Volgens mij is het pennywise, maar weet niet zeker
quote:De zeven dwergen "hey ho".
Op dinsdag 16 september 2003 11:47 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Ik zoek een bekend nummer, met een refrein dat klinkt als:
HOOOOOOOOOOO, HOOOOO HEEEE HOOOO,
HOOOO, HOOOO, HOOO WEEE HOOOOOVolgens mij is het pennywise, maar weet niet zeker
quote:Nee, het is geen kinderliedje
Op dinsdag 16 september 2003 11:48 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
De zeven dwergen "hey ho".
quote:Pennywise - Brohymne
Op dinsdag 16 september 2003 11:47 schreef saddam_Pinten_man het volgende:
Ik zoek een bekend nummer, met een refrein dat klinkt als:
HOOOOOOOOOOO, HOOOOO HEEEE HOOOO,
HOOOO, HOOOO, HOOO WEEE HOOOOOVolgens mij is het pennywise, maar weet niet zeker
zoiets.
quote:Bro Hymn, ook wel bekend als Bro Hymn Tribute. inderdaad. En laatst hoorde ik daar toch een slechte versie van! Met zo'n f*cking dancebeat eronder! iew!
Op dinsdag 16 september 2003 11:50 schreef Bioslock het volgende:[..]
Pennywise - Brohymne
zoiets.
quote:Google, en voila
Op dinsdag 16 september 2003 12:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zoek een klassiek nummer, heeft een latijnse naam volgens mij...
Werdt gebruikt bij Jackass the movie bij het begin in die grote winkelwagen.
Nummer wordt vaak gebruikt...
"O Fortuna" - German Opera, Berlin Orchestra
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=jackass+movie+intro+music&lr=
quote:Novastar- (The) best is yet to come
Op dinsdag 16 september 2003 13:39 schreef Darien het volgende:
Ik zoek dat nummer onder dat BNN promo filmpje volgens mij van u2
quote:Ja die was het thnx! btw die stem lijkt erg op die van bono
Op dinsdag 16 september 2003 13:45 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Novastar- (The) best is yet to come
quote:Graag gedaan.
Op dinsdag 16 september 2003 13:50 schreef Darien het volgende:[..]
Ja die was het thnx! btw die stem lijkt erg op die van bono
quote:
Op maandag 15 september 2003 21:20 schreef OmeRon het volgende:
Ik ben op zoek naar een 'muziekje' van een paar jaartjes terug. Ik kan echt niet meer op de naam komen. Maar wat ik nog heel goed weet is dat de 'videoclip' vol zat met biologische processen. Dus verschimmeling enzo. En het is best wel vage muziek.Kan iemand hier iets mee?
quote:
Op maandag 15 september 2003 21:40 schreef OmeRon het volgende:[..]
Beetje chill-out muzak
quote:Iemand al een idee?
Op maandag 15 september 2003 23:38 schreef OmeRon het volgende:[..]
[..]Ik heb nu een toevoeging. Namelijk een klein geluidsfragmentje. Wie weet kunnen jullie me nu wel helpen.
quote:Nee, maar de namen Aphex twin (reeds genoemd), Squarepusher, het hele Rephex-label schieten door mijn hoofd heen.
Op dinsdag 16 september 2003 14:54 schreef OmeRon het volgende:Iemand al een idee?
quote:Die zijn het in ieder geval niet. Ik kan me herinneren dat deze ook ooit is gedraaid in een MTV Chill-out weekend.
Op dinsdag 16 september 2003 15:04 schreef Stokvis het volgende:[..]
Nee, maar de namen Aphex twin (reeds genoemd), Squarepusher, het hele Rephex-label schieten door mijn hoofd heen.
thnx in advance
quote:Bastian - You've got my love (ijzersterke clip, komt uit A'dam)
Op dinsdag 16 september 2003 15:13 schreef M4rt het volgende:
Hoe heet dat nummer waarom je in die clip alleen maar vrouwen met T-shirtjes ziet , (vanaf de voorkant gezien) met allemaal verschillende kleuren, teksten en plaatjes ziet ?thnx in advance
quote:w00t, nog nooit zo'n snelle reply gehad
Op dinsdag 16 september 2003 15:14 schreef UIO_AMS het volgende:[..]
Bastian - You've got my love
2.En dat nummer van de reclame van dat jochie die dan 2 blikjes cola koopt om 'n blikje Pepsi te pakken!?
3. 4 Non Tops - The Whole World In Our Hands (Party Mix) THNX!
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 16:00 schreef Timmahz het volgende:
1.Dat nummer van de reclame van fanta ( of is het sisi ) waar ze dansen met die sinaasappel. www.ster.nl2.En dat nummer van de reclame van dat jochie die dan 2 blikjes cola koopt om 'n blikje Pepsi te pakken!? www.ster.nl
3. 4 Non Tops - The Whole World In Our Hands (Party Mix) THNX!
Free record shop, van Leest, Kazaa, Soulseek
quote:Ja, bij Dario G. gingen ze zich afschminken onder een waterval. Het is lang geleden dat ik de clip heb gezien, maar zo is hij me wel bijgebleven. Ik ben haast overtuigd dat er Sunchime wordt bedoeld
Op dinsdag 16 september 2003 09:24 schreef Chillz het volgende:
In de strijd tussen Wes (Alane) en Dario G (Sunchime) zou ik voor Dario G gaan...al betweifel ik of de mensen in die clip op t eind alles af gingen spoelen onder een waterval...? daar kan ik me niets van herinneren
het geschminkt-als-dieren gedeelte wel
de titels van de nummers staan niet op ster.nl
ik wilde alleen bedanken voor 't geven van de titel van 't liedje waarnaar ik op zoek was"4nontops"
quote:niewaar, ze wassen de schmink eraf in een bron. Waar ze allemaal naar toe gaan om te drinken ofzo (net zoals echte dieren
Op dinsdag 16 september 2003 16:09 schreef seriewoordenaar het volgende:[..]
Ja, bij Dario G. gingen ze zich afschminken onder een waterval. Het is lang geleden dat ik de clip heb gezien, maar zo is hij me wel bijgebleven. Ik ben haast overtuigd dat er Sunchime wordt bedoeld
quote:k, volgens mij staat die titel van die Fanta/sissy reclame ook ergens in dit of het vorige topic.
Op dinsdag 16 september 2003 16:42 schreef Timmahz het volgende:
Yo stokvis,de titels van de nummers staan niet op ster.nl
ik wilde alleen bedanken voor 't geven van de titel van 't liedje waarnaar ik op zoek was"4nontops"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |