Zijn manier van juichen zei anders genoeg.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:56 schreef Againzender het volgende:
Zijn doelpunt van gisteren, dat was niet helemaal duidelijk wat hij ervan vond
Interessant, kan ik dat ergens terugvinden?quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:56 schreef Againzender het volgende:
Knopper zei ook nog dat het verhaal van de NOS niet klopt dat hij weg zou gaan: hij weet (nog) van niets.
Jij hebt toch overal contacten SCHquote:Op donderdag 26 februari 2004 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Interessant, kan ik dat ergens terugvinden?
Yep, ik reken zelfs Fokkertjes daartoequote:Op vrijdag 27 februari 2004 01:09 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Jij hebt toch overal contacten SCH
Nopez, ik heb geen seizoenskaart en wil er ook geen. Ik ga regelmatig naar uitwedstrijden en sporadisch naar thuiswedstrijden, bezoek gemiddeld tussen de 10-15 wedstrijden per jaar - dat is voor thuis ook net leukquote:Op vrijdag 27 februari 2004 09:23 schreef Tigger1968 het volgende:
ga je elke x naar friesland voor de wedstrijden van heereveen SCH??
Foppe begint te rellen.quote:De Haan: "Voetballers zijn stom"
Gepubliceerd op donderdag 04 maart 2004
Tijdens een sponsoravond bij zijn oude amateurclub ACV veegde Heerenveen-trainer Foppe de Haan de vloer aan met de houding van de moderne voetballers. Ze zijn dom, meent het 60-jarige boegbeeld van de Friese club.
"Het gros van de profvoetballers, zeg maar zo'n driekwart, is gewoon stom. Omdat ze niet echt met hun vak bezig zijn. Ze willen niet investeren in hun ontwikkeling, willen veel dingen die wij als trainers aangeven simpelweg niet oppikken", tekende het Dagblad van het Noorden op uit de mond van De Haan.
Toch zijn er volgens de Heerenveen-trainer wel een paar uitzonderingen te noemen. Jon Dahl Tomasson, Ruud van Nistelrooij, Petter Hansson, Mika Väyrynen en Tieme Klompe waren wel bereid om na de training wat langer te blijven en wat extra te oefenen.
"Maar neem een jongen als Radoslav Samardzic. Tegen hem zei ik ook wel eens: 'Sammy, zou je niet nog even wat dribbels doen'. Nee dus. Ja, en zo iemand zat dus driekwart van zijn tijd bij Feyenoord op de bank", aldus De Haan, die een dergelijke houding tekenend noemt voor het hedendaagse voetbal.
Bron: Dagblad van het Noorden
Waar wil je nou weer heen SCH? Foppe is een ouwe flop uit die maar wat roept natuurlijk. Heeft hij met alle spelers gewerkt dan? Nee....dus.......smoel!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:21 schreef SCH het volgende:
Het zal toch wat zijn: een rel om dat een trainer zegt dat voetballers dom zijn...............
Straks beweert ie nog dat het gras groen is...............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |