abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13339944
Hallo??

Ik heb het niet echt gevolgd, kan iemand mij dus alsjeblieft in het kort uitleggen wat die dingen doen??

pi_13339977
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:36 schreef MUUS het volgende:

Even iets heel anders : DarkElf, heb jij mijn mail gehad een paar dagen geleden? .

Yep, heb nog geen reactie gegeven aangezien ik een paar dagen nogal " van de wereld" ben geweest in een hyper bui.....

Helaas sta ik nu weer medicamenteus met beide benen op de grond, ik mail je van de week terug

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_13340006
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:37 schreef schatje het volgende:
Hallo??

Ik heb het niet echt gevolgd, kan iemand mij dus alsjeblieft in het kort uitleggen wat die dingen doen??

Het zijn "dingen" die je dromen komen halen als je slaapt , ze achtervolgen je , stalken je .. pas maar goed op

Of je leest het topic..

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_13340053
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Yep, heb nog geen reactie gegeven aangezien ik een paar dagen nogal " van de wereld" ben geweest in een hyper bui.....

Helaas sta ik nu weer medicamenteus met beide benen op de grond, ik mail je van de week terug

Ik was even bang dat het bij het verzenden weer was fout gegaan ofzo. Doe rustig aan en ik zie die mail vanzelf wel verschijnen. . .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_13340110
Ik heb google gedaan, en weet het nu zo'n beetje.
pi_13340350
En geen dank voor de 8uur die ik aan Photoshop besteed heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')