Ze zorgen vaak al voor verstoppingen in de doorstroom met hun attributen, maar ze lopen godverdomme je hielen ook nog eens te mollesteren met die troep.
Ga godverdomme gewoon overdag wanneer de zeepjes in de vroege ochtend afgelopen zijn naar de stad, of desnoods in de middag. Dan kijk je maar geen belspelletjes overdag.
Ben ik de enige die dat irritant vindt wanneer mensen het in hun hoofd halen in drukke winkelstraten met hun kinderwagen te lopen?
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 13-09-2003 23:32]
laat dat kind thuis
quote:een hoop geblaat van de TS
Op zaterdag 13 september 2003 23:24 schreef MikeyMo het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door laffer op 13-09-2003 23:31]
Generaliseren is erg makkelijk
Maar nee, spitsuur 3 uur 's middags rost men een end heen met die wandelwagens door de massa
quote:welke zijn dat? die enorme bejaardenkarretjes?
Op zaterdag 13 september 2003 23:34 schreef MAXTIJN het volgende:
vergeet de scootmobielen niet
quote:blijkbaar ben jij zelf nog een kind!
Op zaterdag 13 september 2003 23:34 schreef MikeyMo het volgende:
toch snap ik niet wat iemand bezielt om zaterdagmiddag met wandelwagen en al drukke winkelstraten in te gaan. Ga dan 's ochtends. Als je klein ekoters hebt slaap je toch niet uit en dan is het nog rustig...Maar nee, spitsuur 3 uur 's middags rost men een end heen met die wandelwagens door de massa
quote:ok draaien we het om: waarom nemen mensen in hemelsnaam een wandelwagen mee. Je hebt ook van die buidels zodat je het kind op de borst kan dragen. Moet je perse met rollator, wandelwagen of whatever de stad in, waarom dan niet op een wat rustiger moment zoals de ochtend?
Op zaterdag 13 september 2003 23:34 schreef Anthraxx het volgende:
Gelukkig kun jij hun tijd maar al te goed indelen, Mikeymo. Misschien werken de meeste mensen ook gewoon , kunnen ze overdag niet van huis of hebben ze op dat moment andere dingen te doen.Generaliseren is erg makkelijk
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 23:37 schreef laffer het volgende:[..]
draadloze draaideurpoot!
quote:wacht maar tot ze in een drukke winkelstraat een keer jouw hielen onder vuur nemen...
Op zaterdag 13 september 2003 23:37 schreef laffer het volgende:[..]
blijkbaar ben jij zelf nog een kind!
jij snapt niet veel hè!
ga je afrukken op de policy van hier, dat is het enige waar jij je voor interesseert! draadloze draaideurpoot!
quote:en de chauffeurs dan van die dingen........
Op zaterdag 13 september 2003 23:37 schreef MAXTIJN het volgende:
Dat zijn de electro 3 wielscooters, die met 15 km/h op je af komen, en je hoort ze bijna niet.
quote:Mensen met een rollator kunnen niet anders lijkt me. Die mensen kun je echt niet hun rollator afnemen. Rolstoelen idem. Zullen we later bij jou ook doen, als je het ding nodig hebt.
Op zaterdag 13 september 2003 23:38 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ok draaien we het om: waarom nemen mensen in hemelsnaam een wandelwagen mee. Je hebt ook van die buidels zodat je het kind op de borst kan dragen. Moet je perse met rollator, wandelwagen of whatever de stad in, waarom dan niet op een wat rustiger moment zoals de ochtend?
Ander tijdstip? Nogmaal, leuk dat jij die mensen hun tijd in kan delen.
quote:tja, ik ben nog nooit in een drukke winkelstraat geweest, en hier in ons dorp wonen geen bejaarden!
Op zaterdag 13 september 2003 23:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
wacht maar tot ze in een drukke winkelstraat een keer jouw hielen onder vuur nemen...
lul!!
En datzelfde geld natuurlijk voor moeders die de hele dag thuiszitten...
quote:mee eens is!!
Op zaterdag 13 september 2003 23:39 schreef Seborik het volgende:
Zeker niet in je stomme kop opgekomen dat mensen in een rolstoel ook een baan van 9 tot 5 kunnen hebben.
maar de TS is zelf geestelijk niet helemaal fris!
quote:Mijn kind is 2 en een half jaar en dik 17 kilo daarbij heb ik ernstige rugklachten dus daat gaat niet lukken.
Op zaterdag 13 september 2003 23:38 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ok draaien we het om: waarom nemen mensen in hemelsnaam een wandelwagen mee. Je hebt ook van die buidels zodat je het kind op de borst kan dragen. Moet je perse met rollator, wandelwagen of whatever de stad in, waarom dan niet op een wat rustiger moment zoals de ochtend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |