abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2003 @ 12:30:20 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_13177701
Het Speeltuinbankje # 8

We kunnen beter een heel circus afhuren, want volgens mij hebben we niet genoeg bankjes voor iedereen!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_13177725
Tijd voor een eigen forum. .
pi_13178056
Al gelukt, beetje te voorbarig geweest

Bedankt allemaal!

[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje op 15-09-2003 12:55]

pi_13178157
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:48 schreef Fannetje het volgende:
Even een vraagje, misschien weten jullie er wel een antwoord op

Mijn vraag is dus of iemand weet waar ik zo'n ding in Nederland kan halen/bestellen. Bij voorkeur een beetje in de buurt (rondom Den Bosch). Alvast bedankt!

http://www.bartsmit.com/home/main.phtml?tabbladid=0

Misschien heb je hier iets aan?

pi_13178172
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_13178194
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:53 schreef berney het volgende:

[..]

http://www.bartsmit.com/home/main.phtml?tabbladid=0

Misschien heb je hier iets aan?

Ze hebben het gewoon weer.... vorige week nog op die site gekeken en toen hadden ze 'm nog niet...

Bedankt Berney, geweldig!

pi_13178218
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:55 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ze hebben het gewoon weer.... vorige week nog op die site gekeken en toen hadden ze 'm nog niet...

Bedankt Berney, geweldig!

Wel duur, maar ja je krijgt ook maar een keer je eerste neefje/nichtje.
pi_13178237
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:56 schreef berney het volgende:

[..]

Wel duur, maar ja je krijgt ook maar een keer je eerste neefje/nichtje.

Ja en wie weet wordt het wel m'n enige, dus die mag wel een beetje verwend worden
  maandag 15 september 2003 @ 12:57:50 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_13178250
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:54 schreef coolbabe het volgende:
deze? http://www.bartsmit.com/winkel/main_popup.phtml?submenuid=1&tabbladid=1&subcategoryid=&page=1&productid=1706
OW WAT LIEF!!!!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_13178308
quote:
Op maandag 15 september 2003 12:57 schreef Troel het volgende:

[..]

OW WAT LIEF!!!!!!

pi_13180679
Gaat op bankje zitten.
*zucht*
Weet weer waarom ik zo bang was voor de tandarts.
Heel het weekend pijn gehad, geen spoedarts die me wilde helpen.
Vandaag terug naar de tandarts i.p.v. morgen. Is er bij het weghalen van mijn verstandskies iets geraakt bij de kies daarnaast, is mijn zenuw gaan ontsteken.
Het is nu helemaal schoongemaakt enzo, noodvulling erop en even kijken of het zo gaat. Zo niet, dan terug voor een wortelkanaalbehandeling.

*zucht*

Denk er hard over om weer 7 jaar niet te gaan. Als ik ga dan doen ze altijd iets verkeerd. Er zijn al 2 verkeerde tanden getrokken en nu dit weer. Ik geef gewoon hun de schuld!

† In Memoriam † maandag 15 september 2003 @ 14:36:56 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_13180927
Ow kleintje, wat herkenaar. Ik was al 3 jaar niet meer geweest na het laatste bericht van de tandarts. Er moesten 7 kiezen uit. Tijdens de zwangerschap van Cas heb ik de stoute schoenen aangedaan en ben ik naar een ander gegaan... resultaat, één gaatje. Dát was alles!! Die 7 kiezen was volgens deze tandarts volkomen onzin. Omdat ik het gaatje toevallig bij een ander van die praktijk heb laten vullen heb ik het nog ene keer gevraagd om even mijn hele gebit na te lopen op gaatjes of wat ook. Weer niks over die 7 kiezen. Had ik toch bijna voor jan doedel een fietsenrek
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_13181936
quote:
Op maandag 15 september 2003 14:36 schreef moussy het volgende:
Ow kleintje, wat herkenaar. Ik was al 3 jaar niet meer geweest na het laatste bericht van de tandarts. Er moesten 7 kiezen uit. Tijdens de zwangerschap van Cas heb ik de stoute schoenen aangedaan en ben ik naar een ander gegaan... resultaat, één gaatje. Dát was alles!! Die 7 kiezen was volgens deze tandarts volkomen onzin. Omdat ik het gaatje toevallig bij een ander van die praktijk heb laten vullen heb ik het nog ene keer gevraagd om even mijn hele gebit na te lopen op gaatjes of wat ook. Weer niks over die 7 kiezen. Had ik toch bijna voor jan doedel een fietsenrek
Ik vraag me dan toch af wat die tandarts voor een opleiding gedaan heeft. Maar hier in Engeland gebeurd het ook hoor. Je moet echt mazzel hebben dat je een goeie tandarts treft. Mijn hubby zit nu bij een prive tandarts omdat bij hem ook zoveel fouten gemaakt werden. En ja zo'n prive tandarts besteed tenminste aandacht aan je doet ook het goeie werk.
pi_13184932
Ik moet morgen naar de tandarts Gelukkig alleen maar voor controle.
Ik loop alleen ook nog bij de mondhyg..... moeilijk woord om te typen omdat mijn tandvlees aardig ontstoken is (inmiddels was)...dat heb ik nog overgehouden van mijn zwangerschap
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_13185037
wij moeten domnderdag naar de tandarts, hahahah, grappig dat er op eens allemaal tandartsbezoeken zijn, alhoewel de bezoeken op zich helemaal niet grappig zijn. Kleintje sterkte ermee, ik hoop het beste voor je!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_13185123
quote:
Op maandag 15 september 2003 14:36 schreef moussy het volgende:
Herkenbaar.
Ik ben op mn 12de weggelopen bij de tandarts omdat ze,nadat ze al een stuk of zes kiezen gevuld had,er nog een paar wou gaan uitboren.En ze vond ook dat ik een beugel moest gaan dragen.
Zo'n 12 jaar later ben ik eindelijk weer eens bij een tandarts gegaan met het resultaat:1 klein gaatje.Zelfs mn wijsheidstanden waren ok en mn gebit staat helemaal niet scheef.
Dus ik verdenk er haar van dat de meeste van die vullingen ook voor niks waren....Kan moeilijk anders.
pi_13187092
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:03 schreef melonovy het volgende:
wij moeten domnderdag naar de tandarts, hahahah, grappig dat er op eens allemaal tandartsbezoeken zijn, alhoewel de bezoeken op zich helemaal niet grappig zijn. Kleintje sterkte ermee, ik hoop het beste voor je!
Ja en ik moet woensdag avond. Helemaal geen zin
pi_13187272
Ik moet nog bellen voor een afspraak. .
pi_13188668
de verdoving is eruit en....
GEEN PIJN MEER!

Leve de tandarts!

pi_13189367
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:29 schreef Kleintje het volgende:
GEEN PIJN MEER!

Leve de tandarts!

wauwie-woei!

lekker voor je!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_13190687
quote:
Op maandag 15 september 2003 19:29 schreef Kleintje het volgende:
GEEN PIJN MEER!

Leve de tandarts!

Wacht maar tot je de rekening krijgt. .
  maandag 15 september 2003 @ 20:54:10 #23
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_13191052
Nou, Kleintje, wat fijn!
pi_13192620
Hihi, grappig hoor, ik moet vrijdag naar de mondhygieniste (soort tandarts he). Vroeger moest ik daar heen vanwege ontstoken tandvlees en nu ga ik er gewoon jaarlijks heen ter nacontrole en schone tanden
  maandag 15 september 2003 @ 22:21:41 #25
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_13194049
hoi hoi!
patat ftw :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')