abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13139318
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:46 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Heb je nou helemaal geen respect ???

ligt eraan voor wat...

voor de mensen die er zijn gestorven .. jawel

voor die zogenaamde spoken .. nee

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  zaterdag 13 september 2003 @ 13:52:25 #52
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_13139363
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:44 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Jullie zitten de boel weer te fucken. Foei!

Hahaha, ja, izzok, GWD is echte ouwehoer, maar ik niet. Ga maar mee vanavond. Dan kan je zelf onafhankelijk bekijken of we zitten te fucken..

We zijn misschien wel een beetje vreemd, maar als we iets willen gaan doen dan doen we het ook..

Ik ben alleen bang voor de eventuele gevolgen. Ik krijg al kippevel bij de verhalen van mijn molukse collega.. laat staan als ik daar vannacht zelf sta EN er gebeurt iets.. Ik zal dan wel terug kunnen vallen op mezelf. Ik heb er alleen geen ervaring mee, dus het is heel logisch dat ik daarom een beetje bang ben.. als je dat niet snapt, dan vraag ik je om ook mee te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Millstone op 13-09-2003 13:53]

...Don't piss me off. I'm running out of places to hide the bodies...
pi_13139368
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:48 schreef GWD het volgende:

[..]
voor de mensen die er zijn gestorven .. jawel

Je hebt dus geen respect voor een plaats waar zoveel mensen gestorven zijn. Je vindt het geen ontheiliging, om daar rond te stampen

Ik vraag me af of je een besef heb waarom die mensen gestorven zijn.. En wat dat heeft betekend voor de verdere geschiedenis.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_13139387
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:52 schreef Millstone het volgende:

[..]

Hahaha, ja, izzok, GWD is echte ouwehoer, maar ik niet. Ga maar mee vanavond. Dan kan je zelf onafhankelijk bekijken of we zitten te fucken..

We zijn misschien wel een beetje vreemd, maar als we iets willen gaan doen dan doen we het ook..

Ik ben alleen bang voor de eventuele gevolgen. Ik krijg al kippevel bij de verhalen van mijn molukse collega.. laat staan als ik daar vannacht zelf sta EN er gebeurt iets.. Ik zal dan wel terug kunnen vallen op mezelf. Ik heb er alleen geen ervaring mee, dus het is heel logisch dat ik daarom een beetje bang ben.. als je dat niet snapt, dan vraag ik je om ook mee te gaan.

hehe, dan nemen we onze beroeps psycho flip mee ... dan kan ie of de spoken bangmaken of ze iig zo depressief praten dat ze nooit meer iets van zich laten horen
pi_13139401
Great White Dope indeed.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 13 september 2003 @ 13:56:07 #56
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_13139421
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:54 schreef GWD het volgende:

[..]

hehe, dan nemen we onze beroeps psycho flip mee ... dan kan ie of de spoken bangmaken of ze iig zo depressief praten dat ze nooit meer iets van zich laten horen

Neeeeeeeeeeeeee, de negatieve gevolgen zouden niet te overzien zijn tim!!!! We kunnen dit best doen, maar we moeten niet roekeloos worden. Ken je die pa van Jill nog?? Die is op de gesloten inrichten beland na het oproepen van geesten.. en wij gaan daalk midden in de nacht oven een oud nazikamp lopen... denk effe na man !!
pi_13139453
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:52 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Je hebt dus geen respect voor een plaats waar zoveel mensen gestorven zijn. Je vindt het geen ontheiliging, om daar rond te stampen

Ik vraag me af of je een besef heb waarom die mensen gestorven zijn.. En wat dat heeft betekend voor de verdere geschiedenis.

niets mijn beste vriend, helemaal niets.
De dood van deze mensen was zinloos, net zo zinloos als miljoenen andere manieren om te sterven.

Maar ik vraag mij af waarom er daar wel zoveel spoken zouden zitten en bijv. niet in een ziekenhuis waar jaarlijks tig mensen doodgaan op een gruwelijke manier door middel van kanker of aids.

pi_13139486
Heel slecht idee. Bot en dom.
Spoken? Ja, die zullen op commando komen..

Je hebt veel meer kans op lokale jongeren die er nog steeds zitten, en die zullen het dus niet waarderen dat je daar komt om dit soort grapjes uit te halen.
Bedenk wel dat Fok 50.000 geregsitreerde leden heeft, plus nog es ruwweg 3 maal zoveel mensen die ongeregistreed meelurken.

De kans dat ze je daar ff finaal in puin komen meppen is reeel aanwezig. En ik zou ze groot gelijk geven!

Buiten dien, respectloos en puberaal.

pi_13139503
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:57 schreef GWD het volgende:

[..]

niets mijn beste vriend, helemaal niets.
De dood van deze mensen was zinloos, net zo zinloos als miljoenen andere manieren om te sterven.

Maar ik vraag mij af waarom er daar wel zoveel spoken zouden zitten en bijv. niet in een ziekenhuis waar jaarlijks tig mensen doodgaan op een gruwelijke manier door middel van kanker of aids.

Dat is het verschil tussen massaMoord en dood door ziekte. Die zinloze dood van al die mensen , heeft er mede ook voor gezorgt dat jij hier rondwandeld ipv in één of ander jeugdkorps aan het marcheren bent in de naam van een staatsgek.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  zaterdag 13 september 2003 @ 14:01:07 #60
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_13139507
je hebt een punt, maar toch.. je kan een ziekenhuis niet vergelijken met de verschrikkingen van de 2e wereldoorlog. Ben je nooit in overloon geweest? In die bunker met die zwart wit foto's ??

ALS spoken bestaan... en daar ben ik bijna voor 100% op basis van gevoel, van overtuigd, dan is de kans ook zeer groot dat er op kamp vught tenminste ééntje rondhangt...

Is er geen expert op fok hierover?? Die ons een beetje advies kan geven.. de do's and donts uit kan leggen??

Zou ik op zich best relaxed vinden...

Zeker omdat die van een GWD ook meegaat!!!

pi_13139531
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:59 schreef iteejer het volgende:

Je hebt veel meer kans op lokale jongeren die er nog steeds zitten, en die zullen het dus niet waarderen dat je daar komt om dit soort grapjes uit te halen.
Bedenk wel dat Fok 50.000 geregsitreerde leden heeft, plus nog es ruwweg 3 maal zoveel mensen die ongeregistreed meelurken.

De kans dat ze je daar ff finaal in puin komen meppen is reeel aanwezig. En ik zou ze groot gelijk geven!

hahaha, als we gaan gaan we niet met z'n 2e maar met een man of 10 en je denkt toch niet dat ik me laat overvallen of intimideren door een groep kleine hangjeugd koters die daar langs zouden komen
pi_13139568
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:56 schreef Millstone het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeee, de negatieve gevolgen zouden niet te overzien zijn tim!!!! We kunnen dit best doen, maar we moeten niet roekeloos worden. Ken je die pa van Jill nog?? Die is op de gesloten inrichten beland na het oproepen van geesten.. en wij gaan daalk midden in de nacht oven een oud nazikamp lopen... denk effe na man !!

Ik heb hier thuis met mijn zusje en haar vriendinnetjes ook een keer spoken opgeroepen ... en ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk was van de resultaten ... hoewel ik me wel heb vermaakt met zo'n groep bange 18 jarige meisjes

Ik geloof niet in spoken, en al zijn ze er dan krijgen ze me echt geen gesticht in. Ik zou eerder opgelucht dan bang zijn voor een spook, hoe geweldig is het niet om bevestiging te krijgen voor een leven na de dood. denk daar nou eens over na.

pi_13139571

Denk hier even goed overna.. erg goed overna..

zaterdag 13 september 2003 @ 14:06:15 #64
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_13139582
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 13:59 schreef iteejer het volgende:

je denkt toch niet dat ik mijn blaffer bij zoiets @home laat hè... als mensen mij DAAR komen fucken.. dan zullen we er daar effe een zooi spoken bijpleuren...

Nee, daar ben ik niet bang voor, daarnaast gaan we met een groepje professionele mafkezen...

pi_13139611
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:06 schreef Millstone het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat ik mijn blaffer bij zoiets @home laat hè... als mensen mij DAAR komen fucken.. dan zullen we er daar effe een zooi spoken bijpleuren...

Nee, daar ben ik niet bang voor, daarnaast gaan we met een groepje professionele mafkezen...

en zo ist millstone ... geen angst voor aardse zaken
pi_13139624
heel mooi allemaal, maar ik wil dus absoluut niet dat dit met fok geassocieerd wordt.
dat zogenaamde spokenmateriaal, die filmpjes etc, wil ik dus ook niet hier op de truth hebben. heel simpel.
pi_13139652
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:06 schreef Millstone het volgende:

[..]

Echt zo respectloos alst maar kan. .
quote:
Dat hadden we al door.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 13 september 2003 @ 14:10:25 #68
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_13139664
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:07 schreef GWD het volgende:

[..]

en zo ist millstone ... geen angst voor aardse zaken

neuj dat niet.. wat dat betreft heb ik het verrotste wel gezien, maar ik ben wel bang voor eventuele psychische gevolgen na het zien of voelen van geesten cq spoken.. nogmaals: ik heb daar geen ervaring mee, en onderschat het niet.

Daarom, advies = welkom

pi_13139679
pi_13139684
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:08 schreef iteejer het volgende:
heel mooi allemaal, maar ik wil dus absoluut niet dat dit met fok geassocieerd wordt.
dat zogenaamde spokenmateriaal, die filmpjes etc, wil ik dus ook niet hier op de truth hebben. heel simpel.
Denk je niet dat als wij eeen spook filmen dat 99% van fok deze film wel graag zou willen zien, denk je niet dat een gefilmd verslag van een confrontatie met geesten wereld nieuws zou zijn, een niet ge-edite band van zo'n encounter mensen over de hele wereld kan beinvloeden en het bestaan van het boven natuurlijke bevestigd.

Voor de wetenschap zeggen we dan

pi_13139702
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:08 schreef iteejer het volgende:
Ze zouden zelf eens de verschrikkingen van die mensen mee moeten maken..
  zaterdag 13 september 2003 @ 14:14:59 #72
40689 Millstone
!! confused 4 life !!
pi_13139738
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:10 schreef MUUS het volgende:

[..]

Echt zo respectloos alst maar kan. .
[..]

Dat hadden we al door.

Nee, begrijp me niet verkeerd, Ik ben niet respectloos, ik heb respect voor alles wat ik niet ken. Ik ben alleen op mijn hoede voor kutnerds die kunnen gaan kloten, als je e.e.a. meegemaakt het op het gebied van mishandelingen e.d. kijk je anders tegen dingen aan. Dan ben je gewoon meer op je hoede. Daarom mijn -misschien- wat nonchalante reactie op die reply over al die fokkers die dit ook zouden lezen en willen komen fucken...

Daarnaast heb ik helemaal geen blaffer ofzo... ik ben alleen op mijn hoede..

Respect.

pi_13139747
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:11 schreef Lord Dreamer het volgende:
[afbeelding]
wat ben je nou aan het proberen ,ik weet hoe het eraan toeging ik weet wat er is gebeurd hoor, ik vind het heel verschrikkelijk, maar mijn lust om erachter te komen of er meer is dan wij alleen is groter dan dat. ik wil bevestiging !!! ik wil gewoon weten of er spoken zijn daar of niet.
  Admin zaterdag 13 september 2003 @ 14:15:43 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13139749
Iets zegt me dat we gefucked worden
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_13139764
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 14:15 schreef GWD het volgende:

[..]

wat ben je nou aan het proberen ,ik weet hoe het eraan toeging ik weet wat er is gebeurd hoor, ik vind het heel verschrikkelijk, maar mijn lust om erachter te komen of er meer is dan wij alleen is groter dan dat. ik wil bevestiging !!! ik wil gewoon weten of er spoken zijn daar of niet.

Dan hoop ik dat je ten onder gaat aan je lusten Je kan verdomme gewoon een andere plek opzoeken dan die plek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')