quote:Jij was toch ook op de VBL-meeting? Die buurt dus!
Op maandag 15 september 2003 17:32 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en,wat ging er door je heen,woont ie in een kutbuurt?
quote:Als je het niet erg had gevonden dat mijn vriendin ook mee was gekomen, had ik wel even aangebeld. Of belletje geleld...
Op maandag 15 september 2003 17:32 schreef SCH het volgende:[..]
Had je dat nou eerder geweten
Die buurt is wel leuk hoor, woon je op de Oudegracht zelf of iets in de buurt? We hebben gegeten bij Rhodos, Grieks restaurant, ken je die?
quote:kutbuurt dus...
Op maandag 15 september 2003 17:35 schreef SCH het volgende:[..]
Jij was toch ook op de VBL-meeting? Die buurt dus!
quote:Yep, ken ik. Ik woon iets rustiger - haaks op de Oudegracht, naar de singels toe - erg op stand uiteraard
Op maandag 15 september 2003 17:35 schreef methodmich het volgende:[..]
Als je het niet erg had gevonden dat mijn vriendin ook mee was gekomen, had ik wel even aangebeld. Of belletje geleld...
Die buurt is wel leuk hoor, woon je op de Oudegracht zelf of iets in de buurt? We hebben gegeten bij Rhodos, Grieks restaurant, ken je die?
Dan gaan we volgende keer belletje lellen, hehe...
quote:Hee, geinig, dat Rene van Barneveld daar nu speelt (ik neem aan dat het de zelfde RvB die bij UDS en bij gelegenheid ook FatelFlowers speelde).
Op maandag 15 september 2003 17:22 schreef methodmich het volgende:[..]
Ja, uit Utrecht. zie http://www.theyearlings.com
quote:Fatal Flowers!!! Een van de beste bands die Nederland ooit heeft gekend. Zal dezelfde wel zijn ja, anders is het wel erg toevallig.
Op maandag 15 september 2003 17:39 schreef Doc het volgende:[..]
Hee, geinig, dat Rene van Barneveld daar nu speelt (ik neem aan dat het de zelfde RvB die bij UDS en bij gelegenheid ook FatelFlowers speelde).
quote:Typootje.
Op maandag 15 september 2003 17:41 schreef SCH het volgende:[..]
Fatal Flowers!!! Een van de beste bands die Nederland ooit heeft gekend. Zal dezelfde wel zijn ja, anders is het wel erg toevallig.
Leuk bandje ja. Paar keer gezien. Een vriend van me was helemaal idolaat van Richard Janssen (muzikaal gezien dan
).
De groeten aan allen en tot morgenavond!
quote:Ik kreeg laatst te horen dat het alweer ex- is, maar ik hou het allemaal niet echt bij, dus hoe het nou precies zit weet ik niet.
Op maandag 15 september 2003 17:50 schreef methodmich het volgende:
Da's de man / vriend van Ellen ten Damme toch of vergis ik me?
Flesje Jupiler alstublieft...
quote:Ik heb je nog niet gehoord over de 5-0
Op maandag 15 september 2003 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedenavond.Flesje Jupiler alstublieft...
Doe mij maar een Palmpje
quote:...
Op maandag 15 september 2003 18:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik heb je nog niet gehoord over de 5-0
Doe mij maar een Palmpje
ligt gevoelig ![]()
wou nog gaan kijken, ben gelukkig niet geweest. Schijnen compleet van de mat te zijn geveegd...
Nu maar hopen dat ie geen Jari kuren gaat krijgen, btje jammer als je webserver er telkens uitvliegd namelijk
quote:Volgens een maatje van me speelden ze best lekker, maar ja wat wil je ook als je je eerste doelpunt in het eerste maakt
Op maandag 15 september 2003 18:20 schreef Da_Sandman het volgende:...
ligt gevoelig
wou nog gaan kijken, ben gelukkig niet geweest. Schijnen compleet van de mat te zijn geveegd...
quote:dat moet een goed gevoel zijn!
Op maandag 15 september 2003 19:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Volgens een maatje van me speelden ze best lekker, maar ja wat wil je ook als je je eerste doelpunt in het eerste maakt
Bist du da ?
Welk stukje in de tv gids had je het laatst nou over?
quote:Ik geloof het ook, gezien de hoeveelheid rondjes die hij weggaf
Op maandag 15 september 2003 19:05 schreef just me het volgende:dat moet een goed gevoel zijn!
quote:"mijn" eerste heeft gisteren gelijk gespeeld maar het was mooi weer en dat hebben we toen maar gevierd
Op maandag 15 september 2003 19:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik geloof het ook, gezien de hoeveelheid rondjes die hij weggaf
quote:Er is altijd wat te vieren, al was het maar omdat het nooit slechter kan gaan dan de afgelopen wedstrijd
Op maandag 15 september 2003 19:11 schreef just me het volgende:"mijn" eerste heeft gisteren gelijk gespeeld maar het was mooi weer en dat hebben we toen maar gevierd
quote:Du, du bist alles............ oh nee
Op maandag 15 september 2003 19:07 schreef popolon het volgende:
SCH ?Bist du da ?
Welk stukje in de tv gids had je het laatst nou over?
quote:Kan je dat stukje hier, ehm, over typen
Op maandag 15 september 2003 19:18 schreef SCH het volgende:Stuk in de NCRV-gids over De vrienden van Van Swieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |