Het is toch net een kerstboom zo
quote:Dat is een erg mooie en duidelijke foto.
Op zondag 21 september 2003 14:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
http://sxs.demon.nl/FOK!/SolseGat/20-09-03/IMGP1426-v1.jpgHet is toch net een kerstboom zo
quote:Ik wilde de vorige meet ook al mee, maar ja, ik kon niet echt enzo.
Op zondag 21 september 2003 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Ben bang dat Atrimar een volgende keer niet mee wil en ik ga echt niet alleen rijden in die te grote auto van m'n pa
Maar als je nog een keer gaat wil ik best wel mee hoor ![]()
En waarom wilt Atrimar volgende keer niet meer mee?
quote:Ik had het gevoel dat hij zich een beetje verveelde; hij vond het leuk de fokkertjes weer te spreken, maar het Solse Gat interesseerde hem minimaal. Maar misschien als jij meegaat en we D&D bij het Solse Gat gaan spelen
Op zondag 21 september 2003 14:32 schreef Anthraxx het volgende:En waarom wilt Atrimar volgende keer niet meer mee?
quote:Stel je voor. Je bent een stoere vent en dan zit je in het bos met een stel zweverige theemutsen als Isabeau, Lord Dreamer, Nikki, Phoenixx en yvonne (alfabetische volgorde)... The horror!!
Op zondag 21 september 2003 14:32 schreef Anthraxx het volgende:[..]
En waarom wilt Atrimar volgende keer niet meer mee?
quote:En ik dan?
Op zondag 21 september 2003 14:37 schreef Phoenixx het volgende:
Stel je voor. Je bent een stoere vent en dan zit je in het bos met een stel zweverige theemutsen als Isabeau, Lord Dreamer, Nikki, Phoenixx en yvonne (alfabetische volgorde)... The horror!!
quote:*meldt*
Op zondag 21 september 2003 14:04 schreef Ravenous het volgende:[..]
![]()
*volgende keer ook mee gaat*
quote:jij bent de Oppermuts
Op zondag 21 september 2003 14:42 schreef iteejer het volgende:[..]
En ik dan?
V.
quote:Je moet er wel voor openstaan natuurlijk.
Op zondag 21 september 2003 14:52 schreef Vurby het volgende:
Ik heb die modderpoel na 1 keer wel gezien hoor. Een echte bagger meeting dus.V.
volgende ook weer meegaat
quote:De ghostbuster bus wordt wel gemist hoor
Op zondag 21 september 2003 14:52 schreef Vurby het volgende:
Ik heb die modderpoel na 1 keer wel gezien hoor. Een echte bagger meeting dus.
V.
quote:Ik heb Viperdesign en Silicium ook niet genoemd.
Op zondag 21 september 2003 14:42 schreef iteejer het volgende:[..]
En ik dan?
en ik ben nog steeds een beetje gefrustreerd door de afwezigheid van doperwtjes...
Bij update #3 heb ik alles online, maar het bewerken duurt vrij lang.
quote:Er zitten weer veel erg mooie foto's bij.
Op zondag 21 september 2003 15:34 schreef Viperdesign het volgende:
Kom update #2 even melden. (48 foto's erbij)Bij update #3 heb ik alles online, maar het bewerken duurt vrij lang.
De originele afbeeldingen heb ik ook beschikbaar gestelt, en deze staan hier.
(2048x1536, 100% JPEG)
Voor de FOK!kers met een langzame verbinding of luilakken heb ik alle afbeeldingen ook ingepakt in 2 .ZIP bestanden die je hieronder kunt downloaden.
- De bewerkte foto's. (35,3MB, 248 foto's)
- De originele foto's. (108MB, 142 foto's)
[Dit bericht is gewijzigd door Viperdesign op 21-09-2003 18:24]

Ik wilde er een apart topic over openen om het jullie te vertellen, ik vroeg namelijk "iets" om te poseren voor mijn camera.
Maarja, toch maar niet gedaan, eigenlijk niemand die het echt wil geloven lijkt het. Iedereen roept "O bestaat niet, ik heb het nog nooit gezien"... nee, ooit wel eens gekeken dan? Meesten zouden een hartverzwakking krijgen op het Solse Gat. Staat het voor je, ziet niemand het omdat niemand kijkt.
Daarnaast, als ze angst merken laten ze zich niet zien. Mag degene die ze écht wil zien even rustig kijken, wennen dmv een foto. Of als iemand te graag wil met verkeerde intenties, dan zijn ze ook in geen velden of wegen te bekennen.
Je kan ze wel altijd makkelijk om je heen voelen.
De originelen heb ik online gezet, je kan het beste inzoomen met photoshop.
origineel: 1600x1200
even ingekleurd: 1024x768
quote:Het fascineert wel dat bordje
Op zondag 21 september 2003 18:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ehm dat mooi kruis achter mij is het bordje "niet" betreden
En het gekke is dat het er níet stond toen we er langs liepen, maar het staat nu wèl ineens op de foto's
Behalve veel gillende en rondrennende kinderen, erg storend, is er overdag nauwelijks iets te merken.
Ik heb een tijdje op een boomstam gezeten, rustig alles bekeken en genoten van het bos en wat me wel opviel is dat ik bij tijd en wijle erge kippenvel kreeg, wat meteen erna weer verdween. (Het was zalig warm weer zoals jullie weten en Rt had nergens last van). Tevens heb ik verschillende malen erge rillingen gehad...
Maar wat dat is?. De plek? Het idee van...? Ik heb geen idee.
quote:http://sxs.demon.nl/FOK!/SolseGat/20-09-03/IMGP1489-v1.jpg
Op zondag 21 september 2003 18:13 schreef Isabeau het volgende:[..]
Het fascineert wel dat bordje
En het gekke is dat het er níet stond toen we er langs liepen, maar het staat nu wèl ineens op de foto's
kijk deze maar , heel duidelijk te herkennen
Even iets heel anders : DarkElf, heb jij mijn mail gehad een paar dagen geleden?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |