quote:
Op zondag 14 september 2003 23:28 schreef PsychoDude_666 het volgende:
nolleke was meer man dan ryan hoor...Maar wat een stumperd, volgende week eruit...
Je moet je wel kunnen ergeren
.
.
quote:Ik stamp graag met mijn rode rubberen laarsjes in een regenplas.
Op zondag 14 september 2003 23:31 schreef fatima het volgende:[..]
Tijd zien als het verdrijven ervan, dat is geen goed idee Grob, sorry maar de vebinding gaat ontiegelijk langzaam, persoonlijkheidsgebrek
![]()
Ik erger mij ook vaak vooral als ik zelf niet lekker in mijn vellie zit. Maar als je bv naar de slager gaat is dat toch een klein feestje? Ik ga graag naar de slager met mijn mandje.
Nee, idioten die een total ass van zichzelf maken in een programma als ER, mag ik graag op hun muil zien gaan. Het ergeren culmineert in de kortstondige vreugde van het leedvermaak. Erg? Ik weet.
quote:Ja ik ken het ook, moet ook altijd lachen als iemand struikelt, ik heb een reuze lange dunne vriend die altijd met zijn puntlaarsjes struikelt, in de duinen, aan het strand, in de stad en zelfs in zijn eigen huis.
Op zondag 14 september 2003 23:39 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Ik stamp graag met mijn rode rubberen laarsjes in een regenplas.
Nee, idioten die een total ass van zichzelf maken in een programma als ER, mag ik graag op hun muil zien gaan. Het ergeren culmineert in de kortstondige vreugde van het leedvermaak. Erg? Ik weet.
quote:Das wel lastig. Heb je hem al eens de tip gegeven om eerst zijn hielen de grond te laten raken? Die puntjes blijven hangen achter elke uitstekende stoeptegel.
Op zondag 14 september 2003 23:45 schreef fatima het volgende:[..]
Ja ik ken het ook, moet ook altijd lachen als iemand struikelt, ik heb een reuze lange dunne vriend die altijd met zijn puntlaarsjes struikelt, in de duinen, aan het strand, in de stad en zelfs in zijn eigen huis.
![]()
![]()
, zo zielig.
Wanneer gaat iemand op zijn muil?
Welnu, het onderwerp van dit topic is vandaag al redelijk op zijn muil gepeerd vanwege blatante zelfoverschatting. Jammer dat het zo letterlijk was, hij mag van mij als klein chineesje nog wel wat meer gezicht verliezen.
quote:Lekker in z'n prive zaal
Op maandag 15 september 2003 00:06 schreef Gert het volgende:
Dat nepschaatsen vlak voor die spiegel!Wat een zelfkicker!
quote:Bestaan er nepschaatsen dan??
Op maandag 15 september 2003 00:06 schreef Gert het volgende:
Dat nepschaatsen vlak voor die spiegel!Wat een zelfkicker!
quote:Haha..niemand kon hem zeker thuis vertellen dat hij beter DIE zwembroek thuis kon laten
Op zondag 14 september 2003 23:03 schreef -Mk- het volgende:
Die 'zwembroek'
quote:Yeah
Op maandag 15 september 2003 10:21 schreef starbuck het volgende:
Het dringt nu pas tot me door, dit heerschap had als persoonlijk voorwerp een tube WAX meegenomen
quote:Ja, de beentjes moeten wel glad blijven he
Op maandag 15 september 2003 10:21 schreef starbuck het volgende:
Het dringt nu pas tot me door, dit heerschap had als persoonlijk voorwerp een tube WAX meegenomen
quote:Dat nepschaatsen. Niet de nepschaatsen. Je doet het op een gladde plank, met gladde sokjes aan. Je maakt alleen de beweging van links naar rechts, maar gaat niet vooruit. Je kunt die plank dus vlak voor een grote spiegel neerzetten. Ideaal voor types als Ryan, die zichzelf dan voortdurend met nauwelijks verholen geilheid kunnen blijven bewonderen. Ik denk dat hij het zonder camera's naakt doet. Met een bonertje.
Op maandag 15 september 2003 08:20 schreef schatje het volgende:[..]
Bestaan er nepschaatsen dan??
Ik krijg een beetje het idee dat iedereen een hekel aan die Ryan heeft omdat ie succesvol is en er goed uitziet.
Tot nu toe heb ik hem namelijk nog geen dingen horen zeggen die zoveel aggressie naar hem toe kan verklaren. Oke, hij is een beetje een haantje de voorste en hij is veel met zijn uiterlijk bezig, maar om hem dan meteen een stumper te noemen...
quote:Pff, amateur-psycholoog.
Op maandag 15 september 2003 16:22 schreef schwa78 het volgende:
Tssk, tssk... wat een jaloezie maar weer in dit topic.Ik krijg een beetje het idee dat iedereen een hekel aan die Ryan heeft omdat ie succesvol is en er goed uitziet.
Tot nu toe heb ik hem namelijk nog geen dingen horen zeggen die zoveel aggressie naar hem toe kan verklaren. Oke, hij is een beetje een haantje de voorste en hij is veel met zijn uiterlijk bezig, maar om hem dan meteen een stumper te noemen...
Prima als mensen dat soort dingen bezitten, een leuk extraatje is het. Meer niet. Om daar nou je status op te baseren en dan met zó'n air in witte kleertjes te gaan rondlopen, dat vind ik gewoon lachwekkend en sneu. Vaak hebben mensen die zichzelf zo serieus nemen ook bijster weinig zelfspot, humor en relativeringsvermogen.
quote:Ik heb hem nergens horen zeggen dat ie zichzelf fantastisch vindt. Alleen dat ie lekker in zijn vel zit enzo.
Op maandag 15 september 2003 17:14 schreef Gert het volgende:[..]
Pff, amateur-psycholoog.
Waarom moet dit nou weer jaloezie zijn? Ik vind dat hij juist van álles heeft gezegd en gedaan om de antipathie te verklaren. Je mag best een positief zelfbeeld hebben, maar hij overdrijft een beetje. Hij vindt zichzelf echt fantástisch, en dat baseert hij op uiterlijkheden: zijn sportschoolbody, zijn BMW en zijn open haard.
Prima als mensen dat soort dingen bezitten, een leuk extraatje is het. Meer niet. Om daar nou je status op te baseren en dan met zó'n air in witte kleertjes te gaan rondlopen, dat vind ik gewoon lachwekkend en sneu. Vaak hebben mensen die zichzelf zo serieus nemen ook bijster weinig zelfspot, humor en relativeringsvermogen.
Dat daar een open haard en een mooie dergelijke bij getoond wordt en dat dat zo'n reactie bij jou opwekt, duidt volgens mij toch echt op een (onbewuste) jaloezie.
Ik snap wel dat ie bij sommigen aggressie op kan wekken, maar ik blijf er bij dat dat te maken heeft met jaloezie en afgunst.
quote:OK.
Op maandag 15 september 2003 17:30 schreef schwa78 het volgende:Ik snap wel dat ie bij sommigen aggressie op kan wekken, maar ik blijf er bij dat dat te maken heeft met jaloezie en afgunst.
Hier komen we toch niet uit namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |