de meest recente die ik ken
can't hold us down van Christina Aguilera
betreffende stukje: http://www.frankum.freeler.nl/Untitled.mpg
[Dit bericht is gewijzigd door heerder op 15-09-2003 20:14]
quote:dit gaat over video clips in het algemeen wannebee mod
Op maandag 15 september 2003 20:14 schreef Vampier het volgende:
ik geloof dat ze je al doorgestuurd hebben naar een topic hierover?
Zo is er natuurlijk N*E*R*D - Lap Dance
want s'avonds zaten daar altijd veel meer borsten in dan overdag...
R. Kelly - Fiesta heeft een late-night versie, waarin de dames die op t einde in t water staan geen bovenstukje aan hebben
Zo schijnt er ook een 'dirty' version van de clip van Chingy - Right Turr te zijn, zelf nog niet voorbij zien komen...
En Jadakiss schijnt een 'dirty' version te hebben van een videoclip (weet niet eens welk nummer) maar daarin zouden ze dus blijkbaar ook echt de private parts van sommige vrouwen laten zien...
true? I don't know
wie volgt/ vult aan?
(er zijn natuurlijk ook nog genoeg nummers die op text gecensureerd zijn, maar ik denk niet dat we daar naar op zoek zijn, want dat kan je blijven doorgaan met nummer noemen)
quote:prodegy smack my bitch up?!?!?
Op dinsdag 16 september 2003 10:00 schreef Chillz het volgende:
om er dan maar even een Algemeen Gecensureerde videoclips topic van te maken:Zo is er natuurlijk N*E*R*D - Lap Dance
want s'avonds zaten daar altijd veel meer borsten in dan overdag...R. Kelly - Fiesta heeft een late-night versie, waarin de dames die op t einde in t water staan geen bovenstukje aan hebben
Zo schijnt er ook een 'dirty' version van de clip van Chingy - Right Turr te zijn, zelf nog niet voorbij zien komen...
En Jadakiss schijnt een 'dirty' version te hebben van een videoclip (weet niet eens welk nummer) maar daarin zouden ze dus blijkbaar ook echt de private parts van sommige vrouwen laten zien...
true? I don't knowwie volgt/ vult aan?
(er zijn natuurlijk ook nog genoeg nummers die op text gecensureerd zijn, maar ik denk niet dat we daar naar op zoek zijn, want dat kan je blijven doorgaan met nummer noemen)
In het orrigineel komt George W. voor met een raket in z'n handen. Die is er op TV (in Amerika iig) uit. En sigaretten zijn ook weggelaten.
quote:come undone......
Op dinsdag 16 september 2003 10:40 schreef Rocafella82 het volgende:
Die clip van Robie Williams waarin hij in dat huis wakker wordt na een feestje (naam van het nummer weet ik zo ff niet). Ik bedoel het stukje dat hij met die 2 vrouwen bezig is.
quote:doe ook even de verklaring ervan
Op dinsdag 16 september 2003 14:39 schreef barkingstar het volgende:
Golden Earring - When the lady smiles
ik weet wel ongeveer hoe hij gaat ja, maar istie ook echt gecensureerd?
volgens mij mogen ze die gewoon in zn geheel overdag uitzenden...
quote:Het stukje van die hersenoperatie wordt er wel eens uitgeknipt. Helaas imho.
Op dinsdag 16 september 2003 15:02 schreef Chillz het volgende:[..]
doe ook even de verklaring ervan
ik weet wel ongeveer hoe hij gaat ja, maar istie ook echt gecensureerd?
volgens mij mogen ze die gewoon in zn geheel overdag uitzenden...
quote:Wederom:
Op dinsdag 16 september 2003 15:06 schreef Posdnous het volgende:
Falco - Jeanny.
quote:Is dat censuur? Er is een lange en een korte versie, maar volgens mij is dat meer uitzendtechnisch.
Op dinsdag 16 september 2003 15:06 schreef Posdnous het volgende:
Falco - Jeanny.
Het is een getekende clip, waar ze de borsten van een vrouw hebben gecensureerd. Even later hakt een man zijn eigen arm eraf, en dat werd niet gecensureerd 't Is het een of het ander...
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:12 schreef Nitro_YE het volgende:
ik vind het echt onzin dat ze dat doen hoor
quote:In de clip van Jeanny wordt een jong meisje verkracht. (ook bloed in de clip e.d.). Daar waren ze niet zo blij mee, dus werd er een nieuwe gecensureerde clip gemaakt, waarin het meisje door een soort van bos loopt in de sneeuw, maar er gebeurt dus verder niks.
Op dinsdag 16 september 2003 15:07 schreef Chillz het volgende:[..]
Wederom:
Geef even een verklaring van het hoe en waarom...
Een logisch verklaring: ze staat daar naakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |