Zolang je maar begrijpt dat wat er gebeurd is, verschrikkelijk fout is.
quote:Ja lijkt me ook, of ze zijn door onverklaarbare redenen verdwenen...
Op zondag 14 september 2003 13:34 schreef _The_General_ het volgende:
..., ze zullen toch wel terug zijn onderhand?
en wat kunnen mensen weer zeuren hier zeg
Volgende week vrijdag wordt het dus, je weet het een week van te voren, wil je dus mee met onze expeditie, hier opgeven voor de grote dag.
quote:
Op zondag 14 september 2003 15:07 schreef GWD het volgende:
Hehe, nou net wakker dus. En het was heel erg simpel, onze camera was er dus niet. Dus gaan we volgende week vrijdag, die staat vast hebben we een week om alles klaar te leggen en dan heeft iedereen ook maar eens een keer optijd te komen.Volgende week vrijdag wordt het dus, je weet het een week van te voren, wil je dus mee met onze expeditie, hier opgeven voor de grote dag.
quote:Dusss..... wat ging er mis?
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 13 september 2003 13:11 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
camera mee!
--------------------------------------------------------------------------------dat zei ik al, die gaat uiteraard mee
quote:Bedoel je nu aanstaade de vrijdag of de 26ste?
Hehe, nou net wakker dus. En het was heel erg simpel, onze camera was er dus niet. Dus gaan we volgende week vrijdag, die staat vast hebben we een week om alles klaar te leggen en dan heeft iedereen ook maar eens een keer optijd te komen.Volgende week vrijdag wordt het dus, je weet het een week van te voren, wil je dus mee met onze expeditie, hier opgeven voor de grote dag.
ps: Jammer dat het niet is doorgegeaan... Was er wel benieuwd naar...
[Dit bericht is gewijzigd door Anjadepanja op 14-09-2003 15:42]
quote:Dat verklaart ook het gegil en geschreeuw wat je daar hoort. En de schimmen zijn natuurlijk ontsnapte gevangenen..
Op zondag 14 september 2003 15:23 schreef Conflict het volgende:
pas maar op met filmen daar, 25 meter verderop is een zeer zwaar bewaakte gevangenis
quote:Wat is dat nou weer voor een debiele opmerking?
Op zondag 14 september 2003 15:25 schreef _.-Chicken-._ het volgende:[..]
Dat verklaart ook het gegil en geschreeuw wat je daar hoort. En de schimmen zijn natuurlijk ontsnapte gevangenen..
Ik bedoel gewoon dat als je daar snachts gaat filmen, dat je dan kans hebt om opgepakt te worden door de politie.
quote:
Maar op déze manier en met deze poeha ?
Puberaal, respectloos.. en DOM naar mijn idee.
Ach jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |