Kots- en kotsmisselijk word ik ervan, dat gebash (en dan nog zonder onderbouwing) in topics over Wouter Bos of Jan Marijnissen. De minachting die er spreekt over ons democratisch stelsel, waarin deze mensen door een groot deel van hun medeburgers het vertrouwen is geschonken. Bah. het toont alleen maar aan, dat het merendeel van de mensen tegenwoordig niet verder kijkt dan hun neus lang is.
quote:Lees eens een paar topics door in POL en ontken het. dat kun je niet.
Op zaterdag 13 september 2003 21:15 schreef Cronus het volgende:
Toppie generaliserende openingspost. Not.
Wie is er nu beter?
jij niet in ieder geval. doei!
Dit topic valt onder rechts-bashen, dus
quote:Nee? Toevallig weet ik beter waar ik over praat. Ik kan mijn stellingen onderbouwen. En dat is meer dan de mensen die ik in mijn openingspost bedoel, kunnen. De goede niet te na gesproken, uiteraard
Op zaterdag 13 september 2003 21:16 schreef Fliepke het volgende:
nu doe jij precies hetzelfde als links figuur over de rechtse mens als de rechtse mens over de linkse.Wie is er nu beter?
jij niet in ieder geval. doei!
quote:Wat een kulredenatie. Nu claim je alle rechtse mensen op deze wereld te kennen en je oordeel over ze klaar te hebben liggen.
Op zaterdag 13 september 2003 21:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Lees eens een paar topics door in POL en ontken het. dat kun je niet.
Helaas, u bent de zwakste schakel, tot ziens!
quote:ROT OP!
Op zaterdag 13 september 2003 21:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Nee? Toevallig weet ik beter waar ik over praat. Ik kan mijn stellingen onderbouwen. En dat is meer dan de mensen die ik in mijn openingspost bedoel, kunnen. De goede niet te na gesproken, uiteraard
I rule Ankh-Morpork .
.
.
quote:Nee, ik claim de rechtse mensen op Fok! te kennen. En als je POL eens doorleest zul je zien dat ik akelig dicht bij de waarheid kom.
Op zaterdag 13 september 2003 21:18 schreef Cronus het volgende:[..]
Wat een kulredenatie. Nu claim je alle rechtse mensen op deze wereld te kennen en je oordeel over ze klaar te hebben liggen.
Helaas, u bent de zwakste schakel, tot ziens!
quote:Ik hoor je anders niet klagen in de Wouter Bos of jan Marijnissen topics.
Op zaterdag 13 september 2003 21:17 schreef Sidekick het volgende:
Ik wordt moe van links en rechts gebash.Dit topic valt onder rechts-bashen, dus
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 21:19 schreef Posdnous het volgende:
Wat is er mis met 1 topicje dat es van de andere kant generaliseert?
Het zielige is dat je serieus bent.
quote:Wel zo consequent deze te sluiten. Gebeurt met topics die er enkel voor zijn om links te bashen ook.
Op zaterdag 13 september 2003 21:19 schreef Posdnous het volgende:
Wat is er mis met 1 topicje dat es van de andere kant generaliseert?
quote:Dat denk jij vanuit jouw eigen perspectief.
Op zaterdag 13 september 2003 21:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Nee, ik claim de rechtse mensen op Fok! te kennen. En als je POL eens doorleest zul je zien dat ik akelig dicht bij de waarheid kom.
quote:Oh ja? Kijk eens in het Wouter Bos topic? Nog steeds open. Er is een topic 'Ik kots op de SP'.. nog steeds open. Niet kletsen dus
Op zaterdag 13 september 2003 21:20 schreef Cronus het volgende:[..]
Wel zo consequent deze te sluiten. Gebeurt met topics die er enkel voor zijn om links te bashen ook.
quote:
Ik hoor je anders niet klagen in de Wouter Bos of jan Marijnissen topics.
Ik zie niet echte Bos-bash-topics. Wel een harde stelling, en daar ga ik als 'links' persoon wel tegenin, met argumenten natuurlijk.
Niet zo'n huilie-topic als dit.
quote:Zowel de meeste rechtse als linkse mensen die ik zie posten in POL onderbouwen meer dan voldoende hun posts. Ik denk dat je je gekleurde bril eens moet afzetten.
Nee, ik claim de rechtse mensen op Fok! te kennen. En als je POL eens doorleest zul je zien dat ik akelig dicht bij de waarheid kom.
quote:Dit topic open je om ongeveer 50% van Nederland te bashen. Niet een enkele lijsttrekker of partij.
Op zaterdag 13 september 2003 21:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Oh ja? Kijk eens in het Wouter Bos topic? Nog steeds open. Er is een topic 'Ik kots op de SP'.. nog steeds open. Niet kletsen dus
quote:ach, de ene week wordt er gezegt dat Fok! te links is, de andere week is Fok! weer te rechts.....
Op zaterdag 13 september 2003 21:24 schreef DonStefano het volgende:
Valt me wel op dat het merendeel op Fok rechts is...
Maja, iedereen recht op z'n eigen mening, zolang het binnen te perken van het toelaatbare is....
Dit is een discussieforum, als je geen zin hebt de discussie aan te gaan met andersdenkenden dan zoek je toch lekker een forum op dat alleen voor rechts- of linksdenkenden is? Er zijn er zat.
Trouwens, wie een beetje de ogen open houdt voor politieke tegenstanders komt er al snel achter dat politiek niet zoiets simpels is als zwart versus wit, links versus rechts. Een beetje oog voor nuance en verscheidenheid kan geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |