abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13170348

- Ryan uit Nederland is 37 jaar en zelfstandig ondernemer.
"Ik heb voor mijn vertrek heel bewust dingen afgesloten met familie en vrienden. Zo hoop ik niet al te veel last te krijgen van heimwee."
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 12:32 schreef -Mk- het volgende:
Hier is de eerste:

Udenaar te zien in nieuwe serie Expeditie Robinson op Net 5

UDEN - Udenaar Ryan van Esch (37) ging Back to Basic. Hij was namelijk één van de deelnemers aan Expeditie Robinson 2003. In het survivalprogramma van Net 5 strijden acht mannen en acht vrouwen om als laatste over te blijven op een verlaten eiland in Maleisië. Na Meintje van den Brand die deelnam aan de editie van vorig jaar, is er nu dus voor de tweede keer een inwoner uit Uden te bewonderen in het populaire programma.
Ryan van Esch: ,,Al met al ben je twee maanden weg uit Nederland. Dat houdt in dat ik alles af moest sluiten voor wat betreft werk en privé. Ik heb in Uden een BMW-garage. Dat moet uiteraard allemaal goed afgehandeld worden.
,,Ik verwachtte veel problemen met het gebrek aan eten te krijgen. Normaal gesproken eet ik ondermeer een brood per dag. Op de één of andere manier is me dat echter heel erg meegevallen. Wel ga je fysiek enorm snel achteruit, want vanaf het begin moesten we zelf in ons eten voorzien. En dat was echt minimaal. Ik ben maar liefst achttien kilo afgevallen, het meest van iedereen. Je merkt dan dat de reacties onderling aanmerkelijk anders worden door het gebrek aan eten. Dat leverde regelmatig heftige discussies op. Maar dat had ook te maken met de samenstelling van de groep. Zo was er een Officier van Justitie, een huisarts, een meubelmaker, een booking agent, een psycholoog, een vrachtwagenchauffeur, een kok en studenten in de groep. Dat heeft nog bepaalde positieve en negatieve gevolgen gehad. Voor mij persoonlijk zijn die echter overwegend positief geweest. Maar hoe verder je komt, hoe zwaarder de fysieke inspanningen worden. Dat merk je ook tijdens de proeven die uitgevoerd moeten worden. Geestelijk heb ik daar steeds 200% gegeven, maar fysiek kan het ineens afgelopen zijn omdat je je krachten kwijt raakt. Maar naarmate de expeditie vorderde kreeg ik wat ik fysiek verloor er in geestelijk opzicht bij. Vorig jaar hadden twee deelnemers voor de grap rijst verstopt. Daar werd toen enorm heftig op gereageerd. Nu begrijp ik pas waarom dat was. Eten is echt prioriteit nummer één. Wanneer drie korrels rijst op de grond vallen, pak je ze op uit het zand en eet je die op. Toen ik net terug in Nederland was zag ik een kip lopen op straat. Mijn eerste reactie was: eten!! Op het eiland hebben we zelfs op varanen gejaagd. Er zijn maar een paar mensen die weten hoe ver ik ben gekomen. De rest moet maar lekker kijken. Ik kan wel verklappen dat er dit jaar, zeker naarmate de expeditie vordert, veel verrassingselementen zijn. Ook ik zit dus vanaf 14 september aan de buis gekluisterd.

Bron: "de Thuishaven"

Naar mijn mening tot nu toe een van de meeste interessante deelnemers. Met zijn uitspraken en gedrag gedoemd om ongeliefd te worden.

[Dit bericht is gewijzigd door mbn op 14-09-2003 23:01]

pi_13170368
Foto
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  FOK!fossiel zondag 14 september 2003 @ 23:00:27 #3
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13170416
tis een typisch mannetje aan wie ik me denk best aan kan gaan irriteren...
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_13170439
Fotomodel, BMW-dealer.

Wat zou die in Expeditie Robinson moeten.

Juist een grote mond vertonen en bij de eerste de beste test het niet kunnen waarmaken. Leuke spraakmakende man waarvan ik hoop dat hij er lang genoeg inblijft om voor opspraak te zorgen.

pi_13170454
Die 'zwembroek'

pi_13170460
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:01 schreef EvilFaith het volgende:
tis een typisch mannetje aan wie ik me denk best aan kan gaan irriteren...
Eens
XBox gamertag:NLGoliath
pi_13170474
He Ryan3, waarom horen we dit nu pas

[Dit bericht is gewijzigd door B03S op 14-09-2003 23:04]

pi_13170479
De mannelijke Nolleke .
  zondag 14 september 2003 @ 23:04:33 #10
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_13170492
Heeft iemand zijn walgelijke quote over vrouwen nog?

:ryan

O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_13170553
spoiler:

Als hij 18 kilo is afgevallen dan gaat hij de eerste paar weken dus nog niet naar huis...
pi_13170608
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:06 schreef Elevation het volgende:
spoiler:

Als hij 18 kilo is afgevallen dan gaat hij de eerste paar weken dus nog niet naar huis...

spoiler:
inderdaad, echt erg, hopen dat ie een nieuwe zwembroek krijgt
pi_13170647
Momenteel op afstand de irritantste deelnemer. Ik ga me volgende week weer eens ouderwets ergeren.

Alhoewel Bjo n ook behoorlijk fout is.

pi_13170661
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:03 schreef schatje het volgende:
De mannelijke Nolleke .
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:03 schreef -Mk- het volgende:
Die 'zwembroek'
Zelfs in detail
pi_13170679
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:08 schreef -Mk- het volgende:
spoiler:
hij heeft erg veel spieren, dan verlies je veel sneller gewicht aangezien je spieren sneller verbrand als je een energie/ voedsel tekort hebt
  FOK!fossiel zondag 14 september 2003 @ 23:11:32 #16
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13170687
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:10 schreef Stranger het volgende:

[..]

[..]

Zelfs in detail

zelfs in TEVEEL detail
pi_13170831
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:10 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Momenteel op afstand de irritantste deelnemer. Ik ga me volgende week weer eens ouderwets ergeren.

Alhoewel Bjo n ook behoorlijk fout is.

Stom Ghansje, zo kom je nooit van je obsessie af. mensen leuk vinden is veel moeilijker dan je ergeren, wat is er nou zo leuk aan je ergeren?
pi_13170872
Mannelijke Nolleke??
pi_13170943
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:16 schreef fatima het volgende:

[..]

Stom Ghansje, zo kom je nooit van je obsessie af. mensen leuk vinden is veel moeilijker dan je ergeren, wat is er nou zo leuk aan je ergeren?

Obessief wil ik het niet noemen. Je ergeren aan iemand is een aangenaam tijdsverdrijf. Ik doe het dagelijks, maar dat komt meer omdat ik maar zeer weinig mensen echt leuk vind. Noem het maar een persoonlijksheidgebrek.
pi_13170990
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:18 schreef wizarddragon het volgende:
Mannelijke Nolleke??
Zelfs in detail .
pi_13171054
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Zelfs in detail .

zelfs in TEVEEL detail schijnbaar
pi_13171104
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:24 schreef schatje het volgende:

[..]

Zelfs in detail .

Waar blijft de "nolleke's bikini of ryan's zwembroek"poll?
pi_13171134
nolleke was meer man dan ryan hoor...

Maar wat een stumperd, volgende week eruit...

pi_13171186
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:28 schreef PsychoDude_666 het volgende:

spoiler:
Voor zover ik tijdens de voorstelaflevering kon zien moet volgende week het bjorn-kamp naar de eilandraad
pi_13171210
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:22 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Obessief wil ik het niet noemen. Je ergeren aan iemand is een aangenaam tijdsverdrijf. Ik doe het dagelijks, maar dat komt meer omdat ik maar zeer weinig mensen echt leuk vind. Noem het maar een persoonlijksheidgebrek.

Tijd zien als het verdrijven ervan, dat is geen goed idee Grob, sorry maar de vebinding gaat ontiegelijk langzaam, persoonlijkheidsgebrek
Ik erger mij ook vaak vooral als ik zelf niet lekker in mijn vellie zit. Maar als je bv naar de slager gaat is dat toch een klein feestje? Ik ga graag naar de slager met mijn mandje.
pi_13171317
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:28 schreef PsychoDude_666 het volgende:

.

Je moet je wel kunnen ergeren .

.

pi_13171413
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:31 schreef fatima het volgende:

[..]

Tijd zien als het verdrijven ervan, dat is geen goed idee Grob, sorry maar de vebinding gaat ontiegelijk langzaam, persoonlijkheidsgebrek
Ik erger mij ook vaak vooral als ik zelf niet lekker in mijn vellie zit. Maar als je bv naar de slager gaat is dat toch een klein feestje? Ik ga graag naar de slager met mijn mandje.

Ik stamp graag met mijn rode rubberen laarsjes in een regenplas.

Nee, idioten die een total ass van zichzelf maken in een programma als ER, mag ik graag op hun muil zien gaan. Het ergeren culmineert in de kortstondige vreugde van het leedvermaak. Erg? Ik weet.

pi_13171545
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:39 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Ik stamp graag met mijn rode rubberen laarsjes in een regenplas.

Nee, idioten die een total ass van zichzelf maken in een programma als ER, mag ik graag op hun muil zien gaan. Het ergeren culmineert in de kortstondige vreugde van het leedvermaak. Erg? Ik weet.

Ja ik ken het ook, moet ook altijd lachen als iemand struikelt, ik heb een reuze lange dunne vriend die altijd met zijn puntlaarsjes struikelt, in de duinen, aan het strand, in de stad en zelfs in zijn eigen huis. , zo zielig.
Wanneer gaat iemand op zijn muil?
pi_13171703
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:45 schreef fatima het volgende:

[..]

Ja ik ken het ook, moet ook altijd lachen als iemand struikelt, ik heb een reuze lange dunne vriend die altijd met zijn puntlaarsjes struikelt, in de duinen, aan het strand, in de stad en zelfs in zijn eigen huis. , zo zielig.
Wanneer gaat iemand op zijn muil?

Das wel lastig. Heb je hem al eens de tip gegeven om eerst zijn hielen de grond te laten raken? Die puntjes blijven hangen achter elke uitstekende stoeptegel.

Welnu, het onderwerp van dit topic is vandaag al redelijk op zijn muil gepeerd vanwege blatante zelfoverschatting. Jammer dat het zo letterlijk was, hij mag van mij als klein chineesje nog wel wat meer gezicht verliezen.

Moderator maandag 15 september 2003 @ 00:06:00 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13171909
Dat nepschaatsen vlak voor die spiegel! Wat een zelfkicker!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_13172466
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:06 schreef Gert het volgende:
Lekker in z'n prive zaal
pi_13174115
quote:
Op maandag 15 september 2003 00:06 schreef Gert het volgende:
Bestaan er nepschaatsen dan??
pi_13174761
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:03 schreef -Mk- het volgende:
Die 'zwembroek'

[afbeelding]

Haha..niemand kon hem zeker thuis vertellen dat hij beter DIE zwembroek thuis kon laten
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
  maandag 15 september 2003 @ 10:21:52 #34
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_13175381
Het dringt nu pas tot me door, dit heerschap had als persoonlijk voorwerp een tube WAX meegenomen
pi_13175712
quote:
Op maandag 15 september 2003 10:21 schreef starbuck het volgende:
Het dringt nu pas tot me door, dit heerschap had als persoonlijk voorwerp een tube WAX meegenomen
Yeah
pi_13176306
Sorry, was al gezegd.
pi_13180498
quote:
Op maandag 15 september 2003 10:21 schreef starbuck het volgende:
Ja, de beentjes moeten wel glad blijven he .
  Moderator maandag 15 september 2003 @ 15:12:10 #38
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13181865
quote:
Op maandag 15 september 2003 08:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Bestaan er nepschaatsen dan??

Dat nepschaatsen. Niet de nepschaatsen. Je doet het op een gladde plank, met gladde sokjes aan. Je maakt alleen de beweging van links naar rechts, maar gaat niet vooruit. Je kunt die plank dus vlak voor een grote spiegel neerzetten. Ideaal voor types als Ryan, die zichzelf dan voortdurend met nauwelijks verholen geilheid kunnen blijven bewonderen. Ik denk dat hij het zonder camera's naakt doet. Met een bonertje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_13183442
Nu weet ik wat je bedoelt .
pi_13183845
Tssk, tssk... wat een jaloezie maar weer in dit topic.

Ik krijg een beetje het idee dat iedereen een hekel aan die Ryan heeft omdat ie succesvol is en er goed uitziet.

Tot nu toe heb ik hem namelijk nog geen dingen horen zeggen die zoveel aggressie naar hem toe kan verklaren. Oke, hij is een beetje een haantje de voorste en hij is veel met zijn uiterlijk bezig, maar om hem dan meteen een stumper te noemen...

pi_13183913
Ryan ziet er goed uit??
pi_13183949
Hij is toch fotomodel geweest?

En hij heeft voor een 37 jarige best een goed getraind lichaam.

Moderator maandag 15 september 2003 @ 17:14:53 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13185347
quote:
Op maandag 15 september 2003 16:22 schreef schwa78 het volgende:
Tssk, tssk... wat een jaloezie maar weer in dit topic.

Ik krijg een beetje het idee dat iedereen een hekel aan die Ryan heeft omdat ie succesvol is en er goed uitziet.

Tot nu toe heb ik hem namelijk nog geen dingen horen zeggen die zoveel aggressie naar hem toe kan verklaren. Oke, hij is een beetje een haantje de voorste en hij is veel met zijn uiterlijk bezig, maar om hem dan meteen een stumper te noemen...

Pff, amateur-psycholoog. Waarom moet dit nou weer jaloezie zijn? Ik vind dat hij juist van álles heeft gezegd en gedaan om de antipathie te verklaren. Je mag best een positief zelfbeeld hebben, maar hij overdrijft een beetje. Hij vindt zichzelf echt fantástisch, en dat baseert hij op uiterlijkheden: zijn sportschoolbody, zijn BMW en zijn open haard.

Prima als mensen dat soort dingen bezitten, een leuk extraatje is het. Meer niet. Om daar nou je status op te baseren en dan met zó'n air in witte kleertjes te gaan rondlopen, dat vind ik gewoon lachwekkend en sneu. Vaak hebben mensen die zichzelf zo serieus nemen ook bijster weinig zelfspot, humor en relativeringsvermogen.

pi_13185791
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:14 schreef Gert het volgende:

[..]

Pff, amateur-psycholoog. Waarom moet dit nou weer jaloezie zijn? Ik vind dat hij juist van álles heeft gezegd en gedaan om de antipathie te verklaren. Je mag best een positief zelfbeeld hebben, maar hij overdrijft een beetje. Hij vindt zichzelf echt fantástisch, en dat baseert hij op uiterlijkheden: zijn sportschoolbody, zijn BMW en zijn open haard.

Prima als mensen dat soort dingen bezitten, een leuk extraatje is het. Meer niet. Om daar nou je status op te baseren en dan met zó'n air in witte kleertjes te gaan rondlopen, dat vind ik gewoon lachwekkend en sneu. Vaak hebben mensen die zichzelf zo serieus nemen ook bijster weinig zelfspot, humor en relativeringsvermogen.

Ik heb hem nergens horen zeggen dat ie zichzelf fantastisch vindt. Alleen dat ie lekker in zijn vel zit enzo.

Dat daar een open haard en een mooie dergelijke bij getoond wordt en dat dat zo'n reactie bij jou opwekt, duidt volgens mij toch echt op een (onbewuste) jaloezie.

Ik snap wel dat ie bij sommigen aggressie op kan wekken, maar ik blijf er bij dat dat te maken heeft met jaloezie en afgunst.

Moderator maandag 15 september 2003 @ 17:39:17 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13185976
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:30 schreef schwa78 het volgende:

Ik snap wel dat ie bij sommigen aggressie op kan wekken, maar ik blijf er bij dat dat te maken heeft met jaloezie en afgunst.

OK.

Hier komen we toch niet uit namelijk.

pi_13186137
Precies

Des te leuker dat ze zulke types in het programma gooien...

pi_13187230

pi_13189867
hij moet blijven om irritant te zijn, net als nolleke.

vooral niet winnen

pi_13189894
Ik vind hem ook wel wat weg hebben van die knakker uit er2 (pieter heette ie volgens mij). Ook zo'n walgelijk persoon.
pi_13190856
Waarom zijn er zoveel artikels over Ryan verschenen, zoekt hij zelf de publiciteit?
pi_13191198
zou hij nou echt niet geweten hebben dat hij zijn evenwicht niet goed kan houden, of dacht hij soms dat het een hindernisbaantje was?
Geil is ook lekker
pi_13192553
quote:
Op maandag 15 september 2003 20:59 schreef Calimero_31 het volgende:
zou hij nou echt niet geweten hebben dat hij zijn evenwicht niet goed kan houden, of dacht hij soms dat het een hindernisbaantje was?
Hij dacht effe de klus te klaren.

Hij werd dan ook fijn met de neus op de feiten gedrukt.

Heerlijk dus als zo'n figuur op zijn bek gaat .

pi_13192652

Lijken wel wat op elkaar .

pi_13192707
quote:
Op maandag 15 september 2003 21:41 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Wil je dat niet meer doen ajb?
pi_13194017
quote:
Op maandag 15 september 2003 21:41 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Gadverdamme, die gozer was al helemaal uit m'n geheugen gewist. Ook zo'n kwijlebabbel eerste klas.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Moderator maandag 15 september 2003 @ 22:34:47 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13194549
Ik vind Ryan eigenlijk meer van Gert-Jan weghebben.

Zo'n type als Ryan had ik voor ogen bij Patrick Bateman, tijdens het lezen van American Psycho.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 15-09-2003 22:37]

pi_13194652
quote:
Op maandag 15 september 2003 22:34 schreef Gert het volgende:

[afbeelding]

Gert Jan lijkt op deze foto op Koos Alberts.

Is er überhaupt iemand die Ryan aantrekkelijk vindt? Ik niet namelijk.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_13194685
quote:

[afbeelding]

Gert, u is abuis!

Ryan is platter, en erger.

pi_13196450
quote:

[afbeelding]

Zo'n type als Ryan had ik voor ogen bij Patrick Bateman, tijdens het lezen van American Psycho.

Ja Gert-Jan, maar dan met kale plekken op z'n hoofd.
  Moderator dinsdag 16 september 2003 @ 00:24:47 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13197850
quote:
Op maandag 15 september 2003 22:38 schreef Grobbenkuiken het volgende:

[..]

Gert, u is abuis!

Ryan is platter, en erger.

Ik neem aan dat je nog steeds de ER-Ryan bedoelt.
Eens, maar ze hebben zeker overeenkomsten. Gert-Jan was beslist ook van den snobberige. En ze hebben natuurlijk de BAYERISCH MOTOREN WERKE gemeen. Is toch een bepaald type mens.
KLAPP!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 16-09-2003 00:31]

pi_13197944
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je nog steeds de RE-Ryan bedoelt. Eens, maar ze hebben zeker overeenkomsten. Gert-Jan was beslist ook van den snobberige. En ze hebben natuurlijk de BAYERISCH MOTOREN WERKE gemeen. Is toch een bepaald type mens. KLAPP!!!!

Zeg, kunnen we na Marky, ook van jou foto's verwachten in B&H2??
  Moderator dinsdag 16 september 2003 @ 00:32:56 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13197992
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:30 schreef schatje het volgende:

[..]

Zeg, kunnen we na Marky, ook van jou foto's verwachten in B&H2??

En dat wil je ook helemaal niet, ik lijk als twee druppels water op Leo.

Wel een actie trouwens, van bush-Marky!

dinsdag 16 september 2003 @ 00:34:39 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_13198037
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:32 schreef Gert het volgende:
[afbeelding] En dat wil je ook helemaal niet, ik lijk als twee druppels water op Leo.
Nietus, je bent een stuk kleiner.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 16 september 2003 @ 02:12:34 #64
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_13199285
Hij komt uit Uden!
Arme Polle
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator dinsdag 16 september 2003 @ 10:19:55 #65
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13201627
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 00:34 schreef APK het volgende:

[..]

Nietus, je bent een stuk kleiner.

pi_13202138
quote:
Op maandag 15 september 2003 17:30 schreef schwa78 het volgende:

Ik heb hem nergens horen zeggen dat ie zichzelf fantastisch vindt.

Niet in die bewoordingen, maar het was wel wat hij bedoelde. Hij ging er in zijn filmpje vanuit dat andere mensen wel jaloers op hem zouden zijn. Dat is erg treurig als je dat van jezelf zegt, dat je je daarmee überhaupt bezighoudt. De man heeft materieel gezien alles maar is volgens mij allesbehalve gelukkig. Misschien komt hij daar tijdens ER nog wel achter
pi_13205309
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 02:12 schreef SEMTEX het volgende:
Hij komt uit Uden!
Arme Polle
Wat is er mis met Uden?
  dinsdag 16 september 2003 @ 12:58:41 #68
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13205441
ik wil hem eruit of die zwembroek eruit!
en ik doe geen concessies! .
put
your
clothes
on!
pi_13205843
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 12:58 schreef Jerruh het volgende:
ik wil hem eruit of die zwembroek eruit!
en ik doe geen concessies! .
Ook als het gevolg daarvan is dat hij in zijn nakie rondloopt.
Huuuuuu, ik moet er niet aan denken.
  dinsdag 16 september 2003 @ 13:22:18 #70
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13206110
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:13 schreef mbn het volgende:

[..]

Ook als het gevolg daarvan is dat hij in zijn nakie rondloopt.
Huuuuuu, ik moet er niet aan denken.

nou, een andere zwembroek, desgewenst wat ruimer, zou dan wel een verplichting zijn!!!
put
your
clothes
on!
pi_13229342
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 10:43 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Niet in die bewoordingen, maar het was wel wat hij bedoelde. Hij ging er in zijn filmpje vanuit dat andere mensen wel jaloers op hem zouden zijn. Dat is erg treurig als je dat van jezelf zegt, dat je je daarmee überhaupt bezighoudt. De man heeft materieel gezien alles maar is volgens mij allesbehalve gelukkig. Misschien komt hij daar tijdens ER nog wel achter

Nou hij had wel gelijk, want half Fok is al jaloers
pi_13233144
quote:
Op woensdag 17 september 2003 09:40 schreef schwa78 het volgende:

[..]

Jaloers .
pi_13233436
Schatje, als jij nou zijn zwembroek als avatar neemt kunnen we jerruh en tom_tom- naapen.
pi_13233729
Ryan, een beetje vreemd persoon. Wel grappig om te zien hoe ie afging met de proef. Keer op keer van de plak/boomstam afdonderen .

Zou wel leuk zijn als ie er wat langer in blijft, kan best leuke situaties pleveren denk ik.

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Moderator woensdag 17 september 2003 @ 15:48:15 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13237687
quote:

[..]

Begin je nou wéér? Je zit er echt naast knul.
pi_13237819
quote:

[..]

Iemand irritant en arrogant vinden is heel wat anders dan jaloers op iemand zijn..

Ryan gaat er namelijk vanuit dat iedereen jaloers op hem is omdat 'ie zo verschrikkelijk knap en succesvol is.

pi_13238280
quote:
Op woensdag 17 september 2003 12:58 schreef Stranger het volgende:
Schatje, als jij nou zijn zwembroek als avatar neemt kunnen we jerruh en tom_tom- naapen.
Super idee!
  Moderator woensdag 17 september 2003 @ 16:23:01 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13238643
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:09 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Super idee!

Is het nou eens afgelopen met die visuele vervuiling?

Of loop ik achter en is het juist trendy om onaangename mensen als usericon te nemen?

* Deze overweegt.

pi_13238774
Mona .

Ze viel zo lekker van dat plankjekrukjekoordje af . Maar ja, dat was BB en niet ER .

Moderator woensdag 17 september 2003 @ 16:31:06 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13238891
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ja, dat was BB en niet ER .
Ja da's waar. Uhm.. misschien moet ik dan maar op zoek naar een lekkere zwoele foto van Veronique.
pi_13246659
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:52 schreef Elevation het volgende:

[..]

Iemand irritant en arrogant vinden is heel wat anders dan jaloers op iemand zijn..

Ryan gaat er namelijk vanuit dat iedereen jaloers op hem is omdat 'ie zo verschrikkelijk knap en succesvol is.

Ik heb toch een andere definitie van knap.
pi_13254323
quote:
Op woensdag 17 september 2003 21:09 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb toch een andere definitie van knap.

Voor alle duidelijkheid:

Ik ook.

pi_13254332
En wat was er trouwens met z'n zwembroek?

Ik heb volgens mij wat gemist...

pi_13262717
quote:
Op donderdag 18 september 2003 03:34 schreef Elevation het volgende:
En wat was er trouwens met z'n zwembroek?

Ik heb volgens mij wat gemist...

En of je wat hebt gemist! Die zwembroek was gewoon echt FOUT!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_13304208
Rijmpje van het NET5 forum door Lukas :
quote:
Ryan
is heel op zijn gemak
in zijn BMW
met open dak
Ryan
de okseltjes kaal
op een eiland
wel heel banaal

Ryan
Geeft zichzelf een tien
en voelt zich
Allister Maclean

Ryan
is eigenlijk een mietje
op de balk
met zijn knikkend knietje

Ryan
gaat af als een gieter
veel geblaat, weinig wol
wél zweten, wel een liter

Ryan
helemaal niet op dreef
een beetje verloren
zonder zijn ladyshave

Ryan
ziet zichzelf graag alleen
Ryan
ziet alleen graag zichzelf

pi_13305492
quote:
Op woensdag 17 september 2003 16:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mona .

Ze viel zo lekker van dat plankjekrukjekoordje af . Maar ja, dat was BB en niet ER .

Ik heb een aantal jaar geleden een paar mp3-fragmenten van mona van fok gehaald (goh zou dan wel 4 jaar geleden zijn), die waren geniaal, echt jammer dat ik ze kwijt ben.
pi_13338813
ik kots op ryan
hij is echt lelijk
hoe kan hij nou fotomodel zijn
kots kots kost
pi_13338864
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 00:14 schreef -Mk- het volgende:
Rijmpje van het NET5 forum door Lukas :
[..]
Maar wie is Lukas Iemand die meedoet of een gewone bezoeker?
pi_13339794
quote:
Op zondag 21 september 2003 17:47 schreef SoesGSX600 het volgende:

[..]

Maar wie is Lukas Iemand die meedoet of een gewone bezoeker?

Een gewone bezoeker .
pi_13344426
Helaas Ryan, je hebt je bij mij vandaag niet populairder gemaakt.
Dat toontje ook waarop hij praat. Griebels.
  zondag 21 september 2003 @ 21:44:19 #91
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_13344541
Irritant lulletje punt

Heeft veel geluk dat Zuid niet naar de eiland raad hoefde.
En Fatima is veels te aardig voor hem.

Daaag Ryan!

pi_13345341
brrr, de kriebels gingen me over de rug in het begin van de aflevering toen je hem hoorde praten.
pi_13345523
Een glad mannetje met een enorm ego. Eerst kan hij het al niet bevatten dat er ook mensen zijn die hem niet geweldig vinden, en vervolgens probeert hij zich in te likken bij die leidster. Echt walgelijk gewoon
"In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is." - Yogi Berra
  maandag 22 september 2003 @ 15:47:58 #94
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_13360963
Als hij de leider van het vrouwen eiland was geweest dan denk ik dat de vrouwen in het begin erg op hem gegeild hadden maar dat ie binnen een week van zijn voetstuk af gelazeerd was.

Gewoon omdat zijn ego zo enorm groot is.

Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 22 september 2003 @ 16:07:29 #95
3542 Gia
User under construction
pi_13361513
Hij vindt zichzelf nogal geweldig. De manier waarop hij loopt, schouders naar achteren en naar beneden gedrukt, kinnetje omhoog en met rustige schreden, zodat iedereen het goed kan zien.

Walgelijk mannetje. Mag verdwijnen. Maakt niet uit hoe.

Hey, ze hebben toch honger op dat eiland. Volgens mij is dat mals vlees.

maandag 22 september 2003 @ 16:08:35 #96
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_13361547
Dit uit m'n gesloten topic:
quote:

Ok dit topic is gewoon even gemaakt omdat ik gister met een vriend zat te praten over wat er zou gebeuren als Ryan nou leider was op het vrouwenkamp. We bedachten dat dit ook wel een leuke situatie zou kunnen opleveren. Ryan die zich helemaal uitslooft voor de vrouwen en tegelijk z'n ego lekker kan voeren.
Zijn er mensen die een beetje durven te gokken wat er misschien gebeurd had kunnen zijn als Ryan de leider was ?

p.s

gebruik natuurlijk de benodigde fantasie bij het verzinnen !

mensen die hier dan een gokje willen wagen?
pi_13361748
Ik denk dat de vrouwen hem eerst wel leuk hadden gevonden, maar al snel door zouden krijgen wat een egotrippertje het is. Zo'n playboy type.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 september 2003 @ 16:22:59 #98
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13362017
quote:
Op zondag 14 september 2003 22:59 schreef mbn het volgende:
[afbeelding]
Cool, een conehead.
pi_13363319
bij iedere foto die ik van hem zie vraag ik me bijna hard op af...

Wat is er toch mis met zijn hoofd?

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_13367450
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is er toch mis met zijn hoofd?
Volgens mij heeft hij plastische chirurgie gehad. Een kin implantaat of zo (kan, zelf gezien op Extreme Makeovers). Hij ziet er erg artificieel uit in ieder geval
pi_13367637
No way dat ie model is geweest voor Calvin Klein.
pi_13370231
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij plastische chirurgie gehad. Een kin implantaat of zo (kan, zelf gezien op Extreme Makeovers). Hij ziet er erg artificieel uit in ieder geval

Ik denk eerder een mislukte haarimplantatie..
pi_13371897
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:26 schreef schatje het volgende:
Ik geloof nooit dat je dat gaat roepen als het niet waar is. Het is namelijk veel t emakkelijk te controleren en je wordt genadeloos oneruit gehaald in de media als blijkt dat je over zoiets loog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13372469
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:26 schreef schatje het volgende:
En toch is het zo
pi_13372511
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:53 schreef -Mk- het volgende:

[..]

En toch is het zo

Als iemand met bewijzen komt dan geloof ik het pas. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij een CK-model was geweest. Dan geloof ik eerder als iemand zegt dat Jamai een Hugo Boss-model is.
pi_13372864
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat je dat gaat roepen als het niet waar is. Het is namelijk veel t emakkelijk te controleren en je wordt genadeloos oneruit gehaald in de media als blijkt dat je over zoiets loog.

Google geeft geen enkel resultaat op zijn naam.

Wel een ander bekend Nederlands model, namelijk Mark Vanderloo.

pi_13372890
Misschien heeft ie er zelf geld voor zitten te betalen?
pi_13373593
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:07 schreef -Mk- het volgende:
Misschien heeft ie er zelf geld voor zitten te betalen?
Hij heeft zich gewoon laten fotograferen in een Calvin Klein onderbroek.
pi_13376389
hij bedoelt Kalvin Clein
dat is die neppe, die je bij de negers kan kopen op markten in het buitenland
pi_13376402
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Met de intro van het programma zag je een blaadje met hem in een CK boxer

* SoesGSX600 schrok zich wezenloos en kan het nog steeds niet bevatten

pi_13376414
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:03 schreef SoesGSX600 het volgende:

[..]

Met de intro van het programma zag je een blaadje met hem in een CK boxer

Dan moet het wel online te vinden zijn.
pi_13376425
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:05 schreef schatje het volgende:

[..]

Dan moet het wel online te vinden zijn.

Dan vraag ik me af wie zo'n rothond online zet
  dinsdag 23 september 2003 @ 10:47:03 #113
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_13378827

het spijt me zeer, maar dat hoofd is alles behalve natuurlijk. Dit kan gebruikt worden voor een luguber spelletje van zoek de zeven verschillen tussen Ryan's hoofd en dat van een echt mens...

Hoe langer je daar dat gigantische vlak boven z'n ogen kijkt, hoe meer het je op begint te vallen, dat er iets gruwelijks mis is met Ryan's hoofd...

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_13378853
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:

het spijt me zeer, maar dat hoofd is alles behalve natuurlijk. Dit kan gebruikt worden voor een luguber spelletje van zoek de zeven verschillen tussen Ryan's hoofd en dat van een echt mens...

Dat is nou niet echt een moeilijk spelletje.
pi_14084774
En oftie model is: http://www.ryan-robinson.nl/

En er staat nog veel meer..

pi_14084809
Ja, maar dat zijn foto's voor de Wibra-folder.
pi_14085021
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 17:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, maar dat zijn foto's voor de Wibra-folder.
Dan zijn de boerderijen enzo leuker om naar te kijken.
pi_14085038
Op die laatste (Wibra) foto ziet 'ie trouwens echt keihard aan z'n zak te krabben.
pi_14085041
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 18:05 schreef schatje het volgende:
Dan zijn de boerderijen enzo leuker om naar te kijken.
Whehehe, ja. Al snap ik nooit waarom die er staan. Ga je dan een beetje een huis fotograferen om een Wibra-pakket te winnen ?

Maar da's offtopic. Ryan is stom.

pi_14085072
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 18:06 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Whehehe, ja. Al snap ik nooit waarom die er staan. Ga je dan een beetje een huis fotograferen om een Wibra-pakket te winnen ?

Maar da's offtopic. Ryan is stom.

Mensen doen nu eenmaal gekke dingen, doe je verder niets aan .
pi_14085203
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 18:08 schreef schatje het volgende:
Mensen doen nu eenmaal gekke dingen, doe je verder niets aan .
Lekker nuchter weer, Schatje .
pi_14085209
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 18:16 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Lekker nuchter weer, Schatje .

Nuchter en droog.
pi_14085223
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 18:17 schreef schatje het volgende:
Nuchter en droog.
Daarom houden we allemaal van je .

Ik ben trouwens erg benieuwd wie jouw nieuwe idool wordt. De nieuwe Jim. Maar dat is nog meer offopic .

pi_14353950
op het 1e plaatje van dit topic kan ie zo winnen met de " ik heb het langste voorhoofd van de wereld" competitie hahaha lol! very ugly
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')