abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13525325
Volgens mij is Rush Hour zwaar vet, jammer dat ik ff krap bij kas zit..
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 29 september 2003 @ 17:35:57 #102
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_13525338
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:35 schreef Dezz het volgende:
Volgens mij is Rush Hour zwaar vet, jammer dat ik ff krap bij kas zit..
ja dat heb ik met extra geheugen, ik mag er best 256 bij steken op dit moment door rush hour, maarja, soms moet je ff w8en he
...some more happy little trees!!
pi_13525393
Ik draai t zelf met 512mb intern, DDR 3200 op een 2700xp met GForce4 ti4200. Ik moet zeggen, het draait goed. Op 1024x768 met full grafische opties aan kan ik nog redelijk scrollen, en dan duurt t 2 of 3 seconden voordat de kaart weer is opgebouwd. Bij inzoomen is t iets langer misschien.. Het irriteerd me iig niet

Wat zijn jullie systemen?

En jogy, ik ben benieuwd naar wat screenshots van jou ook

Where facts are few, experts are many.
pi_13525504
Kwam een principe tegen op SimCity central site wat misschien wel leuk is. Je kiest met meerdere een region uit, en iedereen kiest een stuk kaart waar hij wil gaan bouwen.

Zo bouw je t begin van je stad tot jaar 10. Daarna saven en uploaden naar een betreffend punt waar iemand er weer 1 stad van maakt. Zo bouw je zeg maar elke week 10 jaar, maar als iedereen dat doet krijg je enorme region met steden die uiteindelijk ook aan elkaar verbonden zijn

pi_13525569
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:38 schreef Atreidez het volgende:
Wat zijn jullie systemen?
Dual P3 1GHz, 1,25 GB SDRAM, GeForce2 32MB.
GeForce is overgeklokt.

Ik heb het idee dat scrollen met RH sneller gaat dan voorheen. Ik heb wel alle patches erop staan.

Hier Karen, ik doe wat ik doe
Ik ben een losbol, yeah baby, je m'en fou
Ik hou van koetjes en kleurtjes op m'n snuit
Maar zie de schoonheid diep onder je huid
pi_13526891
wat zijn nou de minimale systeem eisen voor rush hour?
pi_13529979
quote:
Op maandag 29 september 2003 18:51 schreef gamecube_master het volgende:
wat zijn nou de minimale systeem eisen voor rush hour?
** SimCity 4 CD required to play Rush Hour
Windows XP/Me/2000/98 (NT and 95 NOT supported)
Pentium III 500 MHz or equivalent
128 MB RAM for Windows Me/2000/98; 256 MB RAM for Windows XP
8x CD/DVD-ROM drive
32 MB video card with DirectX 7.0 compatible driver
1 GB hard drive space
DirectX 7.0 compatible sound card
Keyboard; Mouse
  maandag 29 september 2003 @ 21:47:07 #108
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_13531399
quote:
Op maandag 29 september 2003 20:58 schreef dutchfiles het volgende:

[..]

** SimCity 4 CD required to play Rush Hour
Windows XP/Me/2000/98 (NT and 95 NOT supported)
Pentium III 500 MHz or equivalent
128 MB RAM for Windows Me/2000/98; 256 MB RAM for Windows XP
8x CD/DVD-ROM drive
32 MB video card with DirectX 7.0 compatible driver
1 GB hard drive space
DirectX 7.0 compatible sound card
Keyboard; Mouse

ja maar met bovenstaand lijstje wil je ÉCHT niet spelen
pi_13536569
Alweer half twee, en morgen weer slapen op me werk Moet nog met de trein ook, hoop niet dat t dezelfde chaos is als in me eigen stad. Heb trouwens een onwijs banenprobleem, veel mensen binnen in weinig tijd en nu ben ik al bijna anderhalve dag alleen maar industry aan t bouwen in de omliggende steden

Nog eentje om t af te leren.

dinsdag 30 september 2003 @ 08:02:57 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_13537317
Ik heb een klein kutstadje gemaakt gisteravond, en toen kwam ik achter de race-optie en ben ik de rest van de avond bus-chauffeur gaan spelen .

Moet wel helemaal from scratch gaan beginnen trouwens, en vandaag of morgen ga ik ff langs de mycom .

nog geen screenies dus, vanavond wel weer, alleen zal het niets bijzonders zijn .

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_13557622
Voor de beginners van nieuwe steden, zorg dat je simultaan bouwt met 1 of 2 andere steden in je region, op die manier groeien ze alledrie sneller als dat je maar 1 stad zou bouwen

Je moet alleen wel goed opletten steeds, een spoorlijn verkeerd verbreken en je halve buurstad is werkeloos (ik spreek uit ervaring ) maar je kan er wel weer gave dingen mee doen ook. Heb een complete werkstad met 0 inwoners. De stad heeft wel 34000 kantoorbanen en 16000 industriebanen

Nou heb ik er net dat vliegveld neergelegd, en ze gebruiken m nog onwijs veel ook Dus waar ze heen vliegen vraag ik me af.. Maar vlak nadat ik m gebouwd had begon de commercial zone met een flinke uitbreiding

Nu weer verder Residential bouwen bij me grote stad

woensdag 1 oktober 2003 @ 08:01:05 #112
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_13563282
Ik ben nu ook een industrial stadje aan het bouwen naast mijn woon-kantoor stad, om de vervuiling buiten de deur te houden dus, alleen heb ik een beetje 'valsgespeeld' .

eerst een stadje gebouwd met veel industrie, en huizen. Daarnaast natuurlijk stroom en vuilverwerking, een stad begonnen in een vlak ernaast en vuilverwerking en stroom gekocht van de buren, heel veel geswitched zodat de industrie ongeveer evenredig groeide als het woonstadje ( om de 15 minuten even switchen zodat de industry-stad zich kan aanpassen aan de gegroeide woon-kantoor stad). En toen die stad 10.000 inwoners had met een opleiding sloopte ik de industrie-stad en bouwde ik hem weer op van scratch , zonder inwoners deze keer.

ging best goed moet ik zeggen .

Vrijheid
pi_13582312
Ik wil pics zien en verhalen horen mensen, kom op! Wat maak je mee, wat gaat er fout en wat lukt wel

Region flink verder uitgebreid. Zit nu op 324000 inwoners in me region en grootste stad (metropolika) is 196000. Heb flink moeten bouwen aan Mass Transit maar ze gebruiken nu wel alles zo'n beetje, alleen sommige metrostations en bushaltes niet Die monorail is trouwens wel populair, sommige reizen zelfs door andere steden om te werken in een derde stad, en dan gaan ze met de monorail

pi_13582440
Je ziet zelfs de vliegtuigen vliegen?
Hoe duur is Rush Hour?
pi_13583231

|
|
v

|
|
v

Inmiddels heb ik zo'n 40.000 aan leningen
* DJKoster moet maar eens de tijd wat door laten lopen i.p.v aldoor maar te bouwen.

woensdag 1 oktober 2003 @ 22:07:35 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_13583238
M'n stadje gaat d00t ..

Die ene waar alleen maar industrial zit heeft nu 2000 per maand winst, alleen mijn woon-kantoor stadje is aan het sterven ..

Vrijheid
  woensdag 1 oktober 2003 @ 22:11:57 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_13583400
Ik had em voor 21 euro bij de Free-recordshop trouwens, DJkoster .
Vrijheid
pi_13583875
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 22:07 schreef jogy het volgende:
M'n stadje gaat d00t ..

Die ene waar alleen maar industrial zit heeft nu 2000 per maand winst, alleen mijn woon-kantoor stadje is aan het sterven ..

Belangrijkste is om de reden te achterhalen Of opnieuw beginnen natuurlijk. Ik heb ook al eens een stad gebouwt puur om met de trein te rijden, das echt grappig

Ik had m trouwens gepreordered bij Dynabyte voor 24.-
Hij kost daar nu 31,- de afzetters

pi_13584026
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 22:11 schreef jogy het volgende:
Ik had em voor 21 euro bij de Free-recordshop trouwens, DJkoster .
ik heb hem ook bij Free RecordShop gehaald, maar dan voor 29,99
123
pi_13584117
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 21:39 schreef Atreidez het volgende:
Ik wil pics zien en verhalen horen mensen, kom op! Wat maak je mee, wat gaat er fout en wat lukt wel
Ik had voor mijn eigen forum ff een overzochtje gemaakt wat er allemaal aan nieuw spul was:

Ben toen ook maar met die stad gaan spelen: 20.000 inwoners intussen.
Het grappige is dat ik steeds bericht krijg: Your local railway system is a little bit too local .
Sommige van die demo-rails had ik idd nog niet doorgetrokken .

123
pi_13587791
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 22:35 schreef K3 het volgende:
Ik had voor mijn eigen forum ff een overzochtje gemaakt wat er allemaal aan nieuw spul was:
[afbeelding]

Het grappige is dat ik steeds bericht krijg: Your local railway system is a little bit too local .

Hey gaaf kaartje Met die parkeergarage ben ik er trouwens nog niet helemaal achter wat ie allemaal kan en doet. De rest wel, en de nieuwe onramps met verlaagde snelweg (staan niet op je kaartje) vind ik ook wel errug handig.

Mijn investeringen in openbaar vervoer betalen zich alleen nog niet terug

pi_13590271
DJKoster, ik zat ff op Hadrian forum te kijken, zag ik deze van jou -

Toxic Waste dump is een grote neenee als je een gezonde stad wil hebben

donderdag 2 oktober 2003 @ 10:29:47 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_13591208
Wat je wel kan doen, is een toxic waste-dump bouwen aan de rand van de stad en dan een weg bouwen die meteen uit het veld gaat en daar geen andere wegen op aansluiten, komen de waste-dumps wel aan maar rijden ze niet door de stad .

en atreidez, ik ga m'n stad ook weer slopen en weer opnieuw bouwen denk ik. .. 25% van de huizen is werkeloos ..

en nu zal het nieuwe stadje groeien als kool aangezien er erg veel werkgelegenheid is via de buren .

maar dat wordt maandag ofzo, ben een weekend niet thuis .

Vrijheid
pi_13591342
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 22:35 schreef K3 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Leuk, maar de parkeergarage is volgens mij niet nieuw...
pi_13591950
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:29 schreef jogy het volgende:
Wat je wel kan doen, is een toxic waste-dump bouwen aan de rand van de stad en dan een weg bouwen die meteen uit het veld gaat en daar geen andere wegen op aansluiten, komen de waste-dumps wel aan maar rijden ze niet door de stad .
Tis op zich wel een oplossing om geld te verdienen, maar toch heeft het een negatief effect. Ook het weghalen later kost je veel geld (meer dan t opbrengt?).
quote:
en atreidez, ik ga m'n stad ook weer slopen en weer opnieuw bouwen denk ik. .. 25% van de huizen is werkeloos ..

en nu zal het nieuwe stadje groeien als kool aangezien er erg veel werkgelegenheid is via de buren .

Ze zijn nu werkeloos, maar als je een nieuwe bouwt niet? Nou veel succes, en maak pics! (van je nieuwe stad, niet van je weekend).
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 10:35 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Leuk, maar de parkeergarage is volgens mij niet nieuw...

Jawel hoor
  donderdag 2 oktober 2003 @ 11:28:55 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_13592388
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 11:09 schreef Atreidez het volgende:

Ze zijn nu werkeloos, maar als je een nieuwe bouwt niet? Nou veel succes, en maak pics! (van je nieuwe stad, niet van je weekend).

Ja, das waar, maar ik vermoed dat het door de infra-structuur komt , volgende keer bouw ik het bus-systeem meteen mee in de originele plannen van m'n stad, en houd ik een keer ruimte over voor betere wegen enzo.

trouwens, als ik het sloop en opnieuw bouw, kan ik ervoor zorgen dat het aantal inwoners niet over het aantal beschikbare banen gaat, ik vermoed trouwens dat het komt omdat de inwoners ouder werden en dat de werkende massa te groot werd voor de buren om bij te houden..

best tricky nog, twee steden te bouwen die elkaar in stand houden .

Vrijheid
pi_13599034
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 09:46 schreef Atreidez het volgende:
DJKoster, ik zat ff op Hadrian forum te kijken, zag ik deze van jou -

[afbeelding]

Toxic Waste dump is een grote neenee als je een gezonde stad wil hebben

Ik had geld nodig... en dat kreng staat toch in een industriegebied waar al bijna niemand werkte..
Weghalen kost 20.000
  donderdag 2 oktober 2003 @ 17:12:33 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_13601651

Deze gaat okay, geen inwoners en 1000 per maand winst, gaat lekker .

Deze gaat minder , 30.000 inwoners en als je onder kijkt zie je wel hoeveel werkeloosheid er is ..

en door de vuilverwerking zit ik dus 200 per maand in de min ..

Vrijheid
  donderdag 2 oktober 2003 @ 17:15:52 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_13601725
Ow, en als ik de opera-house en stadium weghaal zit ik nog steeds in de min en het vliegveld heb ik nodig ..
Vrijheid
pi_13601925
Denk dat het maken van straten, meer commercial area bij je Stadium en een Avenue/snelweg door t werkloosheidsgedeelte wel zou helpen

Hoe zit t met je dekking van scholen e.d.?

donderdag 2 oktober 2003 @ 17:46:28 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_13602516
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 17:22 schreef Atreidez het volgende:
Hoe zit t met je dekking van scholen e.d.?
Scholendekking is 100% dat is belangrijk zeggen ze .

en ik kijk wel wat ik er mee ga doen, of opnieuw en anders nog ff aanmodderen tot het beter gaat of helemaal niet meer verder kan , ik zal je tips uitproberen, thnx .

Vrijheid
  donderdag 2 oktober 2003 @ 19:52:14 #132
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_13605600
elke dag zit ik me op m'n werk op te vreten tot ik weer kan vreten
en op 't werk af en toe stiekem ff fok checken of er nog nieuwe screenies bij zijn gekomen
pi_13606043
hoe hoog hebben jullie op alle gebieden jullie belastingen staan?
pi_13606209
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:07 schreef gamecube_master het volgende:
Tussen de 7 en 8% ..
Het levert niet veel op maar de mensen houden van mij.., helaas vertrekken ze in grote aantallen zodra de stadskas in de rode cijfers komt..
Helaas zeuren mijn inwoners om een waterzuiveringsinstallatie die ik dus niet kan betalen..

pi_13606363
* DJKoster heeft Rush Hour aangeschaft..,
eerst maar eens wat troep van mijnn pc afgooien..
pi_13606414
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:18 schreef DJKoster het volgende:
* DJKoster heeft Rush Hour aangeschaft..,
eerst maar eens wat troep van mijnn pc afgooien..
veel rush hour plezier, en natuurlijk opruim plezier
pi_13615283
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 19:52 schreef Bob.Ross het volgende:
elke dag zit ik me op m'n werk op te vreten tot ik weer kan vreten
en op 't werk af en toe stiekem ff fok checken of er nog nieuwe screenies bij zijn gekomen
Hier nog 1
pi_13615385
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 20:07 schreef gamecube_master het volgende:
Dat verschilt heel erg per stadje in me region. Ik ben nu juist aan t balancen. In industriestadjes waar de vervuiling me niks kan schelen laat ik alles zo, waar ik alleen hitech wil zet ik Ag, Id en Im op 20 (en het werkt).

Zo probeer ik het nu ook met sommige woondorpjes te doen. Maar meestal schommelt de belasting in de grote stad tussen de 8 en de 9.

pi_13617107

pi_13617321
Ik heb psies hetzelfde gehad toen ik mijn Rush Hour installeerde! Het schijnt iets te maken te hebben met dat het officieele exemplaar verkeerd is gepatched (met die inetpatch).

Als je je SimCity4 directory weggooit (je steden staan toch in my documents) en in de registry de key weggooit (weet niet echt of dat nodig is, maar dat heb ik gedaan) en daarna Simcity4 installeerd en zonder het te patchen Rush Hour er overheen doet ie t goed

Hoop dat t werkt

pi_13620123
Ik ga het gelijk proberen
pi_13622348

Als ik het spel wil opstarten..
pi_13622361
En als je je temp directory leegt?
pi_13622759
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:26 schreef Atreidez het volgende:
En als je je temp directory leegt?
Nee...
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 15:13:19 #145
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_13623690
Oke ik ga denk ik ook maar weer eens beginnen, heb het echt een hele tijd niet gedaan, maar heb er wel weer zin in om er aan te beginnen.
Alleen ff een domme vraag over die meerdere steden bouwen die samen werken.
Je hoeft toch alleen maar te bouwen? meer niet neem ik aan ? (ja en de wegen natuurlijk aan leggen)
Want de vorige keer ging dat helemaal fout bij mij namelijk
En ik denk dat ik rushour ook maar eens ga kopen, zitten wel leuke opties bij
Nou ja ik laat wel wat zien als ik wat heb gemaakt
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_13625483
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 14:41 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Nee...

Heb je de tempfile kunnen vinden? Vind het echt raar Heb zelf bij installatie SimCity 4 schoon een error aan t einde gekregen, 2 zelfs geloof ik, maar die heb ik genegeerd. Daarna zonder iets eraan te doen Rush Hour installed en die werkte gewoon goed. Als je die tempfile kan vinden zou ik m weg gooien en misschien daarna opnieuw proberen.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 15:13 schreef appelsientje het volgende:
Oke ik ga denk ik ook maar weer eens beginnen, heb het echt een hele tijd niet gedaan, maar heb er wel weer zin in om er aan te beginnen.
Alleen ff een domme vraag over die meerdere steden bouwen die samen werken.
Je hoeft toch alleen maar te bouwen? meer niet neem ik aan ? (ja en de wegen natuurlijk aan leggen)
Want de vorige keer ging dat helemaal fout bij mij namelijk
En ik denk dat ik rushour ook maar eens ga kopen, zitten wel leuke opties bij
Nou ja ik laat wel wat zien als ik wat heb gemaakt
Met die meerdere steden samenwerken is idd alleen bouwen en vooral de wegen, treinen, metro's enz verbinden met elkaar. Probeer niet te dicht langs de randen te werken, soms moet je terrein geegaliseerd worden om ze goed aan te sluiten en als dan op de randen gebouwen staan ben je die kwijt. Ook heeft natuurlijk iedere stad ze eigen stroom, water enz nodig, en mijn ervaring is dat dat niet echt lekker werkt als je dat via je buurstad regelt
pi_13626026
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:18 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Heb je de tempfile kunnen vinden? Vind het echt raar Heb zelf bij installatie SimCity 4 schoon een error aan t einde gekregen, 2 zelfs geloof ik, maar die heb ik genegeerd. Daarna zonder iets eraan te doen Rush Hour installed en die werkte gewoon goed. Als je die tempfile kan vinden zou ik m weg gooien en misschien daarna opnieuw proberen.
[..]

Tempfile onstaat tijdens het opstarten...
Ik doe toch wel de goede cd erin
pi_13626371
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:38 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Tempfile onstaat tijdens het opstarten...
Ik doe toch wel de goede cd erin

De Rush Hour cd neem ik aan
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 20:57:46 #149
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_13632347
nog één op internet gevonden;

pi_13633239
Wow Mooi dichtgemaakt met parken en plaza's. Brengt me weer op mooie nieuwe ideeen. En dat stadium! Wat een licht, daar ga ik eerst voor sparen Die kost 74000.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')