quote:wauw da's inderdaad wel heel lekker lang slapen. Lune is nu ruim 3 weken en drinkt om elf uur de laatste voeding en komt dan snachts rond drieën even drinken (vaak kwartiertje en dan beide bed weer in) en ochtends tegen half acht is ze er weer. En dan overdag rond de drie tot vier uur.....
Op maandag 29 september 2003 10:27 schreef basset het volgende:
Zijn wij dan de enigen waarbij de kleine vanaf week 3 om 1900 uur de laatste voeding krijgt en om 0700 uur de eerste?Ik geloof dat Noa's hobby slapen wordt
Hoewel ze overdag er lustig op los babbelt.
quote:wat een lekker manneke Moussy en leuk toch zo wakker, even lekker mee kletsen en kroelen met dat kereltje
Op maandag 29 september 2003 20:59 schreef moussy het volgende:
Dit hebben wij tegenwoordig na een voedingafbeelding
Niks oogjes dicht of voor pampus liggen, gewoon, wakker!!
quote:Ik ben niet geweest, ik durfde niet
Op dinsdag 30 september 2003 09:29 schreef moussy het volgende:
Danosa, was jij gister nou naar de huisarts? Ik moet straks
edit: ik lees net dat je spit hebt en da's zeker niet mooi! Wat moet je nou doen om hiervan te herstellen? Rusten waarschijnlijk maar dat lukt alleen in sprookjes met 2 kids (en 2 honden) nou veel sterkte!
Jadey is trouwens ook vaak klaarwakker na een flesje. Gelukkig heeft ze een goede dag en nachtritme en komt dit dus alleen overdag voor. (waar kan ik dit afkloppen?
)
quote:Ze kolf idd af. 's nachts lekt het ook wel eens helemaal door de zoogcompressen heen. Over voeding heeft ze niks te klagen, de rest van de buurt kan ook nog wel als dat nodig zou zijn
Op dinsdag 30 september 2003 13:40 schreef Genuivere het volgende:[..]
wauw da's inderdaad wel heel lekker lang slapen. Lune is nu ruim 3 weken en drinkt om elf uur de laatste voeding en komt dan snachts rond drieën even drinken (vaak kwartiertje en dan beide bed weer in) en ochtends tegen half acht is ze er weer. En dan overdag rond de drie tot vier uur.....
hoe gaat dat trouwens met mrs basset, houdt die dat wel zolang vol, 12 uur niet voeden? of kolft ze dan nog een keertje af?? ben gewoon nieuwsierig hoor, want ik denk dat ik dat niet zou redden zolang niet voeden...
Ze gebruikt zo'n schelp waarmee ze soms als ze een borst gegeven heeft een half flesje mee kan vullen.
Zo ziet Noa er om 7 uur 's ochtends altijd uit: 
En zo na het voeden: 
Sorry voor het weer posten van dit plaatje hoor, maar ik blijf hem gewoon leuk vinden ![]()
Hoe sjacherijnig ik 's ochtends ook ben, hiermee wordt ik direct vrolijk.
Overigens moet Noa als we haar voor de voeding van 7 uur wakker maken altijd lachen! Is al een poosje terug dat ze hongerig zat te huilen, meestal heeft ze dan haar duim al weer gevonden!
[Dit bericht is gewijzigd door basset op 30-09-2003 15:16]
quote:tjonge, da's wel een geweldige hoeveelheid voeding, ga ik hier niet redden, benal blij als Lune er genoeg aan heeft.
Op dinsdag 30 september 2003 15:09 schreef basset het volgende:[..]
Ze kolf idd af. 's nachts lekt het ook wel eens helemaal door de zoogcompressen heen. Over voeding heeft ze niks te klagen, de rest van de buurt kan ook nog wel als dat nodig zou zijn
Ze gebruikt zo'n schelp waarmee ze soms als ze een borst gegeven heeft een half flesje mee kan vullen.
Zo ziet Noa er om 7 uur 's ochtends altijd uit:
En zo na het voeden:
Sorry voor het weer posten van dit plaatje hoor, maar ik blijf hem gewoon leuk vinden
Hoe sjacherijnig ik 's ochtends ook ben, hiermee wordt ik direct vrolijk.Overigens moet Noa als we haar voor de voeding van 7 uur wakker maken altijd lachen! Is al een poosje terug dat ze hongerig zat te huilen, meestal heeft ze dan haar duim al weer gevonden!
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 14:17 schreef danosa het volgende:[..]
Ik ben niet geweest, ik durfde niet
quote:Tuurlijk moet ik rustig aan doen en ik mag ook nog eens niet bukken
edit: ik lees net dat je spit hebt en da's zeker niet mooi! Wat moet je nou doen om hiervan te herstellen? Rusten waarschijnlijk maar dat lukt alleen in sprookjes met 2 kids (en 2 honden) nou veel sterkte!
Ik ging eigenlijk heen zo van, ik vloei, heb wat buikpijn wat uitstraalt naar mn bovenbeen en rug (heb ik ook altijd als ik ongesteld ben) Dat is dus gewoon spit
Buikpijn kan idd van het vloeien komen, maar hij dacht zelf, omdat ik zo spastisch loop en sta van de pijn in mn rug dat het mn spieren waren. Ik wist niet eens meer dat er nog buikspieren verstopt zaten
Ik kan alleen maar zeggen: Ik weet hoe het voelt ![]()
Wacht maar tot je gaat liggen en je wilt opstaan
quote:tja, van de zondag kon ik amper van de bank af komen
Op dinsdag 30 september 2003 20:40 schreef basset het volgende:
Tja,Ik kan alleen maar zeggen: Ik weet hoe het voelt
Wacht maar tot je gaat liggen en je wilt opstaan
Isa is de laatste dagen op van alles aan het kauwen en vreselijk aan het kwijlen. Het is toch nog veel te vroeg voor tandjes? (3,5 maand)
quote:Hmm, het kan nog maanden duren voordat ze doorkomen... het kan ook morgen al gebeuren... Ik was zelf 4 maanden oud en kreeg 2 tanden te gelijk, andere kindjes krijgen tanden tegen de tijd dat ze 1 worden, er zijn kids die worden met tanden geboren...
Op woensdag 1 oktober 2003 19:03 schreef phileine het volgende:
Isa is de laatste dagen op van alles aan het kauwen en vreselijk aan het kwijlen. Het is toch nog veel te vroeg voor tandjes? (3,5 maand)
Chiara heeft opnieuw haar tong ontdekt
, ze kauwt er op, smakt enorm, danst ermee en lijkt af en toe een echte koe die met haar tong speelt en doet. Errug grappig...
quote:Bij mijn collega haar kindjes, was de eerste tand na 19 weken en bij haar tweede kindje na 20 weken. Dus nee hoor phileine het kan makkelijk.
Op woensdag 1 oktober 2003 19:03 schreef phileine het volgende:
Spit sux, om het maar eens op z'n forums te zeggen. Mous, je kent de tip waarschijnlijk al maar bij mij hielpen die warmtepleisters altijd heel goed, kun je in verschillende maten kopen bij de apotheek (misschien ook bij de drogist tegenwoordig) en dat ontspant lekker.Isa is de laatste dagen op van alles aan het kauwen en vreselijk aan het kwijlen. Het is toch nog veel te vroeg voor tandjes? (3,5 maand)
Vandaag weer lekker met Lois en Iris een rondje gewandeld (Eva was naar het kdv). Toch heel moeilijk om dat in te passen in 2 voedingsschema's en Brams slaaptijden. Uiteindelijk waren we bijna zover en toen had Iris weer honger
Goed een uur later waren we lekker op pad. Toch handig een grote zus die al kinderen heeft, ik wist helemaal niet dat er al koekjes van Bambix waren voor kinderen van 6 maanden. Dus eentje aan Bram gegeven die zat er heel raar naar te kijken. Je zag hem denken "hmmm rammelt niet, zit geen leuk kleurtje aan, komt geen muziekie uit, dan maar in mijn mond". Hij trok toch een vieze bek
Alles zat onder de kruimels maar volgens mij had hij toch wel wat binnengekregen (met hier en daar een beetje kokhalzen, nieuwe dingen zijn niet meteen lekker natuurlijk).
Binnenkort ga ik ook beginnen met een korstje brood, ben heel benieuwd. Gaat best snel allemaal, al dat eten wat ze opeens mogen hebben.
Mijn vriendin haar dochter is bijna anderhalf en heeft nog steeds maar 2 tanden onder
Er wordt aangeraden om de eerste 6 maanden geen bijvoeding te geven als je kind volledig borstvoeding krijgt. Dit ivm allergien en optimaal profiteren van de BV.
Ik denk dat je gewoon jouw weg hierin moet vinden, het moederinstict werkt vaak wel
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |