Do your civic duty and order SimCity 4 Deluxe Edition today!
bron: www.simcity.com
Hopelijk komt hij snel uit in Europa!
quote:en hoeveel kotst dat?
Op maandag 6 oktober 2003 20:36 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
SimCity 4 Deluxe Edition is available now! Get SimCity 4 and the Rush Hour expansion pack in one convenient package. Create, grow, and breathe life into your ideal urban environment. Fight disasters both realistic and fantastic. Govern your own virtual metropolis as you see fit with SimCity 4.Do your civic duty and order SimCity 4 Deluxe Edition today!
bron: www.simcity.comHopelijk komt hij snel uit in Europa!
quote:$39.99 op amazon.com
Op maandag 6 oktober 2003 20:49 schreef gamecube_master het volgende:[..]
en hoeveel kotst dat?
@Jogy;
Ingewikkelde vraag, want die zijn er nl. niet. Wat wel erg handig is is de nimby/yimby lijst ofzo, die stond in topic 1 of 2 Maar daar kan je per gebouw zien wat de invloed ervan is op je Industrial, Commercial of Residental zone, negatief of positief. Erg handig dus als je een gebouw neerzet van over de 50 rooie.. Verder heb ik ook nog geen volwassenen tutorial kunnen vinden.
quote:meer funding
Op maandag 6 oktober 2003 22:11 schreef Bob.Ross het volgende:
damn wat moet m'n brandweer vaak uitrukken zeg, echt niet leuk meer, ook als ik 5 of meer kazernes heb, damn is dat niet uit te zetten ofzo?
quote:Het is de bedoeling dat je wolkenkrabbermetropoles enzo maakt toch
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:14 schreef appelsientje het volgende:
ZO het gaat nu lekker, heb allemaal middel grote steden gebouwt die bakken met geld opleveren.
Ik denk dat ik vanavond eens een rustig plattelands dorpje maak en kijken of ik daar mee winst kan maken
quote:hmm orgineel, is er dan een upgrade beschikbaar ??
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:20 schreef Atreidez het volgende:[..]
Het is de bedoeling dat je wolkenkrabbermetropoles enzo maakt toch
Heb gemerkt dat het handhaven van een grote stad een veel grotere uitdaging is dan een plattelandsdorpje, zeker nu de boeren ook geld betalen (bug in origineel, Ag betaalt geen belasting).
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:51 schreef appelsientje het volgende:[..]
hmm orgineel, is er dan een upgrade beschikbaar ??
Ik heb het echt al een tijd niet meer gespeeld namelijk...
ik ga trouwens Rushhour maar bestellen...... kan ik tenminste die snelweg er een beetje christelijk uit laten zien.
quote:eeuh patch
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:02 schreef Atreidez het volgende:[..]
quote:Er is ook een patch ja, te updaten via inet op de SC4 site. Bij mij ging dat echter altijd mis. En als je RH gaat halen raad ik t helemaal af, aangezien daar de veranderingen inzitten die ook in de patch zitten. De Ag belasting zit trouwens alleen in RH, niet in de patch.
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:06 schreef appelsientje het volgende:[..]
eeuh patch
![]()
sorry 't is nog vroeg...
quote:Damn, ik heb de jachthaven kunnen bouwen. Ik kan ook haventje maken voor de ferry (met en zonder auto's) maar niet het cruiseschip. Waaronder zou die moeten komen? Presents? Of bij de havens, als je genoeg dingen hebt gehaald? Tell me Tell me
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:13 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik kwam er net achter dat er een haven voor een cruiseschip beschikbaar is gekomen voor mijn stad.
[afbeelding]
quote:Mooi dan wacht ik ff af tot ik RH binnen heb, hoe meer geld ik binnen kan krijgen hoe beter natuurlijk
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:20 schreef Atreidez het volgende:[..]
Er is ook een patch ja, te updaten via inet op de SC4 site. Bij mij ging dat echter altijd mis. En als je RH gaat halen raad ik t helemaal af, aangezien daar de veranderingen inzitten die ook in de patch zitten. De Ag belasting zit trouwens alleen in RH, niet in de patch.
[..]
vanavond maar een paar pics neerplempen .
ik werk nog met verlies elke maand maar het loopt aardig in op het moment dus dat komt wel goed.
[Dit bericht is gewijzigd door jogy op 07-10-2003 10:51]
quote:Ik heb weleens geprobeerd een zo klein mogelijk dorpje (<300 inw) toch rendabel te laten draaien, zonder agrarisch (lelijk). Dat valt dus nog best tegen, als je ook nog mooie huizen wil (dus medical, school, brandweer etc er wel bij).
Op dinsdag 7 oktober 2003 09:20 schreef Atreidez het volgende:[..]
Het is de bedoeling dat je wolkenkrabbermetropoles enzo maakt toch
Heb gemerkt dat het handhaven van een grote stad een veel grotere uitdaging is dan een plattelandsdorpje, zeker nu de boeren ook geld betalen (bug in origineel, Ag betaalt geen belasting).
quote:Anders lees je even het topic door
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:30 schreef Wutangtony het volgende:
Wat zijn eigenljk de systeem eisen voor Simcity 4?
quote:Tja met school en medical en brandweer kom je al snel in de schulden als je maar 300 inwoners hebt
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:38 schreef KarenDamen het volgende:
Ik heb weleens geprobeerd een zo klein mogelijk dorpje (<300 inw) toch rendabel te laten draaien, zonder agrarisch (lelijk). Dat valt dus nog best tegen, als je ook nog mooie huizen wil (dus medical, school, brandweer etc er wel bij).
Dat zal met RH wel een stuk makkelijker zijn, nu je je steden met 'easy' kan bouwen.
quote:Hij staat onder de bonussen en je kan hem helaas maar 1 keer bouwen en geeft de betere commerciële dienstverlening een extra inpuls...
Op dinsdag 7 oktober 2003 10:20 schreef Atreidez het volgende:[..]
Damn, ik heb de jachthaven kunnen bouwen. Ik kan ook haventje maken voor de ferry (met en zonder auto's) maar niet het cruiseschip. Waaronder zou die moeten komen? Presents? Of bij de havens, als je genoeg dingen hebt gehaald? Tell me Tell me
Vereisten:
15.000 commerciële banen...
15 stadsparken
Tenminste 35% van het stadsgebied bestaat uit water
quote:1 waterpomp weg, meer huizen bouwen, meer industrie, meer commercial. School ook weg, kost teveel
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:53 schreef nlboy het volgende:
Echt moeilijk is Sim City 4, ook al heb ik maar een piep klein dorpje.
En ik maak al nu verlies, wat doe ik fout?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |