abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13171317
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:28 schreef PsychoDude_666 het volgende:
nolleke was meer man dan ryan hoor...

Maar wat een stumperd, volgende week eruit...

.

Je moet je wel kunnen ergeren .

.

pi_13171413
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:31 schreef fatima het volgende:

[..]

Tijd zien als het verdrijven ervan, dat is geen goed idee Grob, sorry maar de vebinding gaat ontiegelijk langzaam, persoonlijkheidsgebrek
Ik erger mij ook vaak vooral als ik zelf niet lekker in mijn vellie zit. Maar als je bv naar de slager gaat is dat toch een klein feestje? Ik ga graag naar de slager met mijn mandje.

Ik stamp graag met mijn rode rubberen laarsjes in een regenplas.

Nee, idioten die een total ass van zichzelf maken in een programma als ER, mag ik graag op hun muil zien gaan. Het ergeren culmineert in de kortstondige vreugde van het leedvermaak. Erg? Ik weet.

pi_13171545
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:39 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Ik stamp graag met mijn rode rubberen laarsjes in een regenplas.

Nee, idioten die een total ass van zichzelf maken in een programma als ER, mag ik graag op hun muil zien gaan. Het ergeren culmineert in de kortstondige vreugde van het leedvermaak. Erg? Ik weet.

Ja ik ken het ook, moet ook altijd lachen als iemand struikelt, ik heb een reuze lange dunne vriend die altijd met zijn puntlaarsjes struikelt, in de duinen, aan het strand, in de stad en zelfs in zijn eigen huis. , zo zielig.
Wanneer gaat iemand op zijn muil?
pi_13171703
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:45 schreef fatima het volgende:

[..]

Ja ik ken het ook, moet ook altijd lachen als iemand struikelt, ik heb een reuze lange dunne vriend die altijd met zijn puntlaarsjes struikelt, in de duinen, aan het strand, in de stad en zelfs in zijn eigen huis. , zo zielig.
Wanneer gaat iemand op zijn muil?

Das wel lastig. Heb je hem al eens de tip gegeven om eerst zijn hielen de grond te laten raken? Die puntjes blijven hangen achter elke uitstekende stoeptegel.

Welnu, het onderwerp van dit topic is vandaag al redelijk op zijn muil gepeerd vanwege blatante zelfoverschatting. Jammer dat het zo letterlijk was, hij mag van mij als klein chineesje nog wel wat meer gezicht verliezen.

Moderator maandag 15 september 2003 @ 00:06:00 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13171909
Dat nepschaatsen vlak voor die spiegel! Wat een zelfkicker!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_13172466
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:06 schreef Gert het volgende:
Lekker in z'n prive zaal
pi_13174115
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:06 schreef Gert het volgende:
Bestaan er nepschaatsen dan??
pi_13174761
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:03 schreef -Mk- het volgende:
Die 'zwembroek'

[afbeelding]

Haha..niemand kon hem zeker thuis vertellen dat hij beter DIE zwembroek thuis kon laten
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
  maandag 15 september 2003 @ 10:21:52 #34
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_13175381
Het dringt nu pas tot me door, dit heerschap had als persoonlijk voorwerp een tube WAX meegenomen
pi_13175712
quote:
Op maandag 15 september 2003 10:21 schreef starbuck het volgende:
Het dringt nu pas tot me door, dit heerschap had als persoonlijk voorwerp een tube WAX meegenomen
Yeah
pi_13176306
Sorry, was al gezegd.
pi_13180498
quote:
Op maandag 15 september 2003 10:21 schreef starbuck het volgende:
Ja, de beentjes moeten wel glad blijven he .
  Moderator maandag 15 september 2003 @ 15:12:10 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13181865
quote:
Op maandag 15 september 2003 08:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Bestaan er nepschaatsen dan??

Dat nepschaatsen. Niet de nepschaatsen. Je doet het op een gladde plank, met gladde sokjes aan. Je maakt alleen de beweging van links naar rechts, maar gaat niet vooruit. Je kunt die plank dus vlak voor een grote spiegel neerzetten. Ideaal voor types als Ryan, die zichzelf dan voortdurend met nauwelijks verholen geilheid kunnen blijven bewonderen. Ik denk dat hij het zonder camera's naakt doet. Met een bonertje.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_13183442
Nu weet ik wat je bedoelt .
pi_13183845
Tssk, tssk... wat een jaloezie maar weer in dit topic.

Ik krijg een beetje het idee dat iedereen een hekel aan die Ryan heeft omdat ie succesvol is en er goed uitziet.

Tot nu toe heb ik hem namelijk nog geen dingen horen zeggen die zoveel aggressie naar hem toe kan verklaren. Oke, hij is een beetje een haantje de voorste en hij is veel met zijn uiterlijk bezig, maar om hem dan meteen een stumper te noemen...

pi_13183913
Ryan ziet er goed uit??
pi_13183949
Hij is toch fotomodel geweest?

En hij heeft voor een 37 jarige best een goed getraind lichaam.

Moderator maandag 15 september 2003 @ 17:14:53 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13185347
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:22 schreef schwa78 het volgende:
Tssk, tssk... wat een jaloezie maar weer in dit topic.

Ik krijg een beetje het idee dat iedereen een hekel aan die Ryan heeft omdat ie succesvol is en er goed uitziet.

Tot nu toe heb ik hem namelijk nog geen dingen horen zeggen die zoveel aggressie naar hem toe kan verklaren. Oke, hij is een beetje een haantje de voorste en hij is veel met zijn uiterlijk bezig, maar om hem dan meteen een stumper te noemen...

Pff, amateur-psycholoog. Waarom moet dit nou weer jaloezie zijn? Ik vind dat hij juist van álles heeft gezegd en gedaan om de antipathie te verklaren. Je mag best een positief zelfbeeld hebben, maar hij overdrijft een beetje. Hij vindt zichzelf echt fantástisch, en dat baseert hij op uiterlijkheden: zijn sportschoolbody, zijn BMW en zijn open haard.

Prima als mensen dat soort dingen bezitten, een leuk extraatje is het. Meer niet. Om daar nou je status op te baseren en dan met zó'n air in witte kleertjes te gaan rondlopen, dat vind ik gewoon lachwekkend en sneu. Vaak hebben mensen die zichzelf zo serieus nemen ook bijster weinig zelfspot, humor en relativeringsvermogen.

pi_13185791
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Pff, amateur-psycholoog. Waarom moet dit nou weer jaloezie zijn? Ik vind dat hij juist van álles heeft gezegd en gedaan om de antipathie te verklaren. Je mag best een positief zelfbeeld hebben, maar hij overdrijft een beetje. Hij vindt zichzelf echt fantástisch, en dat baseert hij op uiterlijkheden: zijn sportschoolbody, zijn BMW en zijn open haard.

Prima als mensen dat soort dingen bezitten, een leuk extraatje is het. Meer niet. Om daar nou je status op te baseren en dan met zó'n air in witte kleertjes te gaan rondlopen, dat vind ik gewoon lachwekkend en sneu. Vaak hebben mensen die zichzelf zo serieus nemen ook bijster weinig zelfspot, humor en relativeringsvermogen.

Ik heb hem nergens horen zeggen dat ie zichzelf fantastisch vindt. Alleen dat ie lekker in zijn vel zit enzo.

Dat daar een open haard en een mooie dergelijke bij getoond wordt en dat dat zo'n reactie bij jou opwekt, duidt volgens mij toch echt op een (onbewuste) jaloezie.

Ik snap wel dat ie bij sommigen aggressie op kan wekken, maar ik blijf er bij dat dat te maken heeft met jaloezie en afgunst.

Moderator maandag 15 september 2003 @ 17:39:17 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13185976
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:30 schreef schwa78 het volgende:

Ik snap wel dat ie bij sommigen aggressie op kan wekken, maar ik blijf er bij dat dat te maken heeft met jaloezie en afgunst.

OK.

Hier komen we toch niet uit namelijk.

pi_13186137
Precies

Des te leuker dat ze zulke types in het programma gooien...

pi_13187230

pi_13189867
hij moet blijven om irritant te zijn, net als nolleke.

vooral niet winnen

pi_13189894
Ik vind hem ook wel wat weg hebben van die knakker uit er2 (pieter heette ie volgens mij). Ook zo'n walgelijk persoon.
pi_13190856
Waarom zijn er zoveel artikels over Ryan verschenen, zoekt hij zelf de publiciteit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')