Graag gedaan. Je kent me hè.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Mijn god dit verschilt zo veel van the most hated man in showbizznizz.
Deze jongen heeft echt talent.
Bert Vischer, klote dat ik die naam vandaag weer tegenkom, m'n avond is weer verpest.
Nou idd, Lebbis & Jansen heb ik na 5 minuten uitgezet omdat er nog niet eens een grijns op me gezicht verscheen. Ik heb me helemaal doodgelachen om deze vent.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
Jochem voor de nieuwjaarsconferense 2005.
Die doet Youp alquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
Jochem voor de nieuwjaarsconferense 2005.
Het is geen bandje. Dat zou wel erg triest zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:02 schreef Bensel het volgende:
Ik moet zeggen, de nieuwe lichting cabaretiers is erg goed.. De truukjes van freek, bert, lebbis en jansen, youp zijn allemaal bekend en te vaak gedaan. enigste echt goede vond ik nog wel Herman finkers.. maar jochem is ook erg goed.. 9zeker z'n stemmetjes (of het moet wel een geluidsbandje zijn die ze draaien, maar dan nog is het heel erg knap gedaan)
Ja er is wel wat gekniptquote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:03 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Was er nu veel geknipt uit deze registratie? Anders ga ik de DVD zeker bestellen
Dat moet. Langer dan een uur blijft dit niet leuk.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:55 schreef Modus:
Wel een korte show helaas.
wederom weer ?quote:
ja sorryquote:
Klopt daar hoorde Theo van Gogh te staanquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:43 schreef StephanL het volgende:
In een liedje hoorde ik een gesencueerde piepin een liedje met de zin: ook al ga je met ....... naar bed
ah ha.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klopt daar hoorde Theo van Gogh te staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |