hier hetzelfde, heb ook dubbel gelegen, gebeurt idd niet vaak meer de laatste tijd!quote:Op maandag 10 januari 2005 02:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tranen van het lachen, had ik...Dat gebeurt niet vaak meer.
Hulde!
Schitterend stuk!!! Wat heb ik gelachen zeg!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:40 schreef erkez het volgende:
WAKKER WORDUUUHHH WAKKER WORDUUUHHHWAKKER WORDUUUHHH
WASSEN, STRIJKEN, DROGEN!
![]()
![]()
Die nieuwe show is inderdaad briljant !quote:Op donderdag 3 februari 2005 18:38 schreef elixer het volgende:
Heeft iemand zijn nieuwe show al gezien?
Ik vond em erg goedGewoon veel lachen en weinig moraal.
Gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:11 schreef Magneet het volgende:
ps modjes misschien een algemeen Jochem Myjer topic van maken?
Ook dat vond ik leuk andersquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:04 schreef Magneet het volgende:
hij deed ook weer een aantal imitaties maar dan met artiesten die liedjes van andere zongen maar wel op hun eigen manier, ging echt nergens over
Doet hij de show die op tv is geweest met het stukje " wakker worden" nog danquote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef portier het volgende:
Gister naar Jochem Myjer geweest, het was echt prachtig. Alleen dat stuk van 'wakker worden' dat heeft hij helemaal niet gedaan bij mij, maar hij was zowiezo best vaak zijn stukje kwijt. Bij dat verhaal met het schoolreisje was hij er 2 vergeten, maar hij dacht dat hij er maar 1 vergeten was. De lichttechnicus roept 'Lucas!', dus hij verder, maar toen kwam hij in zijn verhaal bij Kees en die was hij dus ook vergeten. Geeft hij de technicus de schuld. 'Jij krijgt vanavond niet uitbetaald.... nee hoor, grapje'. Ineens, *poef*. Had de technicus al het licht uitgedaan
![]()
. Hele zaal in een scheur.
Ik vond het de 15 euro zeker waard, 2x 45 minuten inderdaad, was goed te doen.
Neequote:Op zondag 17 april 2005 14:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Doet hij de show die op tv is geweest met het stukje " wakker worden" nog dan
is een andere showquote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef portier het volgende:
Gister naar Jochem Myjer geweest, het was echt prachtig. Alleen dat stuk van 'wakker worden' dat heeft hij helemaal niet gedaan bij mij, maar hij was zowiezo best vaak zijn stukje kwijt. Bij dat verhaal met het schoolreisje was hij er 2 vergeten, maar hij dacht dat hij er maar 1 vergeten was. De lichttechnicus roept 'Lucas!', dus hij verder, maar toen kwam hij in zijn verhaal bij Kees en die was hij dus ook vergeten. Geeft hij de technicus de schuld. 'Jij krijgt vanavond niet uitbetaald.... nee hoor, grapje'. Ineens, *poef*. Had de technicus al het licht uitgedaan
![]()
. Hele zaal in een scheur.
Ik vond het de 15 euro zeker waard, 2x 45 minuten inderdaad, was goed te doen.
quote:Op zondag 17 april 2005 14:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
is een andere showen dat grapje doet hij iedere voorstelling met die technicus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |