ik krijg spontaan mijn ringen ook niet af..
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 16-09-2003 07:58]
quote:LOL moet je je 6 x achter elkaar wegen en dan het gemiddelde nemen
Op dinsdag 16 september 2003 07:59 schreef Roonaan het volgende:
baggerweegschaal bij ons weegt met een kwartier tijdsverschil 3 kilo verschil.. Ja, schiet ook niet op
quote:Voor de wc, na de wc, voor het douchen na de wc, na het douchen na de wc, na het douchen na de wc voor het tandenpoetsen en na het douchen na de wc na het tandenpoetsen zoiets?
Op dinsdag 16 september 2003 08:00 schreef DarkElf het volgende:[..]
LOL moet je je 6 x achter elkaar wegen en dan het gemiddelde nemen
quote:ik dacht gewoon 6 x achter elkaar erop en eraf springen maar goed, dit kan ook
Op dinsdag 16 september 2003 08:07 schreef Roonaan het volgende:[..]
Voor de wc, na de wc, voor het douchen na de wc, na het douchen na de wc, na het douchen na de wc voor het tandenpoetsen en na het douchen na de wc na het tandenpoetsen zoiets?
nu doe ik al een tijdje afvallen dmv accupunctuur, maar dat werd onthaald met afgrijzen! ![]()
komt er op neer dat ik nu al 6 weken nix op heb behalve elke ochtend 4 eetlepels magere kwark ![]()
Afvallen dmv accupunctuur < voor de accupunctuur info
gaat wel heel goed moet ik zeggen, 6 weken 25 kilo, in totaal al bijna 40 met atkins erbij gerekend, zit bijna op mijn streefgewicht!
Wegen doe ik nu niet, ben mega-ongsteld, dus zal alleen maar deprimerende resultaten opleveren
![]()
volgende week wel
quote:Uhm niet ontbijten is erg ongezond hoor. Als je minder gaat eten kun je beter 's avonds minderen, niet 's ochtends (en 's middags) want die voeding verbruik je door de dag meteen.
Op dinsdag 16 september 2003 08:32 schreef th0r het volgende:
ik heb zelf ook atkins gedaan (www.atkinsdieet.nl)
maar dat vond ik na een tijd moeilijk vol te houden, gaat toch wel vervelen alleen maar vet en eiwitrijk voedsel, een boterham ga je naar verlangen etcnu doe ik al een tijdje afvallen dmv accupunctuur, maar dat werd onthaald met afgrijzen!
komt er op neer dat ik nu al 6 weken nix op heb behalve elke ochtend 4 eetlepels magere kwarkAfvallen dmv accupunctuur < voor de accupunctuur info
gaat wel heel goed moet ik zeggen, 6 weken 25 kilo, in totaal al bijna 40 met atkins erbij gerekend, zit bijna op mijn streefgewicht!
En ik weet niet hoe jij Atkins gedaan hebt, maar ik eet 's ochtends en 's middags gewoon (volkoren) brood (minstens 8 boterhammen per dag).
quote:lees eerst dat accupunctuur topic voordat je replye'd ofzo en boterhammen bevatten koolhydraten, dus dan zou je alleen maar dikker worden van atkins
Op dinsdag 16 september 2003 09:18 schreef MNeMoNiCS het volgende:[..]
Uhm niet ontbijten is erg ongezond hoor. Als je minder gaat eten kun je beter 's avonds minderen, niet 's ochtends (en 's middags) want die voeding verbruik je door de dag meteen.
En ik weet niet hoe jij Atkins gedaan hebt, maar ik eet 's ochtends en 's middags gewoon (volkoren) brood (minstens 8 boterhammen per dag).
quote:dan weeg ik na 3 keer niets meer geloof ik
Op dinsdag 16 september 2003 08:14 schreef DarkElf het volgende:[..]
ik dacht gewoon 6 x achter elkaar erop en eraf springen maar goed, dit kan ook
quote:he dat gaat goed!
Op dinsdag 16 september 2003 12:04 schreef Babbelzz het volgende:
Whaha! Alweer een kilo kwijt... dat komt op 80!
Dat maakt een BMI van 25.2
Nog heeeeeeeeeel eventjes dus!
Ga volgend jaar september trouwen en wil aan het begin van 2004 voor jurk gaan kijken, alleen iets slanker dan dat ik nu ben! Ooit ben ik al eens meer dan 15 kilo afgevallen, maar het bekende jo jo effect heeft ook bij mij gewerkt.
Ik ben ongeveer 1.70m en weeg 86,4 (vanmorgen op de weegschaal gaan staan). Graag wil ik 70 kilo wegen, of dat lukt weet ik niet. In ieder geval 10 kilo eraf.
Dus zet mij maar ook in de lijst! Misschien dat dat als een 'stok achter de deur' gaat werken voor mij.
Nu was ik al een heleboel afgevallen, van 105 naar 85 kg @1,96 in een jaar. Maandje of drie hierop gebleven. Maar ik vind t nog net niet goed zo, ik wil dus nu naar max 80 kilo, of het punt waar er geen blubber meer is...
quote:als je al zoveel bent afgevallen, en je wil echt geen blubber meer... dan is sporten toch wel t minste wat je moet doen...om t iets steviger te krijgen..
Op dinsdag 16 september 2003 16:07 schreef Hagedis het volgende:
Hmmm, ik ben ook maar weer eens begonnen.Nu was ik al een heleboel afgevallen, van 105 naar 85 kg @1,96 in een jaar. Maandje of drie hierop gebleven. Maar ik vind t nog net niet goed zo, ik wil dus nu naar max 80 kilo, of het punt waar er geen blubber meer is...
Maar laat ik het even merken dat mn ma tot 2 keer toe is gelukt 36 KG eraf te krijgen binnen 7 maand!
Hoe ? heel makkelijk :
- Zoveel mogelijk bewegen
- Elke dag 2 liter water of meer drinken
- 3 keer per dag, maar wel gezond eten.
Tis maar een tip/mening/ervaring, hoe je het ook wilt noemen
quote:Ik loop ook al een hoop hard, doe ik al heel lang, tevens buikspieroefeningen...
Op dinsdag 16 september 2003 16:19 schreef Babbelzz het volgende:[..]
als je al zoveel bent afgevallen, en je wil echt geen blubber meer... dan is sporten toch wel t minste wat je moet doen...om t iets steviger te krijgen..
Ik had zo'n typische bierbuik
,vond ik toch een beetje te vroeg op m'n 19e...
quote:Lijkt me wel een beetje veel voor een jojoeffect...
Op dinsdag 16 september 2003 16:23 schreef Predemius het volgende:
Ik geloof allemaal wel best dat dit topic werkt enzo...Maar laat ik het even merken dat mn ma tot 2 keer toe is gelukt 36 KG eraf te krijgen binnen 7 maand!
quote:Yup.. een paar jaar geleden is ze begonnen, bij Fitcare in Hengelo. toen is ze 36 KG afgevallen... maar dat hield ze niet vol, en is ze over 2 jaar tijd weer net zoveel aangekomen.
Op dinsdag 16 september 2003 16:24 schreef Hagedis het volgende:[..]
Ik loop ook al een hoop hard, doe ik al heel lang, tevens buikspieroefeningen...
Ik had zo'n typische bierbuik
,vond ik toch een beetje te vroeg op m'n 19e...
[..]Lijkt me wel een beetje veel voor een jojoeffect...
Het is dus wel mogelijk. het nadeel is van lijnen/dieeten dat als je ermee stopt, je aankomt... en als je alles zelf doet, kan je het goed volhouden.
(denk aan de mensen van bv BIg Diet.. mensen vallen wel af, maar nu dat alles afgelopen is, begint het normale leven weer enz enz... alle programma`s van fitness die georganiseert werd stoppen, en als je het dan niet bijhoud, komt alles erbij op.)
Na dat tae bo-en heb ik echt zoiets van: en nu ga ik alleen nog maar gezond eten, niets extra's en veel sporten en bewegen en doen...
en nu weet ik ook gewoon dat ik het vol ga houden ![]()
tis echt een extra motivatie, en 't gaat allemaal goed komen. ![]()
ga ook een andere pil aanvragen, want mede door dit ding (Microgynon 30) ben ik echt heel veel aangekomen ![]()
![]()
't gaat de goede kant op
quote:die heb ik ook! maar of ik nou de pil de schuld moet geven of al die chocolaatjes...
Op dinsdag 16 september 2003 16:42 schreef Faithy het volgende:ga ook een andere pil aanvragen, want mede door dit ding (Microgynon 30) ben ik echt heel veel aangekomen
Ook ik moet morgen ongesteld worden dus ik hoop dat ik me inhoud met (vr)eten.. Vanavond lekker zwemmen enzow, zin in!
Tot nu toe gaat het erg lekker. Is er ook een vaste weegdag ofzo? Normaal weeg ik me altijd op maandag, maar als er hier een vaste dag is dan switch ik ff
.
quote:Welkom en succes
Op dinsdag 16 september 2003 15:44 schreef Koningin het volgende:
OK dan, daar gaan we.
Ik ga ook mee doen hier!!Ga volgend jaar september trouwen en wil aan het begin van 2004 voor jurk gaan kijken, alleen iets slanker dan dat ik nu ben! Ooit ben ik al eens meer dan 15 kilo afgevallen, maar het bekende jo jo effect heeft ook bij mij gewerkt.
Ik ben ongeveer 1.70m en weeg 86,4 (vanmorgen op de weegschaal gaan staan). Graag wil ik 70 kilo wegen, of dat lukt weet ik niet. In ieder geval 10 kilo eraf.
Dus zet mij maar ook in de lijst! Misschien dat dat als een 'stok achter de deur' gaat werken voor mij.
DE & Faithy: Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! maar het komt wel weer goed, even volhouden zonder weegschaal ![]()
Anoukje ik heb wel eens gehoord dat je meer kaloriėn verbrandt wanneer je ongesteld bent...
quote:Ik eet zowieso niet heeeeel veel, soms zelfs verdomd weinig.... en ben iig niet veel meer gaan eten sinds ik aan de pil ben (das nu bijna een jaar)..
Op dinsdag 16 september 2003 17:22 schreef Elanor het volgende:[..]
die heb ik ook! maar of ik nou de pil de schuld moet geven of al die chocolaatjes...
waarom heb je de indruk dat het de schuld van je pil is? en is je huisarts het er ook mee eens?
ik geloof trouwens niet dat wel pil/niet pil meer dan 2 kilo kan schelen hoor!
![]()
Hoor van meer mensen dat Mic30 nogal 'zwaar' is en veel nadeel aan je gewicht toebrengt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |