Ik heb het niet echt gevolgd, kan iemand mij dus alsjeblieft in het kort uitleggen wat die dingen doen??
quote:Yep, heb nog geen reactie gegeven aangezien ik een paar dagen nogal " van de wereld" ben geweest in een hyper bui.....
Op zondag 21 september 2003 18:36 schreef MUUS het volgende:Even iets heel anders : DarkElf, heb jij mijn mail gehad een paar dagen geleden?
.
Helaas sta ik nu weer medicamenteus met beide benen op de grond, ik mail je van de week terug
quote:Het zijn "dingen" die je dromen komen halen als je slaapt , ze achtervolgen je , stalken je .. pas maar goed op
Op zondag 21 september 2003 18:37 schreef schatje het volgende:
Hallo??Ik heb het niet echt gevolgd, kan iemand mij dus alsjeblieft in het kort uitleggen wat die dingen doen??
Of je leest het topic..
quote:Ik was even bang dat het bij het verzenden weer was fout gegaan ofzo. Doe rustig aan en ik zie die mail vanzelf wel verschijnen.
Op zondag 21 september 2003 18:39 schreef DarkElf het volgende:[..]
Yep, heb nog geen reactie gegeven aangezien ik een paar dagen nogal " van de wereld" ben geweest in een hyper bui.....
Helaas sta ik nu weer medicamenteus met beide benen op de grond, ik mail je van de week terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |