quote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef portier het volgende:
Gister naar Jochem Myjer geweest, het was echt prachtig. Alleen dat stuk van 'wakker worden' dat heeft hij helemaal niet gedaan bij mij, maar hij was zowiezo best vaak zijn stukje kwijt. Bij dat verhaal met het schoolreisje was hij er 2 vergeten, maar hij dacht dat hij er maar 1 vergeten was. De lichttechnicus roept 'Lucas!', dus hij verder, maar toen kwam hij in zijn verhaal bij Kees en die was hij dus ook vergeten. Geeft hij de technicus de schuld. 'Jij krijgt vanavond niet uitbetaald.... nee hoor, grapje'. Ineens, *poef*. Had de technicus al het licht uitgedaan
![]()
. Hele zaal in een scheur.
Ik vond het de 15 euro zeker waard, 2x 45 minuten inderdaad, was goed te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga es ff kijken of die ook nog hier in de buurt komt
Ja, klopt...quote:Op maandag 18 april 2005 21:36 schreef Martijn_77 het volgende:
Vind hem erg goed laatst in theater gezien.
Vooral dat met die maagbalon zorgde voor leuke schrikreacties in de zaal
Zie eerder in dit topicquote:Op maandag 2 mei 2005 22:52 schreef portier het volgende:
Is het meer mensen opgevallen dat de naam Theo van Gogh weggepiept was tijdens het liedje met de tekst "het maakt niet uit, het maakt geen ene fuck meer uit, maar ga niet bij me weg" bij de uitzending van zaterdag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |