-spelfouten-
[Dit bericht is gewijzigd door Xebrozius op 14-09-2003 05:04]
Veel plezier in de bak.
-seplfouten-
[Dit bericht is gewijzigd door Xebrozius op 14-09-2003 05:05]
quote:Ik kreeg ook nog een officiele waarschuwing
Op zondag 14 september 2003 04:57 schreef Miss_Amara het volgende:
Lekker zoiets....
Net of ze niks beters te doen hebben.
-veel spelfouten-
[Dit bericht is gewijzigd door Xebrozius op 14-09-2003 05:07]
quote:Als je alleen een ongeldig adres hebt opgegeven, maar wel je echte naam en geboortedatum etc. kunnen ze waarschijnlijk nog wel achter je adres komen, en dan heb je er een probleem bij
Op zondag 14 september 2003 04:45 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb gezegd dat ik geen geldig legitimatie-bewijs bij me had en heb dus een ongeldig adres opgegeven , kunnen ze alsnog achterhalen wat je daadwerkelijke adres is?-spelfouten-
quote:Voornaam, adres, postcode, en geboortedatum allemaal uit mijn duim gezogen
Op zondag 14 september 2003 05:34 schreef mcintosh het volgende:[..]
Als je alleen een ongeldig adres hebt opgegeven, maar wel je echte naam en geboortedatum etc. kunnen ze waarschijnlijk nog wel achter je adres komen, en dan heb je er een probleem bij
ik ben vandaag juist niet aangehouden door 1 of andere held mij staande hield en zij dat om de hoek waar ik zou gaan fietsen een politie fuik stond
die gast heeft me een fikse boete bespaard : absoluut geen licht, en bier in mn hand plus redelijk aangeschoten...
[edit] seplfouten
quote:Hmmm... is het tegenwoordig verboden om met aangeschoten en met bier in je tentakels rond te fietsen, dan?
Op zondag 14 september 2003 06:10 schreef TriuMpH het volgende:die gast heeft me een fikse boete bespaard : absoluut geen licht, en bier in mn hand plus redelijk aangeschoten...
En geen licht... da“s toch `maar` 20 euro oid?
quote:
Op zondag 14 september 2003 07:21 schreef RedDevil085 het volgende:[..]
Hmmm... is het tegenwoordig verboden om met aangeschoten en met bier in je tentakels rond te fietsen, dan?
Naja het blijven amtenaartjes met jeugdtrauma's,
dus er valt gewoon niks anders van ze te verwachten dan jou heftg te gaan bekeuren (als je niet te groot bent voor ze )
maar denk niet dat ze je adres kunnen achterhalen
quote:Mazzelaar
Op zondag 14 september 2003 04:45 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb gezegd dat ik geen geldig legitimatie-bewijs bij me had en heb dus een ongeldig adres opgegeven , kunnen ze alsnog achterhalen wat je daadwerkelijke adres is?-spelfouten-
quote:TJaa, en nu is die leuke vrolijke agente aan het "fokken" en check ze je fotoboek .. mwhwhaa
Op zondag 14 september 2003 05:46 schreef Xebrozius het volgende:[..]
Voornaam, adres, postcode, en geboortedatum allemaal uit mijn duim gezogen
quote:Ze kan je niets meer maken, hoor.
Op zondag 14 september 2003 09:11 schreef Herble het volgende:[..]
TJaa, en nu is die leuke vrolijke agente aan het "fokken" en check ze je fotoboek .. mwhwhaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |