De hele avond dans je met hem en hij vraagt je tel. nr. Die geef je en de volgende dag beld hij je op om te komen. Na een week een goede relatie met hem te hebben word het wat intiemer en als jullie samen alleen zijn zegt hij dat hij iets moet vertellen/laten zien..
Hij verteld dat hij vroeger een operatie aan zn geslachtsdeel heeft gehad en dat het er wat anders uitziet... Nieuwsschierig als je bent wil je het weleens zien en dat mag.
'Het' ziet er abnormaal, raar (vies ) uit. ("Mislukt" alsdus een vriend van vroeger)
Wat zou jij doen? Zou je het erg vinden? Of denk je van neuken is geen probleem, alles is oke?
Graag eerlijke antwoorden.
[Dit bericht is gewijzigd door klohon op 13-09-2003 23:54]
quote:Da's erg lullig, ja...
Op zaterdag 13 september 2003 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt dus een verminkte lul? Das erg
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt dus een verminkte lul? Das erg
quote:gelukkig ben jij geen meisje, waar zou dat heen gaan met de wereld als alle meiden zo zouden reageren!!!
Op zaterdag 13 september 2003 23:03 schreef Reintje het volgende:
Stel, ik was een meisje, en ik zit met een jongen te praten die opeens z'n lul wil laten zien omdat daar ooit iets mee is gebeurd, dan zou ík denk ik niet zo gecharmeerd zijn...
a. zijn ze niet intiem met de TS
b. WAT is er precies met De Lul aan de hand.
quote:B: wij willen foto's zien... (naja... "willen")
Op zaterdag 13 september 2003 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik vind het een beetje wazig topic.
Alsof hier opeens hordes meisjes bevestigend dan wel ontkennend gaan antwoorden.a. zijn ze niet intiem met de TS
b. WAT is er precies met De Lul aan de hand.
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 23:06 schreef Markster het volgende:
Als je bij je eerste ontmoeting over je misvormde fallus gaat praten ben je wel knap idioot
persoonlijk zou ik me nl. veel onzekerder voelen en een band met iemand opgebouwd hebben voordat ik zoiets zou vertellen , maarja.
Ik als meisje zou denk ik er totaal gene probleem mee hebben. Tenzij t echt vies is, maar dat kan ik me niet voorstellen. Er vies uitzien en zijn is nl. heel erg anders.
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 23:16 schreef drelletje het volgende:
zeker een kloon foutje
quote:Ik wou het net zeggen. Dat is toch op z'n minst apart te noemen.
Op zaterdag 13 september 2003 23:03 schreef Reintje het volgende:
Stel, ik was een meisje, en ik zit met een jongen te praten die opeens z'n lul wil laten zien omdat daar ooit iets mee is gebeurd, dan zou ík denk ik niet zo gecharmeerd zijn...
Ik denk dus dat je moeite zou hebben met het krijgen van one nights stands.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar die 'afwijking'. Vaak denkt men dat andere mensen het er erger eruit vinden zien, dan dat die mensen het daadwerkelijk vinden.
Ik hoop dat de mods morgen het offtopic willen verwijderen.
quote:"alles", dus...
Op zaterdag 13 september 2003 23:46 schreef klohon het volgende:
Dit is ook voor het laatst dat ik zo'n topic op een zaterdag avond openIk hoop dat de mods morgen het offtopic willen verwijderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |