quote:Dat je er nog serieus op in gaat.
Op zaterdag 13 september 2003 23:45 schreef beertje_ het volgende:[..]
Mijn kind is 2 en een half jaar en dik 17 kilo daarbij heb ik ernstige rugklachten dus daat gaat niet lukken.
In de ochtenden hebben we andere dingen tedoen(badderen eten ed, en zijn late opstaanders, zowel ik als m'n zoon)
quote:daar zijn wekkers voor uitgevonden
Mijn kind is 2 en een half jaar en dik 17 kilo daarbij heb ik ernstige rugklachten dus daat gaat niet lukken.
In de ochtenden hebben we andere dingen tedoen(badderen eten ed, en zijn late opstaanders, zowel ik als m'n zoon)
quote:beter dan zo'n laffer die zijn intelligentie tentoonstelt door simpel zijn expressies te uiten met drieletterwoorden
Op zaterdag 13 september 2003 23:45 schreef static het volgende:[..]
Dat je er nog serieus op in gaat.
quote:Ze zijn zo kortzichtig static dat dit misschien doordringt
Op zaterdag 13 september 2003 23:45 schreef static het volgende:[..]
Dat je er nog serieus op in gaat.
quote:Dat kun je wel stellen ja.
Op zaterdag 13 september 2003 23:45 schreef laffer het volgende:[..]
maar de TS is zelf geestelijk niet helemaal fris!
Mijn god zeg .
quote:Waarom gebruik je die dan niet? Jij bent veel sneller klaar met aankleden, wassen etc. dan een moeder die ook nog twee kinderen moet wassen en aankleden
Op zaterdag 13 september 2003 23:46 schreef MikeyMo het volgende:[..]
daar zijn wekkers voor uitgevonden
Maar vrouwen met winkerwagens die op de tijden dat jij ook in de stad ben aanwezig zijn, zin daar vaak met vriendinnen, moeders, echtgenoten etc. En die hebben misschien wel een 9-5 baan. Daarnaast een kind laat je dus niet zomaar thuis natuurlijk. Bejaarden idem. niet dat die werken, maar die zijn ook redelijk vaak met begeleiding buiten, meestal van een van hun kinderen met (jahwel een 9-5 baan). Rolstoelers hebben veelal familie als begeleiding (familie met een 9-5 baan) Of werken zelf van 9 tot 5. Want hey, met een rolstoel ben je nog niet 100% afgekeurd.
En ga me niet vertellen dat ze overdag nooit buiten komen, want ik Alkmaar stikt het doordeweeks van de kinderwagens.
quote:meerdere woorden kun jij toch niet lezen!
Op zaterdag 13 september 2003 23:47 schreef MikeyMo het volgende:[..]
beter dan zo'n laffer die zijn intelligentie tentoonstelt door simpel zijn expressies te uiten met drieletterwoorden
quote:Nee jij komt intelligent over met je generaliserende openingspost.
Op zaterdag 13 september 2003 23:47 schreef MikeyMo het volgende:[..]
beter dan zo'n laffer die zijn intelligentie tentoonstelt door simpel zijn expressies te uiten met drieletterwoorden
quote:Dat je hier nog serieus op reageert!
Op zaterdag 13 september 2003 23:47 schreef beertje_ het volgende:
Een buikdrager gaat trouwens alleen lukken bij Baby's en niet iedereen bevalt dat. Ten tweede heb je met een kleine veel mee te slepen(extra kleertjes, luiers, eten, drinken, etc)
MikeyMo, je timmert niet hoog, bon soit, maar ook nog een egocentrische levenshouding?
quote:Kruidvat.
Op zondag 14 september 2003 00:02 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Dat je hier nog serieus op reageert!
quote:praxis!
Op zondag 14 september 2003 00:04 schreef static het volgende:[..]
Kruidvat.
quote:Zo serieus ben ik niet hoor en ben allang opgehouden trouwens,
Op zondag 14 september 2003 00:02 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Dat je hier nog serieus op reageert!
MikeyMo, je timmert niet hoog, bon soit, maar ook nog een egocentrische levenshouding?
quote:'n Avond meis.
Op zondag 14 september 2003 00:19 schreef beertje_ het volgende:[..]
Zo serieus ben ik niet hoor en ben allang opgehouden trouwens,
Avond!
quote:hoi beertje!
Op zondag 14 september 2003 00:19 schreef beertje_ het volgende:[..]
Zo serieus ben ik niet hoor en ben allang opgehouden trouwens,
Avond!
quote:oi grobbie!
Op zondag 14 september 2003 00:21 schreef Grobbenkuiken het volgende:
quote:Dicipline, en dan slaand op een individu... zelfsdicipline dus.
[Dit bericht is gewijzigd door Panzer op 14-09-2003 00:41]
quote:Pcies, muil houden en de wereld eens aanschouwen vanuit andermans perspectief!
Op zondag 14 september 2003 00:35 schreef Panzer het volgende:
Nee, je bent niet de enigste die gëerged is, maar het is blijkbaar niet anders.
quote:Morgen ge=ergerde mensen van de sokken gaat rijden, midden in het pad blijven staan, in en uitgangen blokkeren etc,
Op zondag 14 september 2003 00:37 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Pcies, muil houden en de wereld eens aanschouwen vanuit andermans perspectief!
quote:Muil dicht. De wereld draait niet om jou. Denk je dat mensen in scootmobielen of in een rolstoel, voor de gein op die tijdstippen komen? Je doet net of die mensen op een dag helemaal niks uitvoeren. Als je zelf in een rolstoel of iets zou zitten zou je wel anders zeggen...
Op zaterdag 13 september 2003 23:21 schreef MikeyMo het volgende:
Zeikverhaal
quote:Als het enigszins riekt naar MikeyMo, ga dan direct voor de kuiten, full swing!
Op zondag 14 september 2003 00:42 schreef beertje_ het volgende:
Morguh laffer!
[..]Morgen ge=ergerde mensen van de sokken gaat rijden, midden in het pad blijven staan, in en uitgangen blokkeren etc,
quote:Helemaal mee eens. Zelfde geldt overigens voor het gebruik van het openbaar vervoer.
Op zaterdag 13 september 2003 23:21 schreef MikeyMo het volgende:
ik, werkende man zijnde, ben voornamelijk voor het consumeren aangewezen op de koopavonden, zaterdagmiddagen en koopzondagen.
andere mensen zoals bejaarden, gehandicapten, moeders met babies hebben vaak geen baan en zijn dus niet van 9-5 excl reistijd van huis en hebben dus tijd zat om de gehele week wanneer het hun uitkomt naar de stad te gaan om te consumeren. Maar nee, wanneer gaan die lui: ook op zaterdagmiddag, koopavond of koopzondag... Nou is dat niet het probleem, maar wat nemen die lui mee: Rollators, rolstoelen en wandelwagens. En met die dingen banen ze zich een weg door het toch al drukke winkelend publiek en hierbij ontzien ze niet anderenmans benen.Ze zorgen vaak al voor verstoppingen in de doorstroom met hun attributen, maar ze lopen godverdomme je hielen ook nog eens te mollesteren met die troep.
Ga godverdomme gewoon overdag wanneer de zeepjes in de vroege ochtend afgelopen zijn naar de stad, of desnoods in de middag. Dan kijk je maar geen belspelletjes overdag.
Ben ik de enige die dat irritant vindt wanneer mensen het in hun hoofd halen in drukke winkelstraten met hun kinderwagen te lopen
Maarja .. de ouderen nemen de overhand, vergrijzing en dergelijke, wat doe je er aan.
quote:Het heet toch niet voor niets openbaar vervoer, voor iedereen toegankelijk. Oftewel ook voor bejaarden en mensen slecht ter been. Ga jij maar lekker achter de geraniums wegkwijnen wanneer je een respectabele leeftijd hebt behaald..
Op zondag 14 september 2003 00:48 schreef generalist het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Zelfde geldt overigens voor het gebruik van het openbaar vervoer.
Hele dag hebben mensen de tijd, in de spits barst het van de oude winkelende mensen. De forensen (die weinig keuze in tijd hebben) maar beleefd blijven staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |