Daar worden ze afgebrand, uitgekotst, afgefikt en doodgewenst. Wie na die 30 dagen (en 300 veplichte postings, anders kunnen ze valsspelen natuurlijk) mogen ze op de rest van het forum posten.
Eik zou ik willen voorstellen dat mensen zonder account ook niet op Fok kunnen lezen, dus pas na die 30 dagen.
Wie het overleeft zal zich iig rustug gedragen op het forum, ipv meteen te baggeren!
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 14-09-2003 17:35]
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:33 schreef SunChaser het volgende:
Uiteraard moet die D een S zijn.
hoe heet die gast in jouw icoontje ook alweer?
quote:Ik ga met de meute mee.
Op zondag 14 september 2003 17:34 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind het trouwens een goed idee.
Er zullen iig weinig mensen overblijven als je voordat je ook maar iets op een forum kunt lezen eerst 30 dagen af wordt gezeken....
Goed plan hoor daar niet van
quote:David Copperfield.
Op zondag 14 september 2003 17:36 schreef deantoine het volgende:
Sunchaser ?'
hoe heet die gast in jouw icoontje ook alweer?
quote:oja die gast deed toch Magic tricks in Funniest Home Video's?
Op zondag 14 september 2003 17:37 schreef SunChaser het volgende:[..]
David Copperfield.
quote:hadden ze dit "vroeger" maar ingesteld...
Ik stel voor dat Newby's op Fok! de eerste 30 dagen alleen in 1 subforum kunnen posten, namelijk Ontgroening & Vernedering.Daar worden ze afgebrand, uitgekotst, afgefikt en doodgewenst. Wie na die 30 dagen (en 300 veplichte postings, anders kunnen ze valsspelen natuurlijk) mogen ze op de rest van het forum posten.
Eik zou ik willen voorstellen dat mensen zonder account ook niet op Fok kunnen lezen, dus pas na die 30 dagen.
Wie het overleeft zal zich iig rustug gedragen op het forum, ipv meteen te baggeren!
Fok! is veelste aardig daarvoor...
quote:Na user 650 bedoel je?
Op zondag 14 september 2003 17:38 schreef just me het volgende:
hadden ze dit "vroeger" maar ingesteld...
quote:Geef een schop tegen de server (uit het raam dus) en begin opnieuw! Iedereen door die 30 dagen (niet goed, rot maar op garantie) heen en dan alleen nog maar de leuke mensen!
Op zondag 14 september 2003 17:38 schreef just me het volgende:[..]
hadden ze dit "vroeger" maar ingesteld...
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:50 schreef Kwarkie het volgende:
alleen moet je wel alles kunnen meelezen, anders trekt fok geen nieuwe users meer
Alleen mensen die het kennen van horen zeggen en die het 30 dagen volhouden zijn de mensen die we hier willen.
quote:Uiterst zielig en kinderachtig Plan
Ik stel voor dat Newby's op Fok! de eerste 30 dagen alleen in 1 subforum kunnen posten, namelijk Ontgroening & Vernedering.Daar worden ze afgebrand, uitgekotst, afgefikt en doodgewenst. Wie na die 30 dagen (en 300 veplichte postings, anders kunnen ze valsspelen natuurlijk) mogen ze op de rest van het forum posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |