je zelf en anderen plagiaat te voorkomen! blijf dus origineel!
als je er nog niet zo goed in bent, kan je deze tutorial gebruiken: http://www.photoshopjunkie.com/tutorials.html
we zijn nu met deze auto bezig
FluxC5:
SiNz (mijne):
D-Devil 1:
D-Devil 2:
Steve-O:
Worm:
Wat gedaan:
AC Cobra voorkant
grille mini teruggeplaatst
andere rimms
kleurtjes
nog wat kleine dingen.
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 04-07-2003 18:47]
[Dit bericht is gewijzigd door Roellie80 op 04-07-2003 21:13]
quote:Weet ik... maar je moest eens weten hoe lang ik er tot nu toe over gedaan heb.. en ik weet zeker dat ik niet zomaar die wielen kan corrigeren zonder eerst de foto 100x te verkloten... dus laat ik m ff zo... en het valt oko niet echt op
Op vrijdag 4 juli 2003 14:51 schreef worm het volgende:
Je banden lopen over je wielkasten heen.. Als je dat aanpast dan ziet het er nog wel goed uit ook volgens mij..
quote:als je de layers nog hebt, gewoon selecteren wat er af moet, en dan delete indrukken. dan krijg je als t goed is je spatscherm weer terug.
Op vrijdag 4 juli 2003 14:56 schreef Roellie80 het volgende:[..]
Weet ik... maar je moest eens weten hoe lang ik er tot nu toe over gedaan heb.. en ik weet zeker dat ik niet zomaar die wielen kan corrigeren zonder eerst de foto 100x te verkloten... dus laat ik m ff zo... en het valt oko niet echt op
wat ook kan is de layer naar achteren verplaatsen (layer/arrange moeve backwards oid) dat werkt ook. als je de layers niet meer hebt dan kan je gewoon de wielkast uit het origineel dr in klonen..
en ik dacht dat het 1 inzending per persoon was ??
quote:winaar was er ff niet dus nummer 2 heb een auto gekozen
Op vrijdag 4 juli 2003 16:11 schreef StynuS het volgende:
ik weet niet hoor...maar ik d8 dat de winnaar mocht bepalen wat de volgende auto werd??en ik dacht dat het 1 inzending per persoon was ??
en winnaar vond het niet erg
quote:PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 2
Op vrijdag 4 juli 2003 16:30 schreef StynuS het volgende:
ik heb geen poll gezien over die toyota....wie heeft dan bepaalt wie nr 1 en 2 was
misschien handig om bmw poll te sluiten
[Dit bericht is gewijzigd door StynuS op 04-07-2003 17:28]
quote:is idd moeilijk
Op vrijdag 4 juli 2003 19:04 schreef Kreator het volgende:
pffff...die mini stijlvol verlagen met andere velgen eronder valt niet mee....
quote:Ik vond mijn Spyker velgen wel mooi
Op vrijdag 4 juli 2003 19:04 schreef Kreator het volgende:
pffff...die mini stijlvol verlagen met andere velgen eronder valt niet mee....
Maar, wat ik graag wilde weten is of ik die luchthapper moet laten zitten, zelf vond ik hem inderdaad niet functioneel, maar ziet er wel tof uit !
quote:Ik heb er ook 1
Op vrijdag 4 juli 2003 19:23 schreef D-Devil het volgende:[..]
Ik vond mijn Spyker velgen wel mooi
. En door de hamann bumper is het net een scheermes over de weg
.
Maar, wat ik graag wilde weten is of ik die luchthapper moet laten zitten, zelf vond ik hem inderdaad niet functioneel, maar ziet er wel tof uit !
quote:In de deur
Op vrijdag 4 juli 2003 19:31 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ik heb er ook 1
ziet er zeker tof uit
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 19:37 schreef D-Devil het volgende:[..]
In de deur
.
.
Roel
* slingert fotosoep ook weer even aan
quote:Je zou die achterste velg iets moeten draaien...dan lijkt het realistischer...scheelt enorm...
Op vrijdag 4 juli 2003 19:58 schreef Steve-O het volgende:
klaar
quote:ok ga het ff fixxen
Op vrijdag 4 juli 2003 19:59 schreef Kreator het volgende:[..]
Je zou die achterste velg iets moeten draaien...dan lijkt het realistischer...scheelt enorm...
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |