quote:Een echte man eet ook de schillen van een appel op..
Op zondag 14 september 2003 20:14 schreef hace_x het volgende:[..]
You're welcome
[..]Kleine irritaties doen het op den duur altijd wel erg goed hoor. Kan concreet van alles betekenen, bijvoorbeeld dat je je gaat ergeren aan het feit dat hij zijn appelschillen niet meteen opruimt. Of juist dat hij zo netjes is. Je kunt echt alle kanten op met problemen!
Maar ik kan mij niet voorstellen dat zoiets onbenulligs een relatieprobleem kan veroorzaken..daarbij..leven en laten leven..toch?
Houden van is ook loslaten
quote:Ik denk het ook. Is het misschien een idee om morgen gewoon ruzie te gaan maken met mn vriendin? Ik denk dat ik dat goede gevoel dan eindelijk kan voelen, van binnen.
Op zondag 14 september 2003 20:08 schreef Loedertje het volgende:[..]
Precies!
En meepraten gaat dan ook niet,goedbedoelde adviezen wuift men direct weg...want dan is uiteraard onmogelijk en zeker niet de bedoeling...lekker blijven hangen in die vreselijke relatie schijnt veel natuurlijker te zijn en voelt blijkbaar ook heel prettig..Ik vraag mij in alle eerlijkheid af wat wij dan missen Slarioux..
Het moét toch een fijn gevoel zijn ..
quote:Ik heb meerdere relaties.
Op zondag 14 september 2003 20:20 schreef Tigertje het volgende:
Zeg Loedertje, heb je nou een relatie en gaat het heel goed of heb je geen relatie en verlang je er zo naar dat je mindere kanten op de koop toe neemt?
quote:Inspiratie genoeg dunkt mij
Op zondag 14 september 2003 20:21 schreef Slarioux het volgende:Ik denk het ook. Is het misschien een idee om morgen gewoon ruzie te gaan maken met mn vriendin? Ik denk dat ik dat goede gevoel dan eindelijk kan voelen, van binnen.
Waar ga je haar op pakken?
Heb je al iets waarvan je denkt "yezzzz, daar kunnen we nog weken op teren?"
quote:dat kan natuurlijk ook nog, helemaal niet aan gedacht
Op zondag 14 september 2003 20:02 schreef GizartFRL het volgende:
Analyse 1: De TS wil duidelijk maken dat er in R&P teveel aandachtstrekkerige kutkinders rondlopen.Analyse 2: De TS zit er mee dat ze geen relatieproblemen heeft.
quote:En allemaal zonder problemen...knap hoor.
Op zondag 14 september 2003 20:41 schreef Loedertje het volgende:[..]
Ik heb meerdere relaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |