abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13183671
respect .. Prachtig , en leuk om te lezen
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_13184303
Overigens kan ik (en Xitami) waarsch. niet op 4-5 okt. Dan zitten we op een andere meet. . Of we moeten gelijk door sprinten. .
  maandag 15 september 2003 @ 17:48:34 #53
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_13186185
Ik reageer. Ik heb het vorige deel gevolgd. Leuk om te zien dat ruim twee jaar later de ervaringen niet zoveel verschillen.
Iteejer en ik hebben toen idd wat leuke dingen ontdekt, maar we hebben niet echt bewijs gevonden om 1 en 1 bij elkaar op te tellen.
Ik zal de info weer eens opdiepen. Weet het in grote lijnen nog wel, maar de details ben ik kwijt.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_13186325
maar begrijpen jullie nou wat die orbs zijn? (vraagje voor degenen die er zijn geweest natuurlijk)
pi_13186408
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:54 schreef The_Shining het volgende:
maar begrijpen jullie nou wat die orbs zijn? (vraagje voor degenen die er zijn geweest natuurlijk)
Deze vraag vind ik persoon het beste beantwoord met een weder vraag, wat vind jij dat orbs zijn ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_13186789
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
Deze vraag vind ik persoon het beste beantwoord met een weder vraag, wat vind jij dat orbs zijn ?
lol
de bedoeling is eigenlijk dat je er zelf achter komt, een simpel "ja" of "nee" was alles wat ik wilde horen hoor
pi_13186863
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:13 schreef The_Shining het volgende:

[..]

lol
de bedoeling is eigenlijk dat je er zelf achter komt, een simpel "ja" of "nee" was alles wat ik wilde horen hoor

Een simpel "Ja" of "Nee" kan ik niet geven .. Ik wil niet voor niets terug. Aan de ene kant zeg ik "Ja" aan de andere kant zeg ik "nee" op de foto's staan er te weinig. al is het al heel wat dat ze op foto's staan natuurlijk. Als je zegt dat het de samengestelde energie is van een entiteit , had ik zelf het gevoel dat het er meer waren. het was er druk.
pi_13186925
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als je zegt dat het de samengestelde energie is van een entiteit , had ik zelf het gevoel dat het er meer waren. het was er druk.
Speel eens met de intensiteit van de kleuren op de foto.
Je kan er veel meer uithalen dan je zo ziet.
pi_13186933
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
Een simpel "Ja" of "Nee" kan ik niet geven .. Ik wil niet voor niets terug. Aan de ene kant zeg ik "Ja" aan de andere kant zeg ik "nee" op de foto's staan er te weinig. al is het al heel wat dat ze op foto's staan natuurlijk. Als je zegt dat het de samengestelde energie is van een entiteit , had ik zelf het gevoel dat het er meer waren. het was er druk.
en kennelijk (aan de reacties te lezen) waren ze nog vriendelijk ook, nou wat wil je nog meer
pi_13186965
Orbs:
quote:
Orbs are believed (by many) to be ghosts in the form of balls of light. They are life forms that travel in groups and are believed to be the human soul or life force of those that once inhabited a physical body here on earth. Psychics claim to talk to them on a regular basis, and ghost hunters encounter them quite frequently. It is said that they are those spirits that have willingly stayed behind because they feel bound to their previous life or previous location for whatever reason. Because of this obsession they tend to become similar to a psychotic human beings. It should be said that the majority of us when we die proceed gladly and willingly to the next level of existence after saying our quiet good-byes, which means we're off to the spirit world. Then again, as stated, a select few elect to stay behind because of a refusal to move on. Apparently the longer they stay behind, the harder it is to find their way to the next level, which again, is the spirit world.

Ghostly orbs are the most photographed anomalies caught on film by ghost hunters and are quite photogenic (when they want to be). They can be completely transparent or display themselves in a bright solid form. It is not hard to capture them on film in their circular form. It is theorized that ghosts prefer the form of an Orb (ball of light) because it takes less energy thus being the mode of choice among the ghosts. The consensus is that small orbs take up the least amount of energy and apparitions and other fuller shapes take up the most. In the colder parts of the year, it seems that ghosts tend to find it easier to take on shapes other than orbs. That's when there is the most static electricity in the atmosphere. Those months being October through February. It is also believed that they are able to draw on our own energy when needed. I've listed these ways but there are obviously many ways for ghosts to draw energy from the atmosphere and environment but I won't take the time for that here.

http://www.ghoststudy.com/a_what_are_orbs.html

Het eerste stukje bevestigde eigenlijk mijn eigen ideeën over orbs. De rest is ook zeer interessant om eens te lezen.

pi_13187012
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:19 schreef The_Shining het volgende:

[..]

en kennelijk (aan de reacties te lezen) waren ze nog vriendelijk ook, nou wat wil je nog meer

terug naar dat gat natuurlijk .. de eerste keer dat we er waren was de sfeer anders,meer gespannen, er waren ook andere mensen bij , de tweede keer was gezellig, neutralere sfeer, en nu was het dus vriendelijk, maar dat kan ook komen door dat de waarneming verscherpt is door de tijd heen
  maandag 15 september 2003 @ 18:27:50 #62
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_13187151
quote:
Op maandag 15 september 2003 11:11 schreef iteejer het volgende:
Volgende week weer? Is best.
Wie gaat mee?
Uhh ik?
pi_13187278
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:27 schreef Nikki het volgende:

[..]

Uhh ik?

aan lijstje toevoegt
pi_13187284
Dit is trouwens ook wel grappig, stelletje verveelde wetenschappers die het "zwaartepunt" van Nederland via de computer berekenden. .

Ligt dat niet vlakbij in de buurt van het Solse Gat?

pi_13187329
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:33 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

aan lijstje toevoegt

Doe mij maar ook weer toevoegen enzo...
pi_13187381
quote:

[..]

Uhh ik?

joieppie
pi_13187389
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:33 schreef The_Shining het volgende:
Scheelt een kilometer of 7-8.
pi_13187401
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:35 schreef Silicium het volgende:

[..]

Doe mij maar ook weer toevoegen enzo...

Mooi, dan heb ik het weer warm 's nachts.
pi_13187486
quote:
Uhh ik?
Leuk
Ik hoopte al dat je zou reageren, anders had ik je wel per mail hierop geattendeerd.
Bij een echte brede Solse Gat-opleving mag jij niet ontbreken hoor

Heb je al die copietjes nog die we toen in Putten gemaakt hebben?

maandag 15 september 2003 @ 18:44:55 #70
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_13187534
Yep ik zit mijn HD al na te speuren om te kijken waar ik dat allemaal heb gelaten. Linkjes volgen nog
Iteejer, vanavond op de chat, lukt je dat?
Kunnen we ff bijkletsen
pi_13187554
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:42 schreef iteejer het volgende:

[..]

Leuk

Iteejer ojeeeee. gebruik jij eens irceeeee
dan had je al geweten en het niet kunnen vergeten
dat Nikki er was
pi_13187555
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:33 schreef The_Shining het volgende:
Dit is trouwens ook wel grappig, stelletje verveelde wetenschappers die het "zwaartepunt" van Nederland via de computer berekenden. .

pi_13187586
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:48 schreef Nikki het volgende:
Ik reageer. Ik heb het vorige deel gevolgd. Leuk om te zien dat ruim twee jaar later de ervaringen niet zoveel verschillen.
Iteejer en ik hebben toen idd wat leuke dingen ontdekt, maar we hebben niet echt bewijs gevonden om 1 en 1 bij elkaar op te tellen.
Ik zal de info weer eens opdiepen. Weet het in grote lijnen nog wel, maar de details ben ik kwijt.
Same here
Middels bronnenonderzoek in Paderborn, bij dat klooster wat eigenaar was van dat stuk grond waar het Solse Gat ligt, is inderdaad vastgesteld dat er een kerkachtig bouwsel (klooster? kerk? combi boerderij-klooster-kerk?) geweest is.
Maar nergens is meer vast te stellen waar dat nou precies lag. Dus wat we toen al vermoedden: dit brengt ons niets verder..
  maandag 15 september 2003 @ 18:57:49 #74
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_13187875
Zonde, hehe ik vergeet nooit dat ik in Drie terecht kwam en daar die placemat kreeg
Hmm ik heb trouwens dat oude kranteartikel even online gezet en wat foto's van het Solse Gat voor de veranderingen.

De rest staat hier

pi_13187901
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:44 schreef Nikki het volgende:
Yep ik zit mijn HD al na te speuren om te kijken waar ik dat allemaal heb gelaten. Linkjes volgen nog
Iteejer, vanavond op de chat, lukt je dat?
Kunnen we ff bijkletsen
Graag! Vanaf een uur of 2300-2330 wel.
Ben je er dan nog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')