http://expeditierobinson.startkabel.nl/forum/?username=expeditierobinson&id=32657&blz=1&msg=1
quote:Ik denk Judge
Op maandag 15 september 2003 14:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die boekster van houseDJ's.
quote:Nee joh die wordt meteen als eerste weggestemd in dat kamp omdat al die makke schapen de kant van Bjorn kiezen omdat hij ze van voer voorziet
Op maandag 15 september 2003 14:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Die boekster van houseDJ's.
De liefde van de vrouw gaat door de maag! Zeker als ie vrijwel leeg is
quote:Ik denk het ook, en ziet er nog lief uit ook.
Op maandag 15 september 2003 16:27 schreef schwa78 het volgende:
Ik geef Jutta, die huisarts, wel een goeie kans...
quote:Ik hoop het ook.
Op maandag 15 september 2003 16:05 schreef Pichu het volgende:
Dat partymonster dat 4x per week uit gaat
quote:Ja da's wel een lekker ding
Op maandag 15 september 2003 17:01 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
Ik denk het ook, en ziet er nog lief uit ook.
Ik denk dat die familie_man_Amerikaan_neger gaat winnen
quote:Ik hoop het voor hem
Op maandag 15 september 2003 21:29 schreef Bhaartje het volgende:
Bjorn de bosaap hahahaha!!!
Ik hoop dat een vrouw wint, dat is tot nu toe maar een keer gelukt. .
quote:dan eis ik Nolleke terug
Op woensdag 1 oktober 2003 20:25 schreef Molletje het volgende:
Richard komt terug uit ER2001 en vermoordt finalist Bjorn bruut met zijn machette na een gevecht op leven en dood.
Verder is Robin mijn nummer 1 bij de mannen
Geert is een mooie tweede, speelt het ook een beetje achter de ellebogen maar goed dat is ook niet erg verder.
quote:Die was gister erg sympathiek ja
Op maandag 6 oktober 2003 16:38 schreef Vamos het volgende:
Ik vind Geert ook wel aardig bezig
En Jutta vind ik ook erg leuk ja. Dus Jutta, Karen en Geert zijn mijn favorieten nu.
Robin of Jutta
quote:dat bedoel ik, die ken ik dus ook niet
Op maandag 6 oktober 2003 18:09 schreef berney het volgende:[..]
Wie.
.
quote:vrouwen hebben geen schijn van kans ofzo ????
Op maandag 6 oktober 2003 18:11 schreef elcastel het volgende:
Ik hoop Robin, in ieder geval een man.
quote:Jutta wel
Op maandag 6 oktober 2003 18:15 schreef janimie het volgende:[..]
vrouwen hebben geen schijn van kans ofzo ????
quote:Sort of.
Op maandag 6 oktober 2003 18:15 schreef janimie het volgende:
vrouwen hebben geen schijn van kans ofzo ????
quote:Voor mij afgevallen.
Op maandag 15 september 2003 15:03 schreef mbn het volgende:
Ik denk Judge
quote:bullshit trouwens, ik kan me die belgische mijnwerker nog herinderen, ga me nou niet vertellen dat hij geen ras echte overlever was.
Op maandag 20 oktober 2003 15:04 schreef Utrecht het volgende:
Ik denk Jutta.
Omdat zij het meest sociaal vaardig is. De vorige jaren hebben ook geen rasechte overlevers gewonnen, maar mensen die goed in de groep liggen. Immers de afvallers na de samensmelting bepalen wie er wint.
kan me nog herinderen dat hij elke ochtend vroeg op was om het vuur aan te houden
(wat was z'n naam ook al weer?)
quote:ze is wel erg liev ja
Op maandag 20 oktober 2003 15:11 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
maar of ze het gaat halen, ik betwijvel het, vergeet niet die laatste proeven als er nog 3 deelnemers zijn, daar moet ze maar doorheen zien te komen, tegen een bjorn / ryan / giovanni maakt ze geen kans (denk ik)
quote:Vergeet ook niet dat meestal maar 1 van de laatste 3 eindproeven een fysieke test is. Meestal 1 evenwicht test: balken in het water, 1 kennis van je kampgenoten overleven en 1 wedstrijd met meerdere dingen.
Op maandag 20 oktober 2003 15:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
ze is wel erg liev ja
![]()
maar of ze het gaat halen, ik betwijvel het, vergeet niet die laatste proeven als er nog 3 deelnemers zijn, daar moet ze maar doorheen zien te komen, tegen een bjorn / ryan / giovanni maakt ze geen kans (denk ik)
quote:klopt, maar wat denk je nu zelf, laten we eens ervan uitgaan dat ze de evenwichtsproef wint, dan zit ze dus bij de laatste 2. Dan wordt er dus gestemt. Dan hangt het er sterk vanaf wie er tegenover haar staat, want tegenover bjorn zal ze het niet halen met stemmen (denk ik).
Op maandag 20 oktober 2003 15:14 schreef mbn het volgende:[..]
Vergeet ook niet dat meestal maar 1 van de laatste 3 eindproeven een fysieke test is. Meestal 1 evenwicht test: balken in het water, 1 kennis van je kampgenoten overleven en 1 wedstrijd met meerdere dingen.
1. Ryan.
2. Bjorn.
Zo gaat het worden denk ik.
Dus Judge wordt de nummer 1. .
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 19:05 schreef schatje het volgende:
Ik gun het Robin het meest.
En Giovanni mag van mij ook wel winnen
Misschien dat de makers bij de finale uitzending met het bewijs komen, dat zou leuk zijn, nooit getoonde beelden. Nolleke kreeg dat vorig jaar voor haar kiezen.
quote:Houd er wel rekening mee dat die man supergemotiveerd is om op dat eiland te blijven en zal dus alles op alles zetten om die proeven te winnen!! (Zie die proef tegen Gio als ik me niet vergis over die leiderspositie...).
Op dinsdag 18 november 2003 14:47 schreef TheSeeker_NL het volgende:
de kans dat bjorn nu nog in de finale komt is toch wel klein... ik bedoel, hij moet waarschijnelijk nog 3-4 uitdagingen van zich afslaan, als er ook maar 1 proef is die hem niet echt ligt dan is het over en uit voor de oerman.
quote:klopt ook wel, maar wie wint er 4 proeven op een rij? ja gio
Op dinsdag 18 november 2003 15:59 schreef WattaFakka het volgende:[..]
Houd er wel rekening mee dat die man supergemotiveerd is om op dat eiland te blijven en zal dus alles op alles zetten om die proeven te winnen!! (Zie die proef tegen Gio als ik me niet vergis over die leiderspositie...).
quote:Seeker, hoe zit dat met die SEGA MEGADRIVE?
Op dinsdag 18 november 2003 20:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
klopt ook wel, maar wie wint er 4 proeven op een rij? ja gio
are we gonna do bussiness or what?
quote:[Ryan mode]
Op dinsdag 18 november 2003 20:18 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
klopt ook wel, maar wie wint er 4 proeven op een rij? ja gio
.
quote:daar hebben ze sbs6 voor....
Op zondag 7 december 2003 18:08 schreef Toadette het volgende:
misschien komt er wel geen finale vanavond....als ze een speciaal programma klaar hebben liggen voor de geboorte van het prinsesje...
quote:Natuurlijk niet!
Op zondag 7 december 2003 18:08 schreef cptmarco het volgende:
ik ben bang dat Judgegaat winnen....
Robin of Jutta, it is. En Ryan is lachende derde.
quote:
Op zondag 7 december 2003 18:33 schreef Leila het volgende:
Ik denk hoop en wil Robin.
quote:Als dat zo is, dan kun je me echt afvoeren. Laat hem gauw oprotten met z'n gezeik.
Op zondag 7 december 2003 18:08 schreef cptmarco het volgende:
ik ben bang dat Judgegaat winnen....
Ik heb geen favoriet eigenlijk.
Roos van Acker heeft net op studio brussel toegegeven dat de
bananen zijn verorberd door gio, robin en judge.
Zo, dat weten we ook weer (als we haar moeten geloven natuurlijk )
quote:Mosterd na de maaltijd
Op donderdag 25 december 2003 12:04 schreef Angel67 het volgende:
Kon zo snel het juiste topic niet vinden, dus daarom maar hier.Roos van Acker heeft net op studio brussel toegegeven dat de
bananen zijn verorberd door gio, robin en judge.Zo, dat weten we ook weer (als we haar moeten geloven natuurlijk
)
quote:Ow, valt me dan toch wel een beetje tegen van ze.
Kon zo snel het juiste topic niet vinden, dus daarom maar hier.Roos van Acker heeft net op studio brussel toegegeven dat de
bananen zijn verorberd door gio, robin en judge.Zo, dat weten we ook weer (als we haar moeten geloven natuurlijk
)
quote:Idd
Op donderdag 25 december 2003 13:01 schreef elcastel het volgende:
3 Schuldigen nog wel ?? Zielige mannetjes en dan ook niet durven toe te geven nadien. Vandaar dat ze het zich allemaal zo aantrokken dat alleen Gio erop werd aangekeken ...
quote:Het valt me helemaal tegen van Robin, maar die verschuilt zich natuurlijk weer achter het feit dat alles geoorloofd is om te winnen, in dit geval vind ik het naaierij, extra puntje voor Ryan dus, al heeft dat nu geen nut meer .....
Op donderdag 25 december 2003 14:39 schreef -Mk- het volgende:
Idd.
quote:Die hele expeditie had anders moeten lopen..
Op donderdag 25 december 2003 14:48 schreef elcastel het volgende:[..]
Het valt me helemaal tegen van Robin, maar die verschuilt zich natuurlijk weer achter het feit dat alles geoorloofd is om te winnen, in dit geval vind ik het naaierij, extra puntje voor Ryan dus, al heeft dat nu geen nut meer .....
quote:Tja achteraf hè -Mk- .... ik heb ook in het begin een teringhekel aan Ryan gehad, eigenlijk had ik nooit verwacht dat hij dat ongedaan wist te krijgen. Maar dit vind ik echt een heel zielig verhaal zo, Judge was al een zielepoot, Gio vertrouwde ik al niet, maar Robin vind ik nu helemaal een naaier, onsportief zelfs, maar goed .....
Op donderdag 25 december 2003 14:50 schreef -Mk- het volgende:
Die hele expeditie had anders moeten lopen..
quote:Inderdaad, de beelden zijn in de loop van de expeditie wel anders geworden, eerst vond ik robin nog wel cool maar aan het eind
Op donderdag 25 december 2003 14:52 schreef elcastel het volgende:[..]
Tja achteraf hè -Mk- .... ik heb ook in het begin een teringhekel aan Ryan gehad, eigenlijk had ik nooit verwacht dat hij dat ongedaan wist te krijgen. Maar dit vind ik echt een heel zielig verhaal zo, Judge was al een zielepoot, Gio vertrouwde ik al niet, maar Robin vind ik nu helemaal een naaier, onsportief zelfs, maar goed .....
Gelukkig heeft het ze geen van drieën geholpen en was Jutta de lachende derde vierde.
.
quote:Helemaal mee eens, Robin kon bijna niet stuk, maar de laatste 2-3 afleveringen heeft hij alleen maar ingeleverd aan krediet. Ach, ik ben blij dat het er toch nog uitkomt, bevestigd mijn laatste ideËen over Ryan tenminste. Ik zal er zeker beter van slapen nu.
Op donderdag 25 december 2003 14:54 schreef -Mk- het volgende:
Inderdaad, de beelden zijn in de loop van de expeditie wel anders geworden, eerst vond ik robin nog wel cool maar aan het eind.. Maar Judge was altijd al sneu
.
quote:De enige onbetwiste ook geloof ik.
Op donderdag 25 december 2003 14:57 schreef -Mk- het volgende:
Jutta is idd een prima alternatief.
quote:Als dat echt zo is, dan zijn die drie losers nog triester dan ik ze al vond.
)
Volgens de Veronicagids niet. Gelukkig.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:46 schreef BVO het volgende:
Komt Giovani niet?.
Jep ze zijn in April begonnen en eind deze maand eindigd het.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:12 schreef schatje het volgende:
Zijn ze al bezig met de opname's??
Vorig jaar gebeurde dat ook rond deze tijd.
waarom nou weer op hetzelfde tijdstip als Peking Expressquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alle topics over ER zijn ongeveer vol en dicht enzo, dus post ik het maar hier.
Zondag, 21.05, SBS6: Hoe Gaat Het Nu Met... Jutta en Judge.
Er komen ook meer dingen aan bod, maar ook Jutta en Judge..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |